vind ik best schokkend om te horen eigenlijkquote:Op maandag 17 september 2012 17:07 schreef freecell het volgende:
Woeh Sorbo, verlof alweer!
Ze kunnen op de uitwendige echo wel zien of de bmm nog gesloten is, maar niet wat de lengte is volgens mijn gyn zonet
Valt wel mee hoorquote:
Ah, ok. Ik dacht dat het ook echt een kwestie was van "minder dan normaal gesproken". En dat vind ik echt heel lastig om te bepalen. Heb bovendien het idee dat de beeb eergisteren of gisterochtend is gedraaid, en nieuwe houding maakt het misschien ook lastiger om te bewegen (plus, hij krijgt natuurlijk ook steeds minder ruimte).quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:39 schreef As1981 het volgende:
De grens is minder dan tien keer op een dag toch? Althans dat dacht ik. En anders even voor de zekerheid contact opnemen beter 1x te veel dan te weinig.
Ayequote:Op dinsdag 18 september 2012 08:48 schreef PureEvil het volgende:
Kan je niet ff in rust op je zij/buik gaan liggen? Dan voel je meestal de baby wel. ik heb dat ook een paar keer gehad..
Appelsap?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:49 schreef pessie het volgende:
Coco, appelsap drinken wil nog wel eens helpen en als je em dan nog niet duidelijk voelt dan even bellen. Bij twijfel kun je toch beter even aan de bel trekken, dan leggen ze je even aan de CTG als ze zich zorgen maken en ws is dan alles goed. Hoe was de CTG van free trouwens gisteren?
Ik geef er aan toe als ik thuis ben. Maar das meer omdat ik ook een kleine heb rond hobbelen die veel energie kost.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:24 schreef Suikertante het volgende:
Limone, over een druppeltje oude bloed zou ik me écht geen zorgen maken. Die krampen heb ik elke dag en zeker als ik bijvoorbeeld aan yoga heb gedaan of een dag in de winkel heb gestaan heb ik daarna best wel en pijnlijke rug en buik. Ik weet dat je je nu niet ineens beter voelt, maar ik hoop toch een ietsjepietsje geruststelling, want donderdag is nog twee nachten slapen en dat lijkt nu vast heel lang voor jou!![]()
Andere dames rond de 7/8 weken die als ze zijn opgestaan binnen een uur of twee weer naar bed zouden kunnen? Ik weet niet of ik eraan toe moet geven, als ik werk doe ik dat natuurlijk niet maar nu zou het wel kunnen en het lijkt me wel heel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |