In de kroeg? Wel een hilarische pickup linequote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ken serieus een jongen die eens vroeg om het bij mij te controleren. Echt stom.
Nee, in de kroeg is eigenlijk nog wel erger.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
In de kroeg? Wel een hilarische pickup line.
De aanhouder wint.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:22 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg is eigenlijk nog wel erger.
Een vriend van mij toen we het daar over hadden. Sindsdien probeert hij het elke keer als het over borstkanker of pink ribbon gaat bijvoorbeeld hahaha
Had precies hetzelfde ideequote:Op donderdag 20 september 2012 13:06 schreef ericosman het volgende:
heb ze allemaal deze link gegeven : http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=27&t=3&l=1&pp=26
jouw topic gaat heel FB overquote:Op donderdag 20 september 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic? Maar terecht. Stomme vrouwen.
mag ik jou controlerenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ken serieus een jongen die eens vroeg om het bij mij te controleren. Echt stom.
Nog niet in mijn timeline. Geen Fokkers kennelijk daar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
jouw topic gaat heel FB over
ok ok sorry zo bedoelde ik het niet gr grquote:Op donderdag 20 september 2012 15:24 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Contoleer maar een eind weg.
Ik kreeg hem net ook van een oud klasgenoot. Mijn eigen topic.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
jouw topic gaat heel FB over
kutuser, post niet gelezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wie dit leest is een sukkel
Wat een negativiteit weer. Oh ja zo zit de mens in elkaar he..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |