Ja die moffen doen er niet zo moeilijk overquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef tammepiet het volgende:
Er is ook een corteo van 3 kilometer naar het stadion. Kan gewoon.
Haha moet altijd zo lachen om de benadering van Duitsers. Prima volk, je moet de taal alleen kundig zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die moffen doen er niet zo moeilijk over
Hsv uit was juist 1 van mijn mooiste tripjesquote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Haha moet altijd zo lachen om de benadering van Duitsers. Prima volk, je moet de taal alleen kundig zijn.
Hoewel het in Hamburg de laatste keer niet zo vredig was.
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauliquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
HSV was echt een geweldige tripNog gratis pinten gekregen bij stamkroeg van St Pauli.
![]()
Ik zat in 1 of andere hoerenbuurtquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauli
De steden liggen wel bij elkaar in de buurt maar qua stad is Hamburg leuker denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zat in 1 of andere hoerenbuurt![]()
Die fanzone is wel slim van die duitsers, lekker iedereen op 1 plein. Kijken of Dortmund Hamburg kan evenaren na de match
Wij twijfelen nog of we maandagavond gaan of dinsdagmorgenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Achteraf had ik morgen al naar Dortmund moeten gaan eigenlijk
Snel maar even 50euro inzetten op een overwinning danquote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef eight het volgende:
quotering is ongeveer 7.50 bij winst Ajax.
Valt nog mee, Ajax heeft meer kans dan je vooraf zou denken.
Een eckte Ajacied geeft het te winnen bedrag al op voorhand uitquote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snel maar even 50euro inzetten op een overwinning dan
Je weet maar nooit
Wantquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Een eckte Ajacied geeft het te winnen bedrag al op voorhand uit
quote:'De Boer geeft Babel na prima invalbeurt basisplaats in Dortmund'
Zondag, 16 september 2012 om 22:30
Ryan Babel maakte zaterdagavond als invaller zijn rentree in het shirt van Ajax en luisterde zijn optreden direct op met een assist op het beslissende doelpunt van Jody Lukoki: 2-0. De aanvaller maakte een goede indruk en volgens Valentijn Driessen, chef voetbal bij De Telegraaf, heeft Babel van de technische staf te horen gekregen dat hij dinsdag tegen Borussia Dortmund zal starten.
Frank de Boer en zijn assistenten rekenen erop dat Borussia in eigen huis vol op de aanval zal gaan spelen en met de snelheid van Babel wil Ajax profiteren van de ruimte die daardoor in de defensie van de Duitsers ontstaat. De aanvaller zal gaan spelen als linksbuiten; Siem de Jong begint waarschijnlijk weer in de spits, net zoals afgelopen zaterdag.
Babel betwijfelt zelf overigens of hij negentig minuten kan spelen. "Ik ben fit, maar mis nog ritme. Ik moet zeggen: na twintig minuten zat ik er aardig doorheen, werden de benen zwaar", zegt hij tegen AjaxLife. " Ik weet van mezelf dat ik écht moet werken voor mijn conditie. Ik heb niet de souplesse die Ricardo van Rhijn bijvoorbeeld wel heeft. Ik heb goed getraind, maar een training is toch iets anders dan een wedstrijd. Tijdens een training heb je meer rustmomenten omdat het spel vaak stilligt, dat is in een wedstrijd anders."
Ja omdat frankie de snelheid van babel wil benutten, wel raar want Boerrigter is ook erg snel. Nouja hij is alleen niet in vormquote:
En hij kan er nog minder van dan Babelquote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja omdat frankie de snelheid van babel wil benutten, wel raar want Boerrigter is ook erg snel. Nouja hij is alleen niet in vorm
Nou vorig seizoen voor zijn blessure speelde hij gewoon heel goed, maar ipv zijn mannetje op te zoeken zoals Sana doet geeft hij telkens een laffe pass terug.quote:Op zondag 16 september 2012 23:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
En hij kan er nog minder van dan Babel
Heeft vandaag afscheid genomen bij AaB, morgen zal het contract wel getekend worden denk ik.quote:Farewell to Lucas before Randers-fight
Just before kick-off against Randers FC will take leave of Lucas Andersen.
Thus there about fifteen minutes before the first whistle of Sunday's league clash against FC Midtjylland be able to say goodbye to Lucas Andersen, who as you know was sold to Ajax Amsterdam two weeks ago.
This will allow the audience to Nordjyske Arena opportunity to give the popular play one last farewell before the great talent head for Amsterdam.
So show up in time for Sunday's game and join us to say goodbye to Lucas Andersen.
Hij is gewoon hopeloos uit vormquote:Op zondag 16 september 2012 23:18 schreef Monolith het volgende:
Waarom vinden mensen boerrigter zo slecht eigenlijk? Hij was prima in fee wedstrijden die hij wel speelde vorig seizoen. Probleem is eerder dat hij van glas is.
maar toch zeker genoeg perspectief...quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef tammepiet het volgende:
Boerrigter, Sana, Fischer, Lukoki, Sulejmani het is op dit moment allemaal niet onomstreden op de flanken.
zo goal die schone maakte zie ik lodeiro niet snel makenquote:Op zondag 16 september 2012 23:50 schreef The_Groove het volgende:
Stiekem mis ik Lodessi wel een beetje...
Zou zeker niet onderdoen voor Schone vind ik.
en dan juist kunnen ze zich herpakken tegen een ploeg als ajax. weet niet of het verstandig is om hun deze week tegen te komen.quote:Op maandag 17 september 2012 07:36 schreef Devv het volgende:
Het is jammer dat we Real Madrid deze week niet treffen. Als er een moment is om ze pijn te doen, dan is dat nu wel. Ze overtuigen nog allerminst.
Dit inderdaad. Beter ze in goede vorm treffen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
en dan juist kunnen ze zich herpakken tegen een ploeg als ajax. weet niet of het verstandig is om hun deze week tegen te komen.
in welke vorm dan ook doet real ajax pijn. heb je de wedstrijd tegen sevilla gezien? real had daar ook wel wat pech. het zat niet meer maar ze zijn wel in goede vorm hoor. althans goed genoeg om ajax opzij te zetten.quote:Op maandag 17 september 2012 08:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Beter ze in goede vorm treffen.
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.quote:Op maandag 17 september 2012 08:14 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
in welke vorm dan ook doet real ajax pijn. heb je de wedstrijd tegen sevilla gezien? real had daar ook wel wat pech. het zat niet meer maar ze zijn wel in goede vorm hoor. althans goed genoeg om ajax opzij te zetten.
dat klopt maar dat is ALS en dat is het ajax van vorig seizoen en niet het ajax van nu. de ploeg is zwakker in mijn ogen. achterin vooral. dat is toch wel te merken in de wedstrijden tot nu toe....quote:Op maandag 17 september 2012 08:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.
Heeft Mesbiliz weer een zieke gescoord?quote:
Ik vind ze tot nu toe sterker spelen positioneel en dergelijke. Met goed positiespel en druk zetten kan je city en Dortmund pijn doen.quote:Op maandag 17 september 2012 08:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is ALS en dat is het ajax van vorig seizoen en niet het ajax van nu. de ploeg is zwakker in mijn ogen. achterin vooral. dat is toch wel te merken in de wedstrijden tot nu toe....
Maar als die afgekeurde goals telden, wie weet ging Real dan een stapje harder en zou Ajax alsnog verliezen.. Als, als, als...quote:Op maandag 17 september 2012 08:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als die twee afgekeurde goals hadden gezeten was Ajax gewoon door.
Boerrigter zit ook niet in de wedstrijdselectie voor morgen dacht ik zo.. En ik weet niet of Sana op links nou beter is, of dat hij gewoon 2/3 goede wedstrijden heeft gespeeldquote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef franske19 het volgende:
Sana moet gewoon op links daar is hij vele malen beter. Boerrigter heeft nu een paar wedstrijden de kans gehad daar maar niet gepresteerd en Sana is op rechts gewoon minder dan Lukoki.
quote:Willem van Hanegem heeft vertrouwen in een Champions League-stunt van Ajax. De Amsterdammers binden dinsdag in Duitsland de strijd aan met Borussia Dortmund en zijn op voorhand de underdog. "En van Frank de Boer las ik dat hij kansen ziet voor Ajax om te overwinteren in de Champions League."
"Van zulk optimisme word ik altijd vrolijk", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Niets is onmogelijk, moet je maar denken. Maar heeft De Boer gelijk? Ik denk van wel. Hij zal dan echter wel meteen in Dortmund een goed resultaat neer moeten leggen. Volgens mij kan dat.
" De Kromme bestuurde Dortmund met bovengemiddelde interesse. "Ik zag die jongens thuis met 3-0 van Bayer Leverkusen winnen, maar ik raakte er nou niet bepaald van onder de indruk. Je kunt stellen dat Dortmund fysiek veel sterker is dan Ajax. Maar ja, je kunt ook zeggen dat Dortmund fysiek sterker is dan FC Barcelona.""Wat zegt dat, die fysiek?", vraagt de oud-topvoetballer zich af. "Niet veel, mits je het niet op een fysieke confrontatie laat aankomen. Om daar dwingend in te zijn, moet je over veel voetballend vermogen beschikken. Daar liet Ajax niet veel van zien in het wedstrijdje tegen RKC Waalwijk, maar we weten dat Ajax erg goed kan voetballen, mits iedereen scherp is.
"Zo'n wedstrijd als vorig jaar tegen Manchester United (1-2 zege, red.), dat zit er gewoon in bij Ajax. Ik hoop dat ze dat morgen uit zichzelf weten te halen", aldus Van Hanegem. In Groep D van de Champions League duelleren Real Madrid en Manchester City tegelijkertijd.
Die wedstrijden onder Frank tegen Real vond ik relatief niet zo slecht, denk dat we door barcelona veel en veel meer weggespeeld zouden zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 11:03 schreef franske19 het volgende:
Zoals tegen Real zeker, met 3-0 of 4-0 weggecounterd worden. Denk dat het wel mee gaat vallen. Hoop op een punt maar verwacht een kleine zege van Dordmund.
Juist tegen ingegraven tegenstanders bakken we er niks van. Tegen aanvallende teams kunnen wij altijd prima meekomen.quote:Op maandag 17 september 2012 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vrees dat het gewoon 4-0 ofzo wordt. Vaak als twee teams aanvallend spelen is het team dat beter is erg dominant. Ajax rendeert beter tegen een verdedigend ingesteld topteam.
Nog 1 dagquote:Op maandag 17 september 2012 11:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Juist tegen ingegraven tegenstanders bakken we er niks van. Tegen aanvallende teams kunnen wij altijd prima meekomen.
Morgenochtend gaan wequote:Op maandag 17 september 2012 11:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De muur![]()
Ga je nou vandaag of morgen? Of nog niet besloten?
Klopt maar dat stadion blijft godverdomme zo ziek hequote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat de muur morgen niet op volle sterkte mag zijn. En dat wij niet op de eerste ring zitten.
Zit je vlakbij Hauptbahhof?quote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan we
Hotel is ook vanaf morgenmiddag en om nou de hele nacht in een stad te hangen waar we niks van weten
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, we zijn weer zwaar geneukt door die duitsers. Ben ook bang dat die trein mij morgen niet naar Dortmund gaat brengen, ditmaal alleen vrijwillig in de trein gestapt.
[..]
Zit je vlakbij Hauptbahhof?
A&O?quote:Op maandag 17 september 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Zit er tegenover geloof ik
Hotel was ook best goedkoop en het zit vol met Joden morgen![]()
Zag iedereen op facebook dat hotel boeken
Unique novum heet het hotelquote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
A&O?
Goedkoop,dus veel joden inderdaad
30euro ppquote:
Godverdomme ik zie nu al de foto's voor mij op facebook voorbij komen van ditquote:Op maandag 17 september 2012 11:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar dit heb jij niet:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet wachten manquote:Op maandag 17 september 2012 11:37 schreef kurk_droog het volgende:
Tering veel zin in! Pils staat koud,en loop al rond 10 uur in Dortmund.
Wij een uurtje later zelfs pasquote:Op maandag 17 september 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten man
En wij gaan rond 10uur pas weg
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfestquote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef tammepiet het volgende:
Duitsland is prachtig, kijk dan ook met jaloezie naar de posts vandaag![]()
Ik heb zelf besloten niet te gaan omdat ik, als mijn school / werk meewerkt naar das Oktoberfest ga.
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was Bayern-Ajax ten tijde van de oktoberfest
Dat was pas een mooi feest ondanks de kansloze 4-0 nederlaag
Ik was zo lam dat ik amper iets van de wedstrijd heb meegekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ja, die drie treffers van Makaay. Heb dat jaar betere verjaardagscadeau's gehad.
Reus is geen partij voor Blind!!!quote:Op maandag 17 september 2012 12:55 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. Blind tegen ReusMaar hij speelde zaterdag wel goed, hopelijk stijgt hij eens boven zichzelf uit.
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
Sana een geweldenaar, of gewoon een ventje dat het toevallig goed deed in z'n eerste paar wedstrijden?
akkoord.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Gewoon over een heel seizoen beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |