abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:07:29 #201
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121158704
Heb het vandaag ook aangevraagd, kon ook niet anders want ik wil kunnen blijven opnemen én HD erbij. Een gewone uitbreiding HD kan niet meer... Was ik een beetje verbolgen over, dus ze halveren de activatiekosten.

Ben benieuwd...

Het is dus wel beter geworden sinds de introductie?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:44:07 #202
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121160081
Ja ook zo mooi, activatie kosten.. Lol say whut ..

Ff een vinkje aanzetten, retards
pi_121160394
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:03:57 #204
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121160756
Ik binnenkort ook overstappen maar no way dat ik zoiets ga betalen
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:27:18 #205
251119 Rainesz
flets outz
pi_121161476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:51 schreef Maax het volgende:

[..]

Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.
Dat signaal bij rtl 4 is letterlijk helemaal niks. Zodra ik naar de zender ga zie ik eerst wel een bereik balkje, dat geeft 80% aan. Het beeld blijft wel zwart, en na een paar seconden (3-5 sec) wordt het balkje ineens 0.
De kabel die ik gebruik is de bijgeleverde kabel die direct mijn wandcontact doos ingaat. Dit is echter wel een opgesplitste woning, meerdere etages die ooit 1 geheel waren. Misschien dat met het verbouwen het eea niet goed is gedaan :(
Dat balkje wat je bij het zappen ziet is hoelang een programma bezig is. ;) Heeft niks met je signaalkwaliteit te maken, dit moet je toch echt bij de instellingen opzoeken.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:31:11 #206
251119 Rainesz
flets outz
pi_121161583
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef Iwanius het volgende:
Even voor de toekomst deze vraag.

Klopt het dat je met de nieuwe UPC box (Horizon) dus alles via wifi kan streamen? naar je overige computers (beperkt en zo ja,hoeveel maximaal) en je ook via installatie van naar alle waarschijnlijkheid een aparte app op je tablet naar bijvoorbeeld live voetbalwedstrijden gratis kunt kijken als je al een vast abonnement bij UPC hebt?

En is het dus waar dat je verlost bent van allerlei kabels die door je huis loopt als je bijvoorbeeld het signaal van je tv of internet ook via andere tv's of computers in je woning wilt doorgeven zodat meerdere mensen van je abonnement gebruik kunnen maken?
Vanaf de Horizon kun je niks streamen, programma's die je opneemt kun je alleen op de horizon kijken, en later dit jaar ook op de client horizon op evt je slaapkamer. Wel kun je alles met bv twonky of PS3 media server alles naar je horizon streamen. ;)
Verder heb ik hier een keer in het begin een test gedaan met online kijken.
Op tv stond Sport1 aan. op iPad1 sport1 voetbal op ipad 2 RTL4 op de laptop Sport1 Tennis en op een PC streamde NL3 en dit werkte allemaal zonder buffers. Dat ging dus perfect.

Om van kabels verlost te zijn moet je dus of streamen vanaf de website, of later dit jaar een Horizon Client box erbij bestellen ;) Deze zal ook via Wifi werken dus hoef je ook geen kabels voor te trekken.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:34:52 #207
51286 w00h00
Digital man!
pi_121161706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef nelisb het volgende:
Bij mij zijn ze geskipt de activatie kosten a 49¤.
Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
pi_121161910
vandaag monteur van upc gehad ivm horizon problemen. Na een uur hem maar even geholpen en aangegeven dat probleem zat in HD in combi met modem welke remote moest worden gereset. hij HD bellen en zoals ik al had aangegeven is de modem kaduk.

Ff swappen en het werkt weer... pffft...
Hooray for boobies!
pi_121166996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ben je nieuwe klant of verlenging contract?
Verlenging.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:21:13 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_121192622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef nelisb het volgende:

[..]

Verlenging.
Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad.. :'(
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:23:45 #211
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121192705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Bij mij was het absoluut niet mogelijk, omdat ik al een keer korting had gehad.. :'(
Wat een onzin
pi_121438725
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Tap tap tap
pi_121471256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Is het mogelijk om de Horizon Box niet als hub te gebruiken en dus als los onderdeel? Zo ja: dan moet ik zeker zelf een modem in de meterkast hangen en aansluiten?
Kan UPC ook voor je doen. ;)
pi_121476577
O godzijdank. De monteur die mag pas weg als alles vlekkeloos werkt hoor.
Tap tap tap
pi_121476965
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan hoop ik dat je nog een logeerkamer vrij hebt. :P
  zondag 20 januari 2013 @ 00:39:17 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_121784904
Kun je eigenlijk de beelden van de Horizonbox ook draadloos naar de computer sturen?
Die box heeft maar één HDMI uitgang...

Horizon.tv heeft veel te veel vertraging.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_121790145
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?

Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit |:(.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 20 januari 2013 @ 11:24:35 #218
251119 Rainesz
flets outz
pi_121791098
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is Horizon nog steeds traag in menu's of is dat al verholpen? Raden jullie het aan of is het de meerprijs tegenover het gewone pakket niet waard?

Ik sta op het punt om over te stappen van KPN, ben het ADSL hier helemaal zat.. gezakt tot 2mbit |:(.
Super snel is het niet, maar er is prima mee te leven. ;)
pi_121791331
Ik heb paar weken geleden deze AB gekocht icm de hele setup hier;

Dat werkt wel perfect moet ik zeggen.

Toevallig laatst iemand van UPC aan de lijn om wat anders, meisje vroeg me of ze me nog ergens anders mee kon helpen, maakte de opmerking van "Vast niet", dus zij helemaal behulpzaam, waarna ik zei dat de Horizon remote app nog steeds niet werkte, maar er niet in geloofde dat ze me ermee kon helpen, omdat het allemaal veel te buggie was..

Vertelde ze me dat je 3x je wachtwoord moet wijzigen in Mijn UPC, waarna de app opnieuw een verbinding maakt met de box en het zou moeten werken.

Geprobeerd, je krijgt wel dat je opnieuw moet inloggen en opnieuw ging zoeken, maar nog steeds niks hoor.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_121886971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef CherryLips het volgende:
En je weet dat UPC zelf geen monteurs in dienst heeft maar dit uitbesteedt?

Na afloop zal men vragen of je tevreden bent over de geleverde monteur en
of je via mail een lijst over de geleverde diensten wil invullen.
pi_121893808
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
nog net zo traag. meerprijs niet waard.
  Admin dinsdag 22 januari 2013 @ 18:52:09 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121898960
Ik beveel Horizon nog niet aan anderen aan, wanneer ze het me vragen. De gebruiksvriendelijkheid van het menu is daarbij de belangrijkste factor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:12 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121953726
Ter illustratie: ik wilde even een filmpje gaan kijken. HBO heeft Hobo With A Shotgun sinds deze week in het aanbod. Leuk. Gaan we doen.

Dus: box aan. Hoofdmenu. Dan *tap* *tap* naar On Demand. *tap* het menu in. *tap* Alle Video's. *tap* omhoog, *tap* *tap* opzij, TV Zenders. *tap* Omhoog. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* opzij naar HBO. *tap* Opzij. *tap* voor Films. *tap* Voor Alle Films. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* [...] *tap* *tap* naar de H. Oeps, iets te ver. *tap* *tap* terug.... box reageert niet meer. *tap* *tap* *tap* in ergernis. Doet niks meer.

Shit.

Box uit. Box aan.

Hoofdmenu. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* door het menu naar Alle Video's. *tap* *tap* naar TV Zenders. Menu opent niet. *tap* opzij. Dat werkt wel. *tap* terug opzij. *tap* voor TV Zenders. Doet niks.

Op dit punt heb ik ook een paar keer een melding gehad dat de box geen verbinding heeft. Onzin, anders toont-ie dat menu niet. *tap* TV Zenders. Niets. *tap* Omlaag naar Zoeken. *tap* Zoekvenster openen.

iPhone erbij, want die heeft een toetsenbord in de Horizon app. Ik probeer 'hobo' in te tikken maar tik per ongeluk 'jobo'. Backspace reageert niet, maar dat zag ik niet, dus nu staat er 'jobohobo'. Ik *tap* terug uit het zoekvenster en *tap* er weer in. Probeer weer 'hobo' te tikken, maar kom niet verder dan 'ho'. Zoekindex kent dus de titel niet, want er is niets dat een B als derde letter heeft. Raar dat-ie 'jobohobo' wel accepteerde, dan.

Ik weer *tap* *tap* terug naar het menu TV Zenders. Doet nog steeds niets. Grrr.

Jaaa, leuk, "even" een filmpje kijken. Pfrt. :{w

(ik heb wat *tap*'s en andere stappen overgeslagen -- mijn ervaring van zojuist was nog iets erger dan dit)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121972251
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
pi_121973297
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Is het mogelijk om Horizon te nemen zonder überhaupt internet te hebben (dus ook niet van een andere provider)?
Volgens mij niet.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')