Ik wilde dat dus ook doen, niet meer origineel dus..quote:
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:58 schreef Ascarona het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe snel dit zich verspreid onder vrouwen.
Same. Ik delete ze daarom ook gewoon. Aandachtshoeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 03:24 schreef Keselo het volgende:
Godjezus, ik dacht er niets over toen ik het zag op facebook. Nu weet ik waar het voor is en zit ik me er echt aan kapot te ergeren. Bedankt TS.
Helemaal geen typisch vrouwenhumor, is maar een heel klein percentage wat dat een leuke actie vindt hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 07:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Echt typisch vrouwenhumor is dat. Ze proberen een ernstige zaak met wat humor aan de man te brengen door humor te gebruiken om het wat luchtiger te maken en zogenaamd bekend. Wat ze zich niet realiseren is dat het a) absoluut niet leuk is b) ik vorig jaar geen neuk gaf om het feit dat ze allemaal de kleur van hun bh op Facebook zette en ik mij al helemaal niet ging afvragen voor wat het was c) borstkanker is erg zat dat hoef je niet met allerlei zogenaamd 'ludieke' acties bekendheid te geven.
Met plaatsvervangende schaamte gelezen, ik hoop dat de dame in kwestie beter is in koken dan in acties verzinnen want het is om te janken.
Ik doelde daarmee op het feit dat het altijd vrouwen zijn die met 'dat soort dingen' aankomen. Niet dat iedere vrouw het leuk vindt, dat kon ik mij ook niet voorstellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal geen typisch vrouwenhumor, is maar een heel klein percentage wat dat een leuke actie vindt hoor
Yeah rightquote:de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!
En dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:54 schreef Yreal het volgende:
Al kan je nu wel iedereen naar haar bh kleur vragen
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik vind dit absoluut geen tumor
Ik ga hem ff verspreidenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zullen wij mannen een tegenactie verzinnen
WATER: ik ben vrijgezel
APPELSAP: ik ben verloofd
COLA: samen zijn maar hij weet het nog niet
FANTA: ik heb een relatie
SPRITE: ik ben verliefd
FRISTI: ik hou van avontuur
CASSIS: ik ben getrouwd
JILLZ: vrije liefde
BREEZER: ik ben zijn minnares
BLUE CURACAO: ik heb de ware nog niet gevonden
MOJITO: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
STRONGBOW GOLD: ik zou terug vrijgezel willen zijn
GEEN ENKELE MAN OOIT: ik wil graag trouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |