Die wissel was volgens mij al voor de wedstrijd gepland.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 16:22 schreef JanCees het volgende:
Nou we staan in ieder geval boven de boeren
quote:Op zondag 16 september 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
Eriksen is wel echt de man waar het nu bijna allemaal van komt.
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja laten we die discussie maar niet voeren, je hebt wel gelijk hoor. Haal je Eriksen weg dan speel je zoals tegen PSV. Er moet gewoon genoeg creativiteit op het veld staan.
Maakt ook veel meer meters dan de rest aldus de Boer. Zeker 12-13 km had hij het over.quote:Op zondag 16 september 2012 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aangezien ik een grote fan ben van Eriksen let ik ook weleens op hem als hij geen bal heeft. Chris zet ook gewoon 90 minuten lang telkens druk etc.
En het gaat vanaf nu hard, toch? Het is toch schorsing bij 5e gele kaart, 7e, 9e, 11e, 12e, 13e, 14e, etc, of niet?quote:
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd maar terug, zo beetje alles begon bij hem en eindigde soms ook bij hem.
Zoals ik aangaf loopt hij de hele wedstrijd maar druk te zetten en maakt hij duidelijk de meeste meters. Hij heeft gister 1 assist gegeven en had er 2 meer kunnen krijgen als de kansen afgemaakt werden.quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt maar in mijn ogen doet hij nog steeds te weinig.
Er zit meer in maar goed, misschien in de loop van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |