er is altijd wel ergens geneuktquote:
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is altijd wel ergens geneukt
Dat ligt er maar net aan wie er geneukt hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
ook dat is altijd wel zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
als het een hondje is weten we van wie het is.quote:
Cee of Cat of Dog22 of Stevequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als het een hondje is weten we van wie het is.
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijn.
Jij was ook niet in het hotelquote:
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissenquote:
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woontquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoor
Oh dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woont!
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissen
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie is er wel zwanger dan? Is er écht iemand zwanger?
Met ballen en zo'n stockeyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.
Oh... ik heb wat foto's gezien.. Mensen gezien die best zwanger konden zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoor
Waar heb je die gezien dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... ik heb wat foto's gezien.. Mensen gezien die best zwanger konden zijn...
Ja dat is best vals jaquote:
Maar ik ben zelf ook dik... ik mag zulke dingen zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien dan?
Wie heeft de photobucket-inlog verraden
[..]
Ja dat is best vals ja
Ik durf mensen pas te vragen of ze zwanger zijn als ze al een maand of 8 heen zijnStraks zijn ze gewoon dik
![]()
![]()
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mensquote:
Ouchhhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mens.
Heul niet! Ik zei dat nav je post dat je al heel heel heel lang niet ongesteld bent!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet valser dan Tombo die beweert dat ik er best uitzie alsof ik zwanger ben van een volwassen mens.
whehehe.... lampie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh trouwens, ik heb zo'n muts van een collega
(ik haal het zo weg)
[..]
Echt wtf
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mensen wat ben ik blond, ik heb al mijn Joan filmpjes op zijn kant gefilmd, en er is ook niemand....
zoalsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn programma's om dat te draaien dacht ik
Op deze manier kan 't, maar er zullen zeker nog legio andere mogelijkheden zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vandaag landelijke voorlichtingsdag in Rotterdam, en raadt eens wie daar net opgetreden heeft?
Jawel en deze keer heb ik wel dwars gefilmd
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Op deze manier kan 't, maar er zullen zeker nog legio andere mogelijkheden zijn.
Overigens, Steve, ik heb 't net pas gecontroleerd maar het Last-fm icon waaraan je me vorige week zei te herkennen was dus inderdaad dat van een hamster.![]()
Heb je nog hallo gezegd?quote:
tuurlijk, ze zag mij ook al tijdens het zingen, en ik kreeg een dikke knuffelquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog hallo gezegd?![]()
Ik hoorde vandaag in een winkel 'You and me' op de radio. En dacht: die is van ons!![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk, ze zag mij ook al tijdens het zingen, en ik kreeg een dikke knuffel
ik weet nog steeds niet hoe ik mijn songfestibalfilmpjes moet draaien
Houd em in ieder geval uit mijn buurtquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef Takaiki het volgende:
Whehehe![]()
Ik heb het ding in mijn bezit, ik neem hem de volgende keer weer mee![]()
Heeft dat ding nog nut , maar Henk zal hem wel vervloeken onderhandquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
Hij kan ons in elk geval niet vergeten (as if) door die roze pluis
Bacardi razzquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Ynske het volgende:
Q! Hoe heette dat spul dat Henk in mijn 7up gedaan had? Wil ff een fles scoren voor mijn ladies weekend begin oktober
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Takaiki het volgende:
Zou Steve nog pluis hebben, die zat ook helemaal onder
Dog22 zal wel vol zittenquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen..
Zit Steves hotelkamer vol met de roze pluis van Dog22?!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
Cee kijkt Pauw & Witteman!!!!!!!!!!!
* sp3c points
Leukquote:Op woensdag 26 september 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Henk net even bij Pauw en Witteman!Tenminste, een fragmentje uit het nieuws item van toen ze overvallen waren, of in ieder geval toen dat werd gepoogd.
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemistquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Ze zijn ook in de studio geweest. Oh nee, dat was DWDD..
Waarom was het bij P&W?
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemist
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregen![]()
Maes en ik zaten met honing te smeren in de sauna
Je hebt de foto toch wel gezien?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!
Nee tochquote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TuurlijkMorgen staat in in NRC Next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |