abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:40:23 #1
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_116818020
http://tweakers.net/nieuw(...)box-horizon-uit.html

quote:
UPC brengt vrijdag zijn nieuwe settopbox Horizon uit in Nederland. Dat heeft de kabelaar bekendgemaakt. De nieuwe settopbox is voorzien van een ingebouwd modem en maakt onder meer streamen naar tablets en telefoons mogelijk.

De reguliere prijzen van abonnementen met de settopbox zijn nog niet bekendgemaakt. De komende drie weken hanteert UPC voor Horizon een introductieaanbieding, waarbij voor een standaardpakket na de eerste zes maanden 54,95 euro per maand betaald moet worden. Daarbij krijgt de gebruiker ook een 60Mbps-internetverbinding. Het tarief ligt iets boven de reguliere tarieven; voor die prijs kan een klant met de reguliere settopbox nu een Royaal-pakket krijgen, met een 25Mbps-internetverbinding. Het lijkt erop dat UPC aparte abonnementen voor Horizon gaat voeren; bestaande klanten kunnen van abonnement wisselen.

De settopbox voor Horizon heeft een ingebouwd internetmodem, waardoor hij een internetverbinding heeft. UPC stelt het platform open, zodat er apps voor gemaakt kunnen worden. Bij de release zijn er al enkele apps, zoals Twitter en Facebook. Bovendien kan de gebruiker live tv en opnames streamen naar andere apparaten. Daarvoor komt een app beschikbaar voor iOS en Android. Die app moet voor eind september uitkomen. Ook kan een tablet worden gebruikt als afstandsbediening voor de settopbox.

De settopbox is gemaakt door Samsung en draait op door Samsung gemaakte hardware. De processor is een 1GHz-Intel Atom CE-processor. De settopbox heeft een werkgeheugen ter grootte van 1GB en een opslaggeheugen van 500GB, waarvan de gebruiker 400GB kan gebruiken voor opnames. Dat is volgens UPC goed voor 100 uur opnames. Naast de tv-functionaliteit dient de settopbox ook als router en zit de aansluiting voor telefonie in de box. Bovendien werkt de settopbox in tegenstelling tot de huidige 'mediaboxen' niet met scart, maar met hdmi. De introductie van Horizon is enkele malen uitgesteld; de release was gepland voor begin 2012.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:40:47 #2
381451 HotSummerNight
pi_116818031
ts heeft zo'n box besteld... ben erg benieuwd
Morgen ben ik jarig
pi_116818465
Heb het gisteren aangevraagd. Ben benieuwd.
pi_116823687
wel mooi dat je die box er gratis bij krijgt, bij Ziggo moet je 100 euro betalen als nieuwe klant voor een ontvanger.
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:57:23 #5
381451 HotSummerNight
pi_116824362
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef remi1986 het volgende:
wel mooi dat je die box er gratis bij krijgt, bij Ziggo moet je 100 euro betalen als nieuwe klant voor een ontvanger.
ja, maar vervolgens is ziggo wel goedkoper

de standaard prijs van ziggo is gelijk met die van upc, maar vervolgens moet je bij upc wel extra betalen om digitaal te mogen kijken, terwijl het bij ziggo er standaard in zit.

overigens: je hoeft die 100euro niet te betalen als je dat niet wilt, een kaart is voldoende als je tv het aan kan, of je 2de hands een box kan kopen
Morgen ben ik jarig
pi_116824488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

ja, maar vervolgens is ziggo wel goedkoper

de standaard prijs van ziggo is gelijk met die van upc, maar vervolgens moet je bij upc wel extra betalen om digitaal te mogen kijken, terwijl het bij ziggo er standaard in zit.

overigens: je hoeft die 100euro niet te betalen als je dat niet wilt, een kaart is voldoende als je tv het aan kan, of je 2de hands een box kan kopen
ja oke, voor 52 euro heb je bij Ziggo ook 60MBit in Alles-in-1 Plus

Ja in tv kan, maar dan heb je vaak geen on-demand. Zit hier wel bij toch?
pi_116824526
En trouwens ik las je OP nog eens, en ben benieuwd waar ze 100GB voor nodig hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door remi1986 op 15-09-2012 20:08:26 ]
pi_116825637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef remi1986 het volgende:
Je krijgt helemaal niks gratis, UPC hanteert een huurmodel en Ziggo een koopmodel voor hardware. Dat heeft als voordeel dat je bij Ziggo qua hardware nog iets te kiezen hebt, en dat de apparatuur je eigendom is. Die kun je dus ook weer verkopen. Bij UPC kun je helemaal niks. Je kunt niet eens een losse smartcard of losse CI+ module kopen en je kunt een smartcard ook in geen enkel ander apparaat gebruiken dan het (huur)apparaat waar de kaart bij is geleverd. En opnamen in digitale vorm op een extern medium opslaan (archiveren) kun je bij UPC ook vergeten. Bij Ziggo kan dat - met de juiste apparatuur - wel.
pi_116825680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je krijgt helemaal niks gratis, UPC hanteert een huurmodel en Ziggo een koopmodel voor hardware. Dat heeft als voordeel dat je bij Ziggo qua hardware nog iets te kiezen hebt, en dat de apparatuur je eigendom is. Die kun je dus ook weer verkopen. Bij UPC kun je helemaal niks. Je kunt niet eens een losse smartcard of losse CI+ module kopen en je kunt een smartcard ook in geen enkel ander apparaat gebruiken dan het (huur)apparaat waar de kaart bij is geleverd. En opnamen in digitale vorm op een extern medium opslaan (archiveren) kun je bij UPC ook vergeten. Bij Ziggo kan dat - met de juiste apparatuur - wel.
hmm oke dat wist ik dan weer niet. Ja dat is wel minder dan.
pi_116825843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:01 schreef remi1986 het volgende:
En trouwens ik las je OP nog eens, en ben benieuwd waar ze 100GB voor nodig hebben.
Die 100 GB is gereserveerd voor o.m. interactieve toepassingen, en wellicht ook om eigen foto's en muziek op het apparaat op te kunnen slaan (nee, geen eigen video). Overigens is het persbericht te optimistisch over de opslagcapaciteit. PVRs nemen transportstreams altijd op as is, en dat betekent dat je voor HD opnamen substantieel meer dan 4 GB per uur nodig hebt. Reken voor HD opnamen van de landelijke Nederlandse zenders maar op ca. 50 uur opname, dat is een stuk realistischer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 15-09-2012 20:49:09 ]
pi_116825862
Je kunt zonder dat kastje TV kijken op laptop(horizon.tv) of iPhone/iPad(app downloaden. Weet niet of mensen dat weten.
Je moet wel internet en digitale tv van UPC hebben.
pi_116833822
Als iemand meer info wil over de apps laat maar weten :p ik heb er een aantal van gemaakt. Later worden ook andere dingen nog erop gezet.
pi_116839706
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef Peunage het volgende:
Je kunt zonder dat kastje TV kijken op laptop(horizon.tv) of iPhone/iPad(app downloaden. Weet niet of mensen dat weten.
Je moet wel internet en digitale tv van UPC hebben.
Klopt, op de PC heb ik het al geprobeerd maar daar is het zeer buggy.
Stream laadt niet of valt uit na enkele minuten.

Getest op 2 laptops (Windows 7 en XP) en 1 PC (Windows 7). Daarna bij achterbuurman (Windows 7) getest, idem.

Hopelijk gaat dat bij de TV wat beter straks.
  zondag 16 september 2012 @ 11:09:58 #14
381451 HotSummerNight
pi_116840561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:51 schreef totalvamp het volgende:
Als iemand meer info wil over de apps laat maar weten :p ik heb er een aantal van gemaakt. Later worden ook andere dingen nog erop gezet.
ik heb nog geen idee, maar aan wat voor apps moeten we denken?
Morgen ben ik jarig
  zondag 16 september 2012 @ 11:21:02 #15
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116840779
Hoe bevalt Horizon op de tv?

k wil misschien ook, maar dan moet ik nu een compleet pakket bellen en internet nemen.
Bellen is nog niet zo'n probleem, maar internet van UPC is wel redelijk tricky volgens mij (we hebben nu al jaren xs4all en ik ben zo bang dat we problemen krijgen door een overstap, hoewel het per maand echt wel scheelt zelfs na de half jaar aanbieiding ben je nog goedkoper uit met het totaalpakket)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_116840959
Maar kan iemand mij uitleggen wat nou het grote verschil is als je al zo een DIG Box van UPC hebt voor alleen FILM/SPORT en internet (dus geen telefoon) En dan heb ik het niet over de hoeveelheid GB die je krijgt en misschien hogere internet snelheid en al wat niet meer.

Waar ik naartoe wil is dat je tegenwoordig met de huidige internet modem ook draadloos kunt streamen naar al je apparaten,los van de welbekende ethernet kabel. Dus kom je op het punt wat nu voor een simpele gebruiker de echte meerwaarde van deze nieuwe Box is i.v.g met de oude UPC DIG Box.
pi_116841002
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, op de PC heb ik het al geprobeerd maar daar is het zeer buggy.
Stream laadt niet of valt uit na enkele minuten.

Getest op 2 laptops (Windows 7 en XP) en 1 PC (Windows 7). Daarna bij achterbuurman (Windows 7) getest, idem.

Hopelijk gaat dat bij de TV wat beter straks.
Ik kreeg bij de iPhone app de hele tijd foutmeldingen, dat de video niet afgespeeld kan worden enzo. De oplossing was simpel; gebruikersnaam veranderen naar iets zonder ., of -
Maar ik weet niet of dat helpt bij jouw problemen.
pi_116842647
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 11:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik kreeg bij de iPhone app de hele tijd foutmeldingen, dat de video niet afgespeeld kan worden enzo. De oplossing was simpel; gebruikersnaam veranderen naar iets zonder ., of -
Maar ik weet niet of dat helpt bij jouw problemen.
Edit: ah, dat werkt idd.
*O*

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-09-2012 12:38:43 ]
  zondag 16 september 2012 @ 13:17:52 #19
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_116844770
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:21 schreef J-net het volgende:
Hoe bevalt Horizon op de tv?

k wil misschien ook, maar dan moet ik nu een compleet pakket bellen en internet nemen.
Bellen is nog niet zo'n probleem, maar internet van UPC is wel redelijk tricky volgens mij (we hebben nu al jaren xs4all en ik ben zo bang dat we problemen krijgen door een overstap, hoewel het per maand echt wel scheelt zelfs na de half jaar aanbieiding ben je nog goedkoper uit met het totaalpakket)
Horizon op de tv heb ik nog niet, komt volgende week als het goed is. Op de pc en iPad werkt het bij mij prima.
Wat internet betreft; ik ben al jaren lid van UPC (toen nog A2000) en heb nog nooit iets raars meegemaakt. Natuurlijk heb je wel eens een storing (misschien twee keer per jaar) maar dat heeft elke provider.
pi_116845502
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:09 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

ik heb nog geen idee, maar aan wat voor apps moeten we denken?
Nouja sowieso Facebook en twitter, maar ook bijvoorbeeld thuisbezorgd, muziekkanalen (xite), spuiten en slikken afleveringen, nieuws, uiteindelijk ook games.
  zondag 16 september 2012 @ 15:03:22 #21
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_116848560
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Horizon op de tv heb ik nog niet, komt volgende week als het goed is. Op de pc en iPad werkt het bij mij prima.
Wat internet betreft; ik ben al jaren lid van UPC (toen nog A2000) en heb nog nooit iets raars meegemaakt. Natuurlijk heb je wel eens een storing (misschien twee keer per jaar) maar dat heeft elke provider.
Dank voor je antwoord. Ik denk ook dat het wel mee zal vallen met internet van UPC, maar dat alleen de supernegatieve verhalen naar buiten komen, net als bij TMobile en Youp van t Hek bijvoorbeeld :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 16 september 2012 @ 16:55:30 #22
pi_116853539
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef J-net het volgende:

[..]

Dank voor je antwoord. Ik denk ook dat het wel mee zal vallen met internet van UPC, maar dat alleen de supernegatieve verhalen naar buiten komen, net als bij TMobile en Youp van t Hek bijvoorbeeld :)
Het zijn altijd de negatieve verhalen die de boventoon voeren ;)
Mijn internet snelheid werd een uurtje na het telefonisch bestellen meteen aangepast. Ik moet wel toegeven dat het hele proces rondom de Horizon mediabox een beetje vaag is maar dat wacht ik rustig af. (heb toch nog geen tv staan _O- )
pi_116862346
Ik gebruik de Horizon.tv (iOS app) op mijn iPhone 3GS met officiële iOS5.1.1 met heel veel plezier en de website Horizon.tv werkt ook prima. Er zitten nog wel wat bugs in maar zal vast binnenkort gefixt worden. Sowieso leuk dat dit kan met bestaand alles-in-1 abo (met internet en digitale tv o.a. van UPC) zonder een Horizon mediabox te hebben. Ik wacht eerst even af totdat de kinderziektes daaruit zijn.

Als je een jaibreak iPad, iPhone, iPod hebt moet je wel even wat extra handelingen uitvoeren om t te laten werken.
pi_116876112
Beste horizon gebruikers, hoe is de kwaliteit van de mediabox mbt. streamen van films vanuit pc?
pakt dat ding alles, MKV, OGG etc etc?
I want some NASTY !!!
  Admin maandag 17 september 2012 @ 08:24:41 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116879725
Ben sinds vrijdag met Horizon aan het spelen. So far mooi platform, maar de bediening is soms vervelend (reageert niet of traag). De komende tijd ga ik zoveel mogelijk alle features doorlopen om te zien hoe het bevalt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 17 september 2012 @ 11:32:18 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116883855
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef funrider het volgende:
Ik gebruik de Horizon.tv (iOS app) op mijn iPhone 3GS met officiële iOS5.1.1 met heel veel plezier en de website Horizon.tv werkt ook prima. Er zitten nog wel wat bugs in maar zal vast binnenkort gefixt worden. Sowieso leuk dat dit kan met bestaand alles-in-1 abo (met internet en digitale tv o.a. van UPC) zonder een Horizon mediabox te hebben. Ik wacht eerst even af totdat de kinderziektes daaruit zijn.

Als je een jaibreak iPad, iPhone, iPod hebt moet je wel even wat extra handelingen uitvoeren om t te laten werken.
Serieus? Je hoeft dus geen Horizon-abo te hebben? * Aventura stoft snel haar MijnUpc gegevens af.

Ik heb dezelde twijfel als jij, ik heb op Chelloo al gelezen dat deze eerste uitgifte van boxen in feite een grote trialfase is. Nou, dan doe ik liever mee met de volgende lichting. Sowieso vind ik de streamingfeature een van de aantrekkelijkste extra's van Horizon.
pi_116883875
Ik heb nu ook de App op mijn iPad draaien, twijfel idd nog wel of het dan zoveel zin heeft om over te gaan. Moet eens rekenen denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2012 @ 11:35:08 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116883937
Nja ik wil die box ook wel. Die gaat mijn A.C Ryan vervangen, wat echt het grootste rukproduct is ooit. Mits die Horizonbox dus echt een sneller en gebruikvriendelijk product is, waar ik dus nog aan twijfel. Erger dan onze huidige mediabox lijkt me trouwens bijna niet kunnen. Die is zo traag en gebrekkig. Ik ben nog nooit in 1x van a naar b gekomen. Tijdens het klikken vlieg ik minimaal 1x uit het menu en kom dan in 'Mijn opnamen' terecht :'(

Ik vind het wel jammer dat hiermee mijn oude abbo vervalt, ik had mijn telefonie gratis.
  Admin maandag 17 september 2012 @ 11:43:33 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116884198
Als je trouwens Horizon aanvraagt, begin dan met je opnames af te kijken, want de oude mediabox wordt meteen meegenomen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 17 september 2012 @ 11:46:37 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116884284
@funrider, you've just made my day! Het werkt, ik kan nu met mijn iPad tv kijken. Ik had geen idee.

*O*
pi_116905468
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Aventura het volgende:
@funrider, you've just made my day! Het werkt, ik kan nu met mijn iPad tv kijken. Ik had geen idee.

*O*
graag gedaan voor t melden :)
pi_116913211
Net de Horizon box aangesloten. Weet iemand hoe je port forwarding invoert??
Krijg melding dat het een ongeldige notatie is :(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:32:22 #33
381451 HotSummerNight
pi_116955309
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:43 schreef Breuls het volgende:
Als je trouwens Horizon aanvraagt, begin dan met je opnames af te kijken, want de oude mediabox wordt meteen meegenomen. :P
mijn box komt morgen gewoon met de tnt,,, dus zal de oude zelf moeten terug sturen ofzo... hoe ziou dat dan werken?
Morgen ben ik jarig
  Admin woensdag 19 september 2012 @ 08:21:06 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116968570
Daar krijg je een doos voor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_116968810
Port forwarding inmiddels ook aan de praat. Je moet niet een enkel poort nummer invullen, maar dubbele notatie.
Dus: 25-25 *intern ip adres* 25-25 ipv een enkele 25

Nu alles aan de praat, digi tv, internet en telefonie, er is één echt groot nadeel voor mij;

Ik heb een domeinnaam gekoppeld aan mijn ip adres omdat ik thuis een mailserver en webserver draai. Van buitenaf werkt dit prima, echter als ik in het LAN die domeinnaam intype krijg ik de admin pagina van de Horizon box te zien en kan ik op de telefoons bijvoorbeeld geen email meer synchroniseren omdat ie de server en port forwarding niet meer kan vinden. :{

-edit

En de snelheid is in elkaar gedonderd. Zou 60mb download moeten hebben, upload is sneller als download :')

Vanmiddag komt de monteur langs }:|

[ Bericht 24% gewijzigd door Adolecens op 19-09-2012 08:49:56 ]
  woensdag 19 september 2012 @ 23:52:17 #36
381451 HotSummerNight
pi_117009630
hier wel netjes 60mbit :)

ik maak trouwens wel gebruik van het 5ghz netwerk wat de box ook aan boord heeft... maak verbinding met je box, http://192.168.192.1/ (admin/admin) en op de wireless pagina kun je een security key invullen.

de nadelen
- tv gids niet direct te vinden (1 knop in drukken)
- wil je info over het programma in de tv gids dan moet je nog meer knoppen indrukken
- tijdens het zappen zie je niet wat het volgende programma is
- ik heb nog geen extra features gezien wat me verbaast, ik heb dlna nog niet aan gezet

de voordelen:
- box reageert sneller dan mijn oude box
- 1080p ipv 1080i
Morgen ben ik jarig
pi_117009740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef HotSummerNight het volgende:
hier wel netjes 60mbit :)
[ afbeelding ]
Inmiddels bij mij ook weer, was alleen vanmorgen.

Monteur is langs geweest en alles werkt op zich goed nu. Heb wel een nieuw internet modem gevraagd, wil het niet via de Horizon box laten lopen.
  donderdag 20 september 2012 @ 00:00:16 #38
381451 HotSummerNight
pi_117009890
ow en wat ik echt gigantisch irritant vind...

als je zapt zie je het programma onder in beeld staan, soms is het programma al afgelopen maar staat het oude programma nog in beeld, dan moet je 2 seconde wachten voordat je het nieuwe programma ziet
Morgen ben ik jarig
  donderdag 20 september 2012 @ 09:05:27 #39
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_117013851
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:46 schreef nasty_popovich het volgende:
Beste horizon gebruikers, hoe is de kwaliteit van de mediabox mbt. streamen van films vanuit pc?
pakt dat ding alles, MKV, OGG etc etc?
Ik heb gisteren een film (MKV) gekeken via mijn Western Digital NAS, aangesloten op mijn Horizon box. Ging prima.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  donderdag 20 september 2012 @ 10:31:50 #40
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_117015849
Is het uberhaupt mogelijk om een Horizon pakket te bestellen met alle beschikbare digitale zenders? (Royaal)
pi_117016547
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Wooninck het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om een Horizon pakket te bestellen met alle beschikbare digitale zenders? (Royaal)
poe poe, dat was moeilijk googlen en op upc.nl klikken..

http://www.upc.nl/horizon/pakketten/
http://www.upc.nl/pdf/zenderoverzicht-horizon.pdf
  donderdag 20 september 2012 @ 12:50:46 #42
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_117020100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

poe poe, dat was moeilijk googlen en op upc.nl klikken..

http://www.upc.nl/horizon/pakketten/
http://www.upc.nl/pdf/zenderoverzicht-horizon.pdf
Die UPC website werkt ook zo lekker op een mobiele browser.
  donderdag 20 september 2012 @ 19:51:56 #43
381451 HotSummerNight
pi_117036692
kun je vanaf je tablet ook beamen naar de horizon box?

met twonky beam kun je een filmpje dat afspeeld op je laptop (bv youtube) naar je tv sturen zodat hij daarop gaat afspelen ipv je tablet.

ik zie de upc horizon box niet als device in de lijst, moet ik daar iets extra;s voor doen of is het simpelweg niet mogelijk?

thanks
Morgen ben ik jarig
  donderdag 20 september 2012 @ 19:52:10 #44
381451 HotSummerNight
pi_117036706
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Wooninck het volgende:

[..]

Die UPC website werkt ook zo lekker op een mobiele browser.
pdf blijf pdf ;)
Morgen ben ik jarig
  Admin vrijdag 21 september 2012 @ 13:01:25 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_117060902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef HotSummerNight het volgende:
kun je vanaf je tablet ook beamen naar de horizon box?

met twonky beam kun je een filmpje dat afspeeld op je laptop (bv youtube) naar je tv sturen zodat hij daarop gaat afspelen ipv je tablet.

ik zie de upc horizon box niet als device in de lijst, moet ik daar iets extra;s voor doen of is het simpelweg niet mogelijk?

thanks
Je kunt op de Horizon box je device (laptop, tablet, etc) vinden en daar de media op kiezen. Je device is dus de mediaserver voor je mediabox.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_117110319
Ik vind het een DRAMA product en zou een ieder willen oproepen die overweegt over te stappen nog een half jaartje te wachten ofzo. :r

Mijn internet is sinds die box er staat van 60 mb, naar 1,7mb geknald. Vind het menu tering onoverzichtelijk, je moet diep in de menu's graven om bijvoorbeeld programma informatie te vinden. TV Gids is ook niet meer snel te raadplegen, box reageert fucking traag en ik kan mijn gezin hier met geen mogelijkheid overtuigen waarom dit nou zoveel beter zou moeten zijn.

TV kijken op je ipad is blijkbaar ook mogelijk met de oude HD box icm een royaal pakket en verder zie ik de voordelen echt niet. Het internet is zo fucking onstabiel geworden! :(

Heb een domeinnaam gekoppeld aan mijn publieke IP omdat ik zelf o.a. een mailserver draai. Tik ik intern nu mijn domeinnaam in, krijg ik de admin pagina van de box te zien 8)7

Email ophalen op de telefoons en ipad werkt intern niet meer, want de server is niet meer te vinden. Nee.. dit is het nog lang niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Adolecens op 22-09-2012 12:31:06 ]
pi_117110383
Nog zo'n mooie, bel je de helpdesk met je problemen, ben 4x doorverbonden en maar wachten! Steeds van de Horizin naar de internet desk en niemand die je kan (wil) helpen!

Na ruim een half uur de hoorn er maar opgeflikkerd toen ze me weer naar de eerste helpdesk door wilde zetten ondanks mijn duidelijke opmerking dat ik daar al twee keer eerder ben geweest en ze me niet konden helpen en ik toch echt bij hun moest zijn :r
pi_117464948
Heb zojuist voor de 3e keer met UPC gebeld, deze keer met ene Chantal met een zachte G die met de minuut zenuwachtiger klonk.

Het Horizon TV deel werkt en dat zuigt wel aardig, lekker traag menu enzo maar dat boeit me verder niets. Kijk weinig TV. Beeld van de zenders is wel haarscherp.

Het echte avontuur zit hem in m'n internetsnelheid.

Ik heb een Thomson TG850-4U modem en dat is een Docsys 2.0 modem, dus dat haalt maximaal zo'n 38Mbps. M'n internet is daarom nog niet omgezet van 25 naar 60Mbps.

Heel fijn natuurlijk want dat snelle internet is nu juist de reden dat ik overgestapt ben.

Vorige week gebeld "uw modem kan het wel aan hoor, we kunnen het nu even testen zonder de splitter, bla bla bla".

Afijn, opgehangen, nog een keer gebeld en kreeg iemand anders.
"Uw modem kan dat inderdaad niet, is Docsys 2.0. We gaan het omzetten naar uw Horizon TV en dan zit u binnen 72 uur op 60Mbps. Zodra uw internet wegvalt kan u de stekker omzetten naar uw Horizon TV box".

Nu bijna 144 uur later nog niets gebeurt dus maar weer eens bellen.
Chantal kwam er achter dat 72 uur ook wel eens 240 uur kon duren vanwege drukte...

Afijn... Mocht je willen overstappen, ga dan éérst naar 60Mbps en vraag daarna pas Horizon TV aan...

Het wordt hoog tijd dat er echte concurrentie op de kabel komt. Het alleenrecht komt de service niet ten goede.
pi_117491828
Mijn internet werkt bijna altijd perfect, steady 14mb/s. Alleen de box is traaaaaag. Hoe kunnen ze zoiets uitbrengen !
pi_117494273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Mijn internet werkt bijna altijd perfect, steady 14mb/s. Alleen de box is traaaaaag. Hoe kunnen ze zoiets uitbrengen !
14mb/s?! :D

Erg goed ja :')
pi_117546943
quote:
Inderdaad die video review van Hardware.info en die van Bright geven perfect weer waarom je nog niet de overstap moet maken op Horizon mediabox en nog even rustig je bestaande decoder van upc beter kunt blijven gebruiken.Het chelloo.com gebruikersforum staat ook vol met klachten en de helpdesk is telefonisch, via twitter of andere accounts daarom ook nauwelijks te bereiken omdat ze omkomen in de klachten rondom de diverse problemen.

Enkele grote nadelen van Horizon:
- mooi maar trage menu's
- mooi maar niet functioneel (veel stappen om info te krijgen die je zoekt bijv voor tv gids - een knop op afstandsbediening ontbreekt)
- volgende/vorige programma is niet snel via afstandsbediening toegankelijk zoals dit nu wel kan
- weergave van opnames, uitzending gemist of video's op netwerk schijf tonen alleen met afbeelding en je kunt alleen beschrijving zien wat het is door er met je afstandsbediening naar toe te 'scrollen'. Een lijstweergave zonder afbeeldingen is er niet
- sommige films van je NAS/computer kunnen niet op pauze/terugspoelen/verderspoelen alleen kijken of stoppen.
- apps laden traaaag
- zoeken verloopt traaaag
- bij veel Philips tv krijg je soms een groen scherm (bug zou later in oktober gefixt worden door UPC)
- als je nu een Starter digitale tv abo hebt en je stapt over op Horizon tv dan heb je vanaf februari 2013 niet langer de volgende zenders: 13thStreet, History, Arte, FoxLife
die gaan allemaal naar Extra tv pakket a 7,50 p/mnd extra. Als je je bestaande abo behoudt met oude mediabox en tv pakket Starter veranderd er niets m.b.t tot het kunnen zien van deze zenders.

Voordelen Horizon:
- zappen verloopt vlot
- 6 tuners voor opnames en live terugspoelen van zenders ook al heb je ze niet opgenomen
- 1 favorietenlijst waarbij zenders handmatig te sorteren zijn (door bug tot 60 stuks)
- foto's/video's/films uit netwerk bekijken/beluisteren

De app en Horizon.tv site werken overigens prima met mijn oude abonnement (afgezien van wat kleine bugs). En het werkt dus zolang je internet en digitale tv van UPC afneemt.
pi_117547081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef funrider het volgende:

[..]

Inderdaad die video review van Hardware.info en die van Bright geven perfect weer waarom je nog niet de overstap moet maken op Horizon mediabox en nog even rustig je bestaande decoder van upc beter kunt blijven gebruiken.Het chelloo.com gebruikersforum staat ook vol met klachten en de helpdesk is telefonisch, via twitter of andere accounts daarom ook nauwelijks te bereiken omdat ze omkomen in de klachten rondom de diverse problemen.

- mooi maar trage menu's
- mooi maar niet functioneel (veel stappen om info te krijgen die je zoekt bijv voor tv gids - een knop op afstandsbediening ontbreekt)
- volgende/vorige programma is niet snel via afstandsbediening toegankelijk zoals dit nu wel kan
- weergave van opnames, uitzending gemist of video's op netwerk schijf tonen alleen met afbeelding en je kunt alleen beschrijving zien wat het is door er met je afstandsbediening naar toe te 'scrollen'. Een lijstweergave zonder afbeeldingen is er niet
- sommige films van je NAS/computer kunnen niet op pauze/terugspoelen/verderspoelen alleen kijken of stoppen.
- apps laden traaaag
- bij veel Philips tv krijg je soms een groen scherm (bug zou later in oktober gefixt worden door UPC)
- als je nu een Starter digitale tv abo hebt en je stapt over op Horizon tv dan heb je vanaf februari 2013 niet langer de volgende zenders: 13thStreet, History, Arte, FoxLife
die gaan allemaal naar Extra tv pakket a 7,50 p/mnd extra. Als je je bestaande abo behoudt met oude mediabox en tv pakket Starter veranderd er niets m.b.t tot het kunnen zien van deze zenders.

Voordelen Horizon:
- zappen verloopt vlot
- 6 tuners voor opnames en live terugspoelen van zenders ook al heb je ze niet opgenomen
- 1 favorietenlijst waarbij zenders handmatig te sorteren zijn (door bug tot 60 stuks)

De app en Horizon.tv site werken overigens prima met mijn oude abonnement (afgezien van wat kleine bugs). En het werkt dus zolang je internet en digitale tv van UPC afneemt.
Goeie samenvatting en met alles eens!
pi_117547100
Zappen verloopt vlot? Echt? Alle mensen in mijn omgeving vinden alle van niet. Heb zelfs een vriend die de horizon al heeft geregeld omdat alles zo fucking lang duurde.
pi_117548726
Apps komt hopelijk snel goed :)
Ligt niet zozeer aan de hardware, maar aan de browser waarin de apps werken
pi_117556636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:47 schreef stoeltafel het volgende:
Zappen verloopt vlot? Echt? Alle mensen in mijn omgeving vinden alle van niet. Heb zelfs een vriend die de horizon al heeft geregeld omdat alles zo fucking lang duurde.
Alles gaat traag op dat ding maar zappen valt me positief mee.
Het gaat zeker niet langzamer dan m'n oude Thomson box, misschien wel iets sneller.
pi_117564068
Het lijkt mij voor de hand liggend dat die trage menu's wel tot de kinderziektes behoren en er hopelijk z.s.m. een firmware update komt. Tenminste, UPC is volgens mij vrij actief wat betreft web-care en zullen o.a. dit topic en/of de review van Bright.nl (met Henk Westbroek imitator) ook wel gevonden hebben ?

Het lijkt mij aannemelijk dat deze problemen in de loop van de tijd wel opgelost worden. Als ik zo de bovenstaande video zie, moet ik trouwens ook wel een beetje bekennen dat de interface lijkt op die van Mubi/video op de PS3. Niets ergs aan, beter goed gejat dan slecht verzonnen!
pi_117660283
Het verhaal wordt nog grappiger.

Mijn internet zou, omdat de snelheid nog steeds 25Mbps is, overgezet gaan worden naar de Horizon TV box. 2x over gebeld omdat dit na bijna 2 weken nog niet is omgezet.

Lag gisteren een briefje dat er een pakketje op het postkantoor ligt.
Vandaag opgehaald, zit er een Cisco modem in :')

Ben blij dat de interne communicatie bij UPC feilloos is.

Ik zou er eigenlijk wel over willen bellen om uitleg maar de telefoonwachtrij is te lang...
pi_117661869
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef MaGNeT het volgende:
Het verhaal wordt nog grappiger.

Mijn internet zou, omdat de snelheid nog steeds 25Mbps is, overgezet gaan worden naar de Horizon TV box. 2x over gebeld omdat dit na bijna 2 weken nog niet is omgezet.

Lag gisteren een briefje dat er een pakketje op het postkantoor ligt.
Vandaag opgehaald, zit er een Cisco modem in :')

Ben blij dat de interne communicatie bij UPC feilloos is.

Ik zou er eigenlijk wel over willen bellen om uitleg maar de telefoonwachtrij is te lang...
mag ik dat modem? :D
Die heb ik inmiddels bijna 3 weken geleden aangevraagd en volgens de bevestiging die ik direct in de mail kreeg binnen 3 dagen zou hebben. Nu na bijna 3 weken nog steeds niet dus. :')

Belletje naar de helpdesk (40 minuten wachttijd): "Ja sorry meneer, ik kan niks zien, het is er druk op het moment, komt vanzelf wel, afwachten maar!" w/
pi_117685964
Ik ga binnenkort verhuizen en wil ook UPC nemen, maar ben nu geneigd om nog voor het oude pakket te gaan, als dat dan nog kan. Ik hoor allemaal wazige verhalen over dat Horizon. Wat zou nou het enorme voordeel zijn? Behalve dat je zes programma's tegelijkertijd kunt opnemen.
Mooi dat je eerst standaard zeventig zenders kreeg en nu vijftig. En als ik het gewone pakket kies, kan ik geen box meer toevoegen om mee op te nemen, dus blijkbaar word je gedwongen om dan Horizon te nemen. Ik heb echt de ballen verstand van aansluiten en snelheden en bekabeling enzo, dit wordt echt een zooi als ik horizon neem.

Ik heb trouwens nog een recorder van Ziggo liggen, van Cisco. Die kan ik nu wel bij het grof vuil gooien zeker?
Tap tap tap
pi_117687913
Internet is inmiddels goed.

zondag 7 oktober 2012 @ 14:03:49 #62
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_117690026
We zitten er over na te denken om ook zo'n pakket te doen maar hoe zit het met een 2de of 3de tv?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_117690529
Dat zou je nu via de horizon kunnen doen. Aangezien je 1 tuner kunt gebruiken voor een andere tv
pi_117690939
Na ook bij een vriend te hebben gezien hun Horizon werkt,ben ik blij dat ik nog gewoon alles bij het oude houdt. Ik adviseer anderen dat ook voorlopig te doen en eventueel pas volgende jaar over te stappen.
pi_117691263
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef totalvamp het volgende:
Dat zou je nu via de horizon kunnen doen. Aangezien je 1 tuner kunt gebruiken voor een andere tv
Hoe sluit je dat aan op die 2e TV die boven staat? :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:12:37 #66
251119 Rainesz
flets outz
pi_117697578
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe sluit je dat aan op die 2e TV die boven staat? :)
Dat kan nu nog niet, vanaf het eerste kwartaal 2013 is de Horizon client beschikbaar en kun je 2e horizon kastje voor op een 2e tv bestellen.

Nu verloopt het nog gewoon met oude mediaboxen of CI+ kaart.

Na wat kleine opstartproblemen en dan heb ik het vooral over pakketten die op 2e box waren verdwenen en op Horizon niet werkte ben ik nu toch al 2 weken zeer tevreden met Horizon.

Maar nu schijn ook 1 v/d weinigen te zijn met 0,0 problemen verder. :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_117847928
UPC heeft ook gebruikers-tips op de site gezet, erg handig ^O^

http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/gebruikerstips
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 oktober 2012 @ 12:00:57 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117848158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:54 schreef Meike26 het volgende:
UPC heeft ook gebruikers-tips op de site gezet, erg handig ^O^

http://www.upc.nl/klantenservice/horizon/gebruikerstips
Verdorie handig _O_

Ik heb alleen last van een draadloze printer die er continue uitklapt, hopelijk wordt dat snel verholpen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_117848457
Dus heb je geen tv kast en modem maar een alles in 1 ding? Kan hier glasvezel in? En kunnen bestaande klanten dit ook aanvragen?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 oktober 2012 @ 12:10:15 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117848516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus heb je geen tv kast en modem maar een alles in 1 ding? Kan hier glasvezel in? En kunnen bestaande klanten dit ook aanvragen?
Bestaande klanten kunnen dit ook aanvragen, heb ik ook gedaan.

Alles komt uit één kast, glasvezel niet volgens mij. Je hebt kabel verbindingen met 60mb/sec en 120mb/sec.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 oktober 2012 @ 12:44:33 #71
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_117849691
Er is een nieuwe software update trouwens ^O^
pi_117852722
het menu tijdens het zappen is inderdaad niet meer wat het was, ik vind dit minder prettig. maar misschien is het wennen.

voorderest heb ik geen problemen gehad, streamen van en naar apparaat gaat prima, internetsnelheid is prima.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:03:40 #73
381451 HotSummerNight
pi_117859760
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is een nieuwe software update trouwens ^O^
wat doet de update?
Morgen ben ik jarig
pi_117925922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef funrider het volgende:

[..]

- mooi maar trage menu's
- apps laden traaaag

Voordelen Horizon:
- zappen verloopt vlot

Dus als ik het samenvat dat is jouw advies om nog een jaartje te wachten alvorens je een Horizon
in huis haalt?
pi_117931909
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dus als ik het samenvat dat is jouw advies om nog een jaartje te wachten alvorens je een Horizon
in huis haalt?
Als je alles in 1 via de Horizon wil wel.
Wil je internet en telefonie gescheiden houden nog dus via modem. Dan is de overstap nu wel redelijk veilig te maken. ;)
pi_117933873
Ja ik ga nog voor het 'oude' systeem denk ik :D
Tap tap tap
pi_118017672
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

in huis haalt?
Niet zozeer een jaar wachten maar bedenk goed waar je aan begint. Er zitten nog veel kinderziektes in en de functionaliteit gaat op veel punten nu nog achteruit (meer stappen nodig) maar mogelijk dat sommige zaken verbeteren na firmware updates en/of nieuwe afstandsbediening.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ga nog voor het 'oude' systeem denk ik :D
Bedenk wel dat als je nog geen klant bent en je neemt een 2-1 of 3-1 abo en je wilt opname mogelijkheid dat je verplicht wordt om een Horizon mediabox te nemen. De boxen zonder opname functie (Alles in 1 voordeelpakket) zijn volgens mij nog de bestaande Philips mediaboxen (heb er ook 1 en bevalt vrij aardig) maar ook daar ontbreken bepaalde zaken maar de oude GUI (layout) en features werken voor zover beschikbaar redelijk. Bedenk dus ook wel dat je bij nieuwe abo's nog maar 50+ SD zenders maar waarvan wel 10 zenders in HD (Ned 1,2,3,RTL zenders,SBS,Veronice,Net5). De zenders History, 13th Street, FoxLife, en Arte gaan o.a. naar TV Extra pakket. Het oude Starter pakket is niet meer te kiezen.

Nadelen oude layout in Thomson/Philips/Cisco mediaboxen:
- HD zenders in 70+ reeks niet op plek van SD zenders
- geen favoriete zenderlijst te sorteren (wel 1 aanmaken)
- standaard op zenders waar rode knop functie is bij zappen iedere keer weergave van rode knop
- bij sommige zenders springt de box soms naar on demand zonder dat je dat wilt

Voordelen oude layout in Thomson/Philips/Cisco mediaboxen:
- snel zappen via mini beeld EPG (tv gids) tussen zenders
- snelle mini beeld EPG (tv gids)
- tv gids knop op afstandsbediening
- digitale radio knop op afstandsbediening

[ Bericht 27% gewijzigd door funrider op 15-10-2012 22:03:42 ]
pi_118019576
Ik vind het wel ruk dat die zenders uit het standaard pakket gaan. Ik kijk best vaak naar 13th Street en crime & investigation.
Tap tap tap
  maandag 19 november 2012 @ 23:22:13 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_119410964
*Kick*

'Error 2010' en RTL7 is weg.

http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=46603.20

Meer mensen hier die er last van hebben?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_119413268
Mijn ouders hadden dit en upc kon niks doen. Na een paar dagen ging het weer goed.
pi_119417277
Klopt, is een grote storing en heeft voornamelijk met type/merk tv toestel te maken en de HDMI/HDcp verificatiedinges wat dus op een aantal zenders (voornamelijk de commercielen) hopeloos fout gaat. Met scartkabel heb je nog wel beeld op die zenders.
pi_119417487
ik had de stroom eraf gehaald en weer aan gezet toen was de storing weg bij mij. (op aanraden van upc)
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:05:54 #83
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119417600
even wat veren in de kont voor upc
van 50 MB internet met DVD - R + extra DVD - R overgestapt naar horizon 60 MB + extra DVD - R (zelfde kast)

bellen, 3 dagen later was het pakketje binnen.
alles geinstalleerd. werkte niet meteen, ik handmatig de firmware geinstalleerd en voila, internet en televisie in de woonkamer.
DVD - R omgewisseld, aangezien ik door had dat de tweede kast ge-deactiveerd was.
zelfs eredivisie live en sport 1 werkte na 1 belletje (15min wachttijd)

3 weken verder inmiddels. nooit problemen gehad.

top dus.
pi_119418396
O gelukkig, het gaat dus nog weleens goed :D
Tap tap tap
pi_119636791
Zojuist mijn abonnement van UPC om laten zetten.
Had nog het DVR Royaal (oid) pakket, maar wilde graag de HD zenders erbij.
Je krijgt dan automatisch een Horizon pakket.
Niet dat ik dat nu per sé wilde, maar ja.
Mag wel mijn modem behouden, dat werd zelfs aangeraden door de aardige dame van de UPC klantenservice.

Volgende week komt de Horizon box binnen. Ik ben benieuwd!
pi_119641817
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:50 schreef Orbeatle het volgende:
Zojuist mijn abonnement van UPC om laten zetten.
Had nog het DVR Royaal (oid) pakket, maar wilde graag de HD zenders erbij.
Je krijgt dan automatisch een Horizon pakket.
Niet dat ik dat nu per sé wilde, maar ja.
Mag wel mijn modem behouden, dat werd zelfs aangeraden door de aardige dame van de UPC klantenservice.

Volgende week komt de Horizon box binnen. Ik ben benieuwd!
Dan ben je toch "opgelicht" want met HD er extra bij hoef je niet perse een Horizon box te nemen. ;)
Zover ik weet kun je nog altijd de Cisco met HDD bestellen.
pi_119647370
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 16:27 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dan ben je toch "opgelicht" want met HD er extra bij hoef je niet perse een Horizon box te nemen. ;)
Zover ik weet kun je nog altijd de Cisco met HDD bestellen.
Ik kan ook alleen maar die mensen van UPC geloven :P. Heb me er verder ook niet zo in verdiept.
Ik ga per maand minder betalen en heb HD zenders erbij. Als het TV kijken met die Horizon goed werkt vind ik het prima. Al die extra dingen die je ermee kunt boeien me niet zo.
pi_119815966
Heb nu een paar dagen die Horizon unit. Bevalt best goed op zich, maar het lukt me niet om een losse eredivisie live wedstrijd te bestellen. Voorheen had ik op kanaal 15 een overzicht van alle wedstrijden en kon ik ze los bestellen, maar die optie zit er niet meer in... Behoorlijk matig, zeker omdat ik vanavond ajax - psv wilde kijken!
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:23:02 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_119818187
Die 'error 2010' is na een update inmiddels verdwenen, maar welke retard heeft de navigatie door de menu's ontworpen? 8)7
Je bent vaak minutenlang bezig om een simpele actie (opgenomen programma verwijderen bijvoorbeeld) uit te voeren :')
pi_119818373
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:23 schreef APK het volgende:
Die 'error 2010' is na een update inmiddels verdwenen, maar welke retard heeft de navigatie door de menu's ontworpen? 8)7
Je bent vaak minutenlang bezig om een simpele actie (opgenomen programma verwijderen bijvoorbeeld) uit te voeren :')
De opbouw van de menustructuur is inderdaad eigenaardig.
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:37:16 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_119818536
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef Orbeatle het volgende:

De opbouw van de menustructuur is inderdaad eigenaardig.
En het gaat ook allemaal zo traag :%
Sneller zappen -zoals beloofd door UPC- is er ook niet bij.
pi_119819339
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef APK het volgende:

[..]

En het gaat ook allemaal zo traag :%
Sneller zappen -zoals beloofd door UPC- is er ook niet bij.
Oh, dat gaat bij mij wel sneller dan voorheen.
Alleen HD zenders komen wat trager in beeld maar de rest gaat supersnel.
pi_119834324
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:07 schreef Orbeatle het volgende:
Heb nu een paar dagen die Horizon unit. Bevalt best goed op zich, maar het lukt me niet om een losse eredivisie live wedstrijd te bestellen. Voorheen had ik op kanaal 15 een overzicht van alle wedstrijden en kon ik ze los bestellen, maar die optie zit er niet meer in... Behoorlijk matig, zeker omdat ik vanavond ajax - psv wilde kijken!
Je hebt er nu niks aan, maar zap eens naar ik geloof 225 ;) daar ergens kun je eredivisie wedstrijden bestellen die hun dan beslissen op dat moment op dat kanaal uit te zenden.
Dat werkt dus inderdaad nog niet zo goed als met oudere boxen.
pi_119844766
Horizon :r

Verschrikkelijk. Vooral dat on demand gekloot.
Ik raad het iedereen af!!!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120036748
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 04:42 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Je hebt er nu niks aan, maar zap eens naar ik geloof 225 ;) daar ergens kun je eredivisie wedstrijden bestellen die hun dan beslissen op dat moment op dat kanaal uit te zenden.
Dat werkt dus inderdaad nog niet zo goed als met oudere boxen.
Helaas, kanaal 225 is ook niks. Eredivisie Live Tekst TV ofzoiets.
Gewoon zwart scherm.

Wel een groot nadeel aan Horizon, dat je geen losse wedstrijden kunt aanvragen.
Jammer.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:20:57 #96
pi_120039871
Ik heb sinds eind september het Horizon pakket (internet en telefonie gaan ook over de box) en heb eigenlijk geen klachten. Maar ik kan me erg goed voorstellen dat mensen die veel tv kijken zich storen aan de langzame menu's en het on-demand verhaal. Daar maak ik amper gebruik van dus kan ik ook niet over oordelen. De zenders die ik wil zien doen het, internet doet het altijd op volle snelheid en de telefoon doet het ook. Jammer dat daar alleen tele-marketeers op bellen, haha.
pi_120108798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Helaas, kanaal 225 is ook niks. Eredivisie Live Tekst TV ofzoiets.
Gewoon zwart scherm.

Wel een groot nadeel aan Horizon, dat je geen losse wedstrijden kunt aanvragen.
Jammer.
Excuses net even gekeken. Het is vanaf kanaal 251 dat je on demand hebt van eredivisie live. ;)
  zondag 9 december 2012 @ 16:44:05 #98
381451 HotSummerNight
pi_120112020
Dat opnemen en terug spoelen is erg handig, maar soms gaat een programma over een ander programma heen, en dat wil ik dan direct daarna kijken.... kan dit ook?

voorbeeldje
Prog - Start - Eind
Ned1 18:00 - 18:35 < dit kijk ik nu
Ned2 18:30 - 19:30 < dit wil ik ook helemaal zien.

wat ik nu doe is ned2 opnemen, en na 19:30 terug kijken. Eigenlijk wil ik direct na Ned1 Ned2 kijken
dus:

Prog - Start - Eind
Ned1 18:00 - 18:35
Ned2 18:35 - 19:35 (dus vanaf het begin)

Kan dat?
Morgen ben ik jarig
pi_120114461
Dan zou je de lopende opname moeten bekijken om18:35 ;)
En ja dat is mogelijk. Doe dit ook wel eens.
  zondag 9 december 2012 @ 20:19:23 #100
381451 HotSummerNight
pi_120120669
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef Rainesz het volgende:
Dan zou je de lopende opname moeten bekijken om18:35 ;)
En ja dat is mogelijk. Doe dit ook wel eens.
aaah, gevonden, thanks

had opnemen al wel geprobeerd, maar als ik dan naar de zender ging en terug spoelde werkte dat niet.....

je moet dus naar mijn opname's toe, en vanuit daar starten :)
Morgen ben ik jarig
pi_120126560
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Excuses net even gekeken. Het is vanaf kanaal 251 dat je on demand hebt van eredivisie live. ;)
Klopt. Maar dan mag jij me uitleggen hoe ik op dat kanaal een wedstrijd kan kijken! Ik kom er niet uit...
  zondag 9 december 2012 @ 22:07:18 #102
251119 Rainesz
flets outz
pi_120127797
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

aaah, gevonden, thanks

had opnemen al wel geprobeerd, maar als ik dan naar de zender ging en terug spoelde werkte dat niet.....

je moet dus naar mijn opname's toe, en vanuit daar starten :)
Juist! ;)
Als goed is zou het ook moeten kunnen werken als je vanaf bv ned2 3 minuten terugspoeld. Maar dat werkt niet altijd. ;)
  zondag 9 december 2012 @ 22:11:42 #103
251119 Rainesz
flets outz
pi_120128114
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan mag jij me uitleggen hoe ik op dat kanaal een wedstrijd kan kijken! Ik kom er niet uit...
Geen idee hoe het werkt heb een abbo erop. kan op de ondemand kanalen nergens drukken. Misschien even back info en in dat rijtje kijken?
pi_120129642
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Geen idee hoe het werkt heb een abbo erop. kan op de ondemand kanalen nergens drukken. Misschien even back info en in dat rijtje kijken?
Ik heb alle mogelijkheden gechecked en kan nergens wat vinden. Erg frustrerend! Zelfs bij de UPC klantenservice konden ze me niet helpen...
  zondag 9 december 2012 @ 22:56:25 #105
381451 HotSummerNight
pi_120131096
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Juist! ;)
Als goed is zou het ook moeten kunnen werken als je vanaf bv ned2 3 minuten terugspoeld. Maar dat werkt niet altijd. ;)
nee, dat werkt hier idd niet.. ik moet vanuit de opname's gaan kijken anders krijg ik te zien wat ik net zat te kijken
Morgen ben ik jarig
pi_120334502
Van de week eens naar zo een UPC winkel geweest en eens gekeken of ik in aanmerking kon komen
voor die actie waarmee men nu adverteert (6 maanden 1/2 prijs)

Niet dus.

Punt is dat ik een abonnement heb zonder telefoon en die nog van de pre-Horizon tijd is daar de
abonnementsprijzen nu al als basisprijs tegen de ¤50,- aanlopen.(DIG met opnemen) En als je
dan nog Film1,Sport1,EredivisieLive erbij neemt (al of niet aangevuld met HBO) dan zit je al dik
boven de ¤ 115,- per maand. De abonnementen die voor die actie gelden zijn allemaal gericht op
de verkoop van Horizon en diens bijbehorende totaalpakketten. (internet,telefoon & tv)

Ik zit eronder met die verstande dat ik bij mijn huidige abonnement blijf en dus ook mijn oude DIG
recorder behoud (zilveren) en alleen HBO erbij neem. Totale abonnementsprijs elke maand? ¤ 105,-
Dat is inclusief Internet,TV,DigTV,Film1,Sport1,EredivisieLive en dan nu HBO.

Stevig maar voor de langere termijn goedkoper dan Horizon's nieuwe abonnementen in 2013.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 11:15:55 ]
pi_120334839
Het irritante is nu, dat als je HD kwaliteit wil, je niet meer over kan stappen op de HD-DVR, maar dat je gelijk een Horizon moet nemen.

Zo'n HD-DVR zou qua abbo maar heel weinig schelen op je huidige abbo, maar dan heb je wel wat lekkerder/scherper beeld, zeker op je premium kanalen !
pi_120343448
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Van de week eens naar zo een UPC winkel geweest en eens gekeken of ik in aanmerking kon komen
voor die actie waarmee men nu adverteert (6 maanden 1/2 prijs)

Niet dus.

Punt is dat ik een abonnement heb zonder telefoon en die nog van de pre-Horizon tijd is daar de
abonnementsprijzen nu al als basisprijs tegen de ¤50,- aanlopen.(DIG met opnemen) En als je
dan nog Film1,Sport1,EredivisieLive erbij neemt (al of niet aangevuld met HBO) dan zit je al dik
boven de ¤ 115,- per maand. De abonnementen die voor die actie gelden zijn allemaal gericht op
de verkoop van Horizon en diens bijbehorende totaalpakketten. (internet,telefoon & tv)

Ik zit eronder met die verstande dat ik bij mijn huidige abonnement blijf en dus ook mijn oude DIG
recorder behoud (zilveren) en alleen HBO erbij neem. Totale abonnementsprijs elke maand? ¤ 105,-
Dat is inclusief Internet,TV,DigTV,Film1,Sport1,EredivisieLive en dan nu HBO.

Stevig maar voor de langere termijn goedkoper dan Horizon's nieuwe abonnementen in 2013.
Hebben ze dat wel goed berekend in de winkel?
Had met me oude situatie CI+ extra mediabox royaal pakket HD pakket Eredivisielive/sport1 en Film1 50MB internet en Telefoon basis een maandelijks plaatje van ¤107.
Nu het zelfde riedeltje alleen dan met Horizon en 60MB internet. En mijn maandelijkse kosten komen nu uit op ¤103.
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:14:37 #109
381451 HotSummerNight
pi_120487791
Zag vandaag dat er een nieuwe interface is.

De plus punten zover:
- Bij het zappen kun je nu met de pijl naar rechts zien wat er straks komt op die zender.
- tv gids kun je nu met 3 tikken openen ( je kan direct kiezen wat je wil)
Morgen ben ik jarig
pi_120612025
Hallo Allen,

Heb zojuist de Mediabox binnen gekregen. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Gelukkig ben ik vrij positief, dus het zal allemaal wel lukken.
Wat ik aan jullie wil vragen is het volgende:
In het boekje instaleren staat dat de uitgangen 9 & 10 (USB 2.0 ingangen, niet gebruikt kunnen worden).
Is dit ook echt zo of is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten??
pi_120612546
Er is vanaf afgelopen woensdag een hele waslijst aan updates erdoorheen geknald. ;)

Hier een kleine opsomming.

quote:
Vernieuwde functionaliteiten:

• De tv-gids in het hoofdmenu toont voortaan direct de opties. U hoeft niet meer te kiezen voor 'alle zenders'.
• Tijdens het zappen ziet u voortaan de mini-EPG waarin ook het eerstvolgende programma zichtbaar is. Ook kunt u vanuit deze mini-EPG rechtstreeks naar de UPC On Demand-omgeving van de betreffende zender. Let op: dit kan alleen als door de zender een 'Programma Gemist'-functie wordt meegestuurd.
• Het navigeren door de menu´s is eenvoudiger geworden.
Verbeteringen

HD-zenders:

• De problemen die sommige abonnees ondervonden bij HD-zenders (groen/roze beeld) zijn voor een groot aantal televisies opgelost. Deze problemen ontstonden omdat er geen goede communicatie over de HDMI-kabel is tussen uw Horizon Mediabox en uw televisie. Er is een extra menu toegevoegd waar de kleurinstellingen handmatig aangepast kunnen worden. Had u last van dit probleem, doorloop dan onderstaande stappen:

1. Sluit uw Horizon Mediabox weer aan met de HDMI-kabel.
2. Ga naar 'Opties en Instellingen' en kies voor 'Televisie'.
3. Kies 'Beeldinstellingen' en vervolgens 'TV Color Model'.
4. Selecteer de optie 'RGB'. Indien dit onverhoopt niet werkt, probeer dan andere 2 opties.
• Het vastlopen van de mediabox bij het aanzetten van de ondertiteling bij HD-zenders is verholpen. Dit gebeurde vooral bij de zender BBC HD.

Opnames:

• In het menu-onderdeel 'Mijn opnamen' waren bestelde films en dergelijke nog zichtbaar, ook na afloop van de beschikbaarheidsperiode. Indien klanten dan voor deze opnames kozen kregen zij de foutcode 8182. Dit is aangepast.
• Als er onverhoopt een signaalhapering voorkomt, worden de ingeplande opnamen vanaf nu gewoon opgenomen. Dit was eerder niet het geval en dan werd de foutmelding 'Harddisk kan niet gelezen worden' getoond.
• Sommige geplande opnames werden maar gedeeltelijk opgenomen. Dit is opgelost.
• Programma's waarvan informatie (metadata) ontbreekt, konden eerder niet worden opgenomen. Met de nieuwe softwareversie is dit wel mogelijk.
• Bestelde content voor volwassenen (zogenaamde adult content) wordt niet meer weergegeven in 'Mijn Opnamen', maar blijft wel gedurende de aangegeven periode beschikbaar.
• Het aantal foutmeldingen bij het opnemen van ´soortgelijke´ programma´s is behoorlijk verminderd.

Overig:

• Als een televisieserie uit meer dan 10 afleveringen bestaat, konden deze niet allemaal weergegeven worden. Met de nieuwe softwareversie kan dit wel.
• Het niet uit stand-by komen van de mediabox is grotendeels opgelost.
• Bij het openen of gebruiken van teletekst loopt de Horizon Mediabox niet meer vast.
pi_120612614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef juanprimera het volgende:
Hallo Allen,

Heb zojuist de Mediabox binnen gekregen. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Gelukkig ben ik vrij positief, dus het zal allemaal wel lukken.
Wat ik aan jullie wil vragen is het volgende:
In het boekje instaleren staat dat de uitgangen 9 & 10 (USB 2.0 ingangen, niet gebruikt kunnen worden).
Is dit ook echt zo of is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten??
usb is geblokkeerd. ;)
pi_120614757
Als ze nu dat idiote probleem ook nog oplossen dat je je ipad en iphone kan gebruiken als remote en extra scherm, zonder dat je de horizonbox als router/ modem gebruikt, maar gewoon een losse router/moden hebt staan wordt het steeeeeds beter...
pi_120618473
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Adolecens het volgende:
Als ze nu dat idiote probleem ook nog oplossen dat je je ipad en iphone kan gebruiken als remote en extra scherm, zonder dat je de horizonbox als router/ modem gebruikt, maar gewoon een losse router/moden hebt staan wordt het steeeeeds beter...
En waarom werkt dat niet?
Heb hier ook nog aparte Modem en Router. En iPad/iPhone remote werkt gewoon. Evenals het extra scherm in zowel de remote app als natuurlijk oudere Horizon app.
pi_120618773
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Rainesz het volgende:

[..]

En waarom werkt dat niet?
Heb hier ook nog aparte Modem en Router. En iPad/iPhone remote werkt gewoon. Evenals het extra scherm in zowel de remote app als natuurlijk oudere Horizon app.
Bij mij werkt dat niet. Lees je ook enorm veel over bij de recensies van de app.

Als je een ander modem gebruikt dan de horizon werkt de app niet. Althans, bij heel veel mensen
pi_120619089
Na wat opstartproblemen werkte hij hier vlekkeloos.
Heb toen ik de Remote app en de Horizonbox wou laten connecten na een tip van iemand op een ander forum de box zeker 10 minuten van het stroom gehaald. Daarna nogmaals geprobeerd en hij connecte in 1x.

Dus App gestart....Horizonbox proberen te laten connecten....ging niet...alles afgesloten....Horizonbox 10min van het stroom...box weer opgestart...app op ipad geopend...box laten connecten. En het werkte.

Misschien deze stappen ook eens volgen mocht je dit niet gedaan hebben. ;)

(Neem aan dat je wel weet dat Horizonbox en iPad/iPhone wel op zelfde router/WiFi verbinding moeten zitten ;))
pi_120619244
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef Rainesz het volgende:
Na wat opstartproblemen werkte hij hier vlekkeloos.
Heb toen ik de Remote app en de Horizonbox wou laten connecten na een tip van iemand op een ander forum de box zeker 10 minuten van het stroom gehaald. Daarna nogmaals geprobeerd en hij connecte in 1x.

Dus App gestart....Horizonbox proberen te laten connecten....ging niet...alles afgesloten....Horizonbox 10min van het stroom...box weer opgestart...app op ipad geopend...box laten connecten. En het werkte.

Misschien deze stappen ook eens volgen mocht je dit niet gedaan hebben. ;)

(Neem aan dat je wel weet dat Horizonbox en iPad/iPhone wel op zelfde router/WiFi verbinding moeten zitten ;))
die box laten connecten gebeurt toch automatisch? Daarvoor hoef je toch geen handelingen te verichten?

En ja, alles zit in het zelfde netwerk.
pi_120619350
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Adolecens het volgende:

[..]

die box laten connecten gebeurt toch automatisch? Daarvoor hoef je toch geen handelingen te verichten?

En ja, alles zit in het zelfde netwerk.
Je moet in instellingen menu even afstandsbediening toevoegen aanklikken ;)
Gaat niet automatisch.
pi_120620617
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Je moet in instellingen menu even afstandsbediening toevoegen aanklikken ;)
Gaat niet automatisch.
modem uitgezet, alle apps afgesloten en telefoon uitgezet, box uitgezet. 10 minuten niks gedaan.

Modem aangezet, telefoon aangezet, box aangezet en proberen te connecten.

Geen resultaat...
pi_120628267
Staat er bij netwerkinstellingen toevallig een verbindingsfout?
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:09:26 #121
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120630467
Werkt die zooi nou al soepel ?
pi_120635270
Ja.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:08:51 #123
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120635551
Sinds wanneer, paar weken geleden zag i khet bij iemand thuis, fuck wat traag..

Ding is zwaar underpowered voor al die fancy graphics
  Admin maandag 24 december 2012 @ 07:26:59 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120707239
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Rainesz het volgende:
Er is vanaf afgelopen woensdag een hele waslijst aan updates erdoorheen geknald. ;)

Hier een kleine opsomming.

[..]

Dat van die tv-gids viel me al op en ik vond het meteen een simpele doch doeltreffende oplossing voor de designfout die het was. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120707770
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Sinds wanneer, paar weken geleden zag i khet bij iemand thuis, fuck wat traag..

Ding is zwaar underpowered voor al die fancy graphics
Sinds de laatste update! ;)
pi_120718546
Ik heb die update volgens mij helemaal niet gehad...
Kan ik ergens handmatig checken op updates?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 december 2012 @ 15:47:25 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_120720381
18 december was de dag van de update.

En manueel kan -> instellingen -> Horizon box -> Software -> Update.
pi_120721471
Hallo :) ik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?

quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef PowerData het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd UPC Horizon te installeren. TV doet het perfect, en ik kan daarmee ook op Internet. Echter wanneer ik probeer mijn draadloos netwerk in te stellen, krijg ik de melding dat mijn computer niet kan verbinden omdat het externe apparaat geen HTTP/WWW-verbinding toestaat. De box resetten hielp niet en het probleem doet zich voor op alle apparaten waarmee ik mee probeer te verbinden.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”
pi_120722030
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Hallo :) ik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?

[..]

Lijkt me dat iets in de netwerkinstellingen niet goed staat.
Maar kan je verder helaas niet helpen, internet loopt bij mij niet via de Horizon. :)
pi_120723400
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
18 december was de dag van de update.

En manueel kan -> instellingen -> Horizon box -> Software -> Update.
Ze hebben mij overgeslagen dan :P.
Maar thanks, ik ga het proberen.
  dinsdag 25 december 2012 @ 23:17:59 #131
381451 HotSummerNight
pi_120769334
radio luisteren terwijl je tv uit staat, dat werkt dus ook niet (als je je tv aansluit via HDMI... wat toch wel ongeveer de standaard is... scart, wie heeft dat nu nog :') )

wat een kut ding... iemand een oplossing? behalve de hdmi kabel uit je tv rukken?
Morgen ben ik jarig
  dinsdag 25 december 2012 @ 23:47:27 #132
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120770460
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
pi_120770653
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef HotSummerNight het volgende:
radio luisteren terwijl je tv uit staat, dat werkt dus ook niet (als je je tv aansluit via HDMI... wat toch wel ongeveer de standaard is... scart, wie heeft dat nu nog :') )

wat een kut ding... iemand een oplossing? behalve de hdmi kabel uit je tv rukken?
Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?
pi_120770859
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.
pi_120773295
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.
dat zou ideaal zijn :o had het er gister nog over dat ik dat graag zou willen.
Tap tap tap
pi_120776658
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?
Dan moet dat screensaver worden. ;)
Lijkt wel of de tv een signaal afgeeft of stopt met doorvoeren over hdmi. En zodra het signaal wegvalt stopt de muziek. Niemand heeft nog een degelijke oplossing voor dit probleem. ;)
pi_120776661
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 00:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dat zou ideaal zijn :o had het er gister nog over dat ik dat graag zou willen.
Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d. :)
pi_120776976
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 07:03 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dan moet dat screensaver worden. ;)
Lijkt wel of de tv een signaal afgeeft of stopt met doorvoeren over hdmi. En zodra het signaal wegvalt stopt de muziek. Niemand heeft nog een degelijke oplossing voor dit probleem. ;)
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 26 december 2012 @ 09:25:47 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_120776994
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
yes, zit er op.
pi_120777093
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 07:06 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d. :)
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?
Tap tap tap
pi_120777133
Ik wacht ook nog wel een half jaartje. Ik lees her en der teveel over kinderziekten en daar heb ik niet zoveel zin in, geloof ik. :')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_120777347
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vast wel, hoop alleen wel voor dezelfde prijs als nu voor een extra mediabox.
pi_120777363
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jawel, audio loopt hier ook via optical. ;)
Geen idee of het dan nog werkt ;) En niet iedereen heeft ook de mogelijkheid om het zo te doen. :)
pi_120777395
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Overstappen hoeft niet als je al Horizon hebt. Net als dat mensen voorheen voor 4 Euro extra p.m. een 2e media box in huis konden krijgen. Zal dat met die Client Box op zelfde manier gaan. Je voegt dus alleen wat toe in je abbo.
pi_120783132
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:

[..]

Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.
Meld je klacht bij UPC en zorg dat ze een monteur langssturen die dit helemaal voor je regelt en instelt.

Ik beloof je dat in een keer al je problemen zijn opgelost! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2012 14:09:12 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 16:15:40 #146
pi_120786757
quote:
6s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.
Meld je klacht bij UPC en zorg dat ze een monteur langssturen die dit helemaal voor je regelt en instelt.

Ik beloof je dat in een keer al je problemen zijn opgelost! :Y
Kanttekening bij jouw opmerking is wel dat het netwerk uit UPC spul moet bestaan, dus of alleen de HB of de HB en apart door UPC geleverd modem/router. Als er andere routers/switches/extenders e.d. zijn toegevoegd kan je niet verwachten dat een monteur daar uit komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als je een beetje kennis van zaken hebt en zeker weet dat je kabels in orde zijn zou ik het nu aanvragen. Als je niet vertrouwd bent met de materie zou ik wachten, hoelang je dan moet wachten weet ik niet, of een monteur erbij vragen (is gratis geloof ik). Kans op problemen bij een overstap hou je altijd, en dat is niet alleen bij UPC zo ;)

[ Bericht 30% gewijzigd door Inschrijven_valt_niet_mee op 26-12-2012 16:30:44 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 19:13:30 #147
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120791106
Ja dat zit allemaal goed, oehlbach kabels :)
Problemen ben ik niet bang voor alleen dat ik me ga irriteren aan dat ding, alles moet gewoon snappy reageren, als dat niet het geval is blijf ik wel bij mn oude mediabox.

De reden dat ik over wil gaan is dat ik voor een paar euro meer 120 mbit heb..
Maja dan krijg je dus ook verplicht die horizon dr bij..
pi_120792396
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat zit allemaal goed, oehlbach kabels :)
Problemen ben ik niet bang voor alleen dat ik me ga irriteren aan dat ding, alles moet gewoon snappy reageren, als dat niet het geval is blijf ik wel bij mn oude mediabox.

De reden dat ik over wil gaan is dat ik voor een paar euro meer 120 mbit heb..
Maja dan krijg je dus ook verplicht die horizon dr bij..
Niet geheel waar, je zou kunnen bellen met dat je alleen 120mb internet wil en je de rest van je pakket niet wilt aanpassen. ;) 120mb is niet Horizon exclusief.
  woensdag 26 december 2012 @ 20:12:25 #149
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120792454
Wel met een leuke prijs.. Dat werd mij verteld iig
pi_120793593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Denk als je alleen internetsnelheid wijzigt je ¤8 extra gaat betalen.
Mocht je nu overstappen naar Horizon betaal je voor 120mb ik meen ¤2 extra op het gehele pakket ;)
  woensdag 26 december 2012 @ 21:04:32 #151
pi_120793740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoe het met prijzen zit weet ik niet maar snappy reageren kan je met de HB vergeten. (Moet ik ook even vermelden dat ik met de oude box nooit tv keek, dus ik weet niet of het nou echt zoveel slechter is als men beweerd.)
  woensdag 26 december 2012 @ 21:14:53 #152
381451 HotSummerNight
pi_120794056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Hoe het met prijzen zit weet ik niet maar snappy reageren kan je met de HB vergeten. (Moet ik ook even vermelden dat ik met de oude box nooit tv keek, dus ik weet niet of het nou echt zoveel slechter is als men beweerd.)
wat is HB eigenlijk?
Morgen ben ik jarig
pi_120795466
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:14 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

wat is HB eigenlijk?
Horizon Box. ;)
pi_120795495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Vind persoonlijk de HB al een hele vooruitgang met de Cisco box ;)
  woensdag 26 december 2012 @ 23:09:17 #155
381451 HotSummerNight
pi_120798274
Vandaag voor het eerst gehad, 2x binnen 1 uur.....

Ik zat iets live te kijken, heb de box op pauze gezet om wat te drinken te zetten... kom terug, ga verder met kijken, na een paar minuten... beeld hangt... paar seconde later begint het beeld ineens sneller te lopen zonder audio... uiteindelijk komt de box er niet meer uit, beeld zwart. naar een andere zender gezapt, terug en ik kon weer verder kijken... maar wel 5 minuten van het programma kwijt.

zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Morgen ben ik jarig
pi_120808714
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef HotSummerNight het volgende:

Ik zat iets live te kijken, heb de box op pauze gezet om wat te drinken te zetten... kom terug, ga verder met kijken, na een paar minuten... beeld hangt... paar seconde later begint het beeld ineens sneller te lopen zonder audio... uiteindelijk komt de box er niet meer uit, beeld zwart. naar een andere zender gezapt, terug en ik kon weer verder kijken... maar wel 5 minuten van het programma kwijt.

Lees op andere sites dat er gisteren veel problemen waren met de Horizon Box. Dus denk dat je daar ook de dupe van was. Veel storingen in het signaal.
Hier liep de box gisteren 1x vast, rond 22:00 waren de problemen hier verder weer verholpen.
pi_120834304
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:58 schreef Rainesz het volgende:
Staat er bij netwerkinstellingen toevallig een verbindingsfout?
Op de app? Krijg ik dit;

En ja, de HB en de iPhone zitten in het zelfde netwerk, Cisco modem/router van UPC
pi_120852958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Op de app? Krijg ik dit;

[ afbeelding ]

En ja, de HB en de iPhone zitten in het zelfde netwerk, Cisco modem/router van UPC
heb je toevallig Twonky draaien?
pi_120853392
twonky is een hel om werkend te krijgen in combi met dhcp op je eigen router. zijn wel enkele workarounds voor maar het is een crime...
Hooray for boobies!
pi_120854047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
twonky is een hel om werkend te krijgen in combi met dhcp op je eigen router. zijn wel enkele workarounds voor maar het is een crime...
En Twonky blokkeert om een vage reden ook je iPhone/iPad. ;)

Sowieso PS3 Media server voor de Horizon _O_
pi_120854102
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:08 schreef Rainesz het volgende:

[..]

heb je toevallig Twonky draaien?
Ik heb een Synology DS413j draaien, maar die heb ik ook wel eens helemaal uitgeschakeld, samen met de rest allemaal.

Vervolgens eerst modem aangezet, toen die online was de HB aangezet toen de iPhone aangezet en de Synology uitgelaten. Hielp ook niet..
pi_120854997
Lijkt toch een verbindingsprobleem in je HB. Hij geeft niet de status offline aan in het display?

Kun je eens in de Horizon box kijken bij opties--thuisnetwerk--status thuisnetwerk?

Thuisnetwerkmodus - Brug Functie
Netwerkstatus - verbonden.

Staat dit bij jou ook zo?
pi_120855179
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:50 schreef Rainesz het volgende:
Lijkt toch een verbindingsprobleem in je HB. Hij geeft niet de status offline aan in het display?

Kun je eens in de Horizon box kijken bij opties--thuisnetwerk--status thuisnetwerk?

Thuisnetwerkmodus - Brug Functie
Netwerkstatus - verbonden.

Staat dit bij jou ook zo?
Ja, zo staat het bij mij.

In het begin was die HB ook het modem en router, toen kon ik er ook op inloggen via een laptop. Nu ik weer een apart modem heb kan ik er ook niet meer op inloggen. Wat ik ook niet uit krijg is de SSID van dat desbetreffende draadloze netwerk van toen. Die blijf ik zien, als ik ermee connect krijg ik (natuurlijk) geen connectiviteit.

Lees in de appstore dat er veel problemen zijn met de app icm een losse router/modem. Zal wel niet gaan werken zo..
pi_120855360
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:55 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja, zo staat het bij mij.

In het begin was die HB ook het modem en router, toen kon ik er ook op inloggen via een laptop. Nu ik weer een apart modem heb kan ik er ook niet meer op inloggen. Wat ik ook niet uit krijg is de SSID van dat desbetreffende draadloze netwerk van toen. Die blijf ik zien, als ik ermee connect krijg ik (natuurlijk) geen connectiviteit.

Lees in de appstore dat er veel problemen zijn met de app icm een losse router/modem. Zal wel niet gaan werken zo..
Al eens volledig gereset naar fabrieksinstellingen?
Misschien is er bij de overstap van functionaliteit van de de Horizon een fout ingeslopen.
pi_120856120
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Al eens volledig gereset naar fabrieksinstellingen?
Misschien is er bij de overstap van functionaliteit van de de Horizon een fout ingeslopen.
Ook al gedaan ja. En nadat ik dat had gedaan was er niks veranderd :')

Ik wist mijn pincode toen niet meer, dus denk hoppa! Resetten maar. Pincode zat er nog in, oude opnames stonden er nog en zelfs de SSID was nog aangepast. Geen idee wat er wel ge-reset is, want het hele proces duurde wel 10 minuten ofzo :|W
pi_120856246
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:27 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ook al gedaan ja. En nadat ik dat had gedaan was er niks veranderd :')

Ik wist mijn pincode toen niet meer, dus denk hoppa! Resetten maar. Pincode zat er nog in, oude opnames stonden er nog en zelfs de SSID was nog aangepast. Geen idee wat er wel ge-reset is, want het hele proces duurde wel 10 minuten ofzo :|W
Dan is er met Resetten al een fout ;) Ik zou gewoon eens bellen voor een nieuwe box.

quote:
Probeer eens een harde reset:

1) Box uitschakelen.
2) Box inschakelen
3) Als het oranje of blauw lichtje verschijnt: op het apparaat de - indrukken (hoe zeg je zoiets nou bij zo'n apparaat?) en even (5-7 seconden) vasthouden. Als het goed is verschijnt er nu iets van 0% scanning of loading in het display.

Als het mislukt, probeer het dan opnieuw. Dit komt vrij precies.
De - toets aanraken terwijl je de box aanzet werkt bij mij meestal niet.
pi_120859389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef HotSummerNight het volgende:

Nou,gek genoeg had ik dit ook op het tijdstip wanneer jij dit stukje hierboven poste.
Schijnbaar kan het gebeuren dat het apparaat tijdens een opname ineens zichzelf gaat updaten
waardoor inderdaad je opname wordt afgebroken en je box ineens een blank scherm vertoont alsof hij uitstaat.

Heel vervelend maar gelukkig komt het niet vaak voor,dus gewoon ondergaan is mijn advies.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 13:11:35 ]
pi_120862887
ps3 media server ? leg uit!
Hooray for boobies!
pi_120863031
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
ps3 media server ? leg uit!
http://www.ps3mediaserver.org/

Werkt tig keren beter als Twonky! *O*
pi_120863227
Zonder de site te hebben bekeken, is dit software welke je draait op een pc waarmee je een ps3 als mediaserver instelt of hoe moet ik dat zien?

Toeval wil dat ik in mijn 2e jeugd zit en binnenkort een game console ga aanschaffen... ;)
Hooray for boobies!
pi_120863562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zonder de site te hebben bekeken, is dit software welke je draait op een pc waarmee je een ps3 als mediaserver instelt of hoe moet ik dat zien?

Toeval wil dat ik in mijn 2e jeugd zit en binnenkort een game console ga aanschaffen... ;)
Nee en ja, het heet zo omdat het in het begin van het project alleen voor PS3 was bedoelt.
PS3 Media Server is a DLNA-compliant UPnP Media Server. Voor op je PC inderdaad.

Ik gebruik hem dus veelal met me Horizon box of met me Mediaspeler.
pi_120864384
Ok die mogelijkheid kende ik nog niet. Kijk nu films e.d. via twony maar dan direct op mijn tv met het nadeel dat deze veel formats niet kent.

Zal vanavond eens kijken of ik de horizon met ps3 wel aan de praat kan krijgen om als mediaspeler te fungeren. Heb je vooraf nog aanpassingen gedaan op je box? ik heb box en router los van elkaar.
Hooray for boobies!
pi_120864489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ok die mogelijkheid kende ik nog niet. Kijk nu films e.d. via twony maar dan direct op mijn tv met het nadeel dat deze veel formats niet kent.

Zal vanavond eens kijken of ik de horizon met ps3 wel aan de praat kan krijgen om als mediaspeler te fungeren. Heb je vooraf nog aanpassingen gedaan op je box? ik heb box en router los van elkaar.
Zolang het op het zelfde netwerk zit zal PS3 media server je Horizon gelijk vinden. Hij zal hem aanduiden als xmbc in de renders. ;) En op je Horizon box kun je hem dan zo vinden.
pi_120865770
hangt met een mooie lankabel direct in de router, dat gaat wel lukken!
Hooray for boobies!
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:56:21 #175
pi_120865882
Thanks Rainesz :D PS3 media server werkt inderdaad lekkerder dan Twonky. Moet nog wat pielen met de instellingen maar hij geeft tenminste submappen weer *O* (Ohja, ik moest op Windows 8 Java runtime zelf installeren. PMS wilde het wel proberen maar gaf steeds een timeout..)
pi_120870472
Is dit ook te doen voor digibeten?
Tap tap tap
pi_120873083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Die PS3 media server?
Ja simpeler als deze wordt het niet ;)
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:42:47 #178
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_120873306
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Enige wat je nodig hebt is die ps3 media server, java en een mediaspeler.
Makkelijk te begrijpen :Y
pi_120876851
Ik doelde meer op horizon in het algemeen want ik heb geen idee waar jullie het over hebben :D
Tap tap tap
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:07:55 #180
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_120877796
Ja hoor stekker erin en ergeren maar
pi_120879337
Na 2 weken niet gebruikt te hebben deed de box het vanavond in één keer na het inschakelen.
Weet iemand wat het kan zijn? Ik vertrouw het niet.
pi_120881199
aardlussen!
Hooray for boobies!
pi_120882152
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hoor stekker erin en ergeren maar
:'( ik ga hem over een paar weken aanvragen, of ik ga voor xs4all :')
Tap tap tap
pi_120901639
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:'( ik ga hem over een paar weken aanvragen, of ik ga voor xs4all :')
Als je het bestelt gewoon een gratis monteur erbij vragen.
Enigste nadeel die de box heeft is dat het signaal vrij goed moet zijn.
Maar als dit zo is, zal je bijna geen problemen hebben met de box. Ohw en wees slim, neem een aparte modem/router. ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:36:30 #185
pi_120907993
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:55 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Ohw en wees slim, neem een aparte modem/router. ;)
Ik heb alles in één en dat werkt bij mij prima. (Kabel komt wel binnen in de woonkamer, dus korte kabels.) Heb sinds september nog geen problemen met internet of telefonie gehad ;)
pi_120910880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Ik heb alles in één en dat werkt bij mij prima. (Kabel komt wel binnen in de woonkamer, dus korte kabels.) Heb sinds september nog geen problemen met internet of telefonie gehad ;)
Hier is afstand van wandcontactdoos en tv een kleine 12 meter ;)
Dus had geen zin om hele berg kabels door de woonkamer te leggen. ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 14:58:01 #187
pi_120911354
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hier is afstand van wandcontactdoos en tv een kleine 12 meter ;)
Dus had geen zin om hele berg kabels door de woonkamer te leggen. ;)
In die situatie zou ik ook een aparte modem/router nemen ja :) Ik had hier modem, router en mediabox (drie kastjes dus) bijna op elkaar staan dus was wel blij dat het naar één kastje ging.
  maandag 31 december 2012 @ 11:56:25 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121002916
De app voor ipad is sinds een paar dagen niet meer vooruit te branden, jullie ook last van?
pi_121002965
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Aventura het volgende:
De app voor ipad is sinds een paar dagen niet meer vooruit te branden, jullie ook last van?
Zaterdag had ik er last van, gisteravond werkte hij hier weer perfect.
Hij gaf zaterdag ook een server fout.
pi_121008772
ok, ps3 draait als een zonnetje maar zoals altijd gaat er natuurlijk ook weer iets fout... :O

zaterdag viel me ineens op dat de box niet meer te zien was in het netwerk. na veel proberen uiteindelijk terug naar fabrieksinstellingen en jawel, de beruchte 1050 foutmelding.

Na veel proberen toch maar de HD gebeld en kreeg te horen dat dit soort acties levensgevaarlijk zijn omdat er veel fout kan gaan. Natuurlijk even hartelijk gelachen om daarna een monteursmelding te laten maken voor a.s. vrijdag....
Hooray for boobies!
  maandag 31 december 2012 @ 16:31:32 #191
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121014244
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, ps3 draait als een zonnetje maar zoals altijd gaat er natuurlijk ook weer iets fout... :O

zaterdag viel me ineens op dat de box niet meer te zien was in het netwerk. na veel proberen uiteindelijk terug naar fabrieksinstellingen en jawel, de beruchte 1050 foutmelding.

Na veel proberen toch maar de HD gebeld en kreeg te horen dat dit soort acties levensgevaarlijk zijn omdat er veel fout kan gaan. Natuurlijk even hartelijk gelachen om daarna een monteursmelding te laten maken voor a.s. vrijdag....
Welke actie's :?
pi_121017923
terug zetten naar fabrieksinstellingen. Moest even gniffelen toen ik dat hoorde en op mijn tegenvraag dat dit juist het meest basic is bij bijna elk elektronisch apparaat en altijd moet werken zonder problemen was het stil.
Hooray for boobies!
  maandag 31 december 2012 @ 18:21:03 #193
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121018135
Echt :D

Hahahaha wtf hey..
pi_121097196
Hey! Top tips allemaal in dit topic, ben sinds vandaag in bezit van horizon en het beloofd veel!

Wel heb ik echter nog een aantal vragen, wellicht moet ik hier toch de upc helpdesk voor bellen maar ik las her en der verhalen dat dit vaker zou voorkomen.

een aantal zenders werkt niet bij mij, waaronder rtl4, rtl5 en passie (:'(). Zodra ik naar deze paginas ga geeft de box eerst een vol bereik balkje aan, waarna hij heel snel onder nul duikt. Druk ik op OK dan zegt hij dat mijn mediabox geen verbinding kan maken. Code 2020.

Eerst dacht ik bij mezelf, ok, slechte bekabeling, dat kan helaas, maar mijn internet werkt zeer goed. 56.21 downstream en 5.67 upstream (waar ik ook voor betaal). Ping is 12ms.

Mijn idee was, dat als internet helemaal toppie is, tv ook toppie zou moeten zijn, klopt mijn beredenering hier?
Of is er, zoals ik op sommige andere sites lees, nog een aantal kinderziektes in het spel? De berichten hiervan zijn wel ouder (van september).

Misschien dat jullie mij uitsluitsel kunnen geven :)

Waar ik ook tegenaan loop is een klein euvel met ps3 media server. Ik heb de laatste versie gedownload en mijn horizonbox ziet hem ook goed. Echter laat hij maar per map 10 submappen zien, op alfabetische volgorde. Verwijder ik er een handmatig, dan komt er een ander voor in de plaats (dus het lijkt mij geen probleem met te lange namen of iets dergelijks). Is er een knopje dat ik hier over het hoofd gezien heb?
Ik heb uiteraard gewacht in de mappenstructuur, misschien dat deze nog opgebouwd moest worden, maar dat gebeurde ook niet. Het afspelen van wat hij wel ziet werkt wel goed!

Alvast bedankt voor de hulp!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_121117827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef Maax het volgende:
Hey! Top tips allemaal in dit topic, ben sinds vandaag in bezit van horizon en het beloofd veel!

Wel heb ik echter nog een aantal vragen, wellicht moet ik hier toch de upc helpdesk voor bellen maar ik las her en der verhalen dat dit vaker zou voorkomen.

een aantal zenders werkt niet bij mij, waaronder rtl4, rtl5 en passie (:'(). Zodra ik naar deze paginas ga geeft de box eerst een vol bereik balkje aan, waarna hij heel snel onder nul duikt. Druk ik op OK dan zegt hij dat mijn mediabox geen verbinding kan maken. Code 2020.

Eerst dacht ik bij mezelf, ok, slechte bekabeling, dat kan helaas, maar mijn internet werkt zeer goed. 56.21 downstream en 5.67 upstream (waar ik ook voor betaal). Ping is 12ms.

Mijn idee was, dat als internet helemaal toppie is, tv ook toppie zou moeten zijn, klopt mijn beredenering hier?
Of is er, zoals ik op sommige andere sites lees, nog een aantal kinderziektes in het spel? De berichten hiervan zijn wel ouder (van september).

Misschien dat jullie mij uitsluitsel kunnen geven :)

Waar ik ook tegenaan loop is een klein euvel met ps3 media server. Ik heb de laatste versie gedownload en mijn horizonbox ziet hem ook goed. Echter laat hij maar per map 10 submappen zien, op alfabetische volgorde. Verwijder ik er een handmatig, dan komt er een ander voor in de plaats (dus het lijkt mij geen probleem met te lange namen of iets dergelijks). Is er een knopje dat ik hier over het hoofd gezien heb?
Ik heb uiteraard gewacht in de mappenstructuur, misschien dat deze nog opgebouwd moest worden, maar dat gebeurde ook niet. Het afspelen van wat hij wel ziet werkt wel goed!

Alvast bedankt voor de hulp!
Internet kabel is helaas heel wat anders als je tv kabel. ;)
Dus kan heel goed zijn dat je TV kabel inderdaad een te slecht signaal geeft, en de RTL zenders zijn vaak bij iedereen de eerste kanalen die beginnen te storen bij een slecht signaal.
In het Horizon menu moet je ergens terug kunnen vinden wat je tv sigaanl sterkte en kwaliteit is. Daarna zou je de kabel eens kunnen nakijken. Kun je beter zelf doen, want volgens mij is UPC die niet verplicht kosteloos te vervangen voor je. Kabel die UPC gebruikt is Hirschmann Koka 779. ;)
Dus je zou die er eerst zelf tussen kunnen zetten voordat je belt.
pi_121121477
Hallo weet ook iemand wanneer

de horizon client uit komt?

http://www.totaaltv.nl/nieuws/10181/UPC_Horizon_cli
pi_121123968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef GodZZila het volgende:
Hallo weet ook iemand wanneer

de horizon client uit komt?

http://www.totaaltv.nl/nieuws/10181/UPC_Horizon_cli
Eerste kwartaal belooft UPC, maar hou maar op ergens in 2013. ;)
pi_121132342
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:11 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Internet kabel is helaas heel wat anders als je tv kabel. ;)
Dus kan heel goed zijn dat je TV kabel inderdaad een te slecht signaal geeft, en de RTL zenders zijn vaak bij iedereen de eerste kanalen die beginnen te storen bij een slecht signaal.
In het Horizon menu moet je ergens terug kunnen vinden wat je tv sigaanl sterkte en kwaliteit is. Daarna zou je de kabel eens kunnen nakijken. Kun je beter zelf doen, want volgens mij is UPC die niet verplicht kosteloos te vervangen voor je. Kabel die UPC gebruikt is Hirschmann Koka 779. ;)
Dus je zou die er eerst zelf tussen kunnen zetten voordat je belt.
Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.
Dat signaal bij rtl 4 is letterlijk helemaal niks. Zodra ik naar de zender ga zie ik eerst wel een bereik balkje, dat geeft 80% aan. Het beeld blijft wel zwart, en na een paar seconden (3-5 sec) wordt het balkje ineens 0.
De kabel die ik gebruik is de bijgeleverde kabel die direct mijn wandcontact doos ingaat. Dit is echter wel een opgesplitste woning, meerdere etages die ooit 1 geheel waren. Misschien dat met het verbouwen het eea niet goed is gedaan :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:23:10 #199
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_121142651
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Rainesz het volgende:

[..]

http://www.ps3mediaserver.org/

Werkt tig keren beter als Twonky! *O*
Heb niet echt problemen met Twonky behalve dat 'ie veel formats niet afspeelt, dus deze vanavond ook maar eens proberen.

Behalve dat af en toe sommige zenders geen ontvangst, vaak is dit dan rtl5.
pi_121145901
Even voor de toekomst deze vraag.

Klopt het dat je met de nieuwe UPC box (Horizon) dus alles via wifi kan streamen? naar je overige computers (beperkt en zo ja,hoeveel maximaal) en je ook via installatie van naar alle waarschijnlijkheid een aparte app op je tablet naar bijvoorbeeld live voetbalwedstrijden gratis kunt kijken als je al een vast abonnement bij UPC hebt?

En is het dus waar dat je verlost bent van allerlei kabels die door je huis loopt als je bijvoorbeeld het signaal van je tv of internet ook via andere tv's of computers in je woning wilt doorgeven zodat meerdere mensen van je abonnement gebruik kunnen maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 12:02:25 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:07:29 #201
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121158704
Heb het vandaag ook aangevraagd, kon ook niet anders want ik wil kunnen blijven opnemen én HD erbij. Een gewone uitbreiding HD kan niet meer... Was ik een beetje verbolgen over, dus ze halveren de activatiekosten.

Ben benieuwd...

Het is dus wel beter geworden sinds de introductie?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:44:07 #202
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121160081
Ja ook zo mooi, activatie kosten.. Lol say whut ..

Ff een vinkje aanzetten, retards
pi_121160394
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:03:57 #204
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121160756
Ik binnenkort ook overstappen maar no way dat ik zoiets ga betalen
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:27:18 #205
251119 Rainesz
flets outz
pi_121161476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Maax het volgende:

[..]

Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.
Dat signaal bij rtl 4 is letterlijk helemaal niks. Zodra ik naar de zender ga zie ik eerst wel een bereik balkje, dat geeft 80% aan. Het beeld blijft wel zwart, en na een paar seconden (3-5 sec) wordt het balkje ineens 0.
De kabel die ik gebruik is de bijgeleverde kabel die direct mijn wandcontact doos ingaat. Dit is echter wel een opgesplitste woning, meerdere etages die ooit 1 geheel waren. Misschien dat met het verbouwen het eea niet goed is gedaan :(
Dat balkje wat je bij het zappen ziet is hoelang een programma bezig is. ;) Heeft niks met je signaalkwaliteit te maken, dit moet je toch echt bij de instellingen opzoeken.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:31:11 #206
251119 Rainesz
flets outz
pi_121161583
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Even voor de toekomst deze vraag.

Klopt het dat je met de nieuwe UPC box (Horizon) dus alles via wifi kan streamen? naar je overige computers (beperkt en zo ja,hoeveel maximaal) en je ook via installatie van naar alle waarschijnlijkheid een aparte app op je tablet naar bijvoorbeeld live voetbalwedstrijden gratis kunt kijken als je al een vast abonnement bij UPC hebt?

En is het dus waar dat je verlost bent van allerlei kabels die door je huis loopt als je bijvoorbeeld het signaal van je tv of internet ook via andere tv's of computers in je woning wilt doorgeven zodat meerdere mensen van je abonnement gebruik kunnen maken?
Vanaf de Horizon kun je niks streamen, programma's die je opneemt kun je alleen op de horizon kijken, en later dit jaar ook op de client horizon op evt je slaapkamer. Wel kun je alles met bv twonky of PS3 media server alles naar je horizon streamen. ;)
Verder heb ik hier een keer in het begin een test gedaan met online kijken.
Op tv stond Sport1 aan. op iPad1 sport1 voetbal op ipad 2 RTL4 op de laptop Sport1 Tennis en op een PC streamde NL3 en dit werkte allemaal zonder buffers. Dat ging dus perfect.

Om van kabels verlost te zijn moet je dus of streamen vanaf de website, of later dit jaar een Horizon Client box erbij bestellen ;) Deze zal ook via Wifi werken dus hoef je ook geen kabels voor te trekken.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:34:52 #207
51286 w00h00
Digital man!
pi_121161706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef nelisb het volgende:
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
pi_121161910
vandaag monteur van upc gehad ivm horizon problemen. Na een uur hem maar even geholpen en aangegeven dat probleem zat in HD in combi met modem welke remote moest worden gereset. hij HD bellen en zoals ik al had aangegeven is de modem kaduk.

Ff swappen en het werkt weer... pffft...
Hooray for boobies!
pi_121166996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
Verlenging.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:21:13 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_121192622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef nelisb het volgende:

[..]

Verlenging.
Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad.. :'(
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:23:45 #211
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121192705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad.. :'(
Wat een onzin
pi_121438725
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Tap tap tap
pi_121471256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Kan UPC ook voor je doen. ;)
pi_121476577
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
Tap tap tap
pi_121476965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan hoop ik dat je nog een logeerkamer vrij hebt. :P
  zondag 20 januari 2013 @ 00:39:17 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_121784904
Kun je eigenlijk de beelden van de Horizonbox ook draadloos naar de computer sturen?
Die box heeft maar één HDMI uitgang...

Horizon.tv heeft veel te veel vertraging.
pi_121790145
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?

Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit |:(.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 20 januari 2013 @ 11:24:35 #218
251119 Rainesz
flets outz
pi_121791098
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?

Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit |:(.
Super snel is het niet, maar er is prima mee te leven. ;)
pi_121791331
Ik heb paar weken geleden deze AB gekocht icm de hele setup hier;

Dat werkt wel perfect moet ik zeggen.

Toevallig laatst iemand van UPC aan de lijn om wat anders, meisje vroeg me of ze me nog ergens anders mee kon helpen, maakte de opmerking van "Vast niet", dus zij helemaal behulpzaam, waarna ik zei dat de Horizon remote app nog steeds niet werkte, maar er niet in geloofde dat ze me ermee kon helpen, omdat het allemaal veel te buggie was..

Vertelde ze me dat je 3x je wachtwoord moet wijzigen in Mijn UPC, waarna de app opnieuw een verbinding maakt met de box en het zou moeten werken.

Geprobeerd, je krijgt wel dat je opnieuw moet inloggen en opnieuw ging zoeken, maar nog steeds niks hoor.
pi_121886971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
En je weet dat UPC zelf geen monteurs in dienst heeft maar dit uitbesteedt?

Na afloop zal men vragen of je tevreden bent over de geleverde monteur en
of je via mail een lijst over de geleverde diensten wil invullen.
pi_121893808
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
nog net zo traag. meerprijs niet waard.
  Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 18:52:09 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121898960
Ik beveel Horizon nog niet aan anderen aan, wanneer ze het me vragen. De gebruiksvriendelijkheid van het menu is daarbij de belangrijkste factor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:12 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121953726
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.

Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.

Shit.

Box uit. Box aan.

Hoofdmenu. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* door het menu naar Alle Video's. *tap* *tap* naar TV Zenders. Menu opent niet. *tap* opzij. Dat werkt wel. *tap* terug opzij. *tap* voor TV Zenders. Doet niks.

Op dit punt heb ik ook een paar keer een melding gehad dat de box geen verbinding heeft. Onzin, anders toont-ie dat menu niet. *tap* TV Zenders. Niets. *tap* Omlaag naar Zoeken. *tap* Zoekvenster openen.

iPhone erbij, want die heeft een toetsenbord in de Horizon app. Ik probeer 'hobo' in te tikken maar tik per ongeluk 'jobo'. Backspace reageert niet, maar dat zag ik niet, dus nu staat er 'jobohobo'. Ik *tap* terug uit het zoekvenster en *tap* er weer in. Probeer weer 'hobo' te tikken, maar kom niet verder dan 'ho'. Zoekindex kent dus de titel niet, want er is niets dat een B als derde letter heeft. Raar dat-ie 'jobohobo' wel accepteerde, dan.

Ik weer *tap* *tap* terug naar het menu TV Zenders. Doet nog steeds niets. Grrr.

Jaaa, leuk, "even" een filmpje kijken. Pfrt. :{w

(ik heb wat *tap*'s en andere stappen overgeslagen -- mijn ervaring van zojuist was nog iets erger dan dit)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121972251
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
pi_121973297
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
Volgens mij niet.
Tap tap tap
pi_121973324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Breuls het volgende:
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.

Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.

Shit.

QFT.

krijg de laatste dagen ook steeds vaker storing als ik naar het on demand gedeelte ga.
  Admin donderdag 24 januari 2013 @ 09:19:08 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121973388
Heb de film uiteindelijk na nog een (paar) keer proberen aan de gang gekregen. Ben er toen in totaal drie kwartier mee bezig geweest. Heb toen de film begon (tweede poging overigens; hij startte eerst als een soort mix van de film en datgene wat op dat moment op tv werd uitgezonden -- hele rare bug is dat) niet meer aan de afstandsbediening gezeten, in de vrees dat-ie eruit zou klappen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121973792
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
In de voorwaarde en website van Horizon staat alleen dat je kabel TV moet hebben.
pi_121974072
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

In de voorwaarde en website van Horizon staat alleen dat je kabel TV moet hebben.
Maar je kunt Horizon volgens mij niet 'los' bestellen. O, en alles gaat via internet op dat apparaat.
Tap tap tap
pi_121975367
nee hoor, internet staat er helemaal los van. Coax kabel gaat vanaf wandcontactdoor naar je horizon box.

ik heb bv mijn router los van de horizon gelaten en had vorige week 2 dagen storing met internet. horizon draaide stug door ;)
Hooray for boobies!
pi_121976429
Een vraag even tussen alles door.

Ik lees zoveel klachten over die nieuwe UPC box, waarom lees ik nergens dat mensen gewoon hun abonnement opzeggen na zoveel ellende en naar hun eventuele oude UPC abonnement en bijbehorende digitale videobox terugschakelen.

Elke UPC Center heeft nog legio van die dingen achter de balie staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 10:53:43 ]
  Admin donderdag 24 januari 2013 @ 10:59:30 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121976634
Ik ga niet terug omdat je een slechte Horizon moet vergelijken met een gemiddelde Cisco of Thompson box. De Horizon is een actief in ontwikkeling zijnde platform dat gemiddeld beter is dan het oude platform, en waarvan ik persoonlijk verwacht dat de interface-problemen in toekomstige updates worden verholpen. Horizon heeft simpelweg potentie die nog waargemaakt moet worden.

Voor mij zit het grootste probleem in de bediening: het menu is traag en vaak unresponsive, bevat veel te veel stappen om ergens te komen, is vervelend ingedeeld (voor wat betreft het gebruik van ruimte-opslokkende thumbnails ipv een eenvoudige snelle lijst) en ontmoedigt het gebruik van de extra features. De basis echter; het tv-kijken en gebruik maken van de tv-gids, is van een minimaal niveau dat ik dagelijks tv kan kijken zonder me te ergeren.

Ik accepteer het dus tijdelijk, in de hoop op beter. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_122046737
Vanaf vandaag ook aangesloten en ben er redelijk tevreden mee. Het doel was internetsnelheid verhogen en dat is ook goed gelukt. Van een magere ±4mbit bij KPN (adsl) naar bijna de volle 60mbit van UPC. Ik had hoop op betere DLNA dan van mijn televisie maar het is nog erger zelfs, vrij weinig content wat afgespeeld wordt. Dat en de soms onlogische menustructuur (geen guide knop?) zijn de enige minpunten voor nu.
pi_122376431
Ik neem aan dat je de box aansluit op je tv met een HDMI kabel?
pi_122378770
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik neem aan dat je de box aansluit op je tv met een HDMI kabel?
Ik? Jazeker.
pi_122379847
Ik zit er toch aan te denken om te switchen. Heb sindskort een HD led tv gekocht met HDMI. Ik wil dan toch hdmi aansluiting hebben denk ik. Het enige nadeel is alleen het opnemen (plannen) van programma's.

Binnenkort maar eens bellen wat voor aanbieding ze kunnen maken.
pi_122389563
Nou, de boel staat er hoor. Het is tot nu toe wel mooi maar omslachtig. Ik mis het zappen :D
Tap tap tap
pi_122389971
Zappen is er niet meer bij?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:04:25 #240
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_122394763
Ik heb nu een maandje die Horizonbox en ik moet zeggen dat redelijk tevreden ben. Ik kwam van een 30/3 alles in 1 pakket met die Thomson DVR bak, maar dat was pas een ramp, die liep echt om de haverklap vast.

Streamen (draadloos) vanaf de NAS gaat prima, opnemen gaat goed, het menu is wat omslachtig en is aan de trage kant maar vind ik niet echt storend.

Overigens is het gewoon mogelijk om een modem (docsis 3.0) erbij af te nemen, ik moest mijn oude docsis 2.0 modem inleveren want het internet zou nu via die Horizonbox gaan. Ik ben daar achteraan gaan bellen want mijn NAS, router, telefoonzut en de hele mikmak staat in de meterkast en dat wilde ik graag zo houden, was geen enkel probleem. Kreeg vlot een nieuw modem opgestuurd, in bridge mode gezet en alles blijft bij het oude. Wat dat betreft is de klantenservice met sprongen vooruit gegaan, waar ik 4 jaar geleden nog hemel en aarde moest bewegen om wat voorelkaar te krijgen ging het nu gewoon van een leien dakje.
pi_122394904
Box hapert om de haverklap ;(
Tap tap tap
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:10:57 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_122395412
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat hapert er dan?
Alles :D hele apparaat loopt vast. Om de tien seconden nu.
Tap tap tap
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:16:23 #244
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_122395515
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef CherryLips het volgende:

Alles :D hele apparaat loopt vast. Om de tien seconden nu.
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?
pi_122395683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijken :P
Tap tap tap
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:24:57 #246
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_122396148
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijken :P
Dat zou dan allang klaar moeten zijn, bij mij ging hij het eerste half uur/ 3 kwartier ongeveer een paar keer aan en uit, daarna draaide hij als een zonnetje.

Btw, al eerder digitale tv gehad? Of is dit je eerste mediabox? Want digitale tv stelt een stuk hogere eisen aan je totale bekabeling (vanaf de deur waar het binnen komt) dan het oldskool analoge TV-signaal waar je met 4 achter elkaar geplaatste Hema splitters nog steeds beeld had.
pi_122396209
Ik had hiervoor Ziggo ;)
Maar het hele apparaat loopt vast, dat heeft toch niks met kabels te maken? Hij heeft het de halve dag gewoon gedaan.
Tap tap tap
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:29:15 #248
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_122396426
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hiervoor Ziggo ;)
Maar het hele apparaat loopt vast, dat heeft toch niks met kabels te maken? Hij heeft het de halve dag gewoon gedaan.
Nee, als het apparaat vast loopt heeft dat weinig met de bekabeling te maken. Al ff van de stroom gehaald en opnieuw opgestart?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:36:59 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 22:43:16 #251
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122397303
Heb je dat bij alle zenders?
pi_122397385
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je dat bij alle zenders?
Ja.
Heb de box opnieuw opgestart en hij doet het nu al wel vier minuten goed O+
Tap tap tap
pi_122397478
Een paar maanden gratis Film 1. Eens even zien hoeveel er op dat apparaat past :9
Tap tap tap
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 22:47:14 #254
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122397559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef Breuls het volgende:
Heb de film uiteindelijk na nog een (paar) keer proberen aan de gang gekregen. Ben er toen in totaal drie kwartier mee bezig geweest. Heb toen de film begon (tweede poging overigens; hij startte eerst als een soort mix van de film en datgene wat op dat moment op tv werd uitgezonden -- hele rare bug is dat) niet meer aan de afstandsbediening gezeten, in de vrees dat-ie eruit zou klappen.
Of je zet de tv op kanaal 150 - 155 en drukt dan op de rode knop. Dan zit je meteen in on-demand van hbo zelf.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:47:21 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 3 februari 2013 @ 01:47:11 #256
251119 Rainesz
flets outz
pi_122405129
Vind vooral knap dat en hoor het ook van veel bekenden.
Dat alle Horizon boxen die door "officiele" monteurs van UPC zijn geinstalleerd de meeste problemen geven. :')
Hier toen gelukkig de optie genomen zelf installeren nog nooit problemen met de box gehad

* Rainesz klopt even af!!
pi_122464217
Nou heb net UPC gebeld. Ik was wel es benieuwd wat voor aanbieding ze konden maken als ik wilde overstappen naar Horizon. Ik ging dan van huidige tv pakket, en met internet van 50 naar 60 mb met 2 euro omhoog plus die activatiekosten.

Dus ik zeg: moet ik als bestaande klant activatiekosten betalen voor het ergens zetten van een vinkje? Ik ben al aangesloten.

Ja blabla activeren is wel wat meer dan een vinkje blabla...dus ik bleef volhouden dat vaste klanten niet echt tegemoet werd gekomen zo. Heb er nu gratis HD pakket bij ^O^

Ben benieuwdd!
pi_122465081
Overigens heb ik het internet signaal niet mee laten gaan in de horizon box. Hij zei als er storing is ligt alles eruit. Ben nu wel tevreden over mijn router. Als de box eruit ligt (en dat gebeurt nog wel es :')) kan ik in ieder geval nog interwebben.
pi_122557979
Hij is binnen! welgeteld 8 seconde tv gehad...daarna foutmelding dat er geen signaal meer is :') hang nu aan de telefoon met UPC
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:25:46 #260
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122558045
:D zo suf dat het grappig is
  Admin woensdag 6 februari 2013 @ 17:26:49 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_122558079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Of je zet de tv op kanaal 150 - 155 en drukt dan op de rode knop. Dan zit je meteen in on-demand van hbo zelf.
Welke rode knop?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 17:30:03 #262
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122558219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welke rode knop?
Mijn schuld. Wij hebben nog het vorige pakket met de oude box. Zo te lezen blijven daar maar bij.
  Admin woensdag 6 februari 2013 @ 17:31:05 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_122558265
Ah, ja, de oude box heeft nog die kleurenknoppen, ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:31:42 #264
381451 HotSummerNight
pi_122558293
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

mijn upc horizon afstandbediening heeft geen rode knop, alleen een record knop

edit: breuls was me voor ;)
Morgen ben ik jarig
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 17:37:50 #265
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122558494
Mijn schuld hoor. Pas geleden andere abonnement en extra media-box genomen. Dacht dat ze het hadden omgezet in Horizon, maar het was nog steeds het vorige al in één abonnement. Gelukkig, want na google op horizon kwam overal klachten tegen. Misschien dat ik overstap als die allemaal verholpen zijn. Qua geld scheelt het niet veel (zelfs een paar cent goedkoper :P) maar tussen wel beeld & geluid versus een vastgelopen box dat scheelt wel veel.
pi_122558740
O hij doet het alweer...effe een reboot. Moet alleen wel betere coax kabel kopen...
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 17:56:23 #267
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122559268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
O hij doet het alweer...effe een reboot. Moet alleen wel betere coax kabel kopen...
Dat wordt leuk voor de mensen die overal al coax hebben gelegd voor het digitale tijdperk. :P
pi_122564364
Nou wat bleek...mijn huidige coax kabel bleek niet voldoende....daar had ik laatst nog een topic over geopend. Het bleek dat mijn signaal op sommige kanalen kut was. Ik was net naar de mediamarkt en keek bij de Hama kabels..daar hebben ze kabels die extraturbo geisoleerd zijn (100 db) maar dat is 5 of 10 meter..en ik heb 6 nodig...een verkoper wees mij naar een merk kabel die aanbevolen werd door UPC ook goed voor HD dus die meegenomen (7.5 meter) en dat werkt perfect!

Geen gezeik meer,
pi_122584593
Vind vooral al grappig dat UPC zelf bij het installatie pakket al bagger coax en dergelijke kabels meelevert :P
Maar inderdaad mensen die veel kabels t.d.t. voor analoog hadden getrokken en willen overstappen naar Horizon kunnen wederom sowieso in 90% van de gevallen weer nieuwe coax kabel neerleggen om beetje fatsoenlijk beeld te krijgen.
pi_122586530
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 04:12 schreef Rainesz het volgende:
Vind vooral al grappig dat UPC zelf bij het installatie pakket al bagger coax en dergelijke kabels meelevert :P
Maar inderdaad mensen die veel kabels t.d.t. voor analoog hadden getrokken en willen overstappen naar Horizon kunnen wederom sowieso in 90% van de gevallen weer nieuwe coax kabel neerleggen om beetje fatsoenlijk beeld te krijgen.
Ja precies dat zit idd ook in het pakket maar daar zit een kabeltje in van 2 meter geloof ik, en ik heb mijn tv niet in de hoek staan waar het signaal uit de muur komt. Maar goed het is opgelost zo te zien...zappen gaat sneller dan ik had verwacht. Heb meteen wat instellingen veranderd zoals 1080p etc.
pi_122586675
De box ziet mijn pc niet in het netwerk. Ik heb volgens mij nu al tien keer m'n wachtwoord ingevoerd maar het is net alsof hij steeds de instellingen van het netwerk vergeet.
Is niet tof, wachtwoorden invoeren :D
Tap tap tap
pi_122589255
Heeft er iemand hier ook het internet los van de HB gaan? Ik heb die losse draadloze modem van UPC nog omdat mij is verteld dat als de HB storing heeft er geen tv en geen internet is.
pi_122589408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft er iemand hier ook het internet los van de HB gaan? Ik heb die losse draadloze modem van UPC nog omdat mij is verteld dat als de HB storing heeft er geen tv en geen internet is.
Ja, moet je wel ff doorgeven bij de helpdesk, op het moment dat je de HB aansluit wordt je losse modem gedeactiveerd.
pi_122589538
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, moet je wel ff doorgeven bij de helpdesk, op het moment dat je de HB aansluit wordt je losse modem gedeactiveerd.
Ja dat was al bekend bij ze maar vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het zo hebben.
pi_122589900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat was al bekend bij ze maar vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het zo hebben.
Ik heb hem ook los. Heb ik gewoon telefonisch aangevraagd.
Tap tap tap
pi_122589949
O ja, ´s avonds geeft de tv-gids weleens een geblokkeerd programma aan. Zal wel iets lichtelijk pikants zijn, maar ik vind het irritant. Kan alleen nergens in de instellingen vinden hoe ik dat kan oplossen.
Tap tap tap
pi_122589992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ´s avonds geeft de tv-gids weleens een geblokkeerd programma aan. Zal wel iets lichtelijk pikants zijn, maar ik vind het irritant. Kan alleen nergens in de instellingen vinden hoe ik dat kan oplossen.
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt niet
pi_122590092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, ik vermoed dat het hele programma het niet doet. Zal eens opzoeken wat hij precies blokkeert.
Tap tap tap
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:36:01 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_122600317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

Heb meteen wat instellingen veranderd zoals 1080p etc.
Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?
pi_122600818
Gewoon los, niet eens doorgegeven.
Maar in begin periode gingen ze er volgens mij niet vanuit dat mensen alles in 1 gingen doen.
pi_122611259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef APK het volgende:

[..]

Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:37:50 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_122618715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

Ah, dan staat het goed ingesteld bij mij ^O^
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:45:07 #283
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122619112
Oplichters. Mn oude abo is verhoogd naar 70 euro, verplicht om over te stappen op Horizon om hetzelfde te blijven betalen
pi_122619200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Als je je pincode intoetst kan je wel kijken.
Hier worden ook programma's voor peuters soms geblokkeerd. Hoeft dus geen schokkend iets te zijn.
pi_122627097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem hier op automatisch staan, en laat ik me tv het wel upscalen naar 1080p
TV decoders zijn vaak beter da die in een klein kastje. ;)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 07:32:36 #286
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122627503
Dus jij denkt dat upscaling 1080 mooier is als 1080 native... Jaaaajaa..

Dan maar is mn playstation 1 aansluiten op mn tv.. Dikke resolutie man! 1080P :')
pi_122630542
Dit jaar komt er een nieuwe afstandsbediening en maandelijks wordt de software geupdated. Als laatste komt er een nieuw menu wat alles sneller en beter maakt. Verder hadden ze Horizon wel getest alleen in een hele kleine omgeving.

Vriend van mij had UPC een mail gestuurd en dit zeiden ze als antwoord.
pi_122639870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus jij denkt dat upscaling 1080 mooier is als 1080 native... Jaaaajaa..

Dan maar is mn playstation 1 aansluiten op mn tv.. Dikke resolutie man! 1080P :')
Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!
Er zijn er meer die erbij zweren of op automatisch te zetten of lagere waarde dan 1080p.
Op de oudere boxen van upc was het verschil nog groter.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:24:10 #289
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122640379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!
Er zijn er meer die erbij zweren of op automatisch te zetten of lagere waarde dan 1080p.
Op de oudere boxen van upc was het verschil nog groter.
Echt waar joh....

Wtf, nou ik krijg em vd week binnen. Is ff testen dan
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:57:28 #290
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122672779
Ok, net aangesloten.

Zit nu al 5 min naar : een ogenblik geduld aub te kijken..

Hoe lang duurt dit

Never mind. 6 minuten dus

[ Bericht 10% gewijzigd door mitchelll0181 op 09-02-2013 14:15:16 ]
pi_122684096
Kan iemand mij dit verklaren voordat ik morgen de helpdesk ga bellen?

Factuur:

Aanbieding waar ik voor ging:

Ik hoor toch 24,50 te betalen en geen 49,01 daarvoor?
pi_122684763
Is 25 euro niet de aanbieding van de het standaard pakket, dus de niet-horizon versie waar ze nu reclame voor maken? Maar dan nog, de aanbieding voor horizon was groot ik nu 39,95 ofzo.

Het is nu net alsof je twee pakketten hebt.
Tap tap tap
pi_122685110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Is 25 euro niet de aanbieding van de het standaard pakket, dus de niet-horizon versie waar ze nu reclame voor maken? Maar dan nog, de aanbieding voor horizon was groot ik nu 39,95 ofzo.

Het is nu net alsof je twee pakketten hebt.
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd. Maar dan is het nog steeds raar want de Horizon aanbieding is inderdaad 39,95 met een normale prijs van 54,95 en niet 67,95. Zelfs met Horizon Extra kom ik niet op 67 euro uit.
pi_122688582
Zoals ik het nu lees, heb je twee abonnementen lopen: die met de actieprijs van 24,95 en Horizon voor 39,95. Alles-in-een wordt vermeld plus alle onderdelen los.
Tap tap tap
pi_122752545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Zoals ik het nu lees, heb je twee abonnementen lopen: die met de actieprijs van 24,95 en Horizon voor 39,95. Alles-in-een wordt vermeld plus alle onderdelen los.
Ik heb net gebeld met de helpdesk en het blijkt een factuur te zijn met een deel van januari erbij. Dus jan+feb. Voor maart enz. tot 24/7 wordt het 39,95 en daarna 54,95.
  zondag 24 februari 2013 @ 20:47:12 #296
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_123297495
Vrijdag de horizon box binnengekregen. Aangesloten en werkte niet. Fout 1030 en erna 1010. Gebeld, ze moesten hem activeren en dan zou het moeten werken. Werkte nog niet, weer dezelfde code's. Weer gebeld, medewerker wist het niet en heeft een case aangemaakt en meteen voor morgen een monteur afspraak gemaakt. Geen zin om te wachten, na een beetje googlen en via de pc de box naar fabrieksinstellingen te zetten werkt ie wel *O* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_123300401
Bij mij werkt ook alles prima....zappen gaat vrij vlot. Ik vind alleen irritant dat als je zapt en je blijft op een zender staan die onderbalk vrij lang in beeld blijft als je niets doet. Of je moet op OK drukken.
  zondag 24 februari 2013 @ 21:38:31 #298
50442 DaMook
pi_123301195
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij werkt ook alles prima....zappen gaat vrij vlot. Ik vind alleen irritant dat als je zapt en je blijft op een zender staan die onderbalk vrij lang in beeld blijft als je niets doet. Of je moet op OK drukken.
Het menu heb ik verder niet veel meer van meegekregen, ben meteen aan de pc gaan zitten toen het werkte :P . Morgen ga ik eens wat spelen ermee. Zit nu wel meteen tv te kijken via de horizon.tv website :D . Dat ga ik veel gebruiken denk ik. Morgen ook eens kijken of ik het internet via een kabel aan de praat krijg ipv alleen via wifi.

Jammer dat de iPhone app niet werkt als je een jailbreak hebt.

Heb ook nog tot 15 maart mijn oude internetverbinding als backup, maar hoop die niet nodig te hebben uiteraard :P .

Monteur kan ik iig afbellen, wel stom dat ik via de pc de box naar fabrieksinstellingen moest resetten.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_123301441
Ik heb nog geprobeerd om mijn laptop op de mediabox aan te sluiten maar ik heb mijn internet nog apart lopen...niet via de mediabox dus volgens mij kan dat niet.
  zondag 24 februari 2013 @ 21:47:47 #300
50442 DaMook
pi_123301824
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om mijn laptop op de mediabox aan te sluiten maar ik heb mijn internet nog apart lopen...niet via de mediabox dus volgens mij kan dat niet.
Bij mij werkt het gewoon, maar bedraad lukt nog niet.

Met die backup doelde ik op mijn oude provider waar mijn contract nog loopt ;) . Heb nu 2 wifi netwerken :) .

pi_123301868
Ik kan de mediabox wel vinden in het draadloze netwerk overzicht maar heb dan geen internetverbinding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')