quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schřne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Toch die Ajax schoolquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Özbiliz stond in de basis vandaag, scoorde uit een vrije trap:
Niet nu al gaan haten op Boerrigter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wedden dat Boerrigther kut speelt en hij voor Babel eruit gaat.
Boerrigter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn echt genoeg mensen die hem de beste optie vonden(enige concurrent Ebecilio) vorig seizoen maar bij lange na geen speler voor Ajax voor het niveau waar ze naartoe willen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet nu al gaan haten op Boerrigter.
Nee, het is geen fantastische voetballer maar heeft vorig jaar - ook in de CL - goede wedstrijden gespeeld en belangrijke goals gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn echt genoeg mensen die hem de beste optie vonden(enige concurrent Ebecilio) vorig seizoen maar bij lange na geen speler voor Ajax voor het niveau waar ze naartoe willen.
Techniek heeft hij niet, in het combinatievoetbal matig en dus heb je er grote delen van de wedstrijd niks aan.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef badboynova het volgende:
DIE TATA'S uit waalwijk krijgen straks echt BATTA
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Jaytonism het volgende:
125816 channel is offline voor Sopcast hier.. Iemand anders een werkend linkje voor mij via de DM?
is nie offline, gewoon langzaamquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Jaytonism het volgende:
125816 channel is offline voor Sopcast hier.. Iemand anders een werkend linkje voor mij via de DM?
Lekker overstapje netquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef Monolith het volgende:
Eriksen speelt nog wel een erg matige wedstrijd.
Al die ballen die hij gelijk doorspeelt he, walgelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef Sickert het volgende:
Kan Barca onze vriend Eriksen ophalen aub, het gefaal duurt me te lang nu.
Talent zal hij wel ergens hebben maar het komt er niet uit.
Ik vind dat hij ook het spel vertraagtquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al die ballen die hij gelijk doorspeelt he, walgelijk.
Rot toch op man. Eriksen is duidelijk de nummer één en beste van Ajax nu op het veld. Het enige foutje van hem was dat hakje, nou boehoe. Daar zaten een paar keurige steekpassen voor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef Sickert het volgende:
Kan Barca onze vriend Eriksen ophalen aub, het gefaal duurt me te lang nu.
Talent zal hij wel ergens hebben maar het komt er niet uit.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ook het spel vertraagt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef The_Groove het volgende:
Eriksen is nogal ongelukkig in de eerste helft...veel net niet ballen helaas :/
54% was een slechte pass als ik Bruggink op EL mag gelovenquote:
En heeft 3x iemand voor het goal gezet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
54% was een slechte pass als ik Bruggink op EL mag geloven
39% komt aan volgens eredivisie . :-Pquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rot toch op man. Eriksen is duidelijk de nummer één en beste van Ajax nu op het veld. Zijn passen komen allemaal keurig aan en zijn schot wordt ook beter. Het enige foutje van hem was dat hakje, nou boehoe. Daar zaten een paar keurige steekpassen voor.
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen, voor het doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
39% komt aan volgens eredivisie . :-P
Ja dat is ook wel zo maar het punt is dat hij nu al een tijd wel gevaar creëert maar niet beslissend genoeg. Voor iemand die zo vaak de bal heeft moet hij er meer mee doen. Meer gevaar uitstralen. Tijd om een man te worden voor Eriksen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen. Voor het doel.
Ja, maar ik zag ook wel de nodige risicovolle mislukte passes. Gelukkig doet rkc er niets mee, maar het hoeft maar éénkeer mis te gaan en rkc heeft precies wat ze willen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen. Voor het doel.
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar het punt is dat hij nu al een tijd wel gevaar creëert maar niet beslissend genoeg. Voor iemand die zo vaak de bal heeft moet hij er meer mee doen. Meer gevaar uitstralen. Tijd om een man te worden voor Eriksen.
Edit: groenendijk zegt precies hetzelfde op EL zojuist terwijl ik dit typte
Ik wou net zeggen. Verwachten ze 30 goals en 20 assists ofzo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.
Daarom moet hij ook lekker blijven staan. Het is niet zijn schuld dat we niet voorstaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.
Ze lijken elkaar voorin inderdaad meer in de weg te loten dan ruimte te creëren. Overigens is eriksen weliswaar pas 20, maar hij draait ook al wel weer een paar seizoenen mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Verwachten ze 30 goals en 20 assists ofzo?Eriksen is ook een man die het van de voorhoede moet hebben. Als die niks doen met zijn passen en niet de juiste looplijnen hebben, tja..
Een prima actie in de tweede helft zegt niets over het spel in de eerste helft natuurlijk.quote:
Nee die scoordequote:
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paulquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
Wij winnen morgen wel ff met 1-0 van PSV
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paul
Wel een adidas bal gebruikenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paul
Sulejmani deed niets verkeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, Blind MotM volgens de stadionspeaker, was Moisander man. Speelde heerlijke pot vandaag.
En Babel moet vaker bediend worden op de steekpass, als je zijn snelheid ziet.
En Sulejmani
Blijft gewoon een vuile egotripper, zag je vandaag ook weer. En passes werden ook niet gegeven door hemquote:
Degelijk, prima.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef S0nic het volgende:
Degelijke overwinning dusHoe waren Poulsen en Babel?
Poulsen was erg goed, goeie breker en een aantal prachtige diepe passesquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef S0nic het volgende:
Degelijke overwinning dusHoe waren Poulsen en Babel?
Het enige wat Moisander in balbezit deed was de bal bij Blind inleverenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, Blind MotM volgens de stadionspeaker, was Moisander man. Speelde heerlijke pot vandaag.
En Babel moet vaker bediend worden op de steekpass, als je zijn snelheid ziet.
En Sulejmani
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...quote:De thuisploeg acteerde aanvankelijk in een te laag tempo om de defensie van de tegenstander regelmatig te ontregelen. Ajax leed ook te veel balverlies. Vooral Eriksen grossierde in foutieve passes. Na 45 minuten stond er een 0-0 stand op het scorebord.
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ook al 100 keer gezegd, 1 keer een goed passje is geen excuus voor 100 verkeerde. Mag het, dat onze nieuwe messias, de vervanger van Messi bij barca iets GOED doet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.
Oh ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. die 1-0 kwam puur door het schot van Schöne, dat Eriksen daar toevallig de assist aan gaf, dat had iedereen kunnen zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.
De enige die hem zo noemt ben jij hoor, ik heb het nog nooit bij iemand anders gelezen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al 100 keer gezegd, 1 keer een goed passje is geen excuus voor 100 verkeerde. Mag het, dat onze nieuwe messias, de vervanger van Messi bij barca iets GOED doet?
Ik heb al zovaak gezegd, ik heb geen hekel aan hem, maar elke keer weer het gedweep terwijl het middelmaat was, dat stoort me mateloos.
Te slap, te nochalant, te arrogant. Wanneer komt het waanzinnige talent er dan eens uit? 1 hakballetje in 90 min, nou nou, 40 miljoen.
Ik zeg er verder toch niks over of wel? Hij was iig niet nutteloos omdat hij de 1-0 opzet.quote:Op zondag 16 september 2012 00:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. die 1-0 kwam puur door het schot van Schöne, dat Eriksen daar toevallig de assist aan gaf, dat had iedereen kunnen zijn.
Hij heeft echt wel talent hoor, maar hij laat het veel te weinig zien.
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.quote:
Vandaag was hij veel te nonchelant en daarom ook slordig. Al is hij wel weer beslissend hoe je het ook wendt of keert. Zo'n assist met de hak doet mij zijn eerdere nutteloze hakjes wel vergeven.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dit.quote:Op zondag 16 september 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?quote:Op zondag 16 september 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De enige die hem zo noemt ben jij hoor, ik heb het nog nooit bij iemand anders gelezen.
Nee hij is nooit echt nutteloos, of de slechtste man van het veld. Maar zijn progressie gaat een stuk langzamer dan de meesten hadden verwacht.quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zeg er verder toch niks over of wel? Hij was iig niet nutteloos omdat hij de 1-0 opzet.
Snel? 2+ seizoenenquote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.
Dat mensen hem ophemelen vind ik een stuk minder irritant dan elke keer weer dat gezeur van jou.quote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?
Ik had hem er persoonlijk niet eens uitgelicht vandaag, maar kom thuis, open dit topic en lees weer dat mensen hem weer ophemelen. Snap je nou echt niet dat dat gewoon irritant is?
Niemand was echt geweldig, al deed Blind het voor zijn kunnen gewoon prima. Eriksen moet nu echt eens ballen kweken.
Waar heb je het allemaal over? Ik heb alleen maar gezegd dat hij in ieder geval niet nutteloos was, meer niet.quote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent er ook 1 die hem elke keer weer verdedigt, waarom kan je nou niet gewoon eens inzien dat het allemaal niet zo best was vandaag?
Ik had hem er persoonlijk niet eens uitgelicht vandaag, maar kom thuis, open dit topic en lees weer dat mensen hem weer ophemelen. Snap je nou echt niet dat dat gewoon irritant is?
Niemand was echt geweldig, al deed Blind het voor zijn kunnen gewoon prima. Eriksen moet nu echt eens ballen kweken.
Ik dacht dat je dat je LR was met die kut-UI. Dacht al, die lul komt helemaal niet uit A'dam.quote:Op zondag 16 september 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan niet, maar HW is amsterdammer dacht ik(toch ?) net zoals ik, die trekken eenmaal snel conclusies.
Zelfs dat begrijp ikquote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mensen hem ophemelen vind ik een stuk minder irritant dan elke keer weer dat gezeur van jou.
Hartstikke jammer voor al die mensen dan, bij Ajax zijn ze tevreden over hem. Hij is pas 20 jaar en heeft genoeg potentie, laat ook nog steeds genoeg zien want hij is gewoon onbetwiste basisspeler bij Frank de Boer.quote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee hij is nooit echt nutteloos, of de slechtste man van het veld. Maar zijn progressie gaat een stuk langzamer dan de meesten hadden verwacht.
Siem was weer goed vandaag.quote:Op zondag 16 september 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke jammer voor al die mensen dan, bij Ajax zijn ze tevreden over hem. Hij is pas 20 jaar en heeft genoeg potentie, laat ook nog steeds genoeg zien want hij is gewoon onbetwiste basisspeler bij Frank de Boer.
Eigenlijk mag jij pas weer meepraten als Sigthorsson fit is.quote:Op zondag 16 september 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
Maar hé , ik doe niet mee aan deze discussie, want ik ben een voorstander van de man van glas.
Niet echt een goede wedstrijd, klopt ja.quote:
MIddenveld met Schone, Poulsen en de Jong, Babel in de spits, Sana en Derk(die wel tegenviel vandaag) van de zijkant.quote:
Nee maar wel bewust saai en op zijn gemak en dus een perfecte wedstrijd in het weekend voor de CL.quote:Op zondag 16 september 2012 00:30 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon over het algemeen volkomen kut, klaar.
Slap excuus, 48000 man hebben betaald en offeren hun vrije zaterdagavond op. Er hoeft echt geen wereldpot gespeeld te worden, maar een beetje inzet mag best.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar wel bewust saai en op zijn gemak en dus een perfecte wedstrijd in het weekend voor de CL.
Ik hoop sowieso dat hij eens het lef heeft ze allemaal op te stellen. Boilesen linksachter, Schone, Eriksen, Poulsen op het middenveld, Fischer linksvoor en Andersen in de spits.quote:Op zondag 16 september 2012 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk komen Fischer, Boilesen en Andersen er ook snel bij. Die worden ook allemaal terecht mega talenten genoemd maar zullen nog vaak genoeg mindere wedstrijden spelen.
Dan wordt het pas echt gezellig hier.
Boerrigter viel tegen Jong FC Twente, Jong AZ, NEC, NAC en Heerenveen ook zwaar tegen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIddenveld met Schone, Poulsen en de Jong, Babel in de spits, Sana en Derk(die wel tegenviel vandaag) van de zijkant.
Geen kans weggegeven deze wedstrijd en ruim voldoende kansen voor een doelpunt. En ja het was dodelijk saai en in een perfecte wereld zou je je thuis publiek ten allen tijden moeten vermaken maar een seizoen is lang, zeker als je de volgende dag al zo ongeveer richting Duitsland moet afreizen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slap excuus, 48000 man hebben betaald en offeren hun vrije zaterdagavond op. Er hoeft echt geen wereldpot gespeeld te worden, maar een beetje inzet mag best.
Tuurlijk, het loopt weer goed af, maar dat was lang geen zekerheidje.
Maar wat heb je liever? Beter voetbal, zoals onder Jol? Waar we 8 van de 10 keer fantastisch spelen en waarna je, na de wedstrijd, met een glimlach naar de pub gaat en maar 2 keer punten verspelen?quote:Op zondag 16 september 2012 00:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slap excuus, 48000 man hebben betaald en offeren hun vrije zaterdagavond op. Er hoeft echt geen wereldpot gespeeld te worden, maar een beetje inzet mag best.
Tuurlijk, het loopt weer goed af, maar dat was lang geen zekerheidje.
Andersen gaat geen spits spelen denk ik, heeft daar volgens mij ook nooit gespeeld. Bij Aalborg speelde hij rechtshalf en daarna op 10. Bij Denemarken U17 heeft hij rechtsbuiten gespeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat hij eens het lef heeft ze allemaal op te stellen. Boilesen linksachter, Schone, Eriksen, Poulsen op het middenveld, Fischer linksvoor en Andersen in de spits.
Eeehmm, RKC heeft echt wel wat kansen gekregen hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen kans weggegeven deze wedstrijd en ruim voldoende kansen voor een doelpunt. En ja het was dodelijk saai en in een perfecte wereld zou je je thuis publiek ten allen tijden moeten vermaken maar een seizoen is lang, zeker als je de volgende dag al zo ongeveer richting Duitsland moet afreizen.
Ik kan 1 kans opnoemen en dat is Braber die kopte uit een corner? Voor de rest enkel wat dreiging uit voorzetten van Sneijder maar dat stelde uiteindelijk ook weinig voor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, RKC heeft echt wel wat kansen gekregen hoor.
Enja, ik snap het wel maar het is gewoon een kutpot om naar te kijken. Dat het geen 10-0 wordt snap ik wel, maar er werd wel heel erg met de voet op de rem gespeeld. Alsof RKC thuis je kapot maakt ofzo...
Maar goed, 3 punten, nu maar eens kijken of we de dubbele cijfers in mofrika kunnen vermijden, want ik heb ze zien spelen vandaag.
Ze hadden veel potentiële kansenquote:Op zondag 16 september 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan 1 kans opnoemen en dat is Braber die kopte uit een corner? Voor de rest enkel wat dreiging uit voorzetten van Sneijder maar dat stelde uiteindelijk ook weinig voor.
Dan had Ajax veel potentiele doelpunten.quote:
Dit was PSV niet, valt niet te vergelijken.quote:Op zondag 16 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
EN daarmee bedoel ik, als het tegen een PSV was ofzo was het wel een kans.
'r u mocking me boy?quote:Op zondag 16 september 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had Ajax veel potentiele doelpunten.
[..]
Dit was PSV niet, valt niet te vergelijken.
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter viel tegen Jong FC Twente, Jong AZ, NEC, NAC en Heerenveen ook zwaar tegen.
Ik vind 'm eigenlijk wel leukquote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Smoofie als jij nou ff niet die kut UI doet.
Gewoon dat dus, als niemand hem er weer uit had gepikt en had gedaan alsof hij wel goed had gespeeld was ik er ook gewoon niet over begonnen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.
En ik heb 'm ook al sinds z'n komst verdedigt, maar op een gegeven moment moet je toch inzien dat het niet zo gaat als gehoopt.
Waar komt dat vandaan eigenlijk? De enige mensen die ik hem zo zie noemen zijn degene die kritiek op hem hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.
En ik heb 'm ook al sinds z'n komst verdedigt, maar op een gegeven moment moet je toch inzien dat het niet zo gaat als gehoopt.
Tegenwoordig is het een stuk minder, maar in den beginnen werd hij heel erg gehyped. Nu is het vaak gewoon nog zo dat hij niks fout kan doen bij sommige mensen en alles fout doet bij anderen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan eigenlijk? De enige mensen die ik hem zo zie noemen zijn degene die kritiek op hem hebben.
En dat hopen tja, dat is een mening. Misschien vindt Ajax dat hij prima vooruit gaat.
Voor Sigthorsson zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een paar keer nieuwe messi gebruikt, maar niet voor Eriksen.
Als je nou een echte fan bent dan neem je even een Sigthorsson UI man. Steun hem in deze moeilijke tijd.quote:Op zondag 16 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk. Maar als LR ziet dat ik het niet meer waard ben, doe ik mn oude UI weer.
Het is zeker kut voor hem ja, ongelofeijkquote:Op zondag 16 september 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor Sigthorsson zeker?
[..]
Als je nou een echte fan bent dan neem je even een Sigthorsson UI man. Steun hem in deze moeilijke tijd.
Hij zal zich wel kut voelen, er gewoon weer 4 maanden uit. Wat dat betreft is het echt wel klote voor hem.
Vandaag echt niet hoor, en als hij zelf moet scoren is het altijd zo slap. Maar goed, genoeg weer over hem, hij was niets bijzonders vandaag, niet in positieve of negatieve zin, maar wel weer de enige waar mensen over begonnen alsof hij de beste was, that's all.quote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die hier klagen over Eriksen
Hij zet wel een keer of 4 iemand alleen voor de keeper maar dat ziet niemand. Hij is nog iets te grillig maar hij geeft meer assists dan vdv en Sneijder op dezelfde leeftijd
Ik weet niet op welke forums jij allemaal zit maar in dit topic was er maar 1 en dat was Tyron. Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaag echt niet hoor, en als hij zelf moet scoren is het altijd zo slap. Maar goed, genoeg weer over hem, hij was niets bijzonders vandaag, niet in positieve of negatieve zin, maar wel weer de enige waar mensen over begonnen alsof hij de beste was, that's all.
Oogontsteking, kon geen lenzen in .quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef 3-voud het volgende:
Frenk Deu Boer ineens een bril op?
Wat een fat is het ook. Whats next? Uggs om zijn Hilfiger jeans in te proppen?
spaardenquote:Op zondag 16 september 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.
Dit dusquote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die hier klagen over Eriksen
Hij zet wel een keer of 4 iemand alleen voor de keeper maar dat ziet niemand. Hij is nog iets te grillig maar hij geeft meer assists dan vdv en Sneijder op dezelfde leeftijd
Want Barca 1 en Ajax 1 zijn zo vergelijkbaar.quote:Op zondag 16 september 2012 09:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dusmensen die niet zien dat Eriksen met afstand de meeste potentie heeft en die dit ook al genoeg laat zien...mensen vergeten echt dat hij pas 20 is en dat jongens zoals iniesta/xavi pas 22 oid waren voordat ze uberhaupt in barca 1 speelde...
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zondag 16 september 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, als dat niet gebeurt blijf ik je lastig vallen via de DM.
quote:
ja, jij bent voor utrecht en komt hier een beetje janken daarover.quote:
Ik zou denken dat als je je debuut maakt dat je gaat vlammen. Dat je schreeuwt om iedere bal die je kan krijgen. Zoals Sana debuteerde bijvoorbeeld. Dat debuut maskeerde veel van z'n beperkingen tho.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Babel vond ik eigenlijk niet zo heel sterk. D'r zat niet echt power in z'n acties. Dat ie op z'n bek gaat zegt eigenlijk best wel veel. Zit niet echt veel wil in.
Waarom zeg jij het zelfde als mij?quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik denk dat je Babel in de CL met zijn snelheid in de ruimte echt goed kan gebruiken.Godverdomme ik zag hem een paar sprints trekken
, jammer dat de ruimtes te klein waren en dat hij niet bediend werd. (<- story of my life trouwens
)
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenquote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenmi scusi
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedquote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedAlleen zakte hij imo wel vaak terug als ik op hem lette. Maar dat was toen hij op links speelde.
Als 'mij'quote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
quote:Op zondag 16 september 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief een end op uit dit topic.
Ja, je ziet ook steeds dat er een steekballetje op Ryandinho gegeven kan worden maar dat durven ze niet.quote:Op zondag 16 september 2012 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.
Ik vond wel dat hij sterk in de bal kwam zodra hij in de spits stond. Maarja, het waren ook RKC verdedigers
Kom maar terug als Utrecht - PSV is gespeeld. Uiteraard mag je alleen komen als Utrecht dan heeft gewonnen, dan zijn we voor 1 keer gul. Net als sinterklaasquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En al sinds Ajax - Utrecht niet meer verloren in de Eredivisie
Tegen Real en City zal Ajax het meest de bal hebben, uit en thuis. over Dortmund kan ik niks zeggen. Daar kan je Babel dus al niet gebruiken op zijn snelheid.quote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Hoezo gelukkig?quote:Op zondag 16 september 2012 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Dinsdag Dortmund en zondag ADO uit. Gelukkig moet ik ADO - Ajax missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero voor Boccara.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef wieisboos het volgende:
Selectie tegen Dortmund
Kenneth Vermeer
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Jody Lukoki
Joël Veltman
Mitchell Dijks
Thulani Serero
Ryan Babel
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Die wissel was volgens mij al voor de wedstrijd gepland.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef JanCees het volgende:
Nou we staan in ieder geval boven de boeren
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
Eriksen is wel echt de man waar het nu bijna allemaal van komt.
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.
Maakt ook veel meer meters dan de rest aldus de Boer. Zeker 12-13 km had hij het over.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.
En het gaat vanaf nu hard, toch? Het is toch schorsing bij 5e gele kaart, 7e, 9e, 11e, 12e, 13e, 14e, etc, of niet?quote:
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Zoals ik aangaf loopt hij de hele wedstrijd maar druk te zetten en maakt hij duidelijk de meeste meters. Hij heeft gister 1 assist gegeven en had er 2 meer kunnen krijgen als de kansen afgemaakt werden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.
Er zit meer in maar goed, misschien in de loop van het seizoen.
mooiquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo's wandelstok schoot uit. Gele kaart voor die jongen.
En Jan-Arie ook rood
hoe doettie het?quote:Op zondag 16 september 2012 17:16 schreef tammepiet het volgende:
Jantje basis bij de Spurs. Mooi potje om het weekend af te sluiten.
Nauwelijks verdedigend werkt te doen.quote:
Vervelend mannetje vind ik t worden. Nu weer onrust stoken in zo'n interview..is niet nodigquote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)et-me-gesproken.html
Vanaf 1:10
Feels bad man
Die kan je straks voor niets ophalenquote:Op zondag 16 september 2012 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)et-me-gesproken.html
Vanaf 1:10
Feels bad man
Laat maarquote:Op zondag 16 september 2012 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die kan je straks voor niets ophalen
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf loopt hij de hele wedstrijd maar druk te zetten en maakt hij duidelijk de meeste meters. Hij heeft gister 1 assist gegeven en had er 2 meer kunnen krijgen als de kansen afgemaakt werden.
Degelijk, maar nog wel wat onbegrepen leek het. Of zijn medespelers weten nog niet hoe snel hij is. :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb alleen eerste helft gekeken gisteren, hoe was Babel?
Assist op Lukoki en verder ging hij gewoon mee met de rest in het rustig aan doen. Heeft verder vrij weinig speciaals gedaan.quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar slaat dit nou op?!quote:16 september 2012
De directie van AFC Ajax heeft afgelopen vrijdag een brief naar de KNVB, UEFA en ECA gestuurd. Daarin verwoorden zij de teleurstelling die bij de club heerst over de beslissing om vanaf volgend seizoen alleen de jeugdteams van clubs, waarvan het eerste elftal zich geplaatst heeft voor de UEFA Champions League, mee te laten doen aan de jeugd UEFA Champions League (0-19).
Deze beslissing bevoordeelt wederom de grootste Europese voetballanden. Het verzekert onder andere Duitsland, Spanje en Engeland in ieder geval van drie afgevaardigden en ontneemt daarmee een kans voor clubs in andere landen die hun eigen opleiding als hoogste prioriteit zien om zich op het hoogste niveau te ontwikkelen. Juist in een tijd waar het belang van zelf opgeleide spelers groot is zouden veel meer clubs met sterke jeugdopleidingen bevoordeeld moeten worden, in plaats van op het tweede plan gezet te worden.
Op zijn minst zouden de autoriteiten moeten overwegen om meer clubs uit verschillende landen met een degelijke jeugdopleiding te waarderen en te belonen met deelname op het hoogste niveau. De huidige beslissing vergroot de afstand tussen rijke en minder bedeelde clubs, in een tijd waar een ieder binnen de genoemde instanties van de daken schreeuwt dat jeugdopleiding en spelen met zelf opgeleide spelers zo belangrijk is.
Tekst en beeld: Ajax.nl
Redelijk goede looplijnen maar deed verder weinig, geen heupschot:') gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 18:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je bent het er niet mee eens? Het is een feit dat hij de meeste meters maakt dit gaf de Boer zelf aan. En hij had 1 assist en had er sowieso 2 meer kunnen krijgen. Vraag het me af hoe je het niet eens kan zijn met de realiteit.quote:Op zondag 16 september 2012 18:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Maar ja, discussie komt toch wekelijks terug, ieder z'n mening.
Ben ook wel benieuwd jaquote:Op zondag 16 september 2012 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het met uitgaan in dortmund?
Ja die moffen doen er niet zo moeilijk overquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef tammepiet het volgende:
Er is ook een corteo van 3 kilometer naar het stadion. Kan gewoon.
Haha moet altijd zo lachen om de benadering van Duitsers. Prima volk, je moet de taal alleen kundig zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die moffen doen er niet zo moeilijk over
Hsv uit was juist 1 van mijn mooiste tripjesquote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Haha moet altijd zo lachen om de benadering van Duitsers. Prima volk, je moet de taal alleen kundig zijn.
Hoewel het in Hamburg de laatste keer niet zo vredig was.
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauliquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
HSV was echt een geweldige tripNog gratis pinten gekregen bij stamkroeg van St Pauli.
![]()
Ik zat in 1 of andere hoerenbuurtquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauli
De steden liggen wel bij elkaar in de buurt maar qua stad is Hamburg leuker denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat in 1 of andere hoerenbuurt![]()
Die fanzone is wel slim van die duitsers, lekker iedereen op 1 plein. Kijken of Dortmund Hamburg kan evenaren na de match
Wij twijfelen nog of we maandagavond gaan of dinsdagmorgenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Achteraf had ik morgen al naar Dortmund moeten gaan eigenlijk
Snel maar even 50euro inzetten op een overwinning danquote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef eight het volgende:
quotering is ongeveer 7.50 bij winst Ajax.
Valt nog mee, Ajax heeft meer kans dan je vooraf zou denken.
Een eckte Ajacied geeft het te winnen bedrag al op voorhand uitquote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snel maar even 50euro inzetten op een overwinning dan
Je weet maar nooit
Wantquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Een eckte Ajacied geeft het te winnen bedrag al op voorhand uit
quote:'De Boer geeft Babel na prima invalbeurt basisplaats in Dortmund'
Zondag, 16 september 2012 om 22:30
Ryan Babel maakte zaterdagavond als invaller zijn rentree in het shirt van Ajax en luisterde zijn optreden direct op met een assist op het beslissende doelpunt van Jody Lukoki: 2-0. De aanvaller maakte een goede indruk en volgens Valentijn Driessen, chef voetbal bij De Telegraaf, heeft Babel van de technische staf te horen gekregen dat hij dinsdag tegen Borussia Dortmund zal starten.
Frank de Boer en zijn assistenten rekenen erop dat Borussia in eigen huis vol op de aanval zal gaan spelen en met de snelheid van Babel wil Ajax profiteren van de ruimte die daardoor in de defensie van de Duitsers ontstaat. De aanvaller zal gaan spelen als linksbuiten; Siem de Jong begint waarschijnlijk weer in de spits, net zoals afgelopen zaterdag.
Babel betwijfelt zelf overigens of hij negentig minuten kan spelen. "Ik ben fit, maar mis nog ritme. Ik moet zeggen: na twintig minuten zat ik er aardig doorheen, werden de benen zwaar", zegt hij tegen AjaxLife. " Ik weet van mezelf dat ik écht moet werken voor mijn conditie. Ik heb niet de souplesse die Ricardo van Rhijn bijvoorbeeld wel heeft. Ik heb goed getraind, maar een training is toch iets anders dan een wedstrijd. Tijdens een training heb je meer rustmomenten omdat het spel vaak stilligt, dat is in een wedstrijd anders."
Ja omdat frankie de snelheid van babel wil benutten, wel raar want Boerrigter is ook erg snel. Nouja hij is alleen niet in vormquote:
En hij kan er nog minder van dan Babelquote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja omdat frankie de snelheid van babel wil benutten, wel raar want Boerrigter is ook erg snel. Nouja hij is alleen niet in vorm
Nou vorig seizoen voor zijn blessure speelde hij gewoon heel goed, maar ipv zijn mannetje op te zoeken zoals Sana doet geeft hij telkens een laffe pass terug.quote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
En hij kan er nog minder van dan Babel
Heeft vandaag afscheid genomen bij AaB, morgen zal het contract wel getekend worden denk ik.quote:Farewell to Lucas before Randers-fight
Just before kick-off against Randers FC will take leave of Lucas Andersen.
Thus there about fifteen minutes before the first whistle of Sunday's league clash against FC Midtjylland be able to say goodbye to Lucas Andersen, who as you know was sold to Ajax Amsterdam two weeks ago.
This will allow the audience to Nordjyske Arena opportunity to give the popular play one last farewell before the great talent head for Amsterdam.
So show up in time for Sunday's game and join us to say goodbye to Lucas Andersen.
Hij is gewoon hopeloos uit vormquote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef Monolith het volgende:
Waarom vinden mensen boerrigter zo slecht eigenlijk? Hij was prima in fee wedstrijden die hij wel speelde vorig seizoen. Probleem is eerder dat hij van glas is.
maar toch zeker genoeg perspectief...quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef tammepiet het volgende:
Boerrigter, Sana, Fischer, Lukoki, Sulejmani het is op dit moment allemaal niet onomstreden op de flanken.
zo goal die schone maakte zie ik lodeiro niet snel makenquote:Op zondag 16 september 2012 23:50 schreef The_Groove het volgende:
Stiekem mis ik Lodessi wel een beetje...
Zou zeker niet onderdoen voor Schone vind ik.
en dan juist kunnen ze zich herpakken tegen een ploeg als ajax. weet niet of het verstandig is om hun deze week tegen te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 07:36 schreef Devv het volgende:
Het is jammer dat we Real Madrid deze week niet treffen. Als er een moment is om ze pijn te doen, dan is dat nu wel. Ze overtuigen nog allerminst.
Dit inderdaad. Beter ze in goede vorm treffen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
en dan juist kunnen ze zich herpakken tegen een ploeg als ajax. weet niet of het verstandig is om hun deze week tegen te komen.
in welke vorm dan ook doet real ajax pijn. heb je de wedstrijd tegen sevilla gezien? real had daar ook wel wat pech. het zat niet meer maar ze zijn wel in goede vorm hoor. althans goed genoeg om ajax opzij te zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 08:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Beter ze in goede vorm treffen.
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.quote:Op maandag 17 september 2012 08:14 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
in welke vorm dan ook doet real ajax pijn. heb je de wedstrijd tegen sevilla gezien? real had daar ook wel wat pech. het zat niet meer maar ze zijn wel in goede vorm hoor. althans goed genoeg om ajax opzij te zetten.
dat klopt maar dat is ALS en dat is het ajax van vorig seizoen en niet het ajax van nu. de ploeg is zwakker in mijn ogen. achterin vooral. dat is toch wel te merken in de wedstrijden tot nu toe....quote:Op maandag 17 september 2012 08:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.
Heeft Mesbiliz weer een zieke gescoord?quote:
Ik vind ze tot nu toe sterker spelen positioneel en dergelijke. Met goed positiespel en druk zetten kan je city en Dortmund pijn doen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is ALS en dat is het ajax van vorig seizoen en niet het ajax van nu. de ploeg is zwakker in mijn ogen. achterin vooral. dat is toch wel te merken in de wedstrijden tot nu toe....
Maar als die afgekeurde goals telden, wie weet ging Real dan een stapje harder en zou Ajax alsnog verliezen.. Als, als, als...quote:Op maandag 17 september 2012 08:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.
Boerrigter zit ook niet in de wedstrijdselectie voor morgen dacht ik zo.. En ik weet niet of Sana op links nou beter is, of dat hij gewoon 2/3 goede wedstrijden heeft gespeeldquote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef franske19 het volgende:
Sana moet gewoon op links daar is hij vele malen beter. Boerrigter heeft nu een paar wedstrijden de kans gehad daar maar niet gepresteerd en Sana is op rechts gewoon minder dan Lukoki.
quote:Willem van Hanegem heeft vertrouwen in een Champions League-stunt van Ajax. De Amsterdammers binden dinsdag in Duitsland de strijd aan met Borussia Dortmund en zijn op voorhand de underdog. "En van Frank de Boer las ik dat hij kansen ziet voor Ajax om te overwinteren in de Champions League."
"Van zulk optimisme word ik altijd vrolijk", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Niets is onmogelijk, moet je maar denken. Maar heeft De Boer gelijk? Ik denk van wel. Hij zal dan echter wel meteen in Dortmund een goed resultaat neer moeten leggen. Volgens mij kan dat.
" De Kromme bestuurde Dortmund met bovengemiddelde interesse. "Ik zag die jongens thuis met 3-0 van Bayer Leverkusen winnen, maar ik raakte er nou niet bepaald van onder de indruk. Je kunt stellen dat Dortmund fysiek veel sterker is dan Ajax. Maar ja, je kunt ook zeggen dat Dortmund fysiek sterker is dan FC Barcelona.""Wat zegt dat, die fysiek?", vraagt de oud-topvoetballer zich af. "Niet veel, mits je het niet op een fysieke confrontatie laat aankomen. Om daar dwingend in te zijn, moet je over veel voetballend vermogen beschikken. Daar liet Ajax niet veel van zien in het wedstrijdje tegen RKC Waalwijk, maar we weten dat Ajax erg goed kan voetballen, mits iedereen scherp is.
"Zo'n wedstrijd als vorig jaar tegen Manchester United (1-2 zege, red.), dat zit er gewoon in bij Ajax. Ik hoop dat ze dat morgen uit zichzelf weten te halen", aldus Van Hanegem. In Groep D van de Champions League duelleren Real Madrid en Manchester City tegelijkertijd.
Die wedstrijden onder Frank tegen Real vond ik relatief niet zo slecht, denk dat we door barcelona veel en veel meer weggespeeld zouden zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef franske19 het volgende:
Zoals tegen Real zeker, met 3-0 of 4-0 weggecounterd worden. Denk dat het wel mee gaat vallen. Hoop op een punt maar verwacht een kleine zege van Dordmund.
Juist tegen ingegraven tegenstanders bakken we er niks van. Tegen aanvallende teams kunnen wij altijd prima meekomen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vrees dat het gewoon 4-0 ofzo wordt. Vaak als twee teams aanvallend spelen is het team dat beter is erg dominant. Ajax rendeert beter tegen een verdedigend ingesteld topteam.
Nog 1 dagquote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Juist tegen ingegraven tegenstanders bakken we er niks van. Tegen aanvallende teams kunnen wij altijd prima meekomen.
Morgenochtend gaan wequote:Op maandag 17 september 2012 11:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De muur![]()
Ga je nou vandaag of morgen? Of nog niet besloten?
Klopt maar dat stadion blijft godverdomme zo ziek hequote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Zit je vlakbij Hauptbahhof?quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan we
Hotel is ook vanaf morgenmiddag en om nou de hele nacht in een stad te hangen waar we niks van weten
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.
[..]
Zit je vlakbij Hauptbahhof?
A&O?quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Zit er tegenover geloof ik
Hotel was ook best goedkoop en het zit vol met Joden morgen![]()
Zag iedereen op facebook dat hotel boeken
Unique novum heet het hotelquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
A&O?
Goedkoop,dus veel joden inderdaad
30euro ppquote:
Godverdomme ik zie nu al de foto's voor mij op facebook voorbij komen van ditquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar dit heb jij niet:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet wachten manquote:Op maandag 17 september 2012 11:37 schreef kurk_droog het volgende:
Tering veel zin in! Pils staat koud,en loop al rond 10 uur in Dortmund.
Wij een uurtje later zelfs pasquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten man
En wij gaan rond 10uur pas weg
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfestquote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef tammepiet het volgende:
Duitsland is prachtig, kijk dan ook met jaloezie naar de posts vandaag![]()
Ik heb zelf besloten niet te gaan omdat ik, als mijn school / werk meewerkt naar das Oktoberfest ga.
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfest
Dat was pas een mooi feest ondanks de kansloze 4-0 nederlaag
Ik was zo lam dat ik amper iets van de wedstrijd heb meegekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.
Reus is geen partij voor Blind!!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:55 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. Blind tegen ReusMaar hij speelde zaterdag wel goed, hopelijk stijgt hij eens boven zichzelf uit.
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Sana een geweldenaar, of gewoon een ventje dat het toevallig goed deed in z'n eerste paar wedstrijden?
akkoord.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
Dit dusquote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |