SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar was toch BH kleuren?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
tevens gebeurt dit al jaren, vorig jaar was het iets met fruit, jaar daar voor iets met kleuren etc
Al ruim 3 jaar terug geloof ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch BH kleuren?
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Met zulke berichten bevorder je inderdaad onderzoek naar middelen tegen borstkanker.Maar vestigt er wel aandacht op. En dat is dus gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Dit was het vorig jaar of 2 jaar terug geloof ik, je schoenmaat posten + cm + zielige smiley.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee je moet een drank posten, niet "grootte van je lul x 10".
Brown Ribbon zou beter passen bij darmkankerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Zooo mee eens!
Borstkanker wordt gewoon misbruikt voor een soort feministische propaganda.
Ik snap sowieso niet waarom er voor deze kanker een speciaal fonds moet zijn,Pink Ribbon is sws weinig een goed doel, want er gaat maar heel weinig van de donaties echt naar onderzoek.
Ik ben voor de oprichting van Brown Ribbon, tegen prostaatkanker.
Klopt, maar de tegenhanger van Pink Ribbon moet een typisch mannelijke kanker zijn en dan kom je toch daar uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brown Ribbon zou beter passen bij darmkanker
eerder iets groensquote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar de tegenhanger van Pink Ribbon moet een typisch mannelijke kanker zijn en dan kom je toch daar uit.
Je hebt ook nog gewoon peniskanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar de tegenhanger van Pink Ribbon moet een typisch mannelijke kanker zijn en dan kom je toch daar uit.
Teelbalkanker komt volgens mij veel minder voor dan prostaatkanker.
Das jammer, ik heb alleen maar zwartquote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh, zie nu een reclame van Dress Red Day op 29 september, dafuq
Maar iig, mijn punt was vooral dat het walgelijk is hoe feministen kanker misbruiken voor een soort feministische propaganda.quote:
Komt ook minder voor dan prostaatkanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt ook nog gewoon peniskanker.
Meh, deze is niet eens feministisch, gewoon kijken of ze haar eigen ongein op het nieuws kan krijgenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar iig, mijn punt was vooral dat het walgelijk is hoe feministen kanker misbruiken voor een soort feministische propaganda.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
Het gaat ook niemand om borstkanker denk ik, meer van 'hihi lekker op fb speciaal doen met z'n allen.'
De grondslag is feministisch. 'Mannen' voor de gek willen houden/bezig willen houden met debiele dingen waarvan ze buitengesloten worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, deze is niet eens feministisch, gewoon kijken of ze haar eigen ongein op het nieuws kan krijgen
Koop een rode wolven shirt dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Das jammer, ik heb alleen maar zwart
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
Het gaat ook niemand om borstkanker denk ik, meer van 'hihi lekker op fb speciaal doen met z'n allen.'
Wolvenshirtsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koop een rode wolven shirt dan.
Oh en het is rood wolven shirt rode is meervoudquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koop een rode wolven shirt dan.
Zeg dan huisvrouwen of feministen om ze aan te duiden of zoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijk dat vrouwen een soort kanker gaan zitten claimen en gebruiken voor hun gewin.
Vrouwen
Vrouwen zouden zich eens vaker moeten scheren jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dan huisvrouwen of feministen om ze aan te duiden of zo, beetje alle vrouwen over een kam scheren.
Oké meneer.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh en het is rood wolven shirt rode is meervoud
Zeg dat maar tegen je moeder.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zich eens vaker moeten scheren ja
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef Ezio het volgende:
Mannen kunnen trouwens ook gewoon borstkanker krijgen, misschien moeten wij ook zo'n actie op touw zetten
Dat was een strikvraag, wij zijn geen aandachtszoekende domme teringhippiesquote:
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 19 september 2012 20:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was een strikvraag, wij zijn geen aandachtszoekende domme teringhippies
Klopt, één van de dingen die ik heb geleerd van Scrubs.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mannen kunnen ook borstkanker krijgen.
Maakt het wel aparter.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt ook minder voor dan prostaatkanker.
Ik ook. En dat ik geen superman benquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt, één van de dingen die ik heb geleerd van Scrubs.
Vrouwen hebben zoiets nou eenmaal nodig omdat ze emotioneel alsook fysiek erg zwak zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
'Ja leuk zo'n actie met alle vrouwen van Nederland he'![]()
Ik ga zeker meedoen om borstkanker te stoppen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de vrouwen die aan deze zielige huisvrouwenactie meedoen mogen dood.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vrouwen hebben zoiets nou eenmaal nodig omdat ze emotioneel alsook fysiek erg zwak zijn.
Mannen die een borstkanker diagnose kijken lopen gewoon naar buiten en lachen erom.
Borstkanker bij mannen is een zeldzame aandoening. Minder dan één procent van alle borstkankers treft mannen. De verhouding is: 150 vrouwen tegenover 1 man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijk dat vrouwen een soort kanker gaan zitten claimen en gebruiken voor hun gewin.
Vrouwen
Ook uitkijken voor conciërges. Tuig van de richel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook. En dat ik geen superman ben
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Oh vandaar dat een wijf ineens 'cognac' plaatstGodverredomme dit slaat nergens op.
Goeie actie:quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
quote:Alcohol verhoogt het risico op:
mondkanker
keelkanker
strottenhoofdkanker
slokdarmkanker
borstkanker (bij vrouwen)
darmkanker
leverkanker
Die gast was het beste deel van die hele seriequote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ook uitkijken voor conciërges. Tuig van de richel.
Post dat verhaal erbij. Weten haar vrienden het ook meteen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef jankaas020 het volgende:
De eerste heeft zich bij mij net gemeld...Fuck.
Een link gepost met de link tussen alcohol en borstkanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post dat verhaal erbij. Weten haar vrienden het ook meteen.
Ook dat zal het onderzoek bevorderen, ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:36 schreef Bonkers. het volgende:
Wat een wijvenactie. Een beetje lafjes een status plaatsen.![]()
Eckte mannen laten hun snor de hele maand november staan voor prostaatkanker, dat is pas een actie, die vraagt om toewijding.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:29 schreef kedge het volgende:
Gvd nu snap ik die Cognac&Amaretto posts pas!
Je kan sponsoren regelen bij de Movember-actie. Het helpt slechts een klein beetje, maar nog altijd bezig dan zo'n statusje op Facebook.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook dat zal het onderzoek bevorderen, ja.
zeker een tegen actie !!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zullen wij mannen een tegenactie verzinnen
WATER: ik ben vrijgezel
APPELSAP: ik ben verloofd
COLA: samen zijn maar zij weet het nog niet
FANTA: ik heb een relatie
SPRITE: ik ben verliefd
FRISTI: ik hou van avontuur
CASSIS: ik ben getrouwd
JILLZ: vrije liefde
BREEZER: ik ben zijn minnares
BLUE CURACAO: ik heb de ware nog niet gevonden
MOJITO: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
STRONGBOW GOLD: ik zou terug vrijgezel willen zijn
GEEN ENKELE MAN OOIT: ik wil graag trouwen.
Zo sneu.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
En mijn reactie heeft ze vervolgens maar weer verwijderd
Ja, en dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar vestigt er wel aandacht op. En dat is dus gelukt.
Vergeet je clitoris niet,quote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
Even m'n tieten grondig onderzocht op borstkanker na het lezen van de OP
Met z'n tweeën vind je meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
Even m'n tieten grondig onderzocht op borstkanker na het lezen van de OP
JILLZ: ik ben homo.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
COLA: samen zijn maar hij weet het nog niet
Ik wilde dat dus ook doen, niet meer origineel dus..quote:
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Ascarona het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe snel dit zich verspreid onder vrouwen.
Same. Ik delete ze daarom ook gewoon. Aandachtshoeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 03:24 schreef Keselo het volgende:
Godjezus, ik dacht er niets over toen ik het zag op facebook. Nu weet ik waar het voor is en zit ik me er echt aan kapot te ergeren. Bedankt TS.
Helemaal geen typisch vrouwenhumor, is maar een heel klein percentage wat dat een leuke actie vindt hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echt typisch vrouwenhumor is dat. Ze proberen een ernstige zaak met wat humor aan de man te brengen door humor te gebruiken om het wat luchtiger te maken en zogenaamd bekend. Wat ze zich niet realiseren is dat het a) absoluut niet leuk is b) ik vorig jaar geen neuk gaf om het feit dat ze allemaal de kleur van hun bh op Facebook zette en ik mij al helemaal niet ging afvragen voor wat het was c) borstkanker is erg zat dat hoef je niet met allerlei zogenaamd 'ludieke' acties bekendheid te geven.
Met plaatsvervangende schaamte gelezen, ik hoop dat de dame in kwestie beter is in koken dan in acties verzinnen want het is om te janken.
Ik doelde daarmee op het feit dat het altijd vrouwen zijn die met 'dat soort dingen' aankomen. Niet dat iedere vrouw het leuk vindt, dat kon ik mij ook niet voorstellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal geen typisch vrouwenhumor, is maar een heel klein percentage wat dat een leuke actie vindt hoor
Yeah rightquote:de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
En dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Yreal het volgende:
Al kan je nu wel iedereen naar haar bh kleur vragen
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik vind dit absoluut geen tumor
Ik ga hem ff verspreidenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
COLA: samen zijn maar hij weet het nog niet
picsquote:Op donderdag 20 september 2012 08:52 schreef Paul het volgende:
Vrouwen proberen nou mijn mannencode te ontrafelen
Hihi gekke mannen die niet eens borsten hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Haha ja en wij mannen allemaal Huh wtf wat kan dat nou zijn nee zeg nee he gekke boel wtf XD XDXD
Ik welquote:Op donderdag 20 september 2012 08:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi gekke mannen die niet eens borsten hebben.
moobsquote:
Dit topic? Maar terecht. Stomme vrouwen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef makkie88 het volgende:
Op mijn facebook zie ik dit topic ook rond gaan
Edit: Ik kan niet editen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Miousana het volgende:
APPELSAP
EDIT: Ik plaatste dit voor ik de tegencode zag. Ik ben niet verloofd.
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Jivis het volgende:
Is nog niet mijn timeline binnengedrongen. Blijkbaar heb ik nog redelijk slimme mensen op Facebook.
Dit topic staat wel in mijn Facebook.
Inderdaad, gepresenteerd als 'uitleg' van de drankjes in Facebook statussenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?
Vet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, gepresenteerd als 'uitleg' van de drankjes in Facebook statussen.
Doen! Ik ben wel een back-up!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fucking terechte klacht. Ik vroeg me al af waarom die bullshit steeds langs kwam. Dacht er nog even aan om een rant op FB te posten, maar eigenlijk zijn dit soort mensen geen aandacht waard.
Ja, bij mij ookquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef Krabs2.0 het volgende:
Sowieso veel te weinig acties voor bestrijding tegen prostaat en teelbal kanker. Hoor je nooit wat over ondanks het evenveel voorkomt als borstkanker. Er zijn ook vrouwen die zoiets grappigs vinden.
Mannen doen er blijkbaar niet toe.
In de kroeg? Wel een hilarische pickup linequote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ken serieus een jongen die eens vroeg om het bij mij te controleren. Echt stom.
Nee, in de kroeg is eigenlijk nog wel erger.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
In de kroeg? Wel een hilarische pickup line.
De aanhouder wint.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg is eigenlijk nog wel erger.
Een vriend van mij toen we het daar over hadden. Sindsdien probeert hij het elke keer als het over borstkanker of pink ribbon gaat bijvoorbeeld hahaha
Had precies hetzelfde ideequote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef ericosman het volgende:
heb ze allemaal deze link gegeven : http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=27&t=3&l=1&pp=26
jouw topic gaat heel FB overquote:Op donderdag 20 september 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic? Maar terecht. Stomme vrouwen.
mag ik jou controlerenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ken serieus een jongen die eens vroeg om het bij mij te controleren. Echt stom.
Nog niet in mijn timeline. Geen Fokkers kennelijk daar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
jouw topic gaat heel FB over
ok ok sorry zo bedoelde ik het niet gr grquote:Op donderdag 20 september 2012 15:24 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Contoleer maar een eind weg.
Ik kreeg hem net ook van een oud klasgenoot. Mijn eigen topic.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
jouw topic gaat heel FB over
kutuser, post niet gelezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wie dit leest is een sukkel
Wat een negativiteit weer. Oh ja zo zit de mens in elkaar he..quote:
En dat heeft wat voor effect??quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Zodat mensen erbij stilstaan ....
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef Viezebuurman het volgende:
Ik kwam deze net tegen op mijn facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vrouw snaptquote:Op maandag 24 september 2012 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
1. Dingen op Facebook posten helpt niet tegen borstkanker.
2. Vage dingen posten op Facebook die niemand snapt helpt ook niet echt met het creëren van aandacht voor borstkanker.
Wie is er toch iedere keer zo dom om dat soort dingen te bedenken.
Dat zijn helaas vaak van die tutjes met 1 of andere vage opleiding. Stom gedoe.quote:Op maandag 24 september 2012 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
1. Dingen op Facebook posten helpt niet tegen borstkanker.
2. Vage dingen posten op Facebook die niemand snapt helpt ook niet echt met het creëren van aandacht voor borstkanker.
Wie is er toch iedere keer zo dom om dat soort dingen te bedenken.
dress red day he.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Paul het volgende:
Dit is de volgende vrouwenactie: https://www.facebook.com/dressredday
quote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef snakelady het volgende:
Het gaat puur om meer aandacht voor borstkanker, dat is gelukt blijkbaar, dus goede actie.
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doenquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef snakelady het volgende:
Het gaat puur om meer aandacht voor borstkanker, dat is gelukt blijkbaar, dus goede actie.
100% eenschquote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doen" .
dit had echt niets met borstkanker te maken![]()
dit ging over alcohol( wat zowiezo al kanker kan veroorzaken).
en over je liefdesleven. hoe willen ze dat koppelen aan borstkanker?als ze echt om borstkanker zouden geven zouden ze gewoon een bedrag overmaken naar zo'n stichting in plaats van in codetaal berichten over hun relatie op facebook te planten.
die vorige actie met de kleur van je bh, ja, dat had tenminste nog iets van raakvlak met borstkanker, en daar sta ik dan ook veel meer achter.
[ afbeelding ]
linkje?, ik wil ook even klierenquote:Op maandag 24 september 2012 12:09 schreef Apotheose het volgende:
ik krijg helaas niet meer van die updates in mn tijdlijn. Vind het namelijk wel ff nice om ff te jennen. Laatste keer heb ik het artikel van alcohol verhoogt de kans op borstkanker als reactie geplaatst. Maar daar reageert die muts dan weer niet op
Oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor, het is echt niet dat ik dit soort acties steun maar hoe meer aandacht hoe beter wat mij betreft.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doen" .
dit had echt niets met borstkanker te maken![]()
dit ging over alcohol( wat zowiezo al kanker kan veroorzaken).
en over je liefdesleven. hoe willen ze dat koppelen aan borstkanker?![]()
als ze echt om borstkanker zouden geven zouden ze gewoon een bedrag overmaken naar zo'n stichting in plaats van in codetaal berichten over hun relatie op facebook te planten.
die vorige actie met de kleur van je bh, ja, dat had tenminste nog iets van raakvlak met borstkanker, en daar sta ik dan ook veel meer achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |