of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
/gewoon lullen als brugman. Zeggen hoe leuk ze wel niet is enzo
.
(ze kan vast wel lip lezen)
:Squote:Op woensdag 19 september 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
/gewoon lullen als brugman. Zeggen hoe leuk ze wel niet is enzo
.
(ze kan vast wel lip lezen)
en toen dacht zij dat jij vroeg of zij jouw kind wilde baren?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Moet d'r maar eens terugpakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebben.
quote:
Trusten!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Gewoon achter d'r gaan staan en roepen, GOT YA BACK en dan knijpenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet d'r maar eens terugpakken
Trustequote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Ik blijf bezigquote:
je kan de drunken pirate doen in bed met je lover!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |