Dat balkje wat je bij het zappen ziet is hoelang een programma bezig is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Maax het volgende:
[..]
Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.
Dat signaal bij rtl 4 is letterlijk helemaal niks. Zodra ik naar de zender ga zie ik eerst wel een bereik balkje, dat geeft 80% aan. Het beeld blijft wel zwart, en na een paar seconden (3-5 sec) wordt het balkje ineens 0.
De kabel die ik gebruik is de bijgeleverde kabel die direct mijn wandcontact doos ingaat. Dit is echter wel een opgesplitste woning, meerdere etages die ooit 1 geheel waren. Misschien dat met het verbouwen het eea niet goed is gedaan
Vanaf de Horizon kun je niks streamen, programma's die je opneemt kun je alleen op de horizon kijken, en later dit jaar ook op de client horizon op evt je slaapkamer. Wel kun je alles met bv twonky of PS3 media server alles naar je horizon streamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Even voor de toekomst deze vraag.
Klopt het dat je met de nieuwe UPC box (Horizon) dus alles via wifi kan streamen? naar je overige computers (beperkt en zo ja,hoeveel maximaal) en je ook via installatie van naar alle waarschijnlijkheid een aparte app op je tablet naar bijvoorbeeld live voetbalwedstrijden gratis kunt kijken als je al een vast abonnement bij UPC hebt?
En is het dus waar dat je verlost bent van allerlei kabels die door je huis loopt als je bijvoorbeeld het signaal van je tv of internet ook via andere tv's of computers in je woning wilt doorgeven zodat meerdere mensen van je abonnement gebruik kunnen maken?
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef nelisb het volgende:
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
Verlenging.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
Wat een onzinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad..
Kan UPC ook voor je doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Dan hoop ik dat je nog een logeerkamer vrij hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
Super snel is het niet, maar er is prima mee te leven.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?
Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit.
En je weet dat UPC zelf geen monteurs in dienst heeft maar dit uitbesteedt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
nog net zo traag. meerprijs niet waard.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
QFT.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Breuls het volgende:
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.
Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.
Shit.
Maar je kunt Horizon volgens mij niet 'los' bestellen. O, en alles gaat via internet op dat apparaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
In de voorwaarde en website van Horizon staat alleen dat je kabel TV moet hebben.
Ik? Jazeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik neem aan dat je de box aansluit op je tv met een HDMI kabel?
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Alleshele apparaat loopt vast. Om de tien seconden nu.
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?
Dat zou dan allang klaar moeten zijn, bij mij ging hij het eerste half uur/ 3 kwartier ongeveer een paar keer aan en uit, daarna draaide hij als een zonnetje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijken
Nee, als het apparaat vast loopt heeft dat weinig met de bekabeling te maken. Al ff van de stroom gehaald en opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hiervoor Ziggo
Maar het hele apparaat loopt vast, dat heeft toch niks met kabels te maken? Hij heeft het de halve dag gewoon gedaan.
Lekker brak idd... Al opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Dit dus.
http://img.photobucket.co(...)8059_zps44e32023.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |