Totaal-ruptuurquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik met mijn haak eens ff seksuele handelingen doen? ARRRR
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reagerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"?
Ik wil seksueel lastig gevallen worden door vrouwen.
Als het gebeurt op zo'n dag is het net zo spontaan als andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat mij betreft schaffen ze het af. Het haalt alle spontaniteit eraf
Hoi neuken ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reageren
Misschien is het wel een "awareness-dingetje". Een dag om het even weer onder de aandacht te brengenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het gebeurt op zo'n dag is het net zo spontaan als anders, gebeurt toch niet
.
je had haar kleren van haar lijf moeten scheuren en moeten zeggen: Wie niet horen wil, moet maar voelen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Werd laatst zomaar door een doof meisje op de uni in m'n reed geknepen. Had geen idee hoe ik moest reageren
Wel een uber knap meisjequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi neuken ?
Zwijgen is toestemmen.
Hé Ab, ze is dove man, ja Ab... HASSAN! DOE MIJ DIE BROODJE EN SNEL HE! IK HEB HONGARRR! met SAUS waarghhh!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een uber knap meisje![]()
Was echt even overdonderd. Wilde zeggen "wtf".
Maar toen ik zag dat het dat dove meisje was wist ik niet wat ik er mee aan moest![]()
/gewoon lullen als brugmanquote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een uber knap meisje![]()
Was echt even overdonderd. Wilde zeggen "wtf".
Maar toen ik zag dat het dat dove meisje was wist ik niet wat ik er mee aan moest![]()
Was nou van Dove of doof?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
/gewoon lullen als brugman. Zeggen hoe leuk ze wel niet is enzo
.
(ze kan vast wel lip lezen)
of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
:Squote:Op woensdag 19 september 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of wellicht kun je bij haar liplezen....hoewel dat meestal beter lukt zonder haar...
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
en toen dacht zij dat jij vroeg of zij jouw kind wilde baren?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebbenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, aan dat liplezen had ik nog niet gedacht.
Stond maar wat te gebaren
Moet d'r maar eens terugpakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha zal er vast wel komisch uit gezien hebben.
quote:
Trusten!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. morgen na een lang weekend weer aan t werk. officieel heb ik pas bij het begin van t Glazen Huis weer lang vrij, maar misschien dat ik tussendoor nog ff een dagje extra vrij mee pik
slaap lekker iedereen
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Gewoon achter d'r gaan staan en roepen, GOT YA BACK en dan knijpenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet d'r maar eens terugpakken
Trustequote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
slaap lekker iedereen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, school verrekt maar mooi.
Ik blijf bezigquote:
je kan de drunken pirate doen in bed met je lover!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?
Oh ja, talk like a pirate day....quote:
Over 2 dagen begint de herfstquote:Op woensdag 19 september 2012 09:34 schreef alors het volgende:
Vannacht dikke onweer, nu hagel, mijn zomer waar ben je?
Ik ruik die dennennaalden al!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over 2 dagen begint de herfst
Nog even en je mag weer een kerstboom uitzoeken!
ARR Y U NO plunder lik'n pirate!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |