picsquote:Op donderdag 20 september 2012 08:52 schreef Paul het volgende:
Vrouwen proberen nou mijn mannencode te ontrafelen
Hihi gekke mannen die niet eens borsten hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Haha ja en wij mannen allemaal Huh wtf wat kan dat nou zijn nee zeg nee he gekke boel wtf XD XDXD
Ik welquote:Op donderdag 20 september 2012 08:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi gekke mannen die niet eens borsten hebben.
moobsquote:
Dit topic? Maar terecht. Stomme vrouwen.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:17 schreef makkie88 het volgende:
Op mijn facebook zie ik dit topic ook rond gaan
Edit: Ik kan niet editen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:15 schreef Miousana het volgende:
APPELSAP
EDIT: Ik plaatste dit voor ik de tegencode zag. Ik ben niet verloofd.
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:06 schreef Jivis het volgende:
Is nog niet mijn timeline binnengedrongen. Blijkbaar heb ik nog redelijk slimme mensen op Facebook.
Dit topic staat wel in mijn Facebook.
Inderdaad, gepresenteerd als 'uitleg' van de drankjes in Facebook statussenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?
Vet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, gepresenteerd als 'uitleg' van de drankjes in Facebook statussen.
Doen! Ik ben wel een back-up!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een fucking terechte klacht. Ik vroeg me al af waarom die bullshit steeds langs kwam. Dacht er nog even aan om een rant op FB te posten, maar eigenlijk zijn dit soort mensen geen aandacht waard.
Ja, bij mij ookquote:Op donderdag 20 september 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die een linkje hier naartoe plaatsen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:59 schreef Krabs2.0 het volgende:
Sowieso veel te weinig acties voor bestrijding tegen prostaat en teelbal kanker. Hoor je nooit wat over ondanks het evenveel voorkomt als borstkanker. Er zijn ook vrouwen die zoiets grappigs vinden.
Mannen doen er blijkbaar niet toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |