Hoe het met prijzen zit weet ik niet maar snappy reageren kan je met de HB vergeten. (Moet ik ook even vermelden dat ik met de oude box nooit tv keek, dus ik weet niet of het nou echt zoveel slechter is als men beweerd.)quote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wel met een leuke prijs.. Dat werd mij verteld iig
wat is HB eigenlijk?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Hoe het met prijzen zit weet ik niet maar snappy reageren kan je met de HB vergeten. (Moet ik ook even vermelden dat ik met de oude box nooit tv keek, dus ik weet niet of het nou echt zoveel slechter is als men beweerd.)
Vind persoonlijk de HB al een hele vooruitgang met de Cisco boxquote:Op woensdag 26 december 2012 21:04 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Hoe het met prijzen zit weet ik niet maar snappy reageren kan je met de HB vergeten. (Moet ik ook even vermelden dat ik met de oude box nooit tv keek, dus ik weet niet of het nou echt zoveel slechter is als men beweerd.)
Lees op andere sites dat er gisteren veel problemen waren met de Horizon Box. Dus denk dat je daar ook de dupe van was. Veel storingen in het signaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef HotSummerNight het volgende:
Vandaag voor het eerst gehad, 2x binnen 1 uur.....
Ik zat iets live te kijken, heb de box op pauze gezet om wat te drinken te zetten... kom terug, ga verder met kijken, na een paar minuten... beeld hangt... paar seconde later begint het beeld ineens sneller te lopen zonder audio... uiteindelijk komt de box er niet meer uit, beeld zwart. naar een andere zender gezapt, terug en ik kon weer verder kijken... maar wel 5 minuten van het programma kwijt.
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Op de app? Krijg ik dit;quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:58 schreef Rainesz het volgende:
Staat er bij netwerkinstellingen toevallig een verbindingsfout?
heb je toevallig Twonky draaien?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op de app? Krijg ik dit;
[ afbeelding ]
En ja, de HB en de iPhone zitten in het zelfde netwerk, Cisco modem/router van UPC
En Twonky blokkeert om een vage reden ook je iPhone/iPad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
twonky is een hel om werkend te krijgen in combi met dhcp op je eigen router. zijn wel enkele workarounds voor maar het is een crime...
Ik heb een Synology DS413j draaien, maar die heb ik ook wel eens helemaal uitgeschakeld, samen met de rest allemaal.quote:
Ja, zo staat het bij mij.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:50 schreef Rainesz het volgende:
Lijkt toch een verbindingsprobleem in je HB. Hij geeft niet de status offline aan in het display?
Kun je eens in de Horizon box kijken bij opties--thuisnetwerk--status thuisnetwerk?
Thuisnetwerkmodus - Brug Functie
Netwerkstatus - verbonden.
Staat dit bij jou ook zo?
Al eens volledig gereset naar fabrieksinstellingen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, zo staat het bij mij.
In het begin was die HB ook het modem en router, toen kon ik er ook op inloggen via een laptop. Nu ik weer een apart modem heb kan ik er ook niet meer op inloggen. Wat ik ook niet uit krijg is de SSID van dat desbetreffende draadloze netwerk van toen. Die blijf ik zien, als ik ermee connect krijg ik (natuurlijk) geen connectiviteit.
Lees in de appstore dat er veel problemen zijn met de app icm een losse router/modem. Zal wel niet gaan werken zo..
Ook al gedaan ja. En nadat ik dat had gedaan was er niks veranderdquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Al eens volledig gereset naar fabrieksinstellingen?
Misschien is er bij de overstap van functionaliteit van de de Horizon een fout ingeslopen.
Dan is er met Resetten al een foutquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook al gedaan ja. En nadat ik dat had gedaan was er niks veranderd
Ik wist mijn pincode toen niet meer, dus denk hoppa! Resetten maar. Pincode zat er nog in, oude opnames stonden er nog en zelfs de SSID was nog aangepast. Geen idee wat er wel ge-reset is, want het hele proces duurde wel 10 minuten ofzo
quote:Probeer eens een harde reset:
1) Box uitschakelen.
2) Box inschakelen
3) Als het oranje of blauw lichtje verschijnt: op het apparaat de - indrukken (hoe zeg je zoiets nou bij zo'n apparaat?) en even (5-7 seconden) vasthouden. Als het goed is verschijnt er nu iets van 0% scanning of loading in het display.
Als het mislukt, probeer het dan opnieuw. Dit komt vrij precies.
De - toets aanraken terwijl je de box aanzet werkt bij mij meestal niet.
Nou,gek genoeg had ik dit ook op het tijdstip wanneer jij dit stukje hierboven poste.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef HotSummerNight het volgende:
Vandaag voor het eerst gehad, 2x binnen 1 uur.....
Ik zat iets live te kijken, heb de box op pauze gezet om wat te drinken te zetten... kom terug, ga verder met kijken, na een paar minuten... beeld hangt... paar seconde later begint het beeld ineens sneller te lopen zonder audio... uiteindelijk komt de box er niet meer uit, beeld zwart. naar een andere zender gezapt, terug en ik kon weer verder kijken... maar wel 5 minuten van het programma kwijt.
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nee en ja, het heet zo omdat het in het begin van het project alleen voor PS3 was bedoelt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zonder de site te hebben bekeken, is dit software welke je draait op een pc waarmee je een ps3 als mediaserver instelt of hoe moet ik dat zien?
Toeval wil dat ik in mijn 2e jeugd zit en binnenkort een game console ga aanschaffen...
Zolang het op het zelfde netwerk zit zal PS3 media server je Horizon gelijk vinden. Hij zal hem aanduiden als xmbc in de renders.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ok die mogelijkheid kende ik nog niet. Kijk nu films e.d. via twony maar dan direct op mijn tv met het nadeel dat deze veel formats niet kent.
Zal vanavond eens kijken of ik de horizon met ps3 wel aan de praat kan krijgen om als mediaspeler te fungeren. Heb je vooraf nog aanpassingen gedaan op je box? ik heb box en router los van elkaar.
Die PS3 media server?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Is dit ook te doen voor digibeten?
Enige wat je nodig hebt is die ps3 media server, java en een mediaspeler.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Is dit ook te doen voor digibeten?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja hoor stekker erin en ergeren maar
Als je het bestelt gewoon een gratis monteur erbij vragen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]ik ga hem over een paar weken aanvragen, of ik ga voor xs4all
Ik heb alles in één en dat werkt bij mij prima. (Kabel komt wel binnen in de woonkamer, dus korte kabels.) Heb sinds september nog geen problemen met internet of telefonie gehadquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ohw en wees slim, neem een aparte modem/router.
Hier is afstand van wandcontactdoos en tv een kleine 12 meterquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb alles in één en dat werkt bij mij prima. (Kabel komt wel binnen in de woonkamer, dus korte kabels.) Heb sinds september nog geen problemen met internet of telefonie gehad
In die situatie zou ik ook een aparte modem/router nemen jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hier is afstand van wandcontactdoos en tv een kleine 12 meter
Dus had geen zin om hele berg kabels door de woonkamer te leggen.
Zaterdag had ik er last van, gisteravond werkte hij hier weer perfect.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Aventura het volgende:
De app voor ipad is sinds een paar dagen niet meer vooruit te branden, jullie ook last van?
Welke actie'squote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, ps3 draait als een zonnetje maar zoals altijd gaat er natuurlijk ook weer iets fout...![]()
zaterdag viel me ineens op dat de box niet meer te zien was in het netwerk. na veel proberen uiteindelijk terug naar fabrieksinstellingen en jawel, de beruchte 1050 foutmelding.
Na veel proberen toch maar de HD gebeld en kreeg te horen dat dit soort acties levensgevaarlijk zijn omdat er veel fout kan gaan. Natuurlijk even hartelijk gelachen om daarna een monteursmelding te laten maken voor a.s. vrijdag....
Internet kabel is helaas heel wat anders als je tv kabel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef Maax het volgende:
Hey! Top tips allemaal in dit topic, ben sinds vandaag in bezit van horizon en het beloofd veel!
Wel heb ik echter nog een aantal vragen, wellicht moet ik hier toch de upc helpdesk voor bellen maar ik las her en der verhalen dat dit vaker zou voorkomen.
een aantal zenders werkt niet bij mij, waaronder rtl4, rtl5 en passie (:'(). Zodra ik naar deze paginas ga geeft de box eerst een vol bereik balkje aan, waarna hij heel snel onder nul duikt. Druk ik op OK dan zegt hij dat mijn mediabox geen verbinding kan maken. Code 2020.
Eerst dacht ik bij mezelf, ok, slechte bekabeling, dat kan helaas, maar mijn internet werkt zeer goed. 56.21 downstream en 5.67 upstream (waar ik ook voor betaal). Ping is 12ms.
Mijn idee was, dat als internet helemaal toppie is, tv ook toppie zou moeten zijn, klopt mijn beredenering hier?
Of is er, zoals ik op sommige andere sites lees, nog een aantal kinderziektes in het spel? De berichten hiervan zijn wel ouder (van september).
Misschien dat jullie mij uitsluitsel kunnen geven
Waar ik ook tegenaan loop is een klein euvel met ps3 media server. Ik heb de laatste versie gedownload en mijn horizonbox ziet hem ook goed. Echter laat hij maar per map 10 submappen zien, op alfabetische volgorde. Verwijder ik er een handmatig, dan komt er een ander voor in de plaats (dus het lijkt mij geen probleem met te lange namen of iets dergelijks). Is er een knopje dat ik hier over het hoofd gezien heb?
Ik heb uiteraard gewacht in de mappenstructuur, misschien dat deze nog opgebouwd moest worden, maar dat gebeurde ook niet. Het afspelen van wat hij wel ziet werkt wel goed!
Alvast bedankt voor de hulp!
Eerste kwartaal belooft UPC, maar hou maar op ergens in 2013.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef GodZZila het volgende:
Hallo weet ook iemand wanneer
de horizon client uit komt?
http://www.totaaltv.nl/nieuws/10181/UPC_Horizon_cli
Hmm, maar ik pak de internet rechtstreeks uit de horizon box, er komt geen andere modem/router aan te pas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Internet kabel is helaas heel wat anders als je tv kabel.
Dus kan heel goed zijn dat je TV kabel inderdaad een te slecht signaal geeft, en de RTL zenders zijn vaak bij iedereen de eerste kanalen die beginnen te storen bij een slecht signaal.
In het Horizon menu moet je ergens terug kunnen vinden wat je tv sigaanl sterkte en kwaliteit is. Daarna zou je de kabel eens kunnen nakijken. Kun je beter zelf doen, want volgens mij is UPC die niet verplicht kosteloos te vervangen voor je. Kabel die UPC gebruikt is Hirschmann Koka 779.
Dus je zou die er eerst zelf tussen kunnen zetten voordat je belt.
Heb niet echt problemen met Twonky behalve dat 'ie veel formats niet afspeelt, dus deze vanavond ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://www.ps3mediaserver.org/
Werkt tig keren beter als Twonky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |