quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schřne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Toch die Ajax schoolquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Özbiliz stond in de basis vandaag, scoorde uit een vrije trap:
Niet nu al gaan haten op Boerrigter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wedden dat Boerrigther kut speelt en hij voor Babel eruit gaat.
Boerrigter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef stoeltafel het volgende:
Wedden dat Boerrigther kut speelt en hij voor Babel eruit gaat.
Zijn echt genoeg mensen die hem de beste optie vonden(enige concurrent Ebecilio) vorig seizoen maar bij lange na geen speler voor Ajax voor het niveau waar ze naartoe willen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet nu al gaan haten op Boerrigter.
Nee, het is geen fantastische voetballer maar heeft vorig jaar - ook in de CL - goede wedstrijden gespeeld en belangrijke goals gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn echt genoeg mensen die hem de beste optie vonden(enige concurrent Ebecilio) vorig seizoen maar bij lange na geen speler voor Ajax voor het niveau waar ze naartoe willen.
Techniek heeft hij niet, in het combinatievoetbal matig en dus heb je er grote delen van de wedstrijd niks aan.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:36 schreef badboynova het volgende:
DIE TATA'S uit waalwijk krijgen straks echt BATTA
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Jaytonism het volgende:
125816 channel is offline voor Sopcast hier.. Iemand anders een werkend linkje voor mij via de DM?
is nie offline, gewoon langzaamquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef Jaytonism het volgende:
125816 channel is offline voor Sopcast hier.. Iemand anders een werkend linkje voor mij via de DM?
Lekker overstapje netquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:11 schreef Monolith het volgende:
Eriksen speelt nog wel een erg matige wedstrijd.
Al die ballen die hij gelijk doorspeelt he, walgelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef Sickert het volgende:
Kan Barca onze vriend Eriksen ophalen aub, het gefaal duurt me te lang nu.
Talent zal hij wel ergens hebben maar het komt er niet uit.
Ik vind dat hij ook het spel vertraagtquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Al die ballen die hij gelijk doorspeelt he, walgelijk.
Rot toch op man. Eriksen is duidelijk de nummer één en beste van Ajax nu op het veld. Het enige foutje van hem was dat hakje, nou boehoe. Daar zaten een paar keurige steekpassen voor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef Sickert het volgende:
Kan Barca onze vriend Eriksen ophalen aub, het gefaal duurt me te lang nu.
Talent zal hij wel ergens hebben maar het komt er niet uit.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ook het spel vertraagt
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef The_Groove het volgende:
Eriksen is nogal ongelukkig in de eerste helft...veel net niet ballen helaas :/
54% was een slechte pass als ik Bruggink op EL mag gelovenquote:
En heeft 3x iemand voor het goal gezet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
54% was een slechte pass als ik Bruggink op EL mag geloven
39% komt aan volgens eredivisie . :-Pquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rot toch op man. Eriksen is duidelijk de nummer één en beste van Ajax nu op het veld. Zijn passen komen allemaal keurig aan en zijn schot wordt ook beter. Het enige foutje van hem was dat hakje, nou boehoe. Daar zaten een paar keurige steekpassen voor.
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen, voor het doel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
39% komt aan volgens eredivisie . :-P
Ja dat is ook wel zo maar het punt is dat hij nu al een tijd wel gevaar creëert maar niet beslissend genoeg. Voor iemand die zo vaak de bal heeft moet hij er meer mee doen. Meer gevaar uitstralen. Tijd om een man te worden voor Eriksen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen. Voor het doel.
Ja, maar ik zag ook wel de nodige risicovolle mislukte passes. Gelukkig doet rkc er niets mee, maar het hoeft maar éénkeer mis te gaan en rkc heeft precies wat ze willen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja oke, ik heb het meer over de beslissende passen. Voor het doel.
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar het punt is dat hij nu al een tijd wel gevaar creëert maar niet beslissend genoeg. Voor iemand die zo vaak de bal heeft moet hij er meer mee doen. Meer gevaar uitstralen. Tijd om een man te worden voor Eriksen.
Edit: groenendijk zegt precies hetzelfde op EL zojuist terwijl ik dit typte
Ik wou net zeggen. Verwachten ze 30 goals en 20 assists ofzo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.
Daarom moet hij ook lekker blijven staan. Het is niet zijn schuld dat we niet voorstaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is Eriksen 20 jaar en niet 28 jaar.
Ze lijken elkaar voorin inderdaad meer in de weg te loten dan ruimte te creëren. Overigens is eriksen weliswaar pas 20, maar hij draait ook al wel weer een paar seizoenen mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Verwachten ze 30 goals en 20 assists ofzo?Eriksen is ook een man die het van de voorhoede moet hebben. Als die niks doen met zijn passen en niet de juiste looplijnen hebben, tja..
Een prima actie in de tweede helft zegt niets over het spel in de eerste helft natuurlijk.quote:
Nee die scoordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |