Aye!quote:
quote:
Hoiquote:
want?quote:
Dan is mijn weekend afgelopenquote:
trusten pinopoepiequote:
Trustequote:
90's request!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want?
ik in Zaterdag trouwens. ga ik iig DeWolff zien en ik hoop wat mee te pakken van Drive like Maria en/of Moss om dan na Audio Adam naar huis te gaan
oh ja, das altijd wel aardig ja.....niet dat ik er meer radio door ga luisteren ofzoquote:
Ik ook niet, maar luister sowieso al erg veelquote:Op donderdag 20 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, das altijd wel aardig ja.....niet dat ik er meer radio door ga luisteren ofzoen het boeit me pas echt vanaf half 1993, daarvoor luisterde ik geen muziek
Truste en succes morgenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. tis weer later geworden dan de bedoeling. over ruim 6u gaat de wekker weer en dan morgenmiddag training.
leuk is dat. Geef je aan dat je iedere dag tussen 8u en 17u kunt. waar krijg je de keuze uit? Donderdag van 14u tot 17.15u en dinsdag van 16u tot 19.15u. Valt lekker binnen de beschikbaarheid. maar voor de 1e optie gekozen want ik ga natuurlijk niet tot 19.15u op m'n werk zitten![]()
![]()
trusten
Trustequote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. tis weer later geworden dan de bedoeling. over ruim 6u gaat de wekker weer en dan morgenmiddag training.
leuk is dat. Geef je aan dat je iedere dag tussen 8u en 17u kunt. waar krijg je de keuze uit? Donderdag van 14u tot 17.15u en dinsdag van 16u tot 19.15u. Valt lekker binnen de beschikbaarheid. maar voor de 1e optie gekozen want ik ga natuurlijk niet tot 19.15u op m'n werk zitten![]()
![]()
trusten
Ik ben zo aan het shinen dat ik mijn kamer verlichtquote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis donker, doe af die zonnebril
Oeh, dat klinkt wel heel erg goed!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben zo aan het shinen dat ik mijn kamer verlicht
Ik draag factor 50 en toch verbrand ik mijzelfquote:Op donderdag 20 september 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel heel erg goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |