quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.
Wat heerlijk!
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had ook een goeie echo gisteren he?
Nu ben je ook op een kwart
Super goed nieuws LB! Wat fijn voor jullie!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.
Wat heerlijk!
Bizar tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!
Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.
Moeheid in 1e trimester heb ik inderdaad heel anders beleefd als nu in het 3e trimester. In het eerste trimester MOEST ik gewoon slapen, mijn ogen kon ik gewoonweg niet meer open houden. In het 3e trimester kan ik iets langer door, al heb ik wel veeeeeeel minder puf. Maar ook dat ervaart iedere zwangere weer anders denk ik![]()
Mijlpalendag... Waaaaaah Enf!
..,. 35!!
![]()
![]()
![]()
LB Wat een mooie uitslag zeg!
Mango, je hebt er een goede reden voor![]()
Leert ie het gelijk af!
Weinig veranderd tot nu toe. Zelf al flink aan mijn buik gerammeld, maar weinig/geen respons. Ik ga er zelf vanuit dat hij gedraaid is (en sowieso dempt de placenta redelijk wat), maar goed, wel fijn dat ze het nakijken!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco succes straks bij CTG! Voel je je kleintje nog steeds zo weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |