quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef Kwisted het volgende:
Frups heeft zich al even niet gemeld
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:28 schreef Frups het volgende:
[..]
Voel me een stuk beter!
Ben nu in afwachting van de vk, ze komt me strippen! Vanmiddag om 14.00 hebben we de ctg & echo in het ziekenhuis!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:16 schreef Kwisted het volgende:
Frups heeft zich al even niet gemeld
BAM! Lekker door de helftquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:25 schreef As1981 het volgende:
Ik zag een mijlpaal en dacht ineens ik heb er ook 1. Even eenvoor de mijne, 20 weken vandaag!!!
Ohh LB, wat fijn!! Zo prachtig om te zien hequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
en de echoscopiste kon alle orgaantjes goed zien.
Wat heerlijk!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Egopost: net de uitslag van de combinatietest gehad, en de kansen varieerden van 1:14.000 tot 1:106.000
En een lekker loungend kindje gezien dat net als ik altijd met een arm boven het hoofdje lag, en met de beentjes omhoog tegen de baarmoederwand aanOok helemaal compleet... heb zelfs 10 vingertjes kunnen tellen
Wat heerlijk!
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Jij had ook een goeie echo gisteren he?
Nu ben je ook op een kwart
Super goed nieuws LB! Wat fijn voor jullie!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heerlijk!
Bizar tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!
Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.
Moeheid in 1e trimester heb ik inderdaad heel anders beleefd als nu in het 3e trimester. In het eerste trimester MOEST ik gewoon slapen, mijn ogen kon ik gewoonweg niet meer open houden. In het 3e trimester kan ik iets langer door, al heb ik wel veeeeeeel minder puf. Maar ook dat ervaart iedere zwangere weer anders denk ik![]()
Mijlpalendag... Waaaaaah Enf!
..,. 35!!
![]()
![]()
![]()
LB Wat een mooie uitslag zeg!
Mango, je hebt er een goede reden voor![]()
Leert ie het gelijk af!
Weinig veranderd tot nu toe. Zelf al flink aan mijn buik gerammeld, maar weinig/geen respons. Ik ga er zelf vanuit dat hij gedraaid is (en sowieso dempt de placenta redelijk wat), maar goed, wel fijn dat ze het nakijken!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco succes straks bij CTG! Voel je je kleintje nog steeds zo weinig?
Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daarna ziekenhuis gebeld, krijg om half drie ctg. Ben benieuwd
En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Verstandig! Al is het alleen ter geruststelling.
Frups, nu kan het toch niet heel veel langer meer duren. Laat het gerommel maar beginnen.
Net weer met mijn nichtje van 2 maanden oud geknuffeld. Ik ben zwanger, maar ik rammelIk word ook mama
![]()
![]()
Op je man/vriendquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:03 schreef Suikertante het volgende:
En die baarkruk, kan je dan nog ergens op leunen met je armen?
Ik heb tijdens de bevalling van Roy uren gezeten op de skippybal. De baarkruk hield ik niet vol, dus van de bal naar het bed verhuist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Spannend Frups!! Veel succes!
Ben nog steeds voorstander van baarkruk, weet alleen niet of ik het op dat moment nog fijn vind in combinatie met weeen. Nog steeds overtuigd van het idee ''de zwaartekracht een handje helpen''.
Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had ik gisteravond, maar normaal is douchen bij mij ook gelijk aan ontspanning. Koude badkamer misschien?
Ik wilde ook graag op de baarkruk bevallen, maar vond het uiteindelijk niks. Ik vond de pershouding niet prettig (voor m'n gevoel vrij ver naar achter, ik wilde juist wat naar voren leunen) en ik kon me tussen de weeën door niet goed ontspannen. Tegen m'n vriend aanleunen voelde niet stevig genoeg of zo. Op bed lukte het toch beterquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Op je man/vriend. S zat achter mij dus kon ik op hem steunen, wel is het zo dat de meeste vk's wel persen maar niet uitdrijven op de baarkruk, juist vanwege het risico op (te ver) scheuren.
Heb je dat dan ook bij een kruik of in bad?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Nee het is juist echt de warmte op mijn buik die zorgt voor een harde buik.
Ik weet ook nog wel dat ze tijdens de weeen bij de eerste zeiden ga even lekker douchen, wat heb ik de verloskundige vervloekt toen zeg! Was helemaal niet fijn.
Check, heb ik ook! Standaard als ik onder de douche sta is m'n buik loeihard. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik te hard in de versnelling schiet zodra ik m'n bed uitstap... Iets meer tijd nemen voor opstaan etc misschien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Herkent iemand trouwens het hebben van een harde buik onder de douche? Als ik alleen al naar de douche kijk wordt mijn buik al hard, terwijl volgens mij juist bij de meeste de douche ontspannend werkt.
Ik lurk meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En snel ook! (je had het pas over 41+3.. uit ervaring weet ik dat 41+3 meisjes erg leuke meisjes zijn!!)
Nou hij zal wel iets aan z'n ogen mankeren. Ik begeef me in formaat zeekoe dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Limone het volgende:
Ach Ticootje.. Rugpijn is misschien wel de ergste pijn die er is. Of iig, ik ken geen andere pijn die zo enorm op je humeur druk als rugpijn. Sterkte! Is dat trouwens dezelfde cursus die vorige keer verschoven was, zonder dat iemand dat aan je had verteld?
Wel een 'compliment' dat de huisarts niet zag dat je zwanger bent...
Ja Fieder, met puffen en alles? Ik heb ritmisch met de kramp mee zitten hijgen, telt dat ook als puffen?![]()
Veeartsen? Of de zeehondencreche?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Limone het volgende:
Grapjes over dierenartsen kan ik zeker beter voor me houden, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |