er is altijd wel ergens geneuktquote:
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is altijd wel ergens geneukt
Dat ligt er maar net aan wie er geneukt hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
ook dat is altijd wel zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zullen het wel zien over een paar maanden als er ineens iemand zwanger blijkt te zijn.
als het een hondje is weten we van wie het is.quote:
Cee of Cat of Dog22 of Stevequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als het een hondje is weten we van wie het is.
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen even een testje kopen, om zeker te zijn.
Jij was ook niet in het hotelquote:
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissenquote:
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woontquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan pas testen als je overtijd bent hoor
Oh dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik kan me de laatste keer dat ik ongesteld was al niet meer herinneren dus ik ben bang dat er zo een volwassen mens in mijn buik woont!
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had er geen tijd voor, want tegen de tijd dat ie naar bed kon moest ie alweer opstaan om te gaan tennissen
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie is er wel zwanger dan? Is er écht iemand zwanger?
Met ballen en zo'n stockeyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, tennissen, is dat wat de jeugd het tegenwoordig noemt.
Oh... ik heb wat foto's gezien.. Mensen gezien die best zwanger konden zijn...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen over een wilde nacht vorige week hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |