abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116929234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

Daarna ziekenhuis gebeld, krijg om half drie ctg. Ben benieuwd :)
Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.

Frups, nu kan het toch niet heel veel langer meer duren. Laat het gerommel maar beginnen.

Net weer met mijn nichtje van 2 maanden oud geknuffeld. Ik ben zwanger, maar ik rammel O+ Ik word ook mama :'( :D :'(
pi_116929343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.

Frups, nu kan het toch niet heel veel langer meer duren. Laat het gerommel maar beginnen.

Net weer met mijn nichtje van 2 maanden oud geknuffeld. Ik ben zwanger, maar ik rammel O+ Ik word ook mama :'( :D :'(
En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)
*poef* nu is het weg
pi_116929567
Bekend Kwisted, ik lag gisteren me te vervelen aan een CTG, hoorde ik ineens uit de verloskamer naast me een heel klein huiltje O+ Ik smolt nog net niet weg!
pi_116929881
Limone, ik snap dat je nerveus bent. Met zulke dingen lijken twee dagen zo ver weg. :*

Frups, spannend. Hopelijk dat het strippen helpt

Suiktertante, ik zou er aan toegeven. Ik was die eerste drie maanden ook kapot. En in de weekenden lag ik regelmatig eventjes plat.

Coco, gefeliciteerd *O* en succes voor vanmiddag. Fijn dat je toch even gebeld hebt en langs mag komen

Rebel-Angel, Lot, Enferma en Ass, *O* voor jullie mijlpalen

Ladyblack, *O* voor de mooie uitslag.
pi_116930147
Gaap, heb eraan toegegeven en als mijn vriend niet thuis was gekomen was het niet eens bij twee uur gebleven!

In de tussentijd alle mijlpalen van harte!
Frups zet hem op en shop ze eerst nog even!
Coco wat een ongelooflijk mooie jurk (en jullie zagen er sowieso super uit)

En die baarkruk, kan je dan nog ergens op leunen met je armen?
pi_116931082
Dank L0t en Suikertante voor de opbeurende woorden. Ik ben iets gerustgesteld, ware het niet dat ik vanochtend na het poepen een fliebertje oud bloed had (sorry voor iedereen die aan het lunchen is en dit leest, waaronder ik zelf :') ). Voor de rest geen bruin gezien vandaag, maar toch besloten thuis te werken: zit ik toch relaxter met mijn hand in mijn onderbroek :+

Omentielvo :*

LB, wat een goede score!
pi_116931177
Limone _O-
Sorry het is niet leuk eigenlijk maar ik zie je nu al met één hand typen omdat je andere hand.. :D
(mijn vriend probeert net met veel bijgeluiden de laatste curry uit de fles te knijpen :X )
pi_116931620
whehe, er mag gelachen worden hoor! Ik moet er nu zelf ook een beetje om lachen. Fok! helpt de boel weer te relativeren ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:18:37 #159
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116933416
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef Suikertante het volgende:

En die baarkruk, kan je dan nog ergens op leunen met je armen?
Op je man/vriend ;) . S zat achter mij dus kon ik op hem steunen, wel is het zo dat de meeste vk's wel persen maar niet uitdrijven op de baarkruk, juist vanwege het risico op (te ver) scheuren.
pi_116933478
Oja, klinkt niet gek.. ook maar eens laten bezinken dat idee van een baarkruk.
pi_116935835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!

Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.

Ik heb tijdens de bevalling van Roy uren gezeten op de skippybal. De baarkruk hield ik niet vol, dus van de bal naar het bed verhuist.

Frups spannend *O*
LB goede uitslag :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116937871
Word ik vanavond toch zomaar weer ontvoerd naar de thermaalbaden O-) .. Echt vervelend O-)
pi_116937924
Coco, hoe was je ctg?
*poef* nu is het weg
pi_116938716
Hopelijk heeft de ctg je gerustgesteld Coco.

Even irritatie: kun je max zes weken van te voren je zh afspraak plannen. Bel je zes weken van te voren, is er nog geen enkele flexibiliteit in data of tijden. En het echt geen klein zh ofzo. Of misschien is dat een nadeel. Dat is toch niet meer van deze tijd. Pffff....
Met een meidenkwartet
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:31:37 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_116939092
Hoe is het met Estrys? Al een tijdje niet gezien geloof ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116939502
Wat onhandig zeg Cathmar. Geen idee hoe dat hier is eigenlijk. Ik heb eigenlijk nooit echt langer dan 2 weken tussen 2 afspraken gehad. Afspraak maken gaat ook meestal best makkelijk. Ook met mijn onregelmatige werk. Ik dacht dat ik steeds een andere gyn zou hebben. Maar tot nu toe best vaak bij dezelfde geweest. In het begin vond ik hem maar niks, maar nu is ie wel ok eigenlijk.
*poef* nu is het weg
pi_116939508
Terug van het zhuis!

Onze baby is een kleine troll baby :') Gisteren praktisch niet gevoeld, vandaag ook niet.. Tot aan de ctg. Schop-stuiterstuiter-boing-boink :+ Hoge hartslag want erg actief; mijn hele buik lag lekker mee te bewegen :P

Alles was dus prima in orde O+ Beeb heeft zich inmiddels gedraaid en ligt met zn hoofdje naar beneden. Aardige mensen weer zoals altijd :) Ze zeiden daar ook al dat je dat altijd zult zien: geen beweging tot je aan de ctg ligt en dan stuiteren ze alle kanten op. Maar, liever 10x voor niks komen dan 1x te weinig :Y
pi_116939562
Fijn Coco!!
Nu al lekker eigenwijs die baby van je O+
*poef* nu is het weg
pi_116939628
Fijn Coco :)

Oeh Twinkle O+
Ik wil ook zo graag nog 1 keer naar de sauna voor de beeb er is.
pi_116939752
wat fijn coco O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116939874
Haha Coco, weet je in elk geval vast waar je aan toe bent ;)
En ook fijn dat Troll gedraaid is!
pi_116939943
Fijn Coco ^O^

Ik wordt gestraft voor een veel te druk weekend denk ik. Kan bij wijze van spreken nog geen vinger in mijn neus steken zonder een harde buik te krijgen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ophelia_ op 18-09-2012 16:56:34 (+d) ]
pi_116939953
Trollololol :D Fijn dat alles goed is!
pi_116940232
Gelukkig Coco! :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:55:32 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116940365
Super dat alles goed is Coco! :D Lekkere eigenwijze drol heb je in je buik :+ maar wel fijn dat ie al met hoofd richting uitgang ligt! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')