abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116951451
Dagje minder werken deze week en wk tijdrijden kunnen zien . Het heeft ook voordelen :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116951461
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Veeartsen? Of de zeehondencreche?
http://isurus.mote.org/~cmanire/Welcome.phtml
pi_116952215
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Joene het volgende:
Dagje minder werken deze week en wk tijdrijden kunnen zien . Het heeft ook voordelen :P
Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116952388
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.
Ach ik hoef je reet nog niet te vegen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116953264
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Veeartsen? Of de zeehondencreche?
:D Nee joh, zo grappig ben ik nou ook weer niet en zeekoeien ook niet weet ik nu na drie kwartier zoeken naar grappige zeekoeplaatjes :{
pi_116958582
Hoi, ik word dus binnen 1-2 weken mama. En nu heb ik stress.
pi_116961640
Spannend hè mango!! Hier hetzelfde!

Ennuh *meld* dat kan nog net vandaag..
pi_116961869
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef Mangostine het volgende:
Hoi, ik word dus binnen 1-2 weken mama. En nu heb ik stress.
Wordt het (voor zover nu te overzien) definitief een keizersnede?
pi_116963851
Tico wat klote voor je. Hoop dat je een goede slaaphouding vindt en morgen op de een of andere manier naar de cursus kan!

Ik heb zojuist een minibloedpropje verloren, hmm. Met een soort adertjes, hmmmmm. Maar verder helemaal schoon, hmmmmmmm. Ik maak me eigenlijk niet eens zorgen.
pi_116964039
Ik ben weer heerlijk ZEN :) ... Zal zo meteen vast lekker in slaap kunnen dommelen :)

Waah Mango ... Pfff .. wat definitief zeg. Binnen 1 a 2 weken .. Can you imagine?

OWw Kwisted en jij staat altijd helemaal fashionista op buikfoto''s :D .. Ik vind aansluitende kleding gewoon hondsirritant zitten op het moment. Komt wellicht omdat ik dat voor de zwangerschap niet gewend was (maatje 34/36).

Drukke baby in de buik O+ .. Ene moment zit het ruggetje nog links lijkt het, volgende moment weer rechts. Hoe krijgt ze het toch voor mekaar denk ik iedere keer :+
pi_116967679
Ja, ik word deze week nog gebeld met hopelijk een paar data voor de keizersnede. De gyn zei dat het druk was.
Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt met wat we nog moeten doen (poetsen, laatste dingen kopen, kleine klussen, kaartjes etc). En uitgerekend deze 2 weken zijn druk in avonden en weekenden. Dit weekend is mijn man al weg bijvoorbeeld, gelukkig komen mijn ouders me uithelpen. Want het lukt me bijv zelf al niet meer om de hut te stofzuigen. So much voor verlof -O-

Ik mag nou ook niet meer naar de vk. Volgende week nog een laatste controle en dan bloedprikken en zulks tbv de anesthesie. Kijk ik wist het wel vantevoren, dat is nou eenmaal de consequentie als we gaan voor een ks, en in principe zou het kind zich nu ook spontaan kunnen aandienen en dan heb je nergens meer tijd voor. Maar op de een of andere manier ben ik even mijn relativerend vermogen kwijt. :{

Anyhoo, vandaag 37 weken....

Suikertante, lekker rustig onder blijven, maar wel een beetje apart zeg zo'n propje. Heb je niet de neiging om te bellen?
  woensdag 19 september 2012 @ 06:55:43 #212
258612 nytar
boys boys boys
pi_116967922
*gaap*
goedemorgen.

Gisteren mn verlof besproken, ik werk nog tot 31 okt...ik tel alvast de dagen af!
pi_116967984
Jee Mango, daar zou ik ook zenuwachtig van worden hoor. Ik vind mijn ongeveer 8 weken nu al ongelooflijk maar ik zou ook met 35 weken zomaar kunnen horen dat het gyn en ks wordt.... Dat iemand dan iets af wil spreken voor nov of dec (wat doen we met sinterklaas bv) en dat ik me dan bedenk dat ik dan gewoon een baby heb...!
Fijn dat je ouders dit weekend komen helpen. En misschien wat dingen afzeggen de komende twee weken voor nog wat quality time met man? Kan je baby trouwens nog steeds draaien?

Ik ben ook van de losse kleding tegenwoordig! Zit opeens veel lekkerder. Tegelijkertijd ook meer behoefte aan buiksteun dus wel wat dubbel. Twinkle, je kunt natuurlijk ook meteen iets anders aandoen na buikfoto hè? Sta je nog steeds fashionable op foto's :) Of 's ochtends maken, als je leuke outfit nog ok zit. Ik heb trouwens een aanvulling op m'n zwangerschapsoutfits met dank aan Speeseend: mijn lage spijkerbroek past nog :D

Tico, hoe is het vandaag? Niet te stoer zijn hè? ;) hoe makkelijk om dat tegen een ander te zeggen...
pi_116968032
Coco, fijn dat alles goed was met de baby

Twinkle, hoe was de sauna?

Ophelia, sterkte. Beetje rustig aan doen hoor :*

Tricootje, sterkte. Hopelijk gaat het vandaag iets beter :*

Haha Ass, wat een leuke reactie van je zoon O+

Mango, is ook spannend. Maar komt straks helemaal goed.

Nytar, wat lekker. En zo snel al.

Gisteren had ik tot twee keer toe ontzettende steken in mijn rechterlies. Een keer 's ochtends en daarna toen ik naar bed wilde. Ik vond mezelf een beetje zielig.
En gisteren kwam ik erachter dat mijn baby van Nickelback houdt. Ik voelde haar helemaal bewegen toen we naar de CD aan het luisteren waren. O+
pi_116968321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 03:43 schreef Mangostine het volgende:

Suikertante, lekker rustig onder blijven, maar wel een beetje apart zeg zo'n propje. Heb je niet de neiging om te bellen?
Oké nu ga ik twijfelen. Wat zou die kunnen doen dan..? Heb vorige week nog een echo gehad.. Nu nog steeds brandschoon, het was echt een eenmalig afgerond dingetje..

En ja nu komt het ineens heel dichtbij voor jou! Als de ks snel kan worden gepland heb je wel veel verlof over straks. En inderdaad, misschien toch wat dingen afzeggen, denk dat iedereen dat wel snapt!
pi_116968362
Mango, ik kan me dat ook heel goed voorstellen hoor. Zeker als je straks echt een datum hebt lijkt me dat wel heel bizar. Maar dan weet je ook -ongeveer- waar je aan toe bent. en je verlof is vooral om uit te rusten tot de bevalling en niet om je hele huis spik en span te krijgen he :*

Suikertante, liever een keer teveel dan te weinig bellen lijkt me.
pi_116968364
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 07:27 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren had ik tot twee keer toe ontzettende steken in mijn rechterlies. Een keer 's ochtends en daarna toen ik naar bed wilde. Ik vond mezelf een beetje zielig.
En gisteren kwam ik erachter dat mijn baby van Nickelback houdt. Ik voelde haar helemaal bewegen toen we naar de CD aan het luisteren waren. O+
Muzikale mini's zijn O+ (en zelfmedelijden is een prima excuus om extra lief voor jezelf te zijn)
pi_116968401
Suiker, als je voor de rest nergens last van hebt zou ik me ook niet ongerust maken (haha, zeg ik nu). De vk zou je gerust kunnen stellen en misschien een dossier opbouwen, hoewel ik het idee heb dat de vk van mij dat niet doet...
pi_116968442
Ik moet wel een afspraak verzetten dus als ik ze dan toch aan de lijn heb.. :)
pi_116968501
Ik zou het ook navragen... Het klonk mij wat typisch in de oren maar jij hebt het gezien dus beoordeelt het misschien heel anders!
pi_116968736
Kweenie suiker, wat ik zeg, ik zou het wel apart vinden. Misschien wel even brnoemen idd als je ze toch aan de lijn hebt.

Nou ik heb nog even geslapen gelukkig. Vannacht zitten googlen en nadenken over een tekst voor op het kaartje. Nog te weinig inspiratie.
Straks met mama even wat laatste inkopen doen. Dan kan het kamertje afgemaakt worden. /vinkt af
pi_116968749
Och, als je toch belt :Y Gewoon even vragen.

Tico, auauauaua! succes! Hopen dat het vandaag wat beter gaat.

Hier beroerd geslapen (sliep rond 3:00, vanalles aan mijn kop) en dan word ik nog vrij regelmatig wakker van die harde-buik-dingen die nog steeds mooi regelmatig zijn :X
pi_116968779
Goed, ik zal het vragen! Freecell, misschien straks nog even terug t bed in of kan dat niet?
pi_116968811
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik zal het vragen! Freecell, misschien straks nog even terug t bed in of kan dat niet?
Nope, moet zo met de jongste naar logopedie. En vanmiddag 2 kinderen vrij :)
Daarbij zou ik nu nog steeds niet slapen, kop staat er niet na.
pi_116969004
Vandaag een beetje een dubbele dag, vandaag precies 17 weken *O*
maar vandaag ook Senna 1 jaar...

Suikertante, gewoon even vragen straks
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116969036
Klums, :* voor jou. Het zal zeker dubbel zijn... Fijn dat deze zwangerschap zo goed verloopt.
pi_116969097
ja zeker fijn O+
woensdag alweer echo, en dan 8 oktober gewoon al 20 weken echo :o
m'n eerste mijlpaal O+
pi_116969349
Klums een :* voor deze dubbele dag.

Volgens mij ben ik vandaag al 34 weken :o (raak soms de tel kwijt)
Van mij mag ie nog steeds met 38 weken komen ... Maar gezien de statistieken hier de laatste tijd van het ''over de datum heen gaan'' + dat alle dames van de pufclub dat ook doen op eentje na .... Denk ik eerder dat het 41+3 gaat worden ofzo :') :{ .. We zien het wel.

Ja Mango, echt raar .. Krijg je dadelijk gewoon een datum te horen waarop beebje ter wereld wordt gebracht .. Dan is het ineens wel heel definitief. Plus alle dingen die je nog moet/wilt regelen op het laatste moment. Fijn dat je ouders in ieder geval een klein beetje kunnen helpen. Kun je inderdaad echt geen dingen van je lijstje af strepen? Je bent tenslotte al 37 weken! Logisch dat je dat lichamelijk zelf allemaal niet meer trekt meis :*

Omentielvo ... Nickelback is gewoon ook heel cool O+ (groot fan hiero). Ga je toevallig naar het concert over twee weken? Ik wilde heel graag, maar vond het niet zo''n strak plan toen de kaartjes in de verkoop gingen vanwege UD. En nu heb ik er zoveel spijt van :') . Voel me nog prima capabel daarvoor maja. Helaas pindakaas!

Vandaag even het lijstje compleet maken van de adressen voor de kaartjes. Dan enveloppen fixen, kan ik die mooi vast gaan schrijven. Je kunt het maar gedaan hebben :Y
pi_116969442
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:51 schreef klumsy het volgende:
Vandaag een beetje een dubbele dag, vandaag precies 17 weken *O*
maar vandaag ook Senna 1 jaar...

Zeker dubbel ja, maar ik denk dat je hele zwangerschap dat misschien al is? :* voor jou!
Hoe is je gevoel eigenlijk bij deze zwangerschap, voelt het heel anders dan de vorige keer? Heb je er vertrouwen in en kun je een beetje genieten of blijft die onzekerheid? Kan me voorstellen dat de extra controles je wel een steuntje geven. En wat Mango zegt, fijn dat het nu zo voorspoedig gaat. Als je het te persoonlijk vindt, gewoon niet reageren hoor!
pi_116969528
Klumsy :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116969658
Eigenlijk gaat het heel goed! Maar vorige keer voele het ook gewoon goed...
dus opzich zegt dat niet zoveel...
Dit keer heb ik geen last van bloedverlies, dat is wel erg fijn, denk dat het dan misschien toch anders geweest zou zijn. De extra controles zijn zeker fijn, maar ook zonder zou ik nog wel genieten.

Heb mezelf voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten, kan me wel druk maken, maar daar schiet ik niks mee op en daar verander je ook niks mee... Als het alsnog mis gaat, heb ik in ieder geval toch een periode waar ik met een fijn gevoel op terug kijk. Tijd voor verdriet is er altijd nog mocht dat nodig zijn..

Maargoed soms heb ik het idee dat ik er makkelijker mee om ga dan mijn omgeving.
Als ze me zouden vragen het opnieuw mee te maken of die hele zwangerschap uit m'n geheugen te wissen, dan zou ik het voor de volle 100% zo overnieuw doen... Ondanks het verdriet en het gemis, heeft het me ook een hele mooie en fijne herinnering gebracht O+ Dat gevoel kan niemand me afnemen.
pi_116969692
en tuurlijk momenten van onzekerheid heb ik ook, maar dat heeft elke zwangere wel..
dat gaat denk ik alleen maar meer worden als je een kleintje hebt die afhankelijk van je is
pi_116970078
Meld! Met baby! Na een hele snelle en heftige bevalling is onze zoon Dyon James geboren. Hij had een hele moeilijke start omdat de navelstreng he strak om zijn nekje zat, na 2uurtjes ging het gelukkig beter!
Hij is grooooot, 4120 gram! Verder post ik later weer, de kraam iser nu!
pi_116970104
Frups *O* Gefeliciteerd O+
pi_116970105
O+ Wat mooi om te lezen dat je er zo mee om kan gaan klumsy! Moet zeggen dat ik die indruk ook kreeg uit je posts zo, blij dat dat inderdaad zo is.

En je omgeving... tja, iedereen staat daar anders in. Als dit voor jou/jullie goed voelt, dan lijkt me dat het belangrijkste, toch Ik ben iig heel blij voor je dat je er van kunt genieten! Hoe dan ook is het bijzonder O+
pi_116970116
Frups! Van harte met Dyon! *O*
pi_116970131
:W
Ik ben getrouwd ^)!
Superdruk geweest dus de afgelopen weken. Maar wat is 't toch echt fijn om te kunnen zeggen "mijn man" *;. Ach, ik ben een overjaarse puber :') (of 't zijn de hormonen ;)).
30+2 hier ondertussen.
Mag nog steeds niet klagen, qua gewicht en mobiliteit enzo...
Langs de andere kant heb ik wel het gevoel dat het allemaal een stuk 'zwaarder' is. Na de vakantie nu weer aan het werk. Heb niet echt een zwaar belastende job, maar moet wel de hele tijd van de ene plaats naar de andere hossen, tas meeslepen, naar andere locatie rijden, ...
Kleuter is vorige week 4 geworden en is zo'n lief, maar ook heel actief manneke. Vermoeiend soms :).
Vaak harde buiken, niet echt pijnlijk, wel erg vervelend. Dan kan ik niet meer gewoon zitten, ofzo, enkel half naar achter of neerliggen.
En af en toe maak ik eens een verkeerde beweging en doet m'n bekken de rest van de dag pijn (loop ik te manken en krijg ik allemaal zielige blikken :+). Rugpijn had ik van in het begin en ging normaal gezien over na een nachtje slapen, dat is nu wel niet meer het geval.

Maar het geboortekaartje is ontworpen, geboortelijst gelegd, het idee voor het doopsuiker is er (alleen nog uitvoeren nu ;)).
/dagboekpost

Tico, wat doe je nu toch!?

Klumsy, niet makkelijk voor jou, maar goed dat je je instelt om er zoveel mogelijk van te genieten, ik hoop echt voor jou dat het nu goed mag verlopen!
pi_116970133
Frups, gefeliciteerd *O*
pi_116970143
Goed gedaan Frups, feli! *O*
pi_116970154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:25 schreef klumsy het volgende:
Eigenlijk gaat het heel goed! Maar vorige keer voele het ook gewoon goed...
dus opzich zegt dat niet zoveel...
Dit keer heb ik geen last van bloedverlies, dat is wel erg fijn, denk dat het dan misschien toch anders geweest zou zijn. De extra controles zijn zeker fijn, maar ook zonder zou ik nog wel genieten.

Heb mezelf voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten, kan me wel druk maken, maar daar schiet ik niks mee op en daar verander je ook niks mee... Als het alsnog mis gaat, heb ik in ieder geval toch een periode waar ik met een fijn gevoel op terug kijk. Tijd voor verdriet is er altijd nog mocht dat nodig zijn..

Maargoed soms heb ik het idee dat ik er makkelijker mee om ga dan mijn omgeving.
Als ze me zouden vragen het opnieuw mee te maken of die hele zwangerschap uit m'n geheugen te wissen, dan zou ik het voor de volle 100% zo overnieuw doen... Ondanks het verdriet en het gemis, heeft het me ook een hele mooie en fijne herinnering gebracht O+ Dat gevoel kan niemand me afnemen.
Wat mooi gezegd Klums. Vind het zo goed dat je er zo mee om gaat. Tuurlijk maakt dat het verdriet niet minder.

Ik moet dan ook denken aan dat stel uit babyboom, de ouders van Phileine (die werd geloof ik rond de 20 weken geboren). Die kregen daarna nog een kindje en die stonden er ook zo in als jij. Vooral toen het kindje er eenmaal was. Als Phileine was blijven leven dan was Puck er ook nooit geweest.

Maar ik denk dat je ook wel heel blij zult zijn als je straks verder bent als je zwanger bent geweest van Roan en Senna.

Hoe dan ook, veel sterkte want het blijft natuurlijk een verdrietige dag. :*
pi_116970180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby! Na een hele snelle en heftige bevalling is onze zoon Dyon James geboren. Hij had een hele moeilijke start omdat de navelstreng he strak om zijn nekje zat, na 2uurtjes ging het gelukkig beter!
Hij is grooooot, 4120 gram! Verder post ik later weer, de kraam iser nu!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, verse baby! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Fijn dat het nu goed gaat maar de start klinkt inderdaad heftig. Geniet er lekker van!

*G* *G* *G* *G* *G*
pi_116970218
*G* Frups gefeliciteerd! *G*
pi_116970227
Oh en Liza gefeliciteerd met je huwelijk! Hoe was de dag?

En kan me voorstellen dat het weer zwaar valt om weer aan de slag te gaan. Ik vond autorijden op het laatst ook best zwaar. Dat wil zeggen, ik merkte dat vooral toen ik met verlof ging en een stuk minder reed, toen had ik meteen minder last van mijn bekken....
pi_116970228
Frups gefeliciteerd O+
pi_116970249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 09:44 schreef OooLizaooO het volgende:
:W
Ik ben getrouwd ^)!
:W *O*
Hoe was de dag?
pi_116970272
Liza gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad O+
pi_116970291

Frups! Gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
pi_116970309
Frups *O* Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon O+

En ook Liza gefeliciteerd, man en vrouw nu! ^)
pi_116970507
Frups gefeliciteerd *O* *O*

liza ook gefeliciteerd ^) *O*

En mango wat dichtbij ineens allemaal dan :o maar wat er meer zeggen, rustig aan doen in verlof, kaartje mag ook best iets later zijn en kamertje hoeft ie alleen maar in te kunnen slapen en spinnen zijn ook best gezellig dus die hoeven heus niet allemaal weg. O+

pi_116970580
Frups gefeliciteerd met de geboorte van Dyon *O*

Liza getrouwd!! *O* ^)

Klumsy dat lijkt me heel dubbel idd, ik vind mijn miskraam met 4mnd al dubbel nu ik 4mnd ben, maar ik wist toen niet dat ik zwanger was dus dat is gewoon een heel andere beleving geweest, laat staan ... Knap hoe je er mee om gaat :*

Tico :o hoe gaat het nu?

Suiker heb je al contact opgenomen?

Hier sinds 2 dgn elke nacht er uit geweest om te plassen en vervolgens een wakkere mini, voelt wel heel intiem zo 's nachts als iedereen slaapt O+

Gister 3 tassen baby kleertjes gekregen van oma met echt mooi spul en de 36 rompers opgehaald, zo bijzonder om in huis te hebben :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')