Van Nu.nl:twitter:driejs twitterde op woensdag 03-10-2012 om 15:47:21We zijn behoorlijk ontdaan want Herman van Veen is net weg uit onze studio. Hoe bijzonder is het als een van je hel... http://t.co/3yt3edP3 reageer retweet
quote:Herman van Veen zingt met 3JS
VOLENDAM - Een bijzondere samenwerking in de Nederlandse muziekindustrie. De 3JS nemen namelijk een nummer op met Herman van Veen.
Dat schrijven de heren op Twitter.
De Volendamse muzikanten ontvingen de 67-jarige zanger vanmiddag in hun studio. In een tweet schrijven ze: “We zijn behoorlijk ontdaan want Herman van Veen is net weg uit onze studio. Hoe bijzonder is het als een van je helden op visite komt om mee te werken aan een van de bonustracks. Wauw! JK”.
Op een foto die bij de tweet is verstuurd, wordt Herman van Veen omringd door Jaap de Witte, Jan Dulles en Jaap Kwakman.
Zouden de Jees ook gevraagd hebben 'Meneer Herman, wilt u ook even Weelderig Waardeloos voor ons inzingen, zodat de gewaardeerde Tha_Erik en Greys kunnen horen of het écht een Van Veen-ish nummer is??'.quote:
Brel is natuurlijk koning, schopt kont!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
En ze zingen wel vaker nummers van Herman (in onderstaand geval dan van Brel, maar ook door Van Veen gezongen), omdat groot fan.
Ik vind juist dat ze soms al nummers gemaakt hebben waarvan ik dacht 'oh dit hoor ik Herman zo zingen'quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben benieuwd.
Ben zelf nl geheel geen 3j's fan, maar ik ga er wel van uit dat Herman dit werk zal weten op te tillen.
Ja, dat wel, maar ik kan vooral de stem van Dulles niet goed hebben. Ik kan niet precies zeggen wat, maar er zit iets in de klank van zijn stem waar ik de kriebels van krijg. (niet in positieve zin)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze soms al nummers gemaakt hebben waarvan ik dacht 'oh dit hoor ik Herman zo zingen'![]()
Deze dus sowieso:
Als ik me die inbeeld met Herman zijn stem er bij...
Ik vind zijn stem het mooist in de lagere gedeeltes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken dat gevoel over de stem van Dulles wel. Ik ben er ook niet onverdeeld dol op. Wat niet betekent dat ie slecht zingt, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |