Hmja, dan zul je die nog apart moeten doen. Ik heb ook nog een afwas staan, doe het morgenmiddag welquote:
Avond!quote:
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
Voor de WIDM-fans: gerucht gaat dat Ekdom deelnemer is dit seizoen.
Trustequote:
geen idee. Met die vrouw gaat het weer beter gelukkig als ik haar twitter zie.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?
Tido van Slimme Schemerquote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee. Met die vrouw gaat het weer beter gelukkig als ik haar twitter zie.
yepquote:
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me effe niet herinneren of hij tijdens de opnames deze zomer absent was... Er was toen dat nieuwsbericht van die vrouw met een gesloopte rug.. was hij toen op de antenne?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.Janine Abbring (de vrouw die haar ruggenwervel brak), kreeg op 8 juni 't ongeluk. Dus toen waren in ieder geval de opnames. Vervolgens deze topicreeks teruggebladerd en Gerard was op 8 juni niet bij Ekstraweekend. En nu ga ik z'n twitter timeline terugscrollen naar begin juni.
ah, jij doet het al. mooi, kan ik mijn acties staken en een biertje pakken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb even de internet-sherlock uitgehangen, want daar houd ik op z'n tijd van.Janine Abbring (de vrouw die haar ruggenwervel brak), kreeg op 8 juni 't ongeluk. Dus toen waren in ieder geval de opnames. Vervolgens deze topicreeks teruggebladerd en Gerard was op 8 juni niet bij Ekstraweekend. En nu ga ik z'n twitter timeline terugscrollen naar begin juni.
lijkt me ook wat druk worden voor hem.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Twitter bekeken, eind juni heeft ie Fort Boyard opgenomen, half-juni zat ie bij 3fm, begin juni was ie er ook gewoon.
Dussss, lijkt me geen Ekdom bij WIDM.
Goed bezig mevrouw Cee! Debunked!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Twitter bekeken, eind juni heeft ie Fort Boyard opgenomen, half-juni zat ie bij 3fm, begin juni was ie er ook gewoon.
Dussss, lijkt me geen Ekdom bij WIDM.
Aye!quote:
quote:
Hoiquote:
want?quote:
Dan is mijn weekend afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |