abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136354853
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik heb ook nog geen reden gehoord om het wel aan te zetten
Dat is heel simpel. Het voordeel is dat je op veel plekken een wifi verbinding hebt.
pi_136355188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat is heel simpel. Het voordeel is dat je op veel plekken een wifi verbinding hebt.
Die heb ik niet nodig, overal waar ik kom bij familie en vrienden logt alles al automatisch in op hun normale wifi. En buiten heb ik 4g. Wat is het nut dan?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:43:00 #228
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_136355659
Welliswaar (nog) niet UPC, maar eea lijkt mij een precies dezelfde opzet:

Wachtwoorden hotspotgebruikers Ziggo te onderscheppen met nep-hotspot

En dan vooral dit:

quote:
Ziggo zegt in een reactie op de hoogte te zijn van de problemen, maar stelt dat een systeem nooit volledig te beveiligen is. "Ook Ziggo-hotspots niet", aldus het bedrijf in een reactie. Daarnaast benadrukt het bedrijf dat het wachtwoord van de gebruiker versleuteld is, al gaat het bedrijf niet in op de mogelijkheid tot brute-forcing. Bovendien is het gebruik van certificaten 'gebruiksonvriendelijk', stelt het bedrijf. "Op dit moment denken wij dat er geen aanvullende beveiligingsmaatregelen nodig zijn."
Oftewel, het interesseert ons geen flikker.
  Eindredactie Games woensdag 5 februari 2014 @ 10:51:57 #229
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136355898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef editoor het volgende:

[..]

en als ik daar geen gebruik van maak heb ik geen voordeel van/. Daarbij zijn de wifi signalen te vluchtig als je door de stad heen loopt en als je dan eindelijk eens stilstaat, dan is er altijd wel een kpn of tmobile hotspot.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_136365781
Hebben meer mensen hier last van een spontaan resettende Horizon? Die bij mij heeft regelmatig dat er op het display 3 blokjes heen en weer gaan voor een tijd en dan is er geen draadloos internet. De meeste apparaten hier kunnen er wel mee omgaan, maar mijn telefoon raakt dan in de war en ontvangt dan bv geen berichten meer totdat ik de WiFi op m'n telefoon een keer uit en aanzet.

Daarnaast is de constructie met Twonky ook niet helemaal stabiel. Regelmatig krijg ik een melding op de TV dat de verbinding is verloren. Dat gebeurd wanneer ik vooruitspoel in een film of na een tijdje pauze het kijken hervat. Extra vervelend is dat ik daarna dus weer moet doorspoelen totdat ik ben waar ik was gebleven, met een grote kans op diezelfde foutmelding.
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:13:36 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_136365861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef Brammie1 het volgende:

Hebben meer mensen hier last van een spontaan resettende Horizon? Die bij mij heeft regelmatig dat er op het display 3 blokjes heen en weer gaan voor een tijd en dan is er geen draadloos internet.
Dat doet die van mij dagelijks.
Op de oude mediabox zag je dan kruisjes, zag er een beetje morbide uit :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_136409640
En dit is dus waarom ik de hotspot uitzet:

http://www.nu.nl/tech/369(...)ehackte-routers.html

En dan kan je wel zeggen dat dit totaal een andere situatie is, maar hoe dan ook word je er NIET veiliger van door hem aan te laten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136410825
Ik ga hem ook weer uitzetten. Ik heb het idee dat de hotspot toch een negatieve uitwerking heeft op mijn thuisnetwerk.

Laatste dagen regelmatig traag internet en mijn Galaxy S3 geeft regelmatig de melding van een 'onstabiele internetverbinding' terwijl ik op dat moment 3 meter vanaf mijn router vandaan zit. :{w
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:25:38 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_136411397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:

Laatste dagen regelmatig traag internet en mijn Galaxy S3 geeft regelmatig de melding van een 'onstabiele internetverbinding' terwijl ik op dat moment 3 meter vanaf mijn router vandaan zit. :{w
Dan log je toch gewoon in op de hotspot van de buren :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 08:32:06 #235
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_136982443
Hier gestest, met Wifispots.
Maar het daadwerkelijke nut zie ik er echt niet van.
Dus maar uitgeschakeld.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')