Houd em in ieder geval uit mijn buurtquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef Takaiki het volgende:
Whehehe![]()
Ik heb het ding in mijn bezit, ik neem hem de volgende keer weer mee![]()
Heeft dat ding nog nut , maar Henk zal hem wel vervloeken onderhandquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
Hij kan ons in elk geval niet vergeten (as if) door die roze pluis
Bacardi razzquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef Ynske het volgende:
Q! Hoe heette dat spul dat Henk in mijn 7up gedaan had? Wil ff een fles scoren voor mijn ladies weekend begin oktober
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Takaiki het volgende:
Zou Steve nog pluis hebben, die zat ook helemaal onder
Dog22 zal wel vol zittenquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hotelbed onder het pluis ligt, maar ik heb niks roze uit mijn tas zien komen..
Zit Steves hotelkamer vol met de roze pluis van Dog22?!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef sp3c het volgende:
Cee kijkt Pauw & Witteman!!!!!!!!!!!
* sp3c points
Leukquote:Op woensdag 26 september 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
Henk net even bij Pauw en Witteman!Tenminste, een fragmentje uit het nieuws item van toen ze overvallen waren, of in ieder geval toen dat werd gepoogd.
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemistquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Ze zijn ook in de studio geweest. Oh nee, dat was DWDD..
Waarom was het bij P&W?
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de hele dag in de sauna gezeten en de toestand rondom de helaas overleden vermeende vogeltjesdief gemist
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn vraag hier nagezocht inderdaad, helemaal niets van meegekregen![]()
Maes en ik zaten met honing te smeren in de sauna
Je hebt de foto toch wel gezien?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook belangrijk! Vreemd dat dat het wereldnieuws niet heeft gehaald. Ik bedoel.... tsskkkk!!
Nee tochquote:Op donderdag 27 september 2012 18:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TuurlijkMorgen staat in in NRC Next
Oe zou ik dan toch nog ontdekt wordenquote:
Uiteraard!!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Oe zou ik dan toch nog ontdekt worden![]()
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
ze klikt om de 3 kwartier en noemt het zappen
wat schattig
das ook maar relatiefquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Isniewaar! Ik heb een trage reactiesnelheid!
Kijk maar, ik reageer op een post van gisteren.
wtf!?quote:
Eigenlijk als een tang op een varken, want we zijn gewoon allemaal even [barneymode] awesome! [/barneymode]quote:
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen zijn wel bovengemiddeld awesome hoor. En ja, ik heb het over mezelf.
Zo wat? Zo... awesomequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jezus Erik Klaas, doe maar weer zo
Wie is 'wij'?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar doordat wij het gemiddelde danig naar benee trekken!
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is 'wij'?
Noem je mij nu non-awesome?
Hij zegt ook bijna niemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef Takaiki het volgende:
Daar was je toch zelf hard genoeg mee bezig?
Allemachtigquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hallo zeg Greys, als er een Awesome: The Movie zou uitkomen zou jij de hoofdrol spelen.
Het is wel een thriller dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allemachtigpas je op dat je niet uitglijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |