Dat balkje wat je bij het zappen ziet is hoelang een programma bezig is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Maax het volgende:
[..]
Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.
Dat signaal bij rtl 4 is letterlijk helemaal niks. Zodra ik naar de zender ga zie ik eerst wel een bereik balkje, dat geeft 80% aan. Het beeld blijft wel zwart, en na een paar seconden (3-5 sec) wordt het balkje ineens 0.
De kabel die ik gebruik is de bijgeleverde kabel die direct mijn wandcontact doos ingaat. Dit is echter wel een opgesplitste woning, meerdere etages die ooit 1 geheel waren. Misschien dat met het verbouwen het eea niet goed is gedaan
Vanaf de Horizon kun je niks streamen, programma's die je opneemt kun je alleen op de horizon kijken, en later dit jaar ook op de client horizon op evt je slaapkamer. Wel kun je alles met bv twonky of PS3 media server alles naar je horizon streamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Even voor de toekomst deze vraag.
Klopt het dat je met de nieuwe UPC box (Horizon) dus alles via wifi kan streamen? naar je overige computers (beperkt en zo ja,hoeveel maximaal) en je ook via installatie van naar alle waarschijnlijkheid een aparte app op je tablet naar bijvoorbeeld live voetbalwedstrijden gratis kunt kijken als je al een vast abonnement bij UPC hebt?
En is het dus waar dat je verlost bent van allerlei kabels die door je huis loopt als je bijvoorbeeld het signaal van je tv of internet ook via andere tv's of computers in je woning wilt doorgeven zodat meerdere mensen van je abonnement gebruik kunnen maken?
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef nelisb het volgende:
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
Verlenging.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
Wat een onzinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad..
Kan UPC ook voor je doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Dan hoop ik dat je nog een logeerkamer vrij hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
Super snel is het niet, maar er is prima mee te leven.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?
Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit.
En je weet dat UPC zelf geen monteurs in dienst heeft maar dit uitbesteedt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
nog net zo traag. meerprijs niet waard.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
QFT.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Breuls het volgende:
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.
Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.
Shit.
Maar je kunt Horizon volgens mij niet 'los' bestellen. O, en alles gaat via internet op dat apparaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
In de voorwaarde en website van Horizon staat alleen dat je kabel TV moet hebben.
Ik? Jazeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik neem aan dat je de box aansluit op je tv met een HDMI kabel?
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Alleshele apparaat loopt vast. Om de tien seconden nu.
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al aan staan? Is hij niet toevallig allerlei updates naar binnen aan het trekken?
Dat zou dan allang klaar moeten zijn, bij mij ging hij het eerste half uur/ 3 kwartier ongeveer een paar keer aan en uit, daarna draaide hij als een zonnetje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij staat sinds vanmiddag aan. Hij staat vrij en hij is niet warm. Hoe kan ik zien dat hij updates aan het binnenharken is? Want hier valt niet naar te kijken
Nee, als het apparaat vast loopt heeft dat weinig met de bekabeling te maken. Al ff van de stroom gehaald en opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hiervoor Ziggo
Maar het hele apparaat loopt vast, dat heeft toch niks met kabels te maken? Hij heeft het de halve dag gewoon gedaan.
Lekker brak idd... Al opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Dit dus.
http://img.photobucket.co(...)8059_zps44e32023.mp4
Of je zet de tv op kanaal 150 - 155 en drukt dan op de rode knop. Dan zit je meteen in on-demand van hbo zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:19 schreef Breuls het volgende:
Heb de film uiteindelijk na nog een (paar) keer proberen aan de gang gekregen. Ben er toen in totaal drie kwartier mee bezig geweest. Heb toen de film begon (tweede poging overigens; hij startte eerst als een soort mix van de film en datgene wat op dat moment op tv werd uitgezonden -- hele rare bug is dat) niet meer aan de afstandsbediening gezeten, in de vrees dat-ie eruit zou klappen.
Hier hebben ze het er ook over, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Heb de box opnieuw opgestart en hij doet het nu al wel vier minuten goed
Welke rode knop?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je zet de tv op kanaal 150 - 155 en drukt dan op de rode knop. Dan zit je meteen in on-demand van hbo zelf.
Mijn schuld. Wij hebben nog het vorige pakket met de oude box. Zo te lezen blijven daar maar bij.quote:
mijn upc horizon afstandbediening heeft geen rode knop, alleen een record knopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je zet de tv op kanaal 150 - 155 en drukt dan op de rode knop. Dan zit je meteen in on-demand van hbo zelf.
Dat wordt leuk voor de mensen die overal al coax hebben gelegd voor het digitale tijdperk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
O hij doet het alweer...effe een reboot. Moet alleen wel betere coax kabel kopen...
Ja precies dat zit idd ook in het pakket maar daar zit een kabeltje in van 2 meter geloof ik, en ik heb mijn tv niet in de hoek staan waar het signaal uit de muur komt. Maar goed het is opgelost zo te zien...zappen gaat sneller dan ik had verwacht. Heb meteen wat instellingen veranderd zoals 1080p etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 04:12 schreef Rainesz het volgende:
Vind vooral al grappig dat UPC zelf bij het installatie pakket al bagger coax en dergelijke kabels meelevert
Maar inderdaad mensen die veel kabels t.d.t. voor analoog hadden getrokken en willen overstappen naar Horizon kunnen wederom sowieso in 90% van de gevallen weer nieuwe coax kabel neerleggen om beetje fatsoenlijk beeld te krijgen.
Ja, moet je wel ff doorgeven bij de helpdesk, op het moment dat je de HB aansluit wordt je losse modem gedeactiveerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft er iemand hier ook het internet los van de HB gaan? Ik heb die losse draadloze modem van UPC nog omdat mij is verteld dat als de HB storing heeft er geen tv en geen internet is.
Ja dat was al bekend bij ze maar vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het zo hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, moet je wel ff doorgeven bij de helpdesk, op het moment dat je de HB aansluit wordt je losse modem gedeactiveerd.
Ik heb hem ook los. Heb ik gewoon telefonisch aangevraagd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat was al bekend bij ze maar vroeg me af of er nog meer mensen zijn die het zo hebben.
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ´s avonds geeft de tv-gids weleens een geblokkeerd programma aan. Zal wel iets lichtelijk pikants zijn, maar ik vind het irritant. Kan alleen nergens in de instellingen vinden hoe ik dat kan oplossen.
Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, ik vermoed dat het hele programma het niet doet. Zal eens opzoeken wat hij precies blokkeert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt niet
Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb meteen wat instellingen veranderd zoals 1080p etc.
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Is 1080p de juiste instelling of kun je beter iets anders kiezen?
Ah, dan staat het goed ingesteld bij mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.
Als je je pincode intoetst kan je wel kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dan doet hij het verder wel? Of doet het programma het dan echt niet
Volgens mij heb ik hem hier op automatisch staan, en laat ik me tv het wel upscalen naar 1080pquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is de hoogste instelling mogelijk en mijn tv ondersteund dat.
Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dus jij denkt dat upscaling 1080 mooier is als 1080 native... Jaaaajaa..
Dan maar is mn playstation 1 aansluiten op mn tv.. Dikke resolutie man! 1080P
Echt waar joh....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik weet als ik me box op 720 zet en me tv laat klooien dat beeld al strakker is dan op de 1080p setting ja!
Er zijn er meer die erbij zweren of op automatisch te zetten of lagere waarde dan 1080p.
Op de oudere boxen van upc was het verschil nog groter.
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd. Maar dan is het nog steeds raar want de Horizon aanbieding is inderdaad 39,95 met een normale prijs van 54,95 en niet 67,95. Zelfs met Horizon Extra kom ik niet op 67 euro uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Is 25 euro niet de aanbieding van de het standaard pakket, dus de niet-horizon versie waar ze nu reclame voor maken? Maar dan nog, de aanbieding voor horizon was groot ik nu 39,95 ofzo.
Het is nu net alsof je twee pakketten hebt.
Ik heb net gebeld met de helpdesk en het blijkt een factuur te zijn met een deel van januari erbij. Dus jan+feb. Voor maart enz. tot 24/7 wordt het 39,95 en daarna 54,95.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Zoals ik het nu lees, heb je twee abonnementen lopen: die met de actieprijs van 24,95 en Horizon voor 39,95. Alles-in-een wordt vermeld plus alle onderdelen los.
Het menu heb ik verder niet veel meer van meegekregen, ben meteen aan de pc gaan zitten toen het werktequote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bij mij werkt ook alles prima....zappen gaat vrij vlot. Ik vind alleen irritant dat als je zapt en je blijft op een zender staan die onderbalk vrij lang in beeld blijft als je niets doet. Of je moet op OK drukken.
Bij mij werkt het gewoon, maar bedraad lukt nog niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb nog geprobeerd om mijn laptop op de mediabox aan te sluiten maar ik heb mijn internet nog apart lopen...niet via de mediabox dus volgens mij kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |