Helaas, zal vast wel iemand opgenomen hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Evertjan het volgende:
luister ik ff niet naar 3fm mis ik weer allemaal leuke dingen
Hebben ze verloren ?quote:
quote:Weet je waarom God de vaginale schimmelinfectie heeft uitgevonden?Zodat de vrouw ook weet hoe t is om met een irritante kut te moeten leven.
Ja een goal 4 minuten voor tijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze verloren ?.
Voorzover mijn voetbal interesses.
Ah mooiquote:
Compliment. Zie je er op je 40ste nog uit als 30quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ging vanmiddag trouwens sigaretten halen, vraagt die vrouw achter de balie mijn legitimatie. Ben Binnen 3 weken 30
. En heb me al een paar dagen niet geschoren, weet niet of ik me beledigd moet voelen of het als compliment moet zien
.
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Compliment. Zie je er op je 40ste nog uit als 30
Flink doorpaffen. Dan word je nooit oudquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te worden, of zijn sigaretten vanaf 18 ? Dan lijk ik dus 17
. Naja het zijn hopelijk wel de laatste 2 pakjes die ik ooit koop
.
Daar wil ik nou net mee stoppenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Flink doorpaffen. Dan word je nooit oud
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:03:41Video: Mijn studio kon niet meer uit. Gezellig was dat he, @roos3fm? #3FM http://t.co/NckgyHQS reageer retweet
Nee, ID-kaart tonen is voor alcohol en sigaretten tot aan je twintigste. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit gezien hebt in de supermarkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te worden, of zijn sigaretten vanaf 18 ? Dan lijk ik dus 17
. Naja het zijn hopelijk wel de laatste 2 pakjes die ik ooit koop
.
Owww, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ID-kaart tonen is voor alcohol en sigaretten tot aan je twintigste. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit gezien hebt in de supermarkt.
Totdat die blindengeleidehond achter de balie vandaan komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet. 20 kan ik wel mee leven
, dat is wel een compliment
.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef DaMook het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben.
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:03:41Video: Mijn studio kon niet meer uit. Gezellig was dat he, @roos3fm? #3FM http://t.co/NckgyHQS reageer retweet
Haha ja leuk hequote:
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet. 20 kan ik wel mee leven
, dat is wel een compliment
.
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?
Nouja, tijd om te slapen
Was bij de AH waar ik notabene vaker komquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?
Nouja, tijd om te slapen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, tijd om te slapen
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:33:32Wat was het een geweldige show van Lady Gaga vanavond in Ziggo Dome inclusief mijn favouriete nummer Alejandro! #veelleukerdanprinsjesdag reageer retweet
Gewoon in de les zelf makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Boehoee, net thuis komen en nu nog zien dat je voor morgen huiswerk hebt..![]()
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Boehoee, net thuis komen en nu nog zien dat je voor morgen huiswerk hebt..![]()
hehe lastigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...
Afgezien van z'n politieke standpunten en onfatsoenlijke debattechnieken is het wel een baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:33:32Wat was het een geweldige show van Lady Gaga vanavond in Ziggo Dome inclusief mijn favouriete nummer Alejandro! #veelleukerdanprinsjesdag reageer retweet
Presentatietje voorbereiden kan niet in de lesquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon in de les zelf maken. Of in de les(sen) ervoor
.
Net zoiets jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...
Oej dan moet je nog aan de bakquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Presentatietje voorbereiden kan niet in de les. Les ervoor heb ik niet.
[..]
Net zoiets ja
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.quote:
Ow dat scheeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.
Ga het maar over de muziek hebben, hoeft maar 2-3 minuutjes te duren.
Ik moet nog een betoog gaan houden over welke politieke partij ik steun, maar ik kan alleen uit de partijen kiezen die een zetel hebben :S Ben het met geen van alles eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.
Ga het maar over de muziek hebben, hoeft maar 2-3 minuutjes te duren.
Richt als de sodemieter een eigen partij op!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog een betoog gaan houden over welke politieke partij ik steun, maar ik kan alleen uit de partijen kiezen die een zetel hebben :S Ben het met geen van alles eens
Je moet dat idd als een compliment zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ging vanmiddag trouwens sigaretten halen, vraagt die vrouw achter de balie mijn legitimatie. Ben Binnen 3 weken 30
. En heb me al een paar dagen niet geschoren, weet niet of ik me beledigd moet voelen of het als compliment moet zien
.
Ja maar daar vragen ze het zelfs nog aan een 70 jarige volgens mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je moet dat idd als een compliment zien
Hebben we in Amerika ook gehad, bij iedere pub vroegen ze onze ID
Had op de piratenpartij gestemdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Richt als de sodemieter een eigen partij op!
Ze verzinnen verdomme elke dag wel watquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen trouwens praat als een piraat dag!
https://en.wikipedia.org/(...)lk_Like_a_Pirate_Day
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen trouwens praat als een piraat dag!
https://en.wikipedia.org/(...)lk_Like_a_Pirate_Day
Met heel veel ARR en ahoy als je groetquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?
Dat gaat een gezellige werkdag wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met heel veel ARR en ahoy als je groet
De tongzoen dag ging ook al zonder handelingen aan me voorbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, net als knuffeldag, kusjesdag en billenknijpdagquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
De tongzoen dag ging ook al zonder handelingen aan me voorbij.
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, net als knuffeldag, kusjesdag en billenknijpdag
zal ik met mijn haak eens ff seksuele handelingen doen? ARRRRquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat mij betreft schaffen ze het af. Het haalt alle spontaniteit erafquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"?
Ik wil seksueel lastig gevallen worden door vrouwen.
Totaal-ruptuurquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik met mijn haak eens ff seksuele handelingen doen? ARRRR
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reagerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"?
Ik wil seksueel lastig gevallen worden door vrouwen.
Als het gebeurt op zo'n dag is het net zo spontaan als andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat mij betreft schaffen ze het af. Het haalt alle spontaniteit eraf
Hoi neuken ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reageren
Misschien is het wel een "awareness-dingetje". Een dag om het even weer onder de aandacht te brengenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het gebeurt op zo'n dag is het net zo spontaan als anders, gebeurt toch niet
.
je had haar kleren van haar lijf moeten scheuren en moeten zeggen: Wie niet horen wil, moet maar voelen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reageren
Wel een uber knap meisjequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi neuken ?
Zwijgen is toestemmen.
Hé Ab, ze is dove man, ja Ab... HASSAN! DOE MIJ DIE BROODJE EN SNEL HE! IK HEB HONGARRR! met SAUS waarghhh!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een uber knap meisje![]()
Was echt even overdonderd. Wilde zeggen "wtf".
Maar toen ik zag dat het dat dove meisje was wist ik niet wat ik er mee aan moest![]()
/gewoon lullen als brugmanquote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een uber knap meisje![]()
Was echt even overdonderd. Wilde zeggen "wtf".
Maar toen ik zag dat het dat dove meisje was wist ik niet wat ik er mee aan moest![]()
Was nou van Dove of doof?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
/gewoon lullen als brugman. Zeggen hoe leuk ze wel niet is enzo
.
(ze kan vast wel lip lezen)
of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
:Squote:Op woensdag 19 september 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
en toen dacht zij dat jij vroeg of zij jouw kind wilde baren?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Moet d'r maar eens terugpakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebben.
quote:
Trusten!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Gewoon achter d'r gaan staan en roepen, GOT YA BACK en dan knijpenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet d'r maar eens terugpakken
Trustequote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Ik blijf bezigquote:
je kan de drunken pirate doen in bed met je lover!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, talk like a pirate day....quote:
Over 2 dagen begint de herfstquote:Op woensdag 19 september 2012 09:34 schreef alors het volgende:
Vannacht dikke onweer, nu hagel, mijn zomer waar ben je?
Ik ruik die dennennaalden al!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over 2 dagen begint de herfst
Nog even en je mag weer een kerstboom uitzoeken!
ARR Y U NO plunder lik'n pirate!quote:
Boeiendquote:Op woensdag 19 september 2012 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ARR Y U NO plunder lik'n pirate!
ARR !!!quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef themauster het volgende:
Adele die hoor je ook bijna nooit.
Verrek, het was nog een gozer ookquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Geweldig, een omhelsing van Lady Gaga
Dit dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch geen guilty pleasure...
DIE LUCHT!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ruik die dennennaalden al!
Mot er nog niet aan denken, al heb ik wel vakantie dit jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
Bijna oud en nieuw ook, dan kunnen we tegen die dennenboom zeggen: NIET FIKKEN!
Dat weet ik nog wel ja, zat toen alleen nog niet op FOK!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef JaneDoe het volgende:
is ut een badeend, is ut een badeeeeeeend?!
Veel respect voor de man, maar Jezus vind ik een tikkie overdreven...quote:
Kapitaalvernietigingquote:Op woensdag 19 september 2012 13:09 schreef themauster het volgende:
Zometeen nieuwe auto ophalen en de oude naar de schroothoop brengen
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Sersjee het volgende:
*flashback naar 11-jarige Sersjee die al molenwiekend op z'n luchtgitaar op z'n bed springt en keihard meezingt*
Zo'n nummer dat gewoon tof blijftquote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef Sersjee het volgende:
*flashback naar 11-jarige Sersjee die al molenwiekend op z'n luchtgitaar op z'n bed springt en keihard meezingt*
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n nummer dat gewoon tof blijft
Die mag ik ook wel graag horen op z'n tijdquote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij John Mayer denk ik altijd: goh, dat gitaartje klinkt lekker... Totdat die zeikstem van hem komt
Ik heb nu 3 liedjes van haar beluisterd en ik versta echt maar her en der een woord. Gezien het genre kan ik er nog wel een context omheen verzinnen, maar het verstaan? Nee.quote:
Ik dacht dat ie op het interview doeldequote:Op woensdag 19 september 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 liedjes van haar beluisterd en ik versta echt maar her en der een woord. Gezien het genre kan ik er nog wel een context omheen verzinnen, maar het verstaan? Nee.
Op die fiets. De radio staat hier niet aan. Ik snap trouwens niet waarom ze aandacht schenken aan iets Limburgs. Ik dacht dat we dat stuk vullis al een tijdje terug aan België hadden geschonken...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op het interview doelde.
De muziek is idd een 'iets' ander verhaal. In Limburg overigens stuk voor stuk klassiekers, maar dat moge duidelijk zijn...
en de fok smiley?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
De smiley is jarig mensen :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op die fiets. De radio staat hier niet aan. Ik snap trouwens niet waarom ze aandacht schenken aan iets Limburgs. Ik dacht dat we dat stuk vullis al een tijdje terug aan België hadden geschonken...
Goh, dat postte je net voor de tweede keer deze dag in dit topicquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
Door Salamander heb ik al twee weken in m'n hoofd![]()
Avond
Ik wil anderen er ook mee opzadelen. Gedeelde smart is immers halve smart.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goh, dat postte je net voor de tweede keer deze dag in dit topic
Goedenavond
Heb je 't er zo moeilijk mee dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil anderen er ook mee opzadelen. Gedeelde smart is immers halve smart.
Elke keer nadat Salamander gedraaid is sta ik huilend onder de douchequote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je 't er zo moeilijk mee dan?
Aaawquote:Op woensdag 19 september 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke keer nadat Salamander gedraaid is sta ik huilend onder de douche
De afwas daarentegenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
AaawJe bent in ieder geval goed schoon
Die had je best mee kunnen nemen tijdens al dat gedouchequote:
Ik heb niet zo'n grote douchequote:Op woensdag 19 september 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die had je best mee kunnen nemen tijdens al dat gedouche
Hmja, dan zul je die nog apart moeten doen. Ik heb ook nog een afwas staan, doe het morgenmiddag welquote:
Avond!quote:
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
Voor de WIDM-fans: gerucht gaat dat Ekdom deelnemer is dit seizoen.
Trustequote:
geen idee. Met die vrouw gaat het weer beter gelukkig als ik haar twitter zie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?
Tido van Slimme Schemerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee. Met die vrouw gaat het weer beter gelukkig als ik haar twitter zie.
yepquote:
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.Janine Abbring (de vrouw die haar ruggenwervel brak), kreeg op 8 juni 't ongeluk. Dus toen waren in ieder geval de opnames. Vervolgens deze topicreeks teruggebladerd en Gerard was op 8 juni niet bij Ekstraweekend. En nu ga ik z'n twitter timeline terugscrollen naar begin juni.
ah, jij doet het al. mooi, kan ik mijn acties staken en een biertje pakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.Janine Abbring (de vrouw die haar ruggenwervel brak), kreeg op 8 juni 't ongeluk. Dus toen waren in ieder geval de opnames. Vervolgens deze topicreeks teruggebladerd en Gerard was op 8 juni niet bij Ekstraweekend. En nu ga ik z'n twitter timeline terugscrollen naar begin juni.
lijkt me ook wat druk worden voor hem.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Twitter bekeken, eind juni heeft ie Fort Boyard opgenomen, half-juni zat ie bij 3fm, begin juni was ie er ook gewoon.
Dussss, lijkt me geen Ekdom bij WIDM.
Goed bezig mevrouw Cee! Debunked!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Twitter bekeken, eind juni heeft ie Fort Boyard opgenomen, half-juni zat ie bij 3fm, begin juni was ie er ook gewoon.
Dussss, lijkt me geen Ekdom bij WIDM.
Aye!quote:
quote:
Hoiquote:
want?quote:
Dan is mijn weekend afgelopenquote:
trusten pinopoepiequote:
Trustequote:
90's request!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want?
ik in Zaterdag trouwens. ga ik iig DeWolff zien en ik hoop wat mee te pakken van Drive like Maria en/of Moss om dan na Audio Adam naar huis te gaan
oh ja, das altijd wel aardig ja.....niet dat ik er meer radio door ga luisteren ofzoquote:
Ik ook niet, maar luister sowieso al erg veelquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, das altijd wel aardig ja.....niet dat ik er meer radio door ga luisteren ofzoen het boeit me pas echt vanaf half 1993, daarvoor luisterde ik geen muziek
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. tis weer later geworden dan de bedoeling. over ruim 6u gaat de wekker weer en dan morgenmiddag training.
leuk is dat. Geef je aan dat je iedere dag tussen 8u en 17u kunt. waar krijg je de keuze uit? Donderdag van 14u tot 17.15u en dinsdag van 16u tot 19.15u. Valt lekker binnen de beschikbaarheid. maar voor de 1e optie gekozen want ik ga natuurlijk niet tot 19.15u op m'n werk zitten![]()
![]()
trusten
Trustequote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. tis weer later geworden dan de bedoeling. over ruim 6u gaat de wekker weer en dan morgenmiddag training.
leuk is dat. Geef je aan dat je iedere dag tussen 8u en 17u kunt. waar krijg je de keuze uit? Donderdag van 14u tot 17.15u en dinsdag van 16u tot 19.15u. Valt lekker binnen de beschikbaarheid. maar voor de 1e optie gekozen want ik ga natuurlijk niet tot 19.15u op m'n werk zitten![]()
![]()
trusten
Ik ben zo aan het shinen dat ik mijn kamer verlichtquote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis donker, doe af die zonnebril
Oeh, dat klinkt wel heel erg goed!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben zo aan het shinen dat ik mijn kamer verlicht
Ik draag factor 50 en toch verbrand ik mijzelfquote:Op donderdag 20 september 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel heel erg goed!
Tof!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik draag factor 50 en toch verbrand ik mijzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op donderdag 20 september 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
MANNEN lezen
Oh jezus... Is dat het?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik maar denken dat er allerlei erotische voorstellen over Facebook knalden!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Het valt niet mee. Vogels ontwaken als ik 's nachts op straat loopquote:
Minder lawaai makenquote:Op donderdag 20 september 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het valt niet mee. Vogels ontwaken als ik 's nachts op straat loop
Helder lichtquote:
Ja, kwam er later achter... Blond, tot op het botquote:
Hehe ja dat is hetquote:Op donderdag 20 september 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jezus... Is dat het?!
En ik maar denken dat er allerlei erotische voorstellen over Facebook knalden!!
Oke, dan ben ik veilig met mijn "ik drink water". Voorkomt een boel gezeurquote:
Haha dat wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik veilig met mijn "ik drink water". Voorkomt een boel gezeur
Kramerquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
MANNEN lezen
Zwaar irritant is dat op Facebook zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:24 schreef Sersjee het volgende:
Voel je je zo rot als je groot bent en dan draaien ze Lemon Tree... DAAR WORDT HET NIET BETER VAN, MENSEN!
quote:
had jij nightswimming aangevraagd? of was het geen request, zet net de radio aan.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:45 schreef Sersjee het volgende:
Bedenk me net da'k niet eens iets van Automatic for the people in m'n 90's lijstje heb staan. Hoe kan dat nou weer?!
Nee, ik had There she goes ge-sms't.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
had jij nightswimming aangevraagd? of was het geen request, zet net de radio aan.
Nightswimming is een vrij "zwaar" nummer, SHP is meer "lalala stuiter stuiter", dus ergens snap ik wel dat ze die vaker draaien. Ik bedoel, je wilt niet dat je luisteraars te vaak in de stemming worden gebracht om een touw te pakken en een hoge boom op te zoeken.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai dit nummer es wat vaker in plaats van dat verschrikkelijke Shiny Happy People. Of is het te mooi?
Vind ik heel attent van de zenderquote:Op donderdag 20 september 2012 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik bedoel, je wilt niet dat je luisteraars te vaak in de stemming worden gebracht om een touw te pakken en een hoge boom op te zoeken.
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik heel attent van de zender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou, het is boven alles een slecht idee om je luisteraars zelfmoord te laten plegen, want dan luistert er niemand meer. Inkomentechnisch gezien is dat gewoon niet handig.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik heel attent van de zender
Geeft nietquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Sla ik tegenwoordig vaak over, sorry
Dit is gewoon een gevalletje "de ene hand wast de ander", we houden elkaar in stand op deze manierquote:Op donderdag 20 september 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, het is boven alles een slecht idee om je luisteraars zelfmoord te laten plegen, want dan luistert er niemand meer. Inkomentechnisch gezien is dat gewoon niet handig.
Dit is trouwens een van de argumenten die, ik dacht, Judas Priest gebruikte toen die band werd aangeklaagd voor het in de muziek verbergen van een boodschap die zou aanzetten tot zelfmoord.
Gelukkig, gooi ik m'n schuldgevoel overboord! Iets teveel druk op het werk, slecht slapen, de ochtenden krijg ik niet meer in z'n geheel meequote:Op donderdag 20 september 2012 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft niet.
Tis ook al bijna middag dus dan hoeft het ook niet meer
Wat een weekend!twitter:Domien twitterde op donderdag 20-09-2012 om 11:48:03Ibiza was het helemaal. Wát een eiland! Heb me in vier dagen kapot genoten! Zon, zee, feestjes.. Ja, tot volgend jaar! reageer retweet
Geeft niets!quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, gooi ik m'n schuldgevoel overboord! Iets teveel druk op het werk, slecht slapen, de ochtenden krijg ik niet meer in z'n geheel mee
Sitaquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg DOEN!
Waarom heeft zij nooit in de playboy gestaan ofzo?
Ja fantastischquote:
Ontzettende zeiksnol, wat heb je er voor last van?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Blof...
Ik las gister dat ze zeker nog 10 jaar door willen gaanMijn dag was verpest
Hoi Wolfje,quote:
Ontzettond leuk!!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon
Ja met mji gaat het ook goet. Leuk he
gr
Nee hoor, ik zit even bij mams!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:56 schreef Pino112 het
volgende:
[..]
Wist niet dat je ook op school was, hallo vanuit T4
'We zijn op school'..quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit even bij mams!
Schoolshit stuur ik gewoon aan vanuit huis
Mocht ie overal binnen?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Wat een weekend!twitter:Domien twitterde op donderdag 20-09-2012 om 11:48:03Ibiza was het helemaal. Wát een eiland! Heb me in vier dagen kapot genoten! Zon, zee, feestjes.. Ja, tot volgend jaar! reageer retweet
"een studiegroep aan het oprichten"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |