Klopt, één van de dingen die ik heb geleerd van Scrubs.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mannen kunnen ook borstkanker krijgen.
Maakt het wel aparter.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt ook minder voor dan prostaatkanker.
Ik ook. En dat ik geen superman benquote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt, één van de dingen die ik heb geleerd van Scrubs.
Vrouwen hebben zoiets nou eenmaal nodig omdat ze emotioneel alsook fysiek erg zwak zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
'Ja leuk zo'n actie met alle vrouwen van Nederland he'![]()
Ik ga zeker meedoen om borstkanker te stoppen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de vrouwen die aan deze zielige huisvrouwenactie meedoen mogen dood.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vrouwen hebben zoiets nou eenmaal nodig omdat ze emotioneel alsook fysiek erg zwak zijn.
Mannen die een borstkanker diagnose kijken lopen gewoon naar buiten en lachen erom.
Borstkanker bij mannen is een zeldzame aandoening. Minder dan één procent van alle borstkankers treft mannen. De verhouding is: 150 vrouwen tegenover 1 man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijk dat vrouwen een soort kanker gaan zitten claimen en gebruiken voor hun gewin.
Vrouwen
Ook uitkijken voor conciërges. Tuig van de richel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook. En dat ik geen superman ben
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Oh vandaar dat een wijf ineens 'cognac' plaatstGodverredomme dit slaat nergens op.
Goeie actie:quote:Op woensdag 19 september 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
WAT DRINK JIJ????
CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel
JENEVER: ik ben verloofd
WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
COGNAC: ik heb een relatie
AMARETTO: ik ben verliefd
SAFARI: ik hou van avontuur
COINTREAU: ik ben getrouwd
BIER: vrije liefde
MALIBU: ik ben zijn minnares
JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden
VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn
TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen.
quote:Alcohol verhoogt het risico op:
mondkanker
keelkanker
strottenhoofdkanker
slokdarmkanker
borstkanker (bij vrouwen)
darmkanker
leverkanker
Die gast was het beste deel van die hele seriequote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ook uitkijken voor conciërges. Tuig van de richel.
Post dat verhaal erbij. Weten haar vrienden het ook meteen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef jankaas020 het volgende:
De eerste heeft zich bij mij net gemeld...Fuck.
Een link gepost met de link tussen alcohol en borstkanker.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post dat verhaal erbij. Weten haar vrienden het ook meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |