Helaas, zal vast wel iemand opgenomen hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Evertjan het volgende:
luister ik ff niet naar 3fm mis ik weer allemaal leuke dingen
Hebben ze verloren ?quote:
quote:Weet je waarom God de vaginale schimmelinfectie heeft uitgevonden?Zodat de vrouw ook weet hoe t is om met een irritante kut te moeten leven.
Ja een goal 4 minuten voor tijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze verloren ?.
Voorzover mijn voetbal interesses.
Ah mooiquote:
Compliment. Zie je er op je 40ste nog uit als 30quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
Ik ging vanmiddag trouwens sigaretten halen, vraagt die vrouw achter de balie mijn legitimatie. Ben Binnen 3 weken 30
. En heb me al een paar dagen niet geschoren, weet niet of ik me beledigd moet voelen of het als compliment moet zien
.
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Compliment. Zie je er op je 40ste nog uit als 30
Flink doorpaffen. Dan word je nooit oudquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te worden, of zijn sigaretten vanaf 18 ? Dan lijk ik dus 17
. Naja het zijn hopelijk wel de laatste 2 pakjes die ik ooit koop
.
Daar wil ik nou net mee stoppenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Flink doorpaffen. Dan word je nooit oud
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:03:41Video: Mijn studio kon niet meer uit. Gezellig was dat he, @roos3fm? #3FM http://t.co/NckgyHQS reageer retweet
Nee, ID-kaart tonen is voor alcohol en sigaretten tot aan je twintigste. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit gezien hebt in de supermarkt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja ok, maar om nu voor een 15 (?) jarige aangezien te worden, of zijn sigaretten vanaf 18 ? Dan lijk ik dus 17
. Naja het zijn hopelijk wel de laatste 2 pakjes die ik ooit koop
.
Owww, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ID-kaart tonen is voor alcohol en sigaretten tot aan je twintigste. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit gezien hebt in de supermarkt.
Totdat die blindengeleidehond achter de balie vandaan komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet. 20 kan ik wel mee leven
, dat is wel een compliment
.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef DaMook het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben.
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:03:41Video: Mijn studio kon niet meer uit. Gezellig was dat he, @roos3fm? #3FM http://t.co/NckgyHQS reageer retweet
Haha ja leuk hequote:
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww, dat wist ik niet. 20 kan ik wel mee leven
, dat is wel een compliment
.
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?
Nouja, tijd om te slapen
Was bij de AH waar ik notabene vaker komquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een paar jaar zo. Onder welke steen leef jij en in wat voor supermarkt kom jij?
Nouja, tijd om te slapen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, tijd om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |