Ik heb nu 3 liedjes van haar beluisterd en ik versta echt maar her en der een woord. Gezien het genre kan ik er nog wel een context omheen verzinnen, maar het verstaan? Nee.quote:
Ik dacht dat ie op het interview doeldequote:Op woensdag 19 september 2012 17:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 liedjes van haar beluisterd en ik versta echt maar her en der een woord. Gezien het genre kan ik er nog wel een context omheen verzinnen, maar het verstaan? Nee.
Op die fiets. De radio staat hier niet aan. Ik snap trouwens niet waarom ze aandacht schenken aan iets Limburgs. Ik dacht dat we dat stuk vullis al een tijdje terug aan België hadden geschonken...quote:Op woensdag 19 september 2012 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op het interview doelde.
De muziek is idd een 'iets' ander verhaal. In Limburg overigens stuk voor stuk klassiekers, maar dat moge duidelijk zijn...
en de fok smiley?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
De smiley is jarig mensen :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Ja!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op die fiets. De radio staat hier niet aan. Ik snap trouwens niet waarom ze aandacht schenken aan iets Limburgs. Ik dacht dat we dat stuk vullis al een tijdje terug aan België hadden geschonken...
Goh, dat postte je net voor de tweede keer deze dag in dit topicquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef henkde_j het volgende:
Door Salamander heb ik al twee weken in m'n hoofd![]()
Avond
Ik wil anderen er ook mee opzadelen. Gedeelde smart is immers halve smart.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goh, dat postte je net voor de tweede keer deze dag in dit topic
Goedenavond
Heb je 't er zo moeilijk mee dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wil anderen er ook mee opzadelen. Gedeelde smart is immers halve smart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |