kutuser, post niet gelezen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen wie dit leest is een sukkel
Wat een negativiteit weer. Oh ja zo zit de mens in elkaar he..quote:
En dat heeft wat voor effect??quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Zodat mensen erbij stilstaan ....
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef Viezebuurman het volgende:
Ik kwam deze net tegen op mijn facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vrouw snaptquote:Op maandag 24 september 2012 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
1. Dingen op Facebook posten helpt niet tegen borstkanker.
2. Vage dingen posten op Facebook die niemand snapt helpt ook niet echt met het creëren van aandacht voor borstkanker.
Wie is er toch iedere keer zo dom om dat soort dingen te bedenken.
Dat zijn helaas vaak van die tutjes met 1 of andere vage opleiding. Stom gedoe.quote:Op maandag 24 september 2012 03:01 schreef AdoraBelle het volgende:
1. Dingen op Facebook posten helpt niet tegen borstkanker.
2. Vage dingen posten op Facebook die niemand snapt helpt ook niet echt met het creëren van aandacht voor borstkanker.
Wie is er toch iedere keer zo dom om dat soort dingen te bedenken.
dress red day he.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Paul het volgende:
Dit is de volgende vrouwenactie: https://www.facebook.com/dressredday
quote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef snakelady het volgende:
Het gaat puur om meer aandacht voor borstkanker, dat is gelukt blijkbaar, dus goede actie.
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doenquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef snakelady het volgende:
Het gaat puur om meer aandacht voor borstkanker, dat is gelukt blijkbaar, dus goede actie.
100% eenschquote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doen" .
dit had echt niets met borstkanker te maken![]()
dit ging over alcohol( wat zowiezo al kanker kan veroorzaken).
en over je liefdesleven. hoe willen ze dat koppelen aan borstkanker?als ze echt om borstkanker zouden geven zouden ze gewoon een bedrag overmaken naar zo'n stichting in plaats van in codetaal berichten over hun relatie op facebook te planten.
die vorige actie met de kleur van je bh, ja, dat had tenminste nog iets van raakvlak met borstkanker, en daar sta ik dan ook veel meer achter.
[ afbeelding ]
linkje?, ik wil ook even klierenquote:Op maandag 24 september 2012 12:09 schreef Apotheose het volgende:
ik krijg helaas niet meer van die updates in mn tijdlijn. Vind het namelijk wel ff nice om ff te jennen. Laatste keer heb ik het artikel van alcohol verhoogt de kans op borstkanker als reactie geplaatst. Maar daar reageert die muts dan weer niet op
Oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor, het is echt niet dat ik dit soort acties steun maar hoe meer aandacht hoe beter wat mij betreft.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
en toch blijf ik het idee hebben dat de meeste mensen die er aan mee hebben gedaan, dit vooral deden om het" hihihi kijk ons vrouwen eens lekker mysterieus doen" .
dit had echt niets met borstkanker te maken![]()
dit ging over alcohol( wat zowiezo al kanker kan veroorzaken).
en over je liefdesleven. hoe willen ze dat koppelen aan borstkanker?![]()
als ze echt om borstkanker zouden geven zouden ze gewoon een bedrag overmaken naar zo'n stichting in plaats van in codetaal berichten over hun relatie op facebook te planten.
die vorige actie met de kleur van je bh, ja, dat had tenminste nog iets van raakvlak met borstkanker, en daar sta ik dan ook veel meer achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |