abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116926218
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000 *O*

En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aan O+ Ook helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen :D en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.

Wat heerlijk!
O+ *O*
pi_116926308
LB wat fijn *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116926329
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had ook een goeie echo gisteren he? *O*

Nu ben je ook op een kwart :D
Ja *O* Jij nu 12 weken?
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:14:21 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116926430
Yep, 12+2, niets aan veranderd sinds de eerste echo.

Nu ga ik even stralend naar mn werk fietsen, ondanks het prutweer 8-)
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:19:12 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116926554
35 weken vandaag :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116926705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000 *O*

En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aan O+ Ook helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen :D en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.

Wat heerlijk!
Super goed nieuws LB! Wat fijn voor jullie!!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:24:39 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116926740
Coco gefeli O+ wat een mooie foto zeg :D

Ik deed in het begin idd ook veel dutjes, of ik was na een dag werken gewoon té moe om nog iets te doen in huis. Ik zat hing op de bank, manlief kookte en ik ging een uur of 8 ofzo naar bed :')
Moeheid in het 3e trimester vind ik dan weer heel anders. Maar ik ga denk ik maar weer de middagdutjes invoeren :9 XD

Verder een dikke *O* voor alle andere mijlpalen hier!

Mango -O- :*

LB wat fijn, wat een superuitslag zeg! :D *G*

Gister bij de vk over de bevallin gehad, er stonden geen rare dingen in mijn bevalplan :P en aangezien we al een cursus gehad hadden vertelde ze niet veel nieuws. Ivm mn bekken vroeg ik nog wat een handige manier was om te gaan persen, ik had in eerste instantie halfzittend op bed maar dan verklein je je bekkenuitgang iets door je staartbeen. Kan ook op baarkruk (maar weer minder zicht op rupturen) en anders op handen en knieën. Dat laatste leek me ook wel wat. Ben al niet moeilijk met naaktheid en dan helemaal niet gok ik, zolang het voor mij maar een beetje te doen is! Maar dat zien we dan wel weer..
pi_116926848
Zooo de vk is weer weg! Ze heeft me gestript (auw!) dus nu eens zien wat het gaat doen!
Mijn baarmoedermond is voor driekwart verstreken & heb 2 cm ontsluiting kado gekregen ;-)

Nu lekker met manlief naar de stad en dan vanmiddag naar het ziekenhuis!
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:31:45 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116926973
Frups wat een goed nieuws en wat spannend!! :D :o Sterkte & succes! :* :%
pi_116927157
Spannend Frups! ^O^

Ik heb een baaldagje geloof ik, mijn buik voelt al de hele ochtend heel zwaar en gespannen :{
(gelukkig heb ik nog eea aan webshoppen te doen :s) )
pi_116927635
Coco gefeliciteerd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116927686
LB *O*

En verder mijlpalen *O*
pi_116927867
Oeh Frups *O*

Mijlpalendag weer? :D
pi_116927901
Spannend Frups!! Veel succes!

Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.

Moeheid in 1e trimester heb ik inderdaad heel anders beleefd als nu in het 3e trimester. In het eerste trimester MOEST ik gewoon slapen, mijn ogen kon ik gewoonweg niet meer open houden. In het 3e trimester kan ik iets langer door, al heb ik wel veeeeeeel minder puf. Maar ook dat ervaart iedere zwangere weer anders denk ik :)

Mijlpalendag *O* ... Waaaaaah Enf! :o ..,. 35!! :o :o :o

LB Wat een mooie uitslag zeg!

Mango, je hebt er een goede reden voor :+
Leert ie het gelijk af! :+
pi_116928014
fijn, de goede uitslag LB! *O*

vervelend Ophelia, even goed webshoppen! Hier helpt dat altijd wel even. :*

We zijn weer goedgekeurd! Casper had de hik, ik voelde het, en zag t op beeld O+
Hij doet t prima, alles is qua groei netjes op termijn. Hartje deed het ook weer prima. Toch weer een geruststelling.
We hebben het ook nog even over de bevalling gehad, ze gaan uit van een natuurlijke bevalling, als ik met 41 weken nog niet bevallen ben dan inleiden. Ik krijg een infuus en medicatie om na de bevalling de baarmoeder sneller te laten krimpen ivm de bloedingen de vorige keer.

[ Bericht 15% gewijzigd door kaatjejannie op 18-09-2012 12:08:39 ]
*poef* nu is het weg
pi_116928039
Jaaa Twinkle :D de trap op, en maar hijgen bovenaan _O-

Qua baarkruk: dat wilde ik 2 keer, maar beide keren ging mijn bevalling simpelweg al te snel :D
Dus ik geef het op ;)
pi_116928127
ohw, en ik hoef deze keer geen suikertest!! Hoe fijn!
*poef* nu is het weg
pi_116928148
Ik ga denk ik ook voor de baarkruk of eventueel half zittend op bed... Ligt er een beetje aan hoe het gaat / ik me voel.
pi_116928188
Ik ben de vorige keer gewoon op bed bevallen. Nooit over nagedacht dat t ook nog anders kon denk ik.
*poef* nu is het weg
pi_116928201
Hoop mijlpalen! *O*

LB, mooie uitslag :Y

Mevrouw v/d intake is net weg. Alles doorgesproken, niks spannends aan eigenlijk :+

Daarna ziekenhuis gebeld, krijg om half drie ctg. Ben benieuwd :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:09:11 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116928267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!

Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.

Moeheid in 1e trimester heb ik inderdaad heel anders beleefd als nu in het 3e trimester. In het eerste trimester MOEST ik gewoon slapen, mijn ogen kon ik gewoonweg niet meer open houden. In het 3e trimester kan ik iets langer door, al heb ik wel veeeeeeel minder puf. Maar ook dat ervaart iedere zwangere weer anders denk ik :)

Mijlpalendag *O* ... Waaaaaah Enf! :o ..,. 35!! :o :o :o

LB Wat een mooie uitslag zeg!

Mango, je hebt er een goede reden voor :+
Leert ie het gelijk af! :+
Bizar toch :o gaat zo enorm snel!
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:20:07 #147
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116928680
Mijlpalen dag :D *O* voor de mijlpalen!

Moeheid in het eerste trimester is herkenbaar! Mijn peuter slaapt gelukkig nog dus ik lag er ook altijd wel een uurtje in, af en toe nog steeds trouwens als ik mn bekken op een minder fijne manier voel.

Ik was overtuigd dat ik op de baarkruk wilde, ze heeft em zelfs nog kunnen klaarzetten, ik heb er denk ik 1 perswee op gezeten en ben er snel weer afgegaan: Nathan ging zo snel dat hij toen voor mn gevoel in 1 keer 10cm zakte, ik wilde daarna de zwaartekracht graag iets tegenwerken. Alsnog amper een half uurtje geperst (wat heel weinig is voor een eerste), bij de 2de ga ik maar niet vragen om een baarkruk, als alles normaal verloopt verwacht ik dat ie er binnen 2 a 3 wel zal zijn :7 .
Het is wel heel hulpgevend als het kindje niet zo snel zakt, dan dan kan het net dat stukje verschil maken.

KJ fijn dat je een goede echo had!

Coco ik hoop dat alles goed is. Fijn dat je een goed gesprek had met de kraaminstelling!

LB *O* voor je goede uitslagen!
pi_116928817
Baarkruk lijkt mij dus helemaal niets.

LB mooie uitslag

Fijn KJ goedgekeurd en geen suikertest.
Ben benieuwd wat ze hier vrijdag zeggen. bij de metingen liep de buik een week voor op de rest. zou kunnen duiden op suiker. echter test ik dit regelmatig bij mijn ouders (vader heeft suiker) en hij zit altijd rond de vier. gisteren nog 3.9
pi_116928943
Coco succes straks bij CTG! Voel je je kleintje nog steeds zo weinig?
pi_116929073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco succes straks bij CTG! Voel je je kleintje nog steeds zo weinig?
Weinig veranderd tot nu toe. Zelf al flink aan mijn buik gerammeld, maar weinig/geen respons. Ik ga er zelf vanuit dat hij gedraaid is (en sowieso dempt de placenta redelijk wat), maar goed, wel fijn dat ze het nakijken! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')