Klopt maar dat stadion blijft godverdomme zo ziek hequote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Zit je vlakbij Hauptbahhof?quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan we
Hotel is ook vanaf morgenmiddag en om nou de hele nacht in een stad te hangen waar we niks van weten
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.
[..]
Zit je vlakbij Hauptbahhof?
A&O?quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Zit er tegenover geloof ik
Hotel was ook best goedkoop en het zit vol met Joden morgen![]()
Zag iedereen op facebook dat hotel boeken
Unique novum heet het hotelquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
A&O?
Goedkoop,dus veel joden inderdaad
30euro ppquote:
Godverdomme ik zie nu al de foto's voor mij op facebook voorbij komen van ditquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar dit heb jij niet:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet wachten manquote:Op maandag 17 september 2012 11:37 schreef kurk_droog het volgende:
Tering veel zin in! Pils staat koud,en loop al rond 10 uur in Dortmund.
Wij een uurtje later zelfs pasquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten man
En wij gaan rond 10uur pas weg
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfestquote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef tammepiet het volgende:
Duitsland is prachtig, kijk dan ook met jaloezie naar de posts vandaag![]()
Ik heb zelf besloten niet te gaan omdat ik, als mijn school / werk meewerkt naar das Oktoberfest ga.
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfest
Dat was pas een mooi feest ondanks de kansloze 4-0 nederlaag
Ik was zo lam dat ik amper iets van de wedstrijd heb meegekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.
Reus is geen partij voor Blind!!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:55 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. Blind tegen ReusMaar hij speelde zaterdag wel goed, hopelijk stijgt hij eens boven zichzelf uit.
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Sana een geweldenaar, of gewoon een ventje dat het toevallig goed deed in z'n eerste paar wedstrijden?
akkoord.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |