klopt ook idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
daarom ook: bij een gezonde groep.. vind ik dat je wel wat van jezelf mag laten zien..
Je mag best laten zien dat jij ook mens bent
Ah, koetiekoetiekotiequote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heel logisch is!
ik zou nooit op een zware kunnen werken, want ik wil te graag laten merken dat ik iemand begrijp en als het moet een knuffel geven..
ik ben te soft
dat niet..quote:
Dat is de wens van iedereenquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
Ben blij dat ik nooit zo'n zorgenkind ben geweest en dus ook nooit in die bureaucratische molen van jeugdzorg en wat daar bij komt kijken ben gekomen en dus opgegroeid ben in een solide gezin.
mn zusje is er ook te soft voor. die is teruggegaan naar t onderwijs om kinderen in een eerdere fase te kunnen helpen. tegen lager salaris, maar meer t gevoel dat ze kinderen kan helpen. en dat is waar t haar om te doen isquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heel logisch is!
ik zou nooit op een zware kunnen werken, want ik wil te graag laten merken dat ik iemand begrijp en als het moet een knuffel geven..
ik ben te soft
Daar kan je idd echt heel blij om zijnquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
Ben blij dat ik nooit zo'n zorgenkind ben geweest en dus ook nooit in die bureaucratische molen van jeugdzorg en wat daar bij komt kijken ben gekomen en dus opgegroeid ben in een solide gezin.
Het lijkt mij juist best wel interessant. Maar ik weet niet zeker of ik daarvoor wel geschikt ben...quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, koetiekoetiekotie
Lijkt me niets om in zo'n branch te werken.
kan ik me heeeeeeel goed voorstellen...quote:Op zondag 16 september 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
mn zusje is er ook te soft voor. die is teruggegaan naar t onderwijs om kinderen in een eerdere fase te kunnen helpen. tegen lager salaris, maar meer t gevoel dat ze kinderen kan helpen. en dat is waar t haar om te doen is
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.quote:
In datgene waarvan ik eigenlijk dacht dat het duidelijk was.quote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nogmaals.. je wordt weggehaald bij je pleegouders..
je wordt in een groep geflikkerd, waar ze tot op de tand toe bewapend zijn..
waar moet je.. je hand in eigen boezem steken?
leg uit
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.
Deels omdat ze het product zijn van ouders waar geilheid boven liefde ging, deels omdat jeugdzorg meende in te moeten grijpen.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in jeugdzorg eigenlijk. Door wat je leest in het nieuws. Kinderen die om de zoveel jaar andere adoptieouders krijgen, weggehaald worden tegen hun zin. Hun eigen ouders nauwelijks mogen zijn.
![]()
![]()
Pas op he?quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
*knip* lach ik me lul uit me broek.
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
zij zit nu in voortgezet, dus iets oudere kinderen. maar ook vaak met hele gare achtergrinden en gezinssituaties.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me heeeeeeel goed voorstellen...
ook de reden waarom ik in eerste instantie kinderen van 4 tot 12 begeleid..
Dan moet je iets beter lezen!quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
In datgene waarvan ik eigenlijk dacht dat het duidelijk was.
Als iemand eerst 'heel stoer' loopt te vertellen dat ie een pen in iemand z'n knar zet, en daardoor op een plek komt met meer koters die gevaarlijk gestoord gedrag vertoont, sta ik niet te kijken.
Als daar misschien ooit een keer een vuurwapen tevoorschijn komt, sta ik ook niet te kijken.
Vind ik zelfs zeuren...
Als iemand dan ook nog eens zegt dat het komt door zijn homo zijn en dat ie zielig is, om vervolgens de schuld te geven aan de begeleiding die er is in Nederland, lach ik me lul uit me broek.
Dan is iedereen blijkbaar schuldig, behalve de betrokkene zelf.
En nu is hij ineens weer 12 jaar...ja, maak het verhaal nog mooier.
Dan geloof ik er helemaal niet meer in.
Tja.. ik doel meer op het betweterige en manipulatieve van Jeugdzorg. Het verbieden van... de bemoeizucht.quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..
als er ergens eens een keer goed de bezem door mag is t jeugdzorg wel ja,quote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja.. ik doel meer op het betweterige en manipulatieve van Jeugdzorg. Het verbieden van... de bemoeizucht.
Even een voorbeeld van hier. DJMO die dr nauwelijks dochter niet mag zien... maar ondertussen wel 2 andere kinderen kan opvoeden.
Achtergrond weet ik niet en gaat me ook niet aan. Maar gewoon Jeugdzorg die een moeder verbiedt dr kinderen te zien of contact met ze te hebben.x 1000!
De gezinsvoogden willen in veel gevallen op uitzondering van een aantal helaas best hun best doen echter de hoge mensen van Jeugdzorg daar zit het probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..
Tuurlijk worden er ook bij jeugdzorg fouten gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.
Deels omdat ze het product zijn van ouders waar geilheid boven liefde ging, deels omdat jeugdzorg meende in te moeten grijpen.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in jeugdzorg eigenlijk. Door wat je leest in het nieuws. Kinderen die om de zoveel jaar andere adoptieouders krijgen, weggehaald worden tegen hun zin. Hun eigen ouders nauwelijks mogen zijn.
![]()
![]()
Omdat ik in vrijheid wil kunnen schrijvenquote:
maar kan dat niet onder 1 vaste username?quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Omdat ik in vrijheid wil kunnen schrijven
En dat kan niet onder je eigen username?quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Deze mag je uitleggen.quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Stomtoevallig dat ik dit dan weer lees, maar goed, ik moet natuurlijk even reageren. De achtergrond is an sich wel relevant, maar te uitgebreid om uit te leggen. Short story is dat m'n twee zoons van een andere vader zijn dan zij, en dat is de reden dat zij wel bij me mochten blijven wonen, omdat naast dat feit mijn hele persoonlijke situatie op dat moment anders was. Ik heb me moeten bewijzen, heb dat voor de volle honderd procent gedaan, en zelfs nu ik in scheiding lig met de vader van m'n zoons is er (nog) niet opnieuw jeugdzorg aan te pas gekomen, omdat m'n ex en ik er tot op heden samen uit kunnen komen.quote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja.. ik doel meer op het betweterige en manipulatieve van Jeugdzorg. Het verbieden van... de bemoeizucht.
Even een voorbeeld van hier. DJMO die dr nauwelijks dochter niet mag zien... maar ondertussen wel 2 andere kinderen kan opvoeden.*
Achtergrond weet ik niet en gaat me ook niet aan. Maar gewoon Jeugdzorg die een moeder verbiedt dr kinderen te zien of contact met ze te hebben.x 1000!
* van wat ik hier zo tussen het lezen door van heb meegekregen.
quote:Op maandag 17 september 2012 00:19 schreef gomi het volgende:
[..]
maar kan dat niet onder 1 vaste username?
t is en blijft een nick
Schijnbaar nog niet maar dat merk ik snel genoeg weerquote:Op maandag 17 september 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
En dat kan niet onder je eigen username?Iedereen weet nu toch wie jij bent?
maar waarom dan? wat geeft t gevoel van vrijheid als je van nick verandert?quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar nog niet maar dat merk ik snel genoeg weer
Psychologisch is dat het beste voor mij. Dat gaat niet weg na een paar jaarquote:Op maandag 17 september 2012 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
maar waarom dan? wat geeft t gevoel van vrijheid als je van nick verandert?
wat maakt t anders dan onder een vaste nick?
oftewel waarom heb je gevoelsmatig die vrijheid niet onder een vaste nick
Dan lijkt het me beter dat ik met jou de discussie sluit.quote:Op maandag 17 september 2012 00:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar nog niet maar dat merk ik snel genoeg weer
Neequote:Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef Ehhe het volgende:
Irl heb je ook meerdere persoonlijkheden?
ah k. is dus puur voor jezelf. gewoon een gevoelsmatig ietsquote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Psychologisch is dat het beste voor mij. Dat gaat niet weg na een paar jaar
Jaquote:Op maandag 17 september 2012 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. is dus puur voor jezelf. gewoon een gevoelsmatig iets
Ik weet niet alles. Eigenlijk nauwelijks van het hoe/wat/waar en dat gaat me ook verder niet aan.quote:Op maandag 17 september 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stomtoevallig dat ik dit dan weer lees, maar goed, ik moet natuurlijk even reageren. De achtergrond is an sich wel relevant, maar te uitgebreid om uit te leggen. Short story is dat m'n twee zoons van een andere vader zijn dan zij, en dat is de reden dat zij wel bij me mochten blijven wonen, omdat naast dat feit mijn hele persoonlijke situatie op dat moment anders was. Ik heb me moeten bewijzen, heb dat voor de volle honderd procent gedaan, en zelfs nu ik in scheiding lig met de vader van m'n zoons is er (nog) niet opnieuw jeugdzorg aan te pas gekomen, omdat m'n ex en ik er tot op heden samen uit kunnen komen.
In de loop der jaren zijn er bij m'n dochter wat stoornissen, zoals ADHD en hechtingsproblematiiek, vastgesteld. Ook een ontwikkelingsachterstand. Deze drie zijn de voornaamste reden om het bezoek en contact aan en met haar zo structureel mogelijk te laten verlopen, zodat zij de minste spanningen ervaart.
Dat het typerend is dat m'n dochter bij het laatste bezoek zei: "Mam, als ik achtien ben kom ik hoe dan ook bij jou wonen, om de verloren tijd in te halen" behoeft geen uitleg. Het brak m'n hart, maar ik moest vrolijk blijven, aangezien ze zich zorgen genoeg maakt om me mbt de scheiding etc. ze vond het ergens ook jammer dat ik in Alkmaar wilde blijven wonen .. toen ik gekscherend zei dat ze dan een vakantie-adresje in eigen land had, bracht de lach terug op haar gezicht.
k, alleen mag je me, als je dat wil, morgen ofzo wel ff aangeven waar ik je verhaal kan vinden. waar je t net over had, vanaf je 13e, maar onder een andere nick.quote:
leuke film?quote:Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wij waren net naar Ted. En net ging M de nightrider tune zoeken om als ringtone te gebruiken. En nu zie ie in mn hoofd...
Wooooooow first world problem jwz
Wil het eigenlijk nu wel weten...TV is toch klote...quote:Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
k, alleen mag je me, als je dat wil, morgen ofzo wel ff aangeven waar ik je verhaal kan vinden. waar je t net over had, vanaf je 13e, maar onder een andere nick.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
k, alleen mag je me, als je dat wil, morgen ofzo wel ff aangeven waar ik je verhaal kan vinden. waar je t net over had, vanaf je 13e, maar onder een andere nick.
Ik zeg DOENquote:
Nou hop Een vraag een antwoord... Toen had ik het er wel heel lastig mee nu gaat het allemaal weer beter hoorquote:Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.
ga ik morgen ff rustig lezen. thnx iigquote:Op maandag 17 september 2012 00:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou hop Een vraag een antwoord... Toen had ik het er wel heel lastig mee nu gaat het allemaal weer beter hoor
Die van Ayumu2.0?quote:Op maandag 17 september 2012 00:47 schreef Ehhe het volgende:
Wat een draak van een OP. Warrig verhaal met veel fouten...
Ik ook niet, ik vind het een beetje een jankverhaalquote:
Kan zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 01:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik geloof best dat hij een nare tijd heeft gehad, maar het is best extreem in elk geval.
Whehehehquote:Op maandag 17 september 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
dit moet toch niet gekker wordenGeert gooit Jan z'n bidon om, Jan heeft zoiets van m'n melk
en zegt: Geert ga in de hoek staan! (inclusief wijzend vingertje!
) en Geert, de goedsul van de twee, luistert ook nog naar Jan
![]()
_!
![]()
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpasquote:
Oja, goed idee. Leuke speeltuinquote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpas
Haal je de pas voor je zoontjes of wil je zelf graag van de glijbaan af?quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpas
Goeie keuzequote:Op maandag 17 september 2012 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik vraag aan Jan: wat wil je vanavond eten: risotto of chili con carne?
Jan: of chips.
kan jij over meepratenquote:
Eh, nee hoorquote:Op maandag 17 september 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan jij over meepratenjij hebt m'n bugles leeggesnaaid
ik heb die zak niet aangeraakt. wie dan wel?quote:
Jan! Hij kon ze niet bewaren tot t avondetenquote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb die zak niet aangeraakt. wie dan wel?
daar zat hij te netjes voor dichtgevouwen (terwijl ik er sluitclips voor gebruik) en ze lagen te hoogquote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jan! Hij kon ze niet bewaren tot t avondeten
In dat geval ben je gewoon vergeten dat je zelf aan het snaaien bent geweest. Ik lust die dingen namelijk niet eensquote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar zat hij te netjes voor dichtgevouwen (terwijl ik er sluitclips voor gebruik) en ze lagen te hoog
En terechtquote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon vergeten dat je zelf aan het snaaien bent geweest. Ik lust die dingen namelijk niet eens
Ik denk ook dat jij zo'n zak in één keer opeet en niet netjes dichtgevouwen terug legt.quote:Op maandag 17 september 2012 12:20 schreef Inlognaam het volgende:
Bugles zijn lekker. Ik zou het geweest kunnen zijn, ware het niet dat ik nog nooit in Alkmaar ben geweest.
Ik denk dat jij goed denkt. Die zak gaat inderdaad in een keer leeg en netjes dichtgevouwen terugleggen kun je ook vergeten.quote:Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij zo'n zak in één keer opeet en niet netjes dichtgevouwen terug legt.
Dat zeg je wel, maar we geloven nog steeds niet in kaboutertjes.quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
hij was keurig in driehoekjes gevouwen, en dat doe ik dus echt nooi, of ik rol de zak op en prop 'm dicht, of ik gebruik zo'n afsluitclip. ik kan het dus echt niet geweest zijn
Je doet wel vaker gekke dingen als je slaapwandeltquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
hij was keurig in driehoekjes gevouwen, en dat doe ik dus echt nooi, of ik rol de zak op en prop 'm dicht, of ik gebruik zo'n afsluitclip. ik kan het dus echt niet geweest zijn
met jou reken ik vanavond wel af.quote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je doet wel vaker gekke dingen als je slaapwandelt![]()
Hoe laat eten we?quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou reken ik vanavond wel af.
chili con carne gaat maken mét knoflook
Ik zou het niet weten zo vaak draag ik geen legging.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
Oeeeh ik heb zo'n fijne spijkerbroek aanHij voelt als een legging
Dat wilde ik ff met jullie delen!
Oh boyquote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou reken ik vanavond wel af.
chili con carne gaat maken mét knoflook
Pics!quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
quote:
Zou je eens moeten doen, zit goddelijk!quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe laat eten we?
[..]
Ik zou het niet weten zo vaak draag ik geen legging.
jij eet zeker thuis voor je hierheen komt?quote:
Een dezer dagen ga ik 2 boeken naar je opsturen. Dan kun je die spijkerbroek na verloop van tijd gaan ervaren als een te strakke legging.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
Yay!quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik 2 boeken naar je opsturen. Dan kun je die spijkerbroek na verloop van tijd gaan ervaren als een te strakke legging.
Vrouwen die chocoladedingen weggooien bestaan nietquote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yay!Nee dan neem ik heel veel sapjes, dan valt de broek op een gegeven moment van m'n kont
. De chocoladedingen die ik dan maak geef ik wel weg. Right
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij eet zeker thuis voor je hierheen komt?![]()
Ja, had je gezegd! En idd, die kan je niet teleurstellenquote:Op maandag 17 september 2012 12:43 schreef Inlognaam het volgende:
Ligt bij mn ouders, ga ik vanmiddag/vanavond heen dus morgen denk ik gaat ie jouw kant op dan.
Moedertje wou die boeken even doorkijken he? Die kan ik niet teleurstellen
quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Rucky het volgende:
ElisaB is jarig.![]()
Feliciteer hier ElisaB met haar 24ste verjaardag!
quote:
Werk ze.quote:
Niet echt. sterkte nog vandaag.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog suggesties voor een jankfilm?
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.quote:
Titanic.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
TMIquote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
niet alleen stil bij gehuild....quote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef Ehhe het volgende:
My sisters' keeper! Daar heb ik heel stilletjes bij gehuild
Hoe is het nou met je paard? Al eerder gevraagd, maar geen reactie en toch wel benieuwd of ie er weer bovenop is gekomen of dat het toch echt einde oefening is :/quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet alleen stil bij gehuild....
daar was geen pleerol meer tegen bestand!!
wat een jankfilm
Maar wel een verdomd goeie
Second Chances (1998) maar eens opzoeken... alle elementen waarbij ik ga janken.. kind, vader dood, paard...
quote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
The Notebookquote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Inlognaam het volgende:
@ Dolfi,
Als je echt wilt janken: The Cove (2009)Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaadquote:
Een tijd geleden dat een film mij stil kreeg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaad
Lieve fotoquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
Liefde is samen een film kijken
[ afbeelding ]
dank jullie voor de suggesties!
inlog paardje gaat goed.. dus dat is opluchting
quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
jeeee waar?!?! en per wanneer enzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Den Haag, midden in het centrum.quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef belle1608 het volgende:
jeeee waar?!?! en per wanneer enzo
aw das wel vervelend ja!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Ja, das fijn om even lekker te knuffelen. Ga ik zo ook doenquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
cool!! dat is waar je hebt gekekenquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Den Haag, midden in het centrum.
[ afbeelding ]
De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)quote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
cool!! dat is waar je hebt gekeken![]()
![]()
laat je de muren zo en kan je er zo in?
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)
Woensdag krijg ik al de sleutel.
Eigenlijk was ik voor iemand anders op zoek toen ik deze tegen kwam. En toen het idee om te reageren bleef knagen heb ik er maar op gereageerd onder het motto we zien wel. Ik was gelukkig op tijd want ik kreeg van mijn huidige verhuurder te horen dat hij per jan. wil stoppen met verhuren.
Dan komen jullie maar een keertje logeren.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Ik moet ook wel bekennen dat het mij een beetje overvalt en dat ik het nu pas begin te beseffen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!
Wow dat is echt mazzel dat je dan dit huis vast hebt!
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.quote:
Is er eenmaal een grietje, is ze niet neukbaar. Wat een pech Ruckyquote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag.
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?
Ah, da's naarquote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Gniffel.........quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.
Gniffel? Ik zit je niet onder je ballen te kietelen.quote:
Ik mag ook nooit wat.quote:
Dank je.quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
nauwelijks bijgelezen ..
gefeliciteerd Rucky
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Ehhe het volgende:
Bweugh ik moet zo sporten maar ik heb as usual weer eens geen zin
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderenquote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.
Die kunnen goed verven?quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderen
Ergens heb ik het vermoeden dat ik maar beter kan bedanken.quote:
quote:
Dus toch! Gefeliciteerd kerolquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik moet een verhuizing regelen.quote:
Dank je.quote:
ja wat ontzettend leuk johquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik moet een verhuizing regelen.
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even lekker in bad geweest is
voel me niet helemaal fit
hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.
Maar ik ga ook een badeendje regelen.quote:
Ik was zonder badeendjequote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
niet? tsssssquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet in de 8ertuin
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
Een goed gemikte dreun ook.quote:
Hahaha als ik dan bij Merlijn in z'n bad mag dobberen (dan moet ik wel iets meer hittebestendig zijn haha)quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkastquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.
Niet eens een bugle?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkast
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.quote:
Krijg last van dejá vuquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.
Aaahh wel ontzettend liefquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Kom ik bij mijn vriendin aan.. kids nog wakker... slik.. had gehoopt.. naja.. slikken door gaan!
"Mama dolfie, kom je ons nog knuffelen en een kus geven?"
"ja, ik kom!!"
kom ik boven, zit mijn kleine meid rechtop
zegt ze: "Jij mag mijn mama spelen vandaag"
stilletjes..heel stilletjes..
![]()
ik pak haar stevig vast dat ze mijn tranen niet ziet en ik denk bij mezelf... ik wil niet spelen, ik wil het zijn!
"weet je mama, ik hou heel veel van je" uit het niets...![]()
slikken en door gaan dolfie!!!
"ik ook van jou prinsesje, ga je nu lekker slapen? Volgende keer kom ik eerder en dan kunnen we kletsen en spelen en voorlezen"
Ik loop naar de kamer van mijn mannetje
"KNUFFEL!!!" roept ie
Ik hou hem vast... en weer![]()
hij ziet het en hij zegt: "ik hou duizend ritsen van jou"
"ik heb maar 1 rits"
"dan hou ik duizend keer van jou"
"ik hou ook van jou kleine man!"
"ik ben niet kleine man, ik ben groter dan jij"
hij gaat op zijn bed staan waar ik op zit..
"kijk!"
"je hebt gelijk! je bent een grote vent!!"
"maar ik hou wel van je hoor kleine donder"
"ik hou heel van jou grote kerel!"
en hij pakt me vast en laat mij niet los
kolere.. ik heb wel vaker dit soort gesprekken met ze, maar vandaag valt het me heeeeeeeeeeeeel zwaar...
Is er nog wat kaas over? Zoja, lekker stukje kaas erbij en fles opentrekken.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
en nu zit ik in dubio... ik heb opgepast in ruil voor een fles wijn..
Mjah.. als je hem open trekt weet je dat pas morgen of het de moeite waard was. Heb je er zin in? Trek open dan.. vandaag mag alles (wat mij betreft)quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
weet niet of het het waard is...
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Kom ik bij mijn vriendin aan.. kids nog wakker... slik.. had gehoopt.. naja.. slikken door gaan!
"Mama dolfie, kom je ons nog knuffelen en een kus geven?"
"ja, ik kom!!"
kom ik boven, zit mijn kleine meid rechtop
zegt ze: "Jij mag mijn mama spelen vandaag"
stilletjes..heel stilletjes..
![]()
ik pak haar stevig vast dat ze mijn tranen niet ziet en ik denk bij mezelf... ik wil niet spelen, ik wil het zijn!
"weet je mama, ik hou heel veel van je" uit het niets...![]()
slikken en door gaan dolfie!!!
"ik ook van jou prinsesje, ga je nu lekker slapen? Volgende keer kom ik eerder en dan kunnen we kletsen en spelen en voorlezen"
Ik loop naar de kamer van mijn mannetje
"KNUFFEL!!!" roept ie
Ik hou hem vast... en weer![]()
hij ziet het en hij zegt: "ik hou duizend ritsen van jou"
"ik heb maar 1 rits"
"dan hou ik duizend keer van jou"
"ik hou ook van jou kleine man!"
"ik ben niet kleine man, ik ben groter dan jij"
hij gaat op zijn bed staan waar ik op zit..
"kijk!"
"je hebt gelijk! je bent een grote vent!!"
"maar ik hou wel van je hoor kleine donder"
"ik hou heel van jou grote kerel!"
en hij pakt me vast en laat mij niet los
kolere.. ik heb wel vaker dit soort gesprekken met ze, maar vandaag valt het me heeeeeeeeeeeeel zwaar...
ach ja, dat zit ik de hele avond al...quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..
Dat is het punt.. wordt geen mate en ook niet met maten..quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is er nog wat kaas over? Zoja, lekker stukje kaas erbij en fles opentrekken.
Wel met mate.
Je lijkt me een leuke mama! En wat een lieve kinders
+1quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..
Ik kan geen liever iemand ter wereld bedenken om samen depressief mee te zijn skat!quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh... ik denk dat ik maar even wat ga doen hier...
ipv het topic te laten deprimeren incl. jullie
ahh Dolfi!! Ik vind dat je lekker mag vertellen wat je wil hoor! Dus lekker doorgaan met deprimeren als je het kwijt wil!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh... ik denk dat ik maar even wat ga doen hier...
ipv het topic te laten deprimeren incl. jullie
quote:
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapenquote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen had ik iedereen ewggejaagd
welk hangertje?quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga morgen dat hangertje bestellen denk ik...
ah dacht ff dat je op t verkeerde account zatquote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef henrivo het volgende:
Lees al een tijdje mee, leuke dingen gebeuren hier
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapen
http://link.marktplaats.nl/595985767quote:
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
om hem en zijn vriendin te zien dansen is dan weer lachwekkendquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
Zanger Rinus is wel deprimerend om te horen.
Moet je me eerst roepenquote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?
vast niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
Psstquote:
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?
gaat ook niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
Als je niet tegen een ketting kan, is een leren koordje dan geen optie?
Oke, leren koordje valt dus ook af dan.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..
Ketting wordt hem sowieso niet...
Ik kan niets om mijn nek/keel verdragen.. soms al geen kleding..
gaat voornamelijk om keel
wie weet breng ik hem naar de juwelier en laat ik er een ring van maken
idd je kan hem bestellen en dan gewoon ff kijken hoe t aanvoelt en evt dan beslissen om er wat anders van te maken. en wat zie je dan welquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan scheurt het wel.quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vast niet...
en rekt het niet...
bij mijn strotje ?quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Ireth het volgende:
Laat hem tatoeren? In mooie grijstinten? Hoef je hem nooit af te doen en kan je hem ook niet verliezen!
Een ring ervan is misschien ook wel mooi, jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind hem inderdaad te mooi om te laten liggen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
idd je kan hem bestellen en dan gewoon ff kijken hoe t aanvoelt en evt dan beslissen om er wat anders van te maken. en wat zie je dan wel
oooww.. ik d8 ook orenquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
dan scheurt het wel.
Maar dat gaat over andere dingenwaar je als man zijnde wat ander in wilt hangen.
of een broche van maken, draag je m boven je hartquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mijn strotje ?
lol
misschien een volgend projectje...
bij het hart..
Ja bijvoorbeeld, heeft mijn broertje dus ook gedaan. Die heeft ook een tattoo op zijn borstkas laten tatoeëren, bij zijn hart.quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mijn strotje ?
lol
misschien een volgend projectje...
bij het hart..
laatste ander half jaar, kan ik niets hebben...quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een ring ervan is misschien ook wel mooi, ja.
En ik deel je keel-dichtknijp-gevoel. Ik heb het dan niet bij m'n kettinkje, maar wel bij sommige kleding idd
ben niet zo van de broche..quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
of een broche van maken, draag je m boven je hart
het ging een periode heeeeeel goed, kon ik alles hebben...quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah dolfi is gewurgd in een vorig leven.. Iig dat zei ik soms als grapje tegen een vriendin die ook niks in de omgeving van haar nek kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar daar kan ik idd ook niet tegen. Kettinkjes gaan nog wel, mits niet te zwaar, maar een coltrui moet ik ook niets van hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het ging een periode heeeeeel goed, kon ik alles hebben...
nu een coltrui... en ik ga door het lint
Nee! Ik ga ff zoeken!quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
dies wel mooi ireth...
de mijne gezien in het vorige topic, die ik in april wil laten doen?
w8 maar!!!quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Ireth het volgende:
Onder de spoiler de tatoeage van mijn broertje.. gezet nadat zijn 'toen bijna ex' hun kindje had laten weghalen.Dat is een datum in de toekomst? Zou het toen geboren moeten worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Yep. Op maandag is alles koek en ei en zijn ze klef en knus en kleverig samen. Op dinsdag staat ie op straat en heeft zij een afspraak gemaakt om abortus te laten plegen...quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is een datum in de toekomst? Zou het toen geboren moeten worden?
Zo, dat is nogal heftig zeg!quote:Op maandag 17 september 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Op maandag is alles koek en ei en zijn ze klef en knus en kleverig samen. Op dinsdag staat ie op straat en heeft zij een afspraak gemaakt om abortus te laten plegen...
Mjah. dat zeggen wij achteraf wel.. maar vooraf was er geen enkel teken of signaal...quote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal heftig zeg!
Labiel wijf?
Snorry beetje laat!quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
oja.. yska!?
thanks voor je sms!!
Wist niet dat het tijdgebonden was..quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
tegen me aan...
glas wijn in de hand... emmer naast me... en een rol pleepapier... en natuurlijk een vuilniszak....
en nu een zooi jankmuziek zoeken
duurkoop = miskoopquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.asos.com/Barbo(...)sort=-1&clr=Charcoal
Zoek de verhouding!
Ik doelde meer op de foto. :pquote:
druppel... gloeiende plaatquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de foto. :p
Ik zoek eigenlijk gewoon een winterjas in een echte winkel. Ik heb nog voor 30 euro aan fashioncheques. Dat scheelt nog iets :p
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derdequote:Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
druppel... gloeiende plaat
1 voordeel heeft dit model wel...quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derde
Want ik koop echt geen jas zoals in de foto. Hij moet iig halverwege mn bovenbeen komen.
Hahahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
1 voordeel heeft dit model wel...
als je haar beft, ruik je d'r oksels niet
sommige mensen hebben het figuur...quote:
postduif?quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb hier nog wel wat rood staan, maarja jij mag niet meer rijden en ik kan niet naar jou komen nu geloof ik. Dus eh, sorry!
Hahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het figuur...
lange benen, zeer korte romp..
als je die beft.... en ze vindt het lekker, dan ruik je haar oksels...
* dolfina-chica heeft fles leeg...
iemand nog een fles in de aanbieding?
of moet ik een fhf topic openen
quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zie je het voor je? Probeert ie op te stijgen, flikkert ie even gauw weer naar beneden.
hmm...quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ja ik heb nog wel een fles wit en een fles rose :p
Alleen mn auto staat nog steeds bij mn ouders :p hij heeft weer apk alleen nog geen tijd en zin gehad om m op te halen.
Goede vriendin!quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
Slimme din...
Ik stuurde haar mijn post met hoe het vanavond ging bij haar thuis..
had daarvoor gezegd: "wil je iets laten lezen, maar niet boos worden of schrikken"
zegt ze: "waarom moet ik boos worden?" *toen had ze het al gelezen*
dus ik zeg: omdat ik niets gezegd had...
zegt ze: "hint 1: oppassen ruilen voor wijn, hint 2: foto op fb met je hond en een jankfilm, hint 3: je ging gelijk weg.. hint 4: de liedjes op fb, maar jij komt vanzelf wel hoor! en tadaaaaaaaa"
ik ben te doorzichtig
Ik ook. Zo'n mooie witte met een fles wijn om z'n nek gebondenquote:
mag ook wel na 10 jaar!!quote:Op maandag 17 september 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Goede vriendin!
[..]
Ik ook. Zo'n mooie witte met een fles wijn om z'n nek gebonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |