klopt ook idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
daarom ook: bij een gezonde groep.. vind ik dat je wel wat van jezelf mag laten zien..
Je mag best laten zien dat jij ook mens bent
Ah, koetiekoetiekotiequote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heel logisch is!
ik zou nooit op een zware kunnen werken, want ik wil te graag laten merken dat ik iemand begrijp en als het moet een knuffel geven..
ik ben te soft
dat niet..quote:
Dat is de wens van iedereenquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
Ben blij dat ik nooit zo'n zorgenkind ben geweest en dus ook nooit in die bureaucratische molen van jeugdzorg en wat daar bij komt kijken ben gekomen en dus opgegroeid ben in een solide gezin.
mn zusje is er ook te soft voor. die is teruggegaan naar t onderwijs om kinderen in een eerdere fase te kunnen helpen. tegen lager salaris, maar meer t gevoel dat ze kinderen kan helpen. en dat is waar t haar om te doen isquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef dolfina-chica het volgende:
wat heel logisch is!
ik zou nooit op een zware kunnen werken, want ik wil te graag laten merken dat ik iemand begrijp en als het moet een knuffel geven..
ik ben te soft
Daar kan je idd echt heel blij om zijnquote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
Ben blij dat ik nooit zo'n zorgenkind ben geweest en dus ook nooit in die bureaucratische molen van jeugdzorg en wat daar bij komt kijken ben gekomen en dus opgegroeid ben in een solide gezin.
Het lijkt mij juist best wel interessant. Maar ik weet niet zeker of ik daarvoor wel geschikt ben...quote:Op zondag 16 september 2012 23:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, koetiekoetiekotie
Lijkt me niets om in zo'n branch te werken.
kan ik me heeeeeeel goed voorstellen...quote:Op zondag 16 september 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
mn zusje is er ook te soft voor. die is teruggegaan naar t onderwijs om kinderen in een eerdere fase te kunnen helpen. tegen lager salaris, maar meer t gevoel dat ze kinderen kan helpen. en dat is waar t haar om te doen is
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.quote:
In datgene waarvan ik eigenlijk dacht dat het duidelijk was.quote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nogmaals.. je wordt weggehaald bij je pleegouders..
je wordt in een groep geflikkerd, waar ze tot op de tand toe bewapend zijn..
waar moet je.. je hand in eigen boezem steken?
leg uit
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.
Deels omdat ze het product zijn van ouders waar geilheid boven liefde ging, deels omdat jeugdzorg meende in te moeten grijpen.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in jeugdzorg eigenlijk. Door wat je leest in het nieuws. Kinderen die om de zoveel jaar andere adoptieouders krijgen, weggehaald worden tegen hun zin. Hun eigen ouders nauwelijks mogen zijn.
![]()
![]()
Pas op he?quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
*knip* lach ik me lul uit me broek.
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
zij zit nu in voortgezet, dus iets oudere kinderen. maar ook vaak met hele gare achtergrinden en gezinssituaties.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me heeeeeeel goed voorstellen...
ook de reden waarom ik in eerste instantie kinderen van 4 tot 12 begeleid..
Dan moet je iets beter lezen!quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
In datgene waarvan ik eigenlijk dacht dat het duidelijk was.
Als iemand eerst 'heel stoer' loopt te vertellen dat ie een pen in iemand z'n knar zet, en daardoor op een plek komt met meer koters die gevaarlijk gestoord gedrag vertoont, sta ik niet te kijken.
Als daar misschien ooit een keer een vuurwapen tevoorschijn komt, sta ik ook niet te kijken.
Vind ik zelfs zeuren...
Als iemand dan ook nog eens zegt dat het komt door zijn homo zijn en dat ie zielig is, om vervolgens de schuld te geven aan de begeleiding die er is in Nederland, lach ik me lul uit me broek.
Dan is iedereen blijkbaar schuldig, behalve de betrokkene zelf.
En nu is hij ineens weer 12 jaar...ja, maak het verhaal nog mooier.
Dan geloof ik er helemaal niet meer in.
Tja.. ik doel meer op het betweterige en manipulatieve van Jeugdzorg. Het verbieden van... de bemoeizucht.quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..
als er ergens eens een keer goed de bezem door mag is t jeugdzorg wel ja,quote:Op maandag 17 september 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja.. ik doel meer op het betweterige en manipulatieve van Jeugdzorg. Het verbieden van... de bemoeizucht.
Even een voorbeeld van hier. DJMO die dr nauwelijks dochter niet mag zien... maar ondertussen wel 2 andere kinderen kan opvoeden.
Achtergrond weet ik niet en gaat me ook niet aan. Maar gewoon Jeugdzorg die een moeder verbiedt dr kinderen te zien of contact met ze te hebben.x 1000!
De gezinsvoogden willen in veel gevallen op uitzondering van een aantal helaas best hun best doen echter de hoge mensen van Jeugdzorg daar zit het probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 00:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar het zijn natuurlijk wel de meest schrijnende gevallen die in het nieuws komen. Ik denk dat er ook best dingen wel goed gaan daar. Of eigenlijk hoop ik dat dan maar..
Tuurlijk worden er ook bij jeugdzorg fouten gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt... alleen heeft niet ieder kind helaas die kans gekregen.
Deels omdat ze het product zijn van ouders waar geilheid boven liefde ging, deels omdat jeugdzorg meende in te moeten grijpen.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in jeugdzorg eigenlijk. Door wat je leest in het nieuws. Kinderen die om de zoveel jaar andere adoptieouders krijgen, weggehaald worden tegen hun zin. Hun eigen ouders nauwelijks mogen zijn.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |