abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116941077
Wat fijn Coco *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116941934
Thx! O+

Oh, en ik heb blijkbaar harde buiken :D Niet dat dat nou zo vreemd is, maar ik heb het tot nu toe niet eens doorgehad :') Was wel funny om te zien. Wat ik altijd heb aangezien voor "volgens mij rekt de baby zich uit ofzo" is dus een harde buik :+
pi_116942150
Coco fijn dat de baby zich lekker druk ging maken tijdens de ctg!

LB wat een goede uitslag zeg! Fijn!

Twinkle heerlijk, ik zei toevallig van de week nog thuis dat ik ook nog even 1x naar de sauna wil voor de bevalling!

*O* ik ben vandaag ook alweer 35 weken! Nog maximaal 4 weken en dan ben ik gewoon mama van twee! Gek idee!

Ophelia rustig aan dus vanavond!

Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
pi_116942159
Ja ik wist eerst ook totaal niet wat harde buiken waren. Volgens mij horen ze ook geen pijn te doen toch? Fijn dat alles goed gaat met beebje Coco! Ja .. zul je altijd zien dat ie dan dikke polonaise gaat houden .. nu al een draakje dus. Gelukkig maar dat het zo is afgelopen.

Geen sauna hier hoor Free! Ga ik gelijk van mijn gaatje denk ik haha. Maar wel. lekker bubbelen en rustig zwemmen. Hoe verder ik ben .. hoe minder beweging.

En hoe meer ik zin heb om de hele dag in joggingsbroek en slobbertrui rond te banjeren thuis haha. Vind het echt niet fijn meer om aansluitende kleding aan te hebben.
pi_116942229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?
pi_116942321
Fta je zou idd juist zeggen dat een warme douche een enigszins ontspannende werking moet hebben. Heb begrepen dat veel vrouwen daar onder gaan staan tijdens opvangen van de weeen.

Maar bij jou jammer genoeg dus niet begrijp ik. Vervelend! Juist nu zou het fijn zijn als je weet hoe je je lichaam. en buik kan laten ontspsnnen. Misschien iets meer liggend rust nemen op de bank
pi_116942325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?
Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.
Ik weet ook nog wel dat ze tijdens de weeen bij de eerste zeiden ga even lekker douchen, wat heb ik de verloskundige vervloekt toen zeg! Was helemaal niet fijn.
pi_116942541
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Op je man/vriend ;) . S zat achter mij dus kon ik op hem steunen, wel is het zo dat de meeste vk's wel persen maar niet uitdrijven op de baarkruk, juist vanwege het risico op (te ver) scheuren.
Ik wilde ook graag op de baarkruk bevallen, maar vond het uiteindelijk niks. Ik vond de pershouding niet prettig (voor m'n gevoel vrij ver naar achter, ik wilde juist wat naar voren leunen) en ik kon me tussen de weeën door niet goed ontspannen. Tegen m'n vriend aanleunen voelde niet stevig genoeg of zo. Op bed lukte het toch beter :).

Coco, idd goed dat je gebeld hebt en fijn dat alles ok is! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116942639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.
Ik weet ook nog wel dat ze tijdens de weeen bij de eerste zeiden ga even lekker douchen, wat heb ik de verloskundige vervloekt toen zeg! Was helemaal niet fijn.
Heb je dat dan ook bij een kruik of in bad?
pi_116943011
Bad in mindere mate (tenminste ik heb zelf geen bad, maar in het zwembad of in de sauna in de whirlpool wordt het ook wat strakker ja)
En kruik inderdaad ook
pi_116943032
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Check, heb ik ook! Standaard als ik onder de douche sta is m'n buik loeihard. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik te hard in de versnelling schiet zodra ik m'n bed uitstap... Iets meer tijd nemen voor opstaan etc misschien.

Goede ctg voor Coco (ik vroeg me net dit weekend hetzelfde af, wat is eigenlijk minder?!), goede combinatietestuitslag voor LadyBlack, goede echo van Lot gister, verlof voor Sorbo en verder weet ik het niet meer. Oh! Een tweede jochie voor As, leuk!

En een *O* voor mij en Free want 32 weken! (en voor de rest die een mijlpaal had)
pi_116943166
Oh LB, fijn zo'n goede uitslag *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116944176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)
Ik lurk mee :9 maar mijn meisje is ook met 41+3 geboren :D

Succes met de laatste loodjes kwisted!
pi_116944550
Cathmar fijn dat je je weer beter voelt.
Limone :* ik heb ook bruinverlies gehad, is meestal onschuldig. Maar snap je schrik. Krampen, steken schijnt ook allemaal normaal te zijn. Ik heb af en toe gewoon staan puffen van de pijn.
Suikertante, wat heerlijk dat je zo blij bent. Ik herken dat verhaal van je moeder. Die van mij is "nooit een dag misselijk geweest" terwijl ik nog iedere ochtend spuug. En "probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn" Zinloos advies :{
Frups, wat spannend!
Coco gefeli O+ wat een mooie foto. Fijn dat alles in orde was en dat die kleine troll gedraaid is
As *O* 20 weken
LB O+ *O* wat fijn!!
pi_116947578
Wat een klotedag!! Gisteravond wilde de oudste niet in bed blijven, na haar ongeveer 1000x te hebben teruggetild in bed ging ik door m'n rug. Gisteravond leek het nog wel mee te vallen, de nacht bracht alleen geen verlichting en vanmorgen kon ik niet meer zelf opstaan. Toen ik dat toch probeerde viel ik flauw dus ritje naar de huisarts hoe en wat nu. Huisarts wilde heel enthousiast wat goede pijnstilling voorschrijven toen hij heel voorzichtig vroeg, u bent toch niet zwanger hè? En daar hielden meteen alle optie op. Ja paracetamol, 8 per dag en probeer te blijven bewegen.
Nu 24 uur later merk ik dat een paracetamollevel de felle pijn wat dempt, maar ik kan niet zelf opstaan of naar de plee.
Precies ook deze week, ik zou de hele week een cursus hebben. Vandaag dus gemist, en ik hoop onwijs dat ik morgen wel kan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116947974
auch Tico, dat klinkt helemaal niet fijn. :{ Zoiets komt natuurlijk nooit gelegen, maar nu ook nog eens op een slecht moment. Huisarts wel iets gezegd over hoe lang je er last van kunt hebben? Beterschap in elk geval!

Zoë bedankt he meid! Ja 41+3 was mijn ingeving. Nu hoop ik eigenlijk morgen of donderdag, dat zou me wel goed uitkomen vanwege t werk van mijn man :) Wie zal het zeggen. Ik hoop dat de vk morgenvroeg iets voor me kan betekenen.

Coco, gelukkig was de ctg goed. Mijn kleine begon inderdaad ook te spartelen toen ik in t ziekenhuis was. Lijkt wel of ze het erom doen he!

Twinkle, ik heb dat ook met mijn kleren. T liefst loop ik in slobber kleren van mijn (8>

Ik krijg overigens geen harde buiken van warm water oid. Herken wel wat coco zegt dat mijn harde buiken niet vervelend zijn, en ik ze daarom eigenlijk nauwelijks opmerk.. Dat is dan wel weer een geluk :)
pi_116948279
Wat kl... Tico. heb je wel hulp om je heen? Hopelijk slaat de para straks voldoende aan. een tip die ik kreeg beter elke 4 uur 1 paracetamol ipv elke 8 uur twee.

Hier vroeg mijn man aan onze zoon weet jij een naam voor de baby? Zijn reactie: denk het niet :D
pi_116948308
En fijn coco dat de ctg goed was.
pi_116948377
Ticoo wat vervelend :(

Kwisted
Spannend! Ik zal hier af en toe spieken :s)
pi_116949176
Zo, weer even wat bij te lezen (gisteravond om 20:00 uur naar bed en vandaag gewerkt)

*O* voor de mijlpalen

*O* voor de goede uitslag van de combinatietest van LB

:* voor de LLM-ers (spannend Frups, hopelijk doet het strippen wat! En fijn al 2 cm cadeau!)

Oh Tico wat naar! Sterkte joh! Klinkt erg pijnlijk. Hopelijk heb je voldoende hulp :*

En wat betreft de moeheid: check. En op een kleine opleving na wordt het niet beter. Morgen weer parttime dag dus lekker gelijk met Midas naar bed en nog even wat slaap pakken. Buik is de afgelopen week fors gegroeid en dat merk ik wel. Last van mijn hele lijf, rug en buik staat superstrak. Kan 's nachts niet echt goed een houding vinden en dan lig je zo vanaf 4 uur wakker.... En ik ben nog maar 15 weken :')

Oh well, hopelijk vanacht goed slapen en morgen weer even bijtanken.
pi_116949788
-O- Ach Ticootje.. Rugpijn is misschien wel de ergste pijn die er is. Of iig, ik ken geen andere pijn die zo enorm op je humeur druk als rugpijn. Sterkte! Is dat trouwens dezelfde cursus die vorige keer verschoven was, zonder dat iemand dat aan je had verteld?
Wel een 'compliment' dat de huisarts niet zag dat je zwanger bent... :s)

Ja Fieder, met puffen en alles? Ik heb ritmisch met de kramp mee zitten hijgen, telt dat ook als puffen? :+
pi_116950024
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Limone het volgende:
-O- Ach Ticootje.. Rugpijn is misschien wel de ergste pijn die er is. Of iig, ik ken geen andere pijn die zo enorm op je humeur druk als rugpijn. Sterkte! Is dat trouwens dezelfde cursus die vorige keer verschoven was, zonder dat iemand dat aan je had verteld?
Wel een 'compliment' dat de huisarts niet zag dat je zwanger bent... :s)

Ja Fieder, met puffen en alles? Ik heb ritmisch met de kramp mee zitten hijgen, telt dat ook als puffen? :+
Nou hij zal wel iets aan z'n ogen mankeren. Ik begeef me in formaat zeekoe dus.
pi_116950651
Grapjes over dierenartsen kan ik zeker beter voor me houden, hè? :')
pi_116950667
Ah Tico baaaaaalen! Niet eens zelf naar de plee kunnen, wat vreselijk. En je cursus ook nog -O- Zit er een zenuw knel ofzo? dat je er zelfs van flauwvalt :{
Hoop dat je snel opknapt :*

Haha Limone vast wel :+ Straalde ook uit naar mn benen en rug, paniek! Maar alles gaat nog goed :)
pi_116951142
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Limone het volgende:
Grapjes over dierenartsen kan ik zeker beter voor me houden, hè? :')
Veeartsen? Of de zeehondencreche?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')