http://isurus.mote.org/~cmanire/Welcome.phtmlquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veeartsen? Of de zeehondencreche?
Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Joene het volgende:
Dagje minder werken deze week en wk tijdrijden kunnen zien . Het heeft ook voordelen
Ach ik hoef je reet nog niet te vegenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker romantisch onwijze scheten laten terwijl je om de hoek staat.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veeartsen? Of de zeehondencreche?
Wordt het (voor zover nu te overzien) definitief een keizersnede?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:17 schreef Mangostine het volgende:
Hoi, ik word dus binnen 1-2 weken mama. En nu heb ik stress.
Oké nu ga ik twijfelen. Wat zou die kunnen doen dan..? Heb vorige week nog een echo gehad.. Nu nog steeds brandschoon, het was echt een eenmalig afgerond dingetje..quote:Op woensdag 19 september 2012 03:43 schreef Mangostine het volgende:
Suikertante, lekker rustig onder blijven, maar wel een beetje apart zeg zo'n propje. Heb je niet de neiging om te bellen?
Muzikale mini's zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 07:27 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren had ik tot twee keer toe ontzettende steken in mijn rechterlies. Een keer 's ochtends en daarna toen ik naar bed wilde. Ik vond mezelf een beetje zielig.
En gisteren kwam ik erachter dat mijn baby van Nickelback houdt. Ik voelde haar helemaal bewegen toen we naar de CD aan het luisteren waren.
Nope, moet zo met de jongste naar logopedie. En vanmiddag 2 kinderen vrijquote:Op woensdag 19 september 2012 08:36 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik zal het vragen! Freecell, misschien straks nog even terug t bed in of kan dat niet?
Zeker dubbel ja, maar ik denk dat je hele zwangerschap dat misschien al is?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:51 schreef klumsy het volgende:
Vandaag een beetje een dubbele dag, vandaag precies 17 weken
maar vandaag ook Senna 1 jaar...
Wat mooi gezegd Klums. Vind het zo goed dat je er zo mee om gaat. Tuurlijk maakt dat het verdriet niet minder.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:25 schreef klumsy het volgende:
Eigenlijk gaat het heel goed! Maar vorige keer voele het ook gewoon goed...
dus opzich zegt dat niet zoveel...
Dit keer heb ik geen last van bloedverlies, dat is wel erg fijn, denk dat het dan misschien toch anders geweest zou zijn. De extra controles zijn zeker fijn, maar ook zonder zou ik nog wel genieten.
Heb mezelf voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten, kan me wel druk maken, maar daar schiet ik niks mee op en daar verander je ook niks mee... Als het alsnog mis gaat, heb ik in ieder geval toch een periode waar ik met een fijn gevoel op terug kijk. Tijd voor verdriet is er altijd nog mocht dat nodig zijn..
Maargoed soms heb ik het idee dat ik er makkelijker mee om ga dan mijn omgeving.
Als ze me zouden vragen het opnieuw mee te maken of die hele zwangerschap uit m'n geheugen te wissen, dan zou ik het voor de volle 100% zo overnieuw doen... Ondanks het verdriet en het gemis, heeft het me ook een hele mooie en fijne herinnering gebrachtDat gevoel kan niemand me afnemen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, verse baby! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:41 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby! Na een hele snelle en heftige bevalling is onze zoon Dyon James geboren. Hij had een hele moeilijke start omdat de navelstreng he strak om zijn nekje zat, na 2uurtjes ging het gelukkig beter!
Hij is grooooot, 4120 gram! Verder post ik later weer, de kraam iser nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |