Serieus? Je hoeft dus geen Horizon-abo te hebben? * Aventura stoft snel haar MijnUpc gegevens af.quote:Op zondag 16 september 2012 20:22 schreef funrider het volgende:
Ik gebruik de Horizon.tv (iOS app) op mijn iPhone 3GS met officiële iOS5.1.1 met heel veel plezier en de website Horizon.tv werkt ook prima. Er zitten nog wel wat bugs in maar zal vast binnenkort gefixt worden. Sowieso leuk dat dit kan met bestaand alles-in-1 abo (met internet en digitale tv o.a. van UPC) zonder een Horizon mediabox te hebben. Ik wacht eerst even af totdat de kinderziektes daaruit zijn.
Als je een jaibreak iPad, iPhone, iPod hebt moet je wel even wat extra handelingen uitvoeren om t te laten werken.
graag gedaan voor t meldenquote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Aventura het volgende:
@funrider, you've just made my day! Het werkt, ik kan nu met mijn iPad tv kijken. Ik had geen idee.
mijn box komt morgen gewoon met de tnt,,, dus zal de oude zelf moeten terug sturen ofzo... hoe ziou dat dan werken?quote:Op maandag 17 september 2012 11:43 schreef Breuls het volgende:
Als je trouwens Horizon aanvraagt, begin dan met je opnames af te kijken, want de oude mediabox wordt meteen meegenomen.
Inmiddels bij mij ook weer, was alleen vanmorgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:52 schreef HotSummerNight het volgende:
hier wel netjes 60mbit
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren een film (MKV) gekeken via mijn Western Digital NAS, aangesloten op mijn Horizon box. Ging prima.quote:Op zondag 16 september 2012 23:46 schreef nasty_popovich het volgende:
Beste horizon gebruikers, hoe is de kwaliteit van de mediabox mbt. streamen van films vanuit pc?
pakt dat ding alles, MKV, OGG etc etc?
poe poe, dat was moeilijk googlen en op upc.nl klikken..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:31 schreef Wooninck het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om een Horizon pakket te bestellen met alle beschikbare digitale zenders? (Royaal)
Die UPC website werkt ook zo lekker op een mobiele browser.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
poe poe, dat was moeilijk googlen en op upc.nl klikken..
http://www.upc.nl/horizon/pakketten/
http://www.upc.nl/pdf/zenderoverzicht-horizon.pdf
pdf blijf pdfquote:Op donderdag 20 september 2012 12:50 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Die UPC website werkt ook zo lekker op een mobiele browser.
Je kunt op de Horizon box je device (laptop, tablet, etc) vinden en daar de media op kiezen. Je device is dus de mediaserver voor je mediabox.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef HotSummerNight het volgende:
kun je vanaf je tablet ook beamen naar de horizon box?
met twonky beam kun je een filmpje dat afspeeld op je laptop (bv youtube) naar je tv sturen zodat hij daarop gaat afspelen ipv je tablet.
ik zie de upc horizon box niet als device in de lijst, moet ik daar iets extra;s voor doen of is het simpelweg niet mogelijk?
thanks
14mb/s?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Mijn internet werkt bijna altijd perfect, steady 14mb/s. Alleen de box is traaaaaag. Hoe kunnen ze zoiets uitbrengen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |