Een prima actie in de tweede helft zegt niets over het spel in de eerste helft natuurlijk.quote:
Nee die scoordequote:
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paulquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef Paul het volgende:
Wij winnen morgen wel ff met 1-0 van PSV
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paul
Wel een adidas bal gebruikenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan bal ik je zusje wel tijdens de overwinning Paul
Sulejmani deed niets verkeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, Blind MotM volgens de stadionspeaker, was Moisander man. Speelde heerlijke pot vandaag.
En Babel moet vaker bediend worden op de steekpass, als je zijn snelheid ziet.
En Sulejmani
Blijft gewoon een vuile egotripper, zag je vandaag ook weer. En passes werden ook niet gegeven door hemquote:
Degelijk, prima.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef S0nic het volgende:
Degelijke overwinning dusHoe waren Poulsen en Babel?
Poulsen was erg goed, goeie breker en een aantal prachtige diepe passesquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:01 schreef S0nic het volgende:
Degelijke overwinning dusHoe waren Poulsen en Babel?
Het enige wat Moisander in balbezit deed was de bal bij Blind inleverenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig, Blind MotM volgens de stadionspeaker, was Moisander man. Speelde heerlijke pot vandaag.
En Babel moet vaker bediend worden op de steekpass, als je zijn snelheid ziet.
En Sulejmani
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...quote:De thuisploeg acteerde aanvankelijk in een te laag tempo om de defensie van de tegenstander regelmatig te ontregelen. Ajax leed ook te veel balverlies. Vooral Eriksen grossierde in foutieve passes. Na 45 minuten stond er een 0-0 stand op het scorebord.
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ze spaarde hopelijk krachten voor dinsdag.quote:Op zondag 16 september 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, I know, heb je hem weer, maar KOMOP zeg, nog beweren dat hij goed speelde, haal die stront uit je ogen.... volkomen nutteloos weer vandaag...
verder was heel Ajax slap hoor, het lag echt niet alleen aan Eriksen, maar flikker toch eens op met dat kansloze gedweep.
Ook al 100 keer gezegd, 1 keer een goed passje is geen excuus voor 100 verkeerde. Mag het, dat onze nieuwe messias, de vervanger van Messi bij barca iets GOED doet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nutteloos? Hij zet de 1-0 op volgens mij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |