Dat is heel simpel. Het voordeel is dat je op veel plekken een wifi verbinding hebt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen reden gehoord om het wel aan te zetten
Die heb ik niet nodig, overal waar ik kom bij familie en vrienden logt alles al automatisch in op hun normale wifi. En buiten heb ik 4g. Wat is het nut dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het voordeel is dat je op veel plekken een wifi verbinding hebt.
Oftewel, het interesseert ons geen flikker.quote:Ziggo zegt in een reactie op de hoogte te zijn van de problemen, maar stelt dat een systeem nooit volledig te beveiligen is. "Ook Ziggo-hotspots niet", aldus het bedrijf in een reactie. Daarnaast benadrukt het bedrijf dat het wachtwoord van de gebruiker versleuteld is, al gaat het bedrijf niet in op de mogelijkheid tot brute-forcing. Bovendien is het gebruik van certificaten 'gebruiksonvriendelijk', stelt het bedrijf. "Op dit moment denken wij dat er geen aanvullende beveiligingsmaatregelen nodig zijn."
en als ik daar geen gebruik van maak heb ik geen voordeel van/. Daarbij zijn de wifi signalen te vluchtig als je door de stad heen loopt en als je dan eindelijk eens stilstaat, dan is er altijd wel een kpn of tmobile hotspot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het voordeel is dat je op veel plekken een wifi verbinding hebt.
Dat doet die van mij dagelijks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
Hebben meer mensen hier last van een spontaan resettende Horizon? Die bij mij heeft regelmatig dat er op het display 3 blokjes heen en weer gaan voor een tijd en dan is er geen draadloos internet.
Dan log je toch gewoon in op de hotspot van de burenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Laatste dagen regelmatig traag internet en mijn Galaxy S3 geeft regelmatig de melding van een 'onstabiele internetverbinding' terwijl ik op dat moment 3 meter vanaf mijn router vandaan zit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon in op de hotspot van de buren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |