Ik zou denken dat als je je debuut maakt dat je gaat vlammen. Dat je schreeuwt om iedere bal die je kan krijgen. Zoals Sana debuteerde bijvoorbeeld. Dat debuut maskeerde veel van z'n beperkingen tho.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Babel vond ik eigenlijk niet zo heel sterk. D'r zat niet echt power in z'n acties. Dat ie op z'n bek gaat zegt eigenlijk best wel veel. Zit niet echt veel wil in.
Waarom zeg jij het zelfde als mij?quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik denk dat je Babel in de CL met zijn snelheid in de ruimte echt goed kan gebruiken.Godverdomme ik zag hem een paar sprints trekken
, jammer dat de ruimtes te klein waren en dat hij niet bediend werd. (<- story of my life trouwens
)
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenquote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenmi scusi
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedquote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedAlleen zakte hij imo wel vaak terug als ik op hem lette. Maar dat was toen hij op links speelde.
Als 'mij'quote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
quote:Op zondag 16 september 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief een end op uit dit topic.
Ja, je ziet ook steeds dat er een steekballetje op Ryandinho gegeven kan worden maar dat durven ze niet.quote:Op zondag 16 september 2012 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.
Ik vond wel dat hij sterk in de bal kwam zodra hij in de spits stond. Maarja, het waren ook RKC verdedigers
Kom maar terug als Utrecht - PSV is gespeeld. Uiteraard mag je alleen komen als Utrecht dan heeft gewonnen, dan zijn we voor 1 keer gul. Net als sinterklaasquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En al sinds Ajax - Utrecht niet meer verloren in de Eredivisie
Tegen Real en City zal Ajax het meest de bal hebben, uit en thuis. over Dortmund kan ik niks zeggen. Daar kan je Babel dus al niet gebruiken op zijn snelheid.quote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Hoezo gelukkig?quote:Op zondag 16 september 2012 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Dinsdag Dortmund en zondag ADO uit. Gelukkig moet ik ADO - Ajax missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero voor Boccara.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef wieisboos het volgende:
Selectie tegen Dortmund
Kenneth Vermeer
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Jody Lukoki
Joël Veltman
Mitchell Dijks
Thulani Serero
Ryan Babel
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wedden dat Boerrigther kut speelt en hij voor Babel eruit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |