twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:33:32Wat was het een geweldige show van Lady Gaga vanavond in Ziggo Dome inclusief mijn favouriete nummer Alejandro! #veelleukerdanprinsjesdag reageer retweet
Gewoon in de les zelf makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Boehoee, net thuis komen en nu nog zien dat je voor morgen huiswerk hebt..![]()
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Boehoee, net thuis komen en nu nog zien dat je voor morgen huiswerk hebt..![]()
hehe lastigquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...
Afgezien van z'n politieke standpunten en onfatsoenlijke debattechnieken is het wel een baas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:33:32Wat was het een geweldige show van Lady Gaga vanavond in Ziggo Dome inclusief mijn favouriete nummer Alejandro! #veelleukerdanprinsjesdag reageer retweet
Presentatietje voorbereiden kan niet in de lesquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon in de les zelf maken. Of in de les(sen) ervoor
.
Net zoiets jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: na een lange werkdag 's avonds laat je nest in willen duiken en tot de frustrerende ontdekking komen dat je in de ochtend heel actief je bed had afgehaald...
Oej dan moet je nog aan de bakquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Presentatietje voorbereiden kan niet in de les. Les ervoor heb ik niet.
[..]
Net zoiets ja
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.quote:
Ow dat scheeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.
Ga het maar over de muziek hebben, hoeft maar 2-3 minuutjes te duren.
Ik moet nog een betoog gaan houden over welke politieke partij ik steun, maar ik kan alleen uit de partijen kiezen die een zetel hebben :S Ben het met geen van alles eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een oefenpresentatie, dus denk dat niet iedereen aan de beurt is.
Ga het maar over de muziek hebben, hoeft maar 2-3 minuutjes te duren.
Richt als de sodemieter een eigen partij op!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet nog een betoog gaan houden over welke politieke partij ik steun, maar ik kan alleen uit de partijen kiezen die een zetel hebben :S Ben het met geen van alles eens
Je moet dat idd als een compliment zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ging vanmiddag trouwens sigaretten halen, vraagt die vrouw achter de balie mijn legitimatie. Ben Binnen 3 weken 30
. En heb me al een paar dagen niet geschoren, weet niet of ik me beledigd moet voelen of het als compliment moet zien
.
Ja maar daar vragen ze het zelfs nog aan een 70 jarige volgens mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je moet dat idd als een compliment zien
Hebben we in Amerika ook gehad, bij iedere pub vroegen ze onze ID
Had op de piratenpartij gestemdquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Richt als de sodemieter een eigen partij op!
Ze verzinnen verdomme elke dag wel watquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen trouwens praat als een piraat dag!
https://en.wikipedia.org/(...)lk_Like_a_Pirate_Day
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen trouwens praat als een piraat dag!
https://en.wikipedia.org/(...)lk_Like_a_Pirate_Day
Met heel veel ARR en ahoy als je groetquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, een dag zonder seksuele/andere intieme handelingen?
Dat gaat een gezellige werkdag wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met heel veel ARR en ahoy als je groet
De tongzoen dag ging ook al zonder handelingen aan me voorbijquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, net als knuffeldag, kusjesdag en billenknijpdagquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
De tongzoen dag ging ook al zonder handelingen aan me voorbij.
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, net als knuffeldag, kusjesdag en billenknijpdag
zal ik met mijn haak eens ff seksuele handelingen doen? ARRRRquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat mij betreft schaffen ze het af. Het haalt alle spontaniteit erafquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar zijn die dagen voor als toch niemand je ermee "lastigvalt"?
Ik wil seksueel lastig gevallen worden door vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |