Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos omquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Idd, better safe than sorry!
Weet even niet wie het vroeg maar heb vanmorgen nog wel even kunnen dutten. Maar het is nu half 2 geweest en ik ben kapot. Net wel actief met vent wat aan het huishouden gedaan, dus dat helpt ook mee aan die vermoeidheid. Ga lekker met een dekentje op de bank liggen![]()
Ja Kwisted kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en gewoon gestript wil worden. Hebben ze dat zelf al voorgesteld? Wanneer mag je weer voor controle? Hoop echt voor je dat het snel zal beginnen, zelfde geldt voor Frups!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tot nu toe iedere vier weken geweest en vanaf nu, 30 weken, ga ik om de twee weken. En iedere keer met echo. Bij mij trouwens nog nooit de bm mond gemeten, maar daar ga ik vanaf volgende keer gewoon om vragen, vind ik toch wel even fijn (niet om te laten doen, maar om te weten..) Ik heb van het zh een schema met de afspraken en wat ze doen, van begin tot week 40, zal eens kijken of ik je dat op een of andere manier kan mailen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Kyara het volgende:
Klums
Ja, je hebt ook gelijk ook.
Ik heb alleen maar boekenwijsheid omdat ik nog geen fatsoenlijk gesprek met een gyn heb kunnen voeren. Dus zit inderdaad nog vol vragen en 'wat als' scenario's. Zal blij zijn als ik volgende week eindelijk mijn afspraak heb.
(sowieso zit daar echt veel tijd tussen hoor.... met 11 weken termijnecho en daarbij werd echt alleen naar de termijn gekeken en dan straks met 16 weken weer.... bij de vk was het altijd stipt om de 4 weken)
quote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww da''s mooi klote Spirit
Ik kan niet wachten tot de baby er is... ik ben van plan mijn pantoffels om te ruilen voor mijn pumps bij de nachtelijke voedingen. WRAAAKK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
en mijn gyn van bij de jongens claimde toen elke afspraak via de uitwendige echo te kijken naar de baarmoedermondquote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef klumsy het volgende:
Tja ik denk er anders over
Dat deed ik overigens ook al voor dat het mij was overkomen.
Tuurlijk moet je zelf ook alert zijn, maarja bij een eerste zwangerschap hoe doe je dat?
Ik heb vaak genoeg aan de bel getrokken en langs geweest voor extra echo's
Later bleek dat ik dus al een paar dagen met rugweeen liep, waarvan ik zelf dacht dat het rugklachten waren omdat mijn buik zo snel groeide en ik misschien een verkeerde houding had...
Op een buikecho kunnen ze gewoon niet veel zien.. ja of er genoeg vruchtwater is en of de kleintjes lekker bewegen, maar de lengte van je baarmoedermond kunnen ze daarop niet zien.
Je kindjes kunnen het nog zo goed doen, als het een te grote belastng is voor je lichaam dan houdt het een keer ergens op...
Maargoed, het is niet de bedoeling dat de meiden die nu zwanger zijn van een tweeling zich druk gaan maken over of het wel goed zal gaan, dus ik ga er over ophouden
Gewoon lekker genieten van de kleintjes, in de meeste gevallen gaat het gewoon helemaal goed
ach, dat die vent een hansworst is, dat was me om te beginnen al duidelijk, en na het ijzerincidentje al helemaalquote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef klumsy het volgende:
Volgens mij is dat uitwendig niet te meten Simmu, daarom heb ik nu elke 2 weken een inwendige echo voor cervixlengte meting
Klinkt alsof je bij mij in de flat woont!quote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos omen zoooo moooeeee
Omg?quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Omentielvo het volgende:
OMG. Ik ben het met Coco eens. Tegen bevallen zie ik ook niet op. Baby komt er toch wel ga ik maar van uit. Ruggenpruk kan ik ook niet wakker van liggen. Maar katheters wil ik geloof ik echt niks over horen.
SPOILER: schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L0t, wat super zo'n goede echo
Gulara, ik vond vooral in die periode de doppler heel fijn. Iedere avond even hartje luisterenDat vroeg ik me ook af inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef pessie het volgende:
FTA, is er verder nog wat te zien op de CTG of is het echt afwachten tot je kindje geboren wordt nu?
Keshet, mijlpaal![]()
Ah, ok.quote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Pessie er zijn nog redelijk regelmatig dalingen van de hartslag tijdens de ctg's, maar tot nu toe is dat altijd weer goed herstelt zeg maar. Verder is het inderdaad afwachten tot de bevalling en hopen dat er zo snel mogelijk (vanaf 37wk dan) al wat ontsluiting is, dan kunnen ze gaan inleiden!
Dat hoeft ook niet hoor, maar dat is iets wat we in overleg met de gyn hebben besloten. Inleiden sowieso met 39 weken, maar als er eerder al ontsluiting is, dan eerder. Ik wil niet dat het dagen gaat duren het inleiden en hoop stiekem gewoon spontaan te bevallen, daarom deze afspraak.quote:Op maandag 17 september 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik wist trouwens niet dat je eerst ontsluiting moest hebben voordat ze kunnen inleiden. Dacht dat inleiden ook de ontsluiting opwekt. Weer wat geleerd
Freecell, fijn dat de ctg en alles in orde was
Graag! Ik zal je vanavond nog even pm-en.quote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe iedere vier weken geweest en vanaf nu, 30 weken, ga ik om de twee weken. En iedere keer met echo. Bij mij trouwens nog nooit de bm mond gemeten, maar daar ga ik vanaf volgende keer gewoon om vragen, vind ik toch wel even fijn (niet om te laten doen, maar om te weten..) Ik heb van het zh een schema met de afspraken en wat ze doen, van begin tot week 40, zal eens kijken of ik je dat op een of andere manier kan mailen.
Ah, ok, op die manier. Klinkt wel verstandig op die manierquote:Op maandag 17 september 2012 17:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat hoeft ook niet hoor, maar dat is iets wat we in overleg met de gyn hebben besloten. Inleiden sowieso met 39 weken, maar als er eerder al ontsluiting is, dan eerder. Ik wil niet dat het dagen gaat duren het inleiden en hoop stiekem gewoon spontaan te bevallen, daarom deze afspraak.
Aye, anders zou ik ze waarschijnlijk ook niet aankrijgenquote:Op maandag 17 september 2012 18:01 schreef Kyara het volgende:
Coco, leuke schoenen. Zit daar ook een rits in aan de zijkant?
Gewoon bij de Scapino. Die hebben deze week een lever je oude schoenen in en krijg een tientje korting (deze laarsjes kosten ¤35, en je moet wel minimaal ¤40 besteden, dus iets kleins nog erbij kopen en je betaalt in totaal ¤30),quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie schoenen Coco! Zou ik ook zo maar kunnen kopen (en toevallig moet ik nog nieuwe herfst/winter schoenen).
Ze hebben er leuke schoenen, merkte ikquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef Kyara het volgende:
Ga ik ook maar even kijken van de week. Bedankt voor de tip Coco!
SPOILER: schoenen-voor-tijdens-de-zwangerschapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik best schokkend om te horen eigenlijkquote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef freecell het volgende:
Woeh Sorbo, verlof alweer!
Ze kunnen op de uitwendige echo wel zien of de bmm nog gesloten is, maar niet wat de lengte is volgens mijn gyn zonet
Valt wel mee hoorquote:
Ah, ok. Ik dacht dat het ook echt een kwestie was van "minder dan normaal gesproken". En dat vind ik echt heel lastig om te bepalen. Heb bovendien het idee dat de beeb eergisteren of gisterochtend is gedraaid, en nieuwe houding maakt het misschien ook lastiger om te bewegen (plus, hij krijgt natuurlijk ook steeds minder ruimte).quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:39 schreef As1981 het volgende:
De grens is minder dan tien keer op een dag toch? Althans dat dacht ik. En anders even voor de zekerheid contact opnemen beter 1x te veel dan te weinig.
Ayequote:Op dinsdag 18 september 2012 08:48 schreef PureEvil het volgende:
Kan je niet ff in rust op je zij/buik gaan liggen? Dan voel je meestal de baby wel. ik heb dat ook een paar keer gehad..
Appelsap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:49 schreef pessie het volgende:
Coco, appelsap drinken wil nog wel eens helpen en als je em dan nog niet duidelijk voelt dan even bellen. Bij twijfel kun je toch beter even aan de bel trekken, dan leggen ze je even aan de CTG als ze zich zorgen maken en ws is dan alles goed. Hoe was de CTG van free trouwens gisteren?
Ik geef er aan toe als ik thuis ben. Maar das meer omdat ik ook een kleine heb rond hobbelen die veel energie kost.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:24 schreef Suikertante het volgende:
Limone, over een druppeltje oude bloed zou ik me écht geen zorgen maken. Die krampen heb ik elke dag en zeker als ik bijvoorbeeld aan yoga heb gedaan of een dag in de winkel heb gestaan heb ik daarna best wel en pijnlijke rug en buik. Ik weet dat je je nu niet ineens beter voelt, maar ik hoop toch een ietsjepietsje geruststelling, want donderdag is nog twee nachten slapen en dat lijkt nu vast heel lang voor jou!![]()
Andere dames rond de 7/8 weken die als ze zijn opgestaan binnen een uur of twee weer naar bed zouden kunnen? Ik weet niet of ik eraan toe moet geven, als ik werk doe ik dat natuurlijk niet maar nu zou het wel kunnen en het lijkt me wel heel lekker
Voel me een stuk beter!quote:
Telt rond de 37 weken ook?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:24 schreef Suikertante het volgende:
Andere dames rond de 7/8 weken die als ze zijn opgestaan binnen een uur of twee weer naar bed zouden kunnen? Ik weet niet of ik eraan toe moet geven, als ik werk doe ik dat natuurlijk niet maar nu zou het wel kunnen en het lijkt me wel heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was van de week zo moe dat ik niet naar huis durfde te rijden en een half uur heb liggen slapen in het archief hierquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:31 schreef L0t.. het volgende:
Suikertante, ik ben ook moe moe moe hoor! Zodra ik de kans krijg lig ik in bed of op de bankGa er maar vanuit dat het over een paar weken wat bijtrekt..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was van de week zo moe dat ik niet naar huis durfde te rijden en een half uur heb liggen slapen in het archief hier
Mijn vest mee om mijn hoofd op te leggen en alles op slot gedaan zodat niemand binnen kon komen lopen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was van de week zo moe dat ik niet naar huis durfde te rijden en een half uur heb liggen slapen in het archief hier
Mijn vest mee om mijn hoofd op te leggen en alles op slot gedaan zodat niemand binnen kon komen lopen
Ik ben blij dat die misselijkheid er is (klinkt stom want ik ben er echt ziek door) maar zo heb ik bevestiging dat ik zwanger ben. Zeker na die vele krampenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha dit is wel fijn om te lezen. Mijn moeder had dus nérgens last van. Die kijkt me telkens met grote ogen aan en ik verzin er dan zelf een licht spottende grijns bij. "Misselijk?! Nu al? Je bent nog niet eens twee maanden zwanger! Nou nou!". Niet op een rotmanier hoor, maar ik ben gewoon een beetje emo
Klinkt niet stom, had ik ook, soort van doorlopende zwangerschapstest, ben ik nog ziek, ja, dan ben ik dus nog zwangerquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die misselijkheid er is (klinkt stom want ik ben er echt ziek door) maar zo heb ik bevestiging dat ik zwanger ben. Zeker na die vele krampenDan spuug ik graag.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en vandaag 3 jaar getrouwdWauw, prachtige jurk had je Coco! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan jullie nog lekker uit eten vanavond?
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef Kwisted het volgende:
Frups heeft zich al even niet gemeld
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:28 schreef Frups het volgende:
[..]
Voel me een stuk beter!
Ben nu in afwachting van de vk, ze komt me strippen! Vanmiddag om 14.00 hebben we de ctg & echo in het ziekenhuis!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef Kwisted het volgende:
Frups heeft zich al even niet gemeld
BAM! Lekker door de helftquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:25 schreef As1981 het volgende:
Ik zag een mijlpaal en dacht ineens ik heb er ook 1. Even eenvoor de mijne, 20 weken vandaag!!!
Ohh LB, wat fijn!! Zo prachtig om te zien hequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.
Wat heerlijk!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
Wat heerlijk!
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had ook een goeie echo gisteren he?
Nu ben je ook op een kwart
Super goed nieuws LB! Wat fijn voor jullie!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heerlijk!
Bizar tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!
Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.
Moeheid in 1e trimester heb ik inderdaad heel anders beleefd als nu in het 3e trimester. In het eerste trimester MOEST ik gewoon slapen, mijn ogen kon ik gewoonweg niet meer open houden. In het 3e trimester kan ik iets langer door, al heb ik wel veeeeeeel minder puf. Maar ook dat ervaart iedere zwangere weer anders denk ik![]()
Mijlpalendag... Waaaaaah Enf!
..,. 35!!
![]()
![]()
![]()
LB Wat een mooie uitslag zeg!
Mango, je hebt er een goede reden voor![]()
Leert ie het gelijk af!
Weinig veranderd tot nu toe. Zelf al flink aan mijn buik gerammeld, maar weinig/geen respons. Ik ga er zelf vanuit dat hij gedraaid is (en sowieso dempt de placenta redelijk wat), maar goed, wel fijn dat ze het nakijken!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco succes straks bij CTG! Voel je je kleintje nog steeds zo weinig?
Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daarna ziekenhuis gebeld, krijg om half drie ctg. Ben benieuwd
En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.
Frups, nu kan het toch niet heel veel langer meer duren. Laat het gerommel maar beginnen.
Net weer met mijn nichtje van 2 maanden oud geknuffeld. Ik ben zwanger, maar ik rammelIk word ook mama
![]()
![]()
Op je man/vriendquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef Suikertante het volgende:
En die baarkruk, kan je dan nog ergens op leunen met je armen?
Ik heb tijdens de bevalling van Roy uren gezeten op de skippybal. De baarkruk hield ik niet vol, dus van de bal naar het bed verhuist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!
Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.
Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?
Ik wilde ook graag op de baarkruk bevallen, maar vond het uiteindelijk niks. Ik vond de pershouding niet prettig (voor m'n gevoel vrij ver naar achter, ik wilde juist wat naar voren leunen) en ik kon me tussen de weeën door niet goed ontspannen. Tegen m'n vriend aanleunen voelde niet stevig genoeg of zo. Op bed lukte het toch beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Op je man/vriend. S zat achter mij dus kon ik op hem steunen, wel is het zo dat de meeste vk's wel persen maar niet uitdrijven op de baarkruk, juist vanwege het risico op (te ver) scheuren.
Heb je dat dan ook bij een kruik of in bad?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.
Ik weet ook nog wel dat ze tijdens de weeen bij de eerste zeiden ga even lekker douchen, wat heb ik de verloskundige vervloekt toen zeg! Was helemaal niet fijn.
Check, heb ik ook! Standaard als ik onder de douche sta is m'n buik loeihard. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik te hard in de versnelling schiet zodra ik m'n bed uitstap... Iets meer tijd nemen voor opstaan etc misschien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
Ik lurk meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)
Nou hij zal wel iets aan z'n ogen mankeren. Ik begeef me in formaat zeekoe dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Limone het volgende:
Ach Ticootje.. Rugpijn is misschien wel de ergste pijn die er is. Of iig, ik ken geen andere pijn die zo enorm op je humeur druk als rugpijn. Sterkte! Is dat trouwens dezelfde cursus die vorige keer verschoven was, zonder dat iemand dat aan je had verteld?
Wel een 'compliment' dat de huisarts niet zag dat je zwanger bent...
Ja Fieder, met puffen en alles? Ik heb ritmisch met de kramp mee zitten hijgen, telt dat ook als puffen?![]()
Veeartsen? Of de zeehondencreche?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Limone het volgende:
Grapjes over dierenartsen kan ik zeker beter voor me houden, hè?
http://isurus.mote.org/~cmanire/Welcome.phtmlquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veeartsen? Of de zeehondencreche?
Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Joene het volgende:
Dagje minder werken deze week en wk tijdrijden kunnen zien . Het heeft ook voordelen
Ach ik hoef je reet nog niet te vegenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veeartsen? Of de zeehondencreche?
Wordt het (voor zover nu te overzien) definitief een keizersnede?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef Mangostine het volgende:
Hoi, ik word dus binnen 1-2 weken mama. En nu heb ik stress.
Oké nu ga ik twijfelen. Wat zou die kunnen doen dan..? Heb vorige week nog een echo gehad.. Nu nog steeds brandschoon, het was echt een eenmalig afgerond dingetje..quote:Op woensdag 19 september 2012 03:43 schreef Mangostine het volgende:
Suikertante, lekker rustig onder blijven, maar wel een beetje apart zeg zo'n propje. Heb je niet de neiging om te bellen?
Muzikale mini's zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 07:27 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren had ik tot twee keer toe ontzettende steken in mijn rechterlies. Een keer 's ochtends en daarna toen ik naar bed wilde. Ik vond mezelf een beetje zielig.
En gisteren kwam ik erachter dat mijn baby van Nickelback houdt. Ik voelde haar helemaal bewegen toen we naar de CD aan het luisteren waren.
Nope, moet zo met de jongste naar logopedie. En vanmiddag 2 kinderen vrijquote:Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik zal het vragen! Freecell, misschien straks nog even terug t bed in of kan dat niet?
Zeker dubbel ja, maar ik denk dat je hele zwangerschap dat misschien al is?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:51 schreef klumsy het volgende:
Vandaag een beetje een dubbele dag, vandaag precies 17 weken
maar vandaag ook Senna 1 jaar...
Wat mooi gezegd Klums. Vind het zo goed dat je er zo mee om gaat. Tuurlijk maakt dat het verdriet niet minder.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:25 schreef klumsy het volgende:
Eigenlijk gaat het heel goed! Maar vorige keer voele het ook gewoon goed...
dus opzich zegt dat niet zoveel...
Dit keer heb ik geen last van bloedverlies, dat is wel erg fijn, denk dat het dan misschien toch anders geweest zou zijn. De extra controles zijn zeker fijn, maar ook zonder zou ik nog wel genieten.
Heb mezelf voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten, kan me wel druk maken, maar daar schiet ik niks mee op en daar verander je ook niks mee... Als het alsnog mis gaat, heb ik in ieder geval toch een periode waar ik met een fijn gevoel op terug kijk. Tijd voor verdriet is er altijd nog mocht dat nodig zijn..
Maargoed soms heb ik het idee dat ik er makkelijker mee om ga dan mijn omgeving.
Als ze me zouden vragen het opnieuw mee te maken of die hele zwangerschap uit m'n geheugen te wissen, dan zou ik het voor de volle 100% zo overnieuw doen... Ondanks het verdriet en het gemis, heeft het me ook een hele mooie en fijne herinnering gebrachtDat gevoel kan niemand me afnemen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, verse baby! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby! Na een hele snelle en heftige bevalling is onze zoon Dyon James geboren. Hij had een hele moeilijke start omdat de navelstreng he strak om zijn nekje zat, na 2uurtjes ging het gelukkig beter!
Hij is grooooot, 4120 gram! Verder post ik later weer, de kraam iser nu!
Ben de foto's net een beetje aan 't uitzoeken, ik post er straks wel eentjequote:Op woensdag 19 september 2012 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Liza van harte! Wel een bijzondere outfit aan vrijdag of zaterdag? En zoja, geen subtiel anonieme foto's toevallig?
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoortquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriend zit in een conference call met een nieuwe klant, wil niet het risico lopen dat hij dit hoort![]()
Maar ik ging net uitleggen aan mijn vriend wat het was, en die vond het geen bloedpropje.Hmm oké, het klinkt voor mij ook wel als iets onschuldigs eigenlijk. En je hebt geen buikpijn ofzo verder toch? Dan zou ik het denk ik ook gewoon even aanzien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahquote:Op woensdag 19 september 2012 10:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb inderdaad geen buikpijn, en jij bent mijn bloedgoeroe. Dus ik denk dat ik gewoon erbij laat.
Het bruinverlies is trouwens al een week gestopt
Frups en Liza, beiden van harte gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Mangostine het volgende:
Frups, van harte met je zoon! Heftige start idd, ik hoop op een goed herstel, en geniet!![]()
Liza, gefeliciteerd met jullie huwelijk![]()
Ik heb een datum
Holaquote:
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemakquote:
Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft...quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak
Zou ik ook vinden, dan wordt de geboortedatum toch voor je bepaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 11:02 schreef Mangostine het volgende:
S_E, ik had geen keus... Alles zat vol.
Misschien wel zo makkelijk
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje nerveus van wordt dat Mango een datum heeft...
Die van 8 april, dat zijn goedjes!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden ook geen keus toen. De gyn zei 8 april word het! En idd het werd 8 april maar wel 's nachts
Ze is inderdaad geweldigquote:Op woensdag 19 september 2012 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Die van 8 april, dat zijn goedjes!
Dat zou de gestructureerde planner in mij ook vinden, haha. In zoverre zou een ks voor mij juist fijn zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond dat heerlijk dat ik eindelijk een datum had en kon het goed los laten en voelde me super op mijn gemak
Ik ben ook op mijn 27e getrouwd maar had toch echt wel 2 jaar nodig om het 'mijn man' uberhaupt uit mijn strot te kunnen krijgen....quote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
.. Hoe cool is dat dat je je vent voortaan ''man'' mag noemen... Ik met mijn 27 jaar vind dat altijd zo volwassen over komen
![]()
... ''blablabla want mijn maaaaaaan''
.. Klinkt cool
![]()
Hier ook GP, vind ik een prima excuus om "vriend" te blijven zeggenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:53 schreef rebel-angel het volgende:
hier al 9 jaar geregistreerd partnerschap
Ik ken alleen de band die zo heetquote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Liza, wat een supertoffe fotoGefeliciteerd!!!!
3 x
Mango, een datum!! Wat spannend!
(hier toevallig mensen bekend met een 'triggerfinger'? Sinds een paar dagen last van en kwam er net achter dat het 'echt' bestaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |