Dan had Ajax veel potentiele doelpunten.quote:
Dit was PSV niet, valt niet te vergelijken.quote:Op zondag 16 september 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
EN daarmee bedoel ik, als het tegen een PSV was ofzo was het wel een kans.
'r u mocking me boy?quote:Op zondag 16 september 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had Ajax veel potentiele doelpunten.
[..]
Dit was PSV niet, valt niet te vergelijken.
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.quote:Op zondag 16 september 2012 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter viel tegen Jong FC Twente, Jong AZ, NEC, NAC en Heerenveen ook zwaar tegen.
Ik vind 'm eigenlijk wel leukquote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Smoofie als jij nou ff niet die kut UI doet.
Gewoon dat dus, als niemand hem er weer uit had gepikt en had gedaan alsof hij wel goed had gespeeld was ik er ook gewoon niet over begonnen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.
En ik heb 'm ook al sinds z'n komst verdedigt, maar op een gegeven moment moet je toch inzien dat het niet zo gaat als gehoopt.
Waar komt dat vandaan eigenlijk? De enige mensen die ik hem zo zie noemen zijn degene die kritiek op hem hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die speelt dan ook nog met de rem er op uit angst opnieuw geblesseerd te worden, dat kan je overal aan zien. Eriksen is een goede speler voor Ajax hoor, maar hij maakt dat hele "supertalent, nieuwe messi" of zo zijn nog niet waar.
En ik heb 'm ook al sinds z'n komst verdedigt, maar op een gegeven moment moet je toch inzien dat het niet zo gaat als gehoopt.
Tegenwoordig is het een stuk minder, maar in den beginnen werd hij heel erg gehyped. Nu is het vaak gewoon nog zo dat hij niks fout kan doen bij sommige mensen en alles fout doet bij anderen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan eigenlijk? De enige mensen die ik hem zo zie noemen zijn degene die kritiek op hem hebben.
En dat hopen tja, dat is een mening. Misschien vindt Ajax dat hij prima vooruit gaat.
Voor Sigthorsson zeker?quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een paar keer nieuwe messi gebruikt, maar niet voor Eriksen.
Als je nou een echte fan bent dan neem je even een Sigthorsson UI man. Steun hem in deze moeilijke tijd.quote:Op zondag 16 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk. Maar als LR ziet dat ik het niet meer waard ben, doe ik mn oude UI weer.
Het is zeker kut voor hem ja, ongelofeijkquote:Op zondag 16 september 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor Sigthorsson zeker?
[..]
Als je nou een echte fan bent dan neem je even een Sigthorsson UI man. Steun hem in deze moeilijke tijd.
Hij zal zich wel kut voelen, er gewoon weer 4 maanden uit. Wat dat betreft is het echt wel klote voor hem.
Vandaag echt niet hoor, en als hij zelf moet scoren is het altijd zo slap. Maar goed, genoeg weer over hem, hij was niets bijzonders vandaag, niet in positieve of negatieve zin, maar wel weer de enige waar mensen over begonnen alsof hij de beste was, that's all.quote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die hier klagen over Eriksen
Hij zet wel een keer of 4 iemand alleen voor de keeper maar dat ziet niemand. Hij is nog iets te grillig maar hij geeft meer assists dan vdv en Sneijder op dezelfde leeftijd
Ik weet niet op welke forums jij allemaal zit maar in dit topic was er maar 1 en dat was Tyron. Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaag echt niet hoor, en als hij zelf moet scoren is het altijd zo slap. Maar goed, genoeg weer over hem, hij was niets bijzonders vandaag, niet in positieve of negatieve zin, maar wel weer de enige waar mensen over begonnen alsof hij de beste was, that's all.
Oogontsteking, kon geen lenzen in .quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef 3-voud het volgende:
Frenk Deu Boer ineens een bril op?
Wat een fat is het ook. Whats next? Uggs om zijn Hilfiger jeans in te proppen?
spaardenquote:Op zondag 16 september 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.
Dit dusquote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die hier klagen over Eriksen
Hij zet wel een keer of 4 iemand alleen voor de keeper maar dat ziet niemand. Hij is nog iets te grillig maar hij geeft meer assists dan vdv en Sneijder op dezelfde leeftijd
Want Barca 1 en Ajax 1 zijn zo vergelijkbaar.quote:Op zondag 16 september 2012 09:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dusmensen die niet zien dat Eriksen met afstand de meeste potentie heeft en die dit ook al genoeg laat zien...mensen vergeten echt dat hij pas 20 is en dat jongens zoals iniesta/xavi pas 22 oid waren voordat ze uberhaupt in barca 1 speelde...
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op zondag 16 september 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi man, als dat niet gebeurt blijf ik je lastig vallen via de DM.
quote:
ja, jij bent voor utrecht en komt hier een beetje janken daarover.quote:
Ik zou denken dat als je je debuut maakt dat je gaat vlammen. Dat je schreeuwt om iedere bal die je kan krijgen. Zoals Sana debuteerde bijvoorbeeld. Dat debuut maskeerde veel van z'n beperkingen tho.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Babel vond ik eigenlijk niet zo heel sterk. D'r zat niet echt power in z'n acties. Dat ie op z'n bek gaat zegt eigenlijk best wel veel. Zit niet echt veel wil in.
Waarom zeg jij het zelfde als mij?quote:Op zondag 16 september 2012 10:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik denk dat je Babel in de CL met zijn snelheid in de ruimte echt goed kan gebruiken.Godverdomme ik zag hem een paar sprints trekken
, jammer dat de ruimtes te klein waren en dat hij niet bediend werd. (<- story of my life trouwens
)
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenquote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij opende automatisch bij die post en ik heb de rest van het topic eigenlijk niet gelezenmi scusi
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar fijn dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde als mij hebben gezien gisteren? Was jij er ook bij in de ArenA?
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedquote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, In de rust en in de eerste helft toen hij aan het warmlopen was, zag je het ook heel goedAlleen zakte hij imo wel vaak terug als ik op hem lette. Maar dat was toen hij op links speelde.
Als 'mij'quote:Op zondag 16 september 2012 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij het zelfde als mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |