quote:Op zondag 16 september 2012 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tief een end op uit dit topic.
Ja, je ziet ook steeds dat er een steekballetje op Ryandinho gegeven kan worden maar dat durven ze niet.quote:Op zondag 16 september 2012 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat moet ie niet doen. Hij moet lekker randje buitenspel spelen.
Ik vond wel dat hij sterk in de bal kwam zodra hij in de spits stond. Maarja, het waren ook RKC verdedigers
Kom maar terug als Utrecht - PSV is gespeeld. Uiteraard mag je alleen komen als Utrecht dan heeft gewonnen, dan zijn we voor 1 keer gul. Net als sinterklaasquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En al sinds Ajax - Utrecht niet meer verloren in de Eredivisie
Tegen Real en City zal Ajax het meest de bal hebben, uit en thuis. over Dortmund kan ik niks zeggen. Daar kan je Babel dus al niet gebruiken op zijn snelheid.quote:Op zondag 16 september 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar het was op tv duidelijk te zien. Het is echt zo duidelijk dat hij doseert, niet zo gek ook met zijn snelheden en het feit dat hij nog niet fit is. Babel is echt een countervoetballer en kan je dus het best gebruiken als je zelf onder druk staat (en dat zal zeker het geval zijn in de CL).
Hoezo gelukkig?quote:Op zondag 16 september 2012 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, Dinsdag Dortmund en zondag ADO uit. Gelukkig moet ik ADO - Ajax missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero voor Boccara.quote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef wieisboos het volgende:
Selectie tegen Dortmund
Kenneth Vermeer
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Daley Blind
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Jody Lukoki
Joël Veltman
Mitchell Dijks
Thulani Serero
Ryan Babel
Nicequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wedden dat Boerrigther kut speelt en hij voor Babel eruit gaat.
Die wissel was volgens mij al voor de wedstrijd gepland.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef JanCees het volgende:
Nou we staan in ieder geval boven de boeren
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
Eriksen is wel echt de man waar het nu bijna allemaal van komt.
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.
Maakt ook veel meer meters dan de rest aldus de Boer. Zeker 12-13 km had hij het over.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.
En het gaat vanaf nu hard, toch? Het is toch schorsing bij 5e gele kaart, 7e, 9e, 11e, 12e, 13e, 14e, etc, of niet?quote:
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Zoals ik aangaf loopt hij de hele wedstrijd maar druk te zetten en maakt hij duidelijk de meeste meters. Hij heeft gister 1 assist gegeven en had er 2 meer kunnen krijgen als de kansen afgemaakt werden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.
Er zit meer in maar goed, misschien in de loop van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |