Klopt. Maar dan mag jij me uitleggen hoe ik op dat kanaal een wedstrijd kan kijken! Ik kom er niet uit...quote:Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Excuses net even gekeken. Het is vanaf kanaal 251 dat je on demand hebt van eredivisie live.
Juist!quote:Op zondag 9 december 2012 20:19 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
aaah, gevonden, thanks
had opnemen al wel geprobeerd, maar als ik dan naar de zender ging en terug spoelde werkte dat niet.....
je moet dus naar mijn opname's toe, en vanuit daar starten
Geen idee hoe het werkt heb een abbo erop. kan op de ondemand kanalen nergens drukken. Misschien even back info en in dat rijtje kijken?quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag jij me uitleggen hoe ik op dat kanaal een wedstrijd kan kijken! Ik kom er niet uit...
Ik heb alle mogelijkheden gechecked en kan nergens wat vinden. Erg frustrerend! Zelfs bij de UPC klantenservice konden ze me niet helpen...quote:Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt heb een abbo erop. kan op de ondemand kanalen nergens drukken. Misschien even back info en in dat rijtje kijken?
nee, dat werkt hier idd niet.. ik moet vanuit de opname's gaan kijken anders krijg ik te zien wat ik net zat te kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Juist!
Als goed is zou het ook moeten kunnen werken als je vanaf bv ned2 3 minuten terugspoeld. Maar dat werkt niet altijd.
Hebben ze dat wel goed berekend in de winkel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Van de week eens naar zo een UPC winkel geweest en eens gekeken of ik in aanmerking kon komen
voor die actie waarmee men nu adverteert (6 maanden 1/2 prijs)
Niet dus.
Punt is dat ik een abonnement heb zonder telefoon en die nog van de pre-Horizon tijd is daar de
abonnementsprijzen nu al als basisprijs tegen de ¤50,- aanlopen.(DIG met opnemen) En als je
dan nog Film1,Sport1,EredivisieLive erbij neemt (al of niet aangevuld met HBO) dan zit je al dik
boven de ¤ 115,- per maand. De abonnementen die voor die actie gelden zijn allemaal gericht op
de verkoop van Horizon en diens bijbehorende totaalpakketten. (internet,telefoon & tv)
Ik zit eronder met die verstande dat ik bij mijn huidige abonnement blijf en dus ook mijn oude DIG
recorder behoud (zilveren) en alleen HBO erbij neem. Totale abonnementsprijs elke maand? ¤ 105,-
Dat is inclusief Internet,TV,DigTV,Film1,Sport1,EredivisieLive en dan nu HBO.
Stevig maar voor de langere termijn goedkoper dan Horizon's nieuwe abonnementen in 2013.
quote:Vernieuwde functionaliteiten:
• De tv-gids in het hoofdmenu toont voortaan direct de opties. U hoeft niet meer te kiezen voor 'alle zenders'.
• Tijdens het zappen ziet u voortaan de mini-EPG waarin ook het eerstvolgende programma zichtbaar is. Ook kunt u vanuit deze mini-EPG rechtstreeks naar de UPC On Demand-omgeving van de betreffende zender. Let op: dit kan alleen als door de zender een 'Programma Gemist'-functie wordt meegestuurd.
• Het navigeren door de menu´s is eenvoudiger geworden.
Verbeteringen
HD-zenders:
• De problemen die sommige abonnees ondervonden bij HD-zenders (groen/roze beeld) zijn voor een groot aantal televisies opgelost. Deze problemen ontstonden omdat er geen goede communicatie over de HDMI-kabel is tussen uw Horizon Mediabox en uw televisie. Er is een extra menu toegevoegd waar de kleurinstellingen handmatig aangepast kunnen worden. Had u last van dit probleem, doorloop dan onderstaande stappen:
1. Sluit uw Horizon Mediabox weer aan met de HDMI-kabel.
2. Ga naar 'Opties en Instellingen' en kies voor 'Televisie'.
3. Kies 'Beeldinstellingen' en vervolgens 'TV Color Model'.
4. Selecteer de optie 'RGB'. Indien dit onverhoopt niet werkt, probeer dan andere 2 opties.
• Het vastlopen van de mediabox bij het aanzetten van de ondertiteling bij HD-zenders is verholpen. Dit gebeurde vooral bij de zender BBC HD.
Opnames:
• In het menu-onderdeel 'Mijn opnamen' waren bestelde films en dergelijke nog zichtbaar, ook na afloop van de beschikbaarheidsperiode. Indien klanten dan voor deze opnames kozen kregen zij de foutcode 8182. Dit is aangepast.
• Als er onverhoopt een signaalhapering voorkomt, worden de ingeplande opnamen vanaf nu gewoon opgenomen. Dit was eerder niet het geval en dan werd de foutmelding 'Harddisk kan niet gelezen worden' getoond.
• Sommige geplande opnames werden maar gedeeltelijk opgenomen. Dit is opgelost.
• Programma's waarvan informatie (metadata) ontbreekt, konden eerder niet worden opgenomen. Met de nieuwe softwareversie is dit wel mogelijk.
• Bestelde content voor volwassenen (zogenaamde adult content) wordt niet meer weergegeven in 'Mijn Opnamen', maar blijft wel gedurende de aangegeven periode beschikbaar.
• Het aantal foutmeldingen bij het opnemen van ´soortgelijke´ programma´s is behoorlijk verminderd.
Overig:
• Als een televisieserie uit meer dan 10 afleveringen bestaat, konden deze niet allemaal weergegeven worden. Met de nieuwe softwareversie kan dit wel.
• Het niet uit stand-by komen van de mediabox is grotendeels opgelost.
• Bij het openen of gebruiken van teletekst loopt de Horizon Mediabox niet meer vast.
usb is geblokkeerd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef juanprimera het volgende:
Hallo Allen,
Heb zojuist de Mediabox binnen gekregen. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Gelukkig ben ik vrij positief, dus het zal allemaal wel lukken.
Wat ik aan jullie wil vragen is het volgende:
In het boekje instaleren staat dat de uitgangen 9 & 10 (USB 2.0 ingangen, niet gebruikt kunnen worden).
Is dit ook echt zo of is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten??
En waarom werkt dat niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef Adolecens het volgende:
Als ze nu dat idiote probleem ook nog oplossen dat je je ipad en iphone kan gebruiken als remote en extra scherm, zonder dat je de horizonbox als router/ modem gebruikt, maar gewoon een losse router/moden hebt staan wordt het steeeeeds beter...
Bij mij werkt dat niet. Lees je ook enorm veel over bij de recensies van de app.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
En waarom werkt dat niet?
Heb hier ook nog aparte Modem en Router. En iPad/iPhone remote werkt gewoon. Evenals het extra scherm in zowel de remote app als natuurlijk oudere Horizon app.
die box laten connecten gebeurt toch automatisch? Daarvoor hoef je toch geen handelingen te verichten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef Rainesz het volgende:
Na wat opstartproblemen werkte hij hier vlekkeloos.
Heb toen ik de Remote app en de Horizonbox wou laten connecten na een tip van iemand op een ander forum de box zeker 10 minuten van het stroom gehaald. Daarna nogmaals geprobeerd en hij connecte in 1x.
Dus App gestart....Horizonbox proberen te laten connecten....ging niet...alles afgesloten....Horizonbox 10min van het stroom...box weer opgestart...app op ipad geopend...box laten connecten. En het werkte.
Misschien deze stappen ook eens volgen mocht je dit niet gedaan hebben.
(Neem aan dat je wel weet dat Horizonbox en iPad/iPhone wel op zelfde router/WiFi verbinding moeten zitten)
Je moet in instellingen menu even afstandsbediening toevoegen aanklikkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die box laten connecten gebeurt toch automatisch? Daarvoor hoef je toch geen handelingen te verichten?
En ja, alles zit in het zelfde netwerk.
modem uitgezet, alle apps afgesloten en telefoon uitgezet, box uitgezet. 10 minuten niks gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Je moet in instellingen menu even afstandsbediening toevoegen aanklikken
Gaat niet automatisch.
Dat van die tv-gids viel me al op en ik vond het meteen een simpele doch doeltreffende oplossing voor de designfout die het was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Rainesz het volgende:
Er is vanaf afgelopen woensdag een hele waslijst aan updates erdoorheen geknald.
Hier een kleine opsomming.
[..]
Sinds de laatste update!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Sinds wanneer, paar weken geleden zag i khet bij iemand thuis, fuck wat traag..
Ding is zwaar underpowered voor al die fancy graphics
quote:Op maandag 24 december 2012 15:24 schreef PowerData het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd UPC Horizon te installeren. TV doet het perfect, en ik kan daarmee ook op Internet. Echter wanneer ik probeer mijn draadloos netwerk in te stellen, krijg ik de melding dat mijn computer niet kan verbinden omdat het externe apparaat geen HTTP/WWW-verbinding toestaat. De box resetten hielp niet en het probleem doet zich voor op alle apparaten waarmee ik mee probeer te verbinden.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Lijkt me dat iets in de netwerkinstellingen niet goed staat.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Halloik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?
[..]
Ze hebben mij overgeslagen danquote:Op maandag 24 december 2012 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
18 december was de dag van de update.
En manueel kan -> instellingen -> Horizon box -> Software -> Update.
Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:17 schreef HotSummerNight het volgende:
radio luisteren terwijl je tv uit staat, dat werkt dus ook niet (als je je tv aansluit via HDMI... wat toch wel ongeveer de standaard is... scart, wie heeft dat nu nog)
wat een kut ding... iemand een oplossing? behalve de hdmi kabel uit je tv rukken?
Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
dat zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Horizon is zeker wel mooi apparaat, maar nog steeds met wat kinderziektes. Bovendien komt er komend voorjaar volgens mij een module er bij die je op slaapkamer kan zetten en dat apparaatje maakt dan weer contact met de Horizon. Ideaal, 2 tv's > 1 HDR.
Dan moet dat screensaver worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je tv zelf zo instellen dat deze al na ca 10 minuten op screensaver/uit gaat?
Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat zou ideaal zijnhad het er gister nog over dat ik dat graag zou willen.
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?quote:Op woensdag 26 december 2012 07:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan moet dat screensaver worden.
Lijkt wel of de tv een signaal afgeeft of stopt met doorvoeren over hdmi. En zodra het signaal wegvalt stopt de muziek. Niemand heeft nog een degelijke oplossing voor dit probleem.
yes, zit er op.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?quote:Op woensdag 26 december 2012 07:06 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zit ook op de Client box van Horizon te wachten. Dan komen ook gelijk nieuwe remotes beschikbaar met toetsenbord e.d.
Vast wel, hoop alleen wel voor dezelfde prijs als nu voor een extra mediabox.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?
Jawel, audio loopt hier ook via optical.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zit er geen Optical Out op de HZN? Dan heb je je geluid sowieso via je audio apparatuur lopen?
Overstappen hoeft niet als je al Horizon hebt. Net als dat mensen voorheen voor 4 Euro extra p.m. een 2e media box in huis konden krijgen. Zal dat met die Client Box op zelfde manier gaan. Je voegt dus alleen wat toe in je abbo.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je nu Horizon hebt, kun je tegen die tijd toch wel overstappen?
Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef PowerData het volgende:
Halloik heb ook Horizon aangeschaft. Echter werkt nog niet alles naar behoren. Hier een citaat uit mijn topic daarover. Hebben jullie wellicht tips?
[..]
Kanttekening bij jouw opmerking is wel dat het netwerk uit UPC spul moet bestaan, dus of alleen de HB of de HB en apart door UPC geleverd modem/router. Als er andere routers/switches/extenders e.d. zijn toegevoegd kan je niet verwachten dat een monteur daar uit komt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb 1 hele groot advies voor je om echt alles in 1 keer op te lossen daar ik het zelf ook gedaan heb.
Meld je klacht bij UPC en zorg dat ze een monteur langssturen die dit helemaal voor je regelt en instelt.
Ik beloof je dat in een keer al je problemen zijn opgelost!
Als je een beetje kennis van zaken hebt en zeker weet dat je kabels in orde zijn zou ik het nu aanvragen. Als je niet vertrouwd bent met de materie zou ik wachten, hoelang je dan moet wachten weet ik niet, of een monteur erbij vragen (is gratis geloof ik). Kans op problemen bij een overstap hou je altijd, en dat is niet alleen bij UPC zoquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik twijfel om em aan te vragen... wat zeggen jullie .. mu aanvragen of wachten ?
Niet geheel waar, je zou kunnen bellen met dat je alleen 120mb internet wil en je de rest van je pakket niet wilt aanpassen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja dat zit allemaal goed, oehlbach kabels
Problemen ben ik niet bang voor alleen dat ik me ga irriteren aan dat ding, alles moet gewoon snappy reageren, als dat niet het geval is blijf ik wel bij mn oude mediabox.
De reden dat ik over wil gaan is dat ik voor een paar euro meer 120 mbit heb..
Maja dan krijg je dus ook verplicht die horizon dr bij..
Denk als je alleen internetsnelheid wijzigt je ¤8 extra gaat betalen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wel met een leuke prijs.. Dat werd mij verteld iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |