In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:17 schreef Litpho het volgende:
Die leeft niet alleen, de kans is zelfs heel redelijk dat ze weer de kamer in komt.
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In hoeverre je nog een leven hebt met een kind uiteraard.
Dus die heeft op kosten van de staat (wachtgeld) een kind uitgepoept. Twee jaar doorbetaald ouderschapsverlof. Na 1 dag in de kamer heeft ze weer recht op 4 jaar wachtgeld?
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen begrotingstekort in Huize Vos inderdaad.
Gewoon onbetaald je zetel inleveren als je zwanger raakt. Politiek bedrijven of kinderen uitpoepen. Niet allebei.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel eens kamervragen over stellen.
Als ze over 2 maanden weer zwanger is....
Nee alleen als je verkracht wordt he!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef stbabylon het volgende:
150 zetels voor de SGP, problem solved
Dan moet je trouwen met je verkrachter.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alleen als je verkracht wordt he!
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je trouwen met je verkrachter.
Man-man verkrachting betekend uiteraard steniging van beide.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer straffen we de verkrachter?.
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee dan krijg je het stockholm effect
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegensprekenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
denk dat dat niet bij iedereen gebeurd.
omdat je pvv stemt zeker?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar wou je gewoon even tegenspreken![]()
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololoquote:
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja als pvv'er praat ik graag meiden tegen. Dat is onderdeel van hun standpunten ook trolololo
Meen je dit echt of?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
je stemt pvv.. Dit zegt genoeg over je intellect..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meen je dit echt of?zit je mij nu te trollen?
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt ga verstand kweken ergens snotjong!
Vlak voor kersttijd verander ik hem terugquote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pepernoten al in de winkel, kerstava's op FOK!. Has the world gone mad?!
Oke je bent serieusquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
je stemt pvv.. Dit zegt genoeg over je intellect..
Domme mensen zijn ook heel snel vrolijk, maar jammer genoeg niet snel tevreden gezien de stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke je bent serieusNou ik blijf vrolijk, beat that
Welk ander?quote:
Zo'n opmerking klopt dan wel weer prima met mijn idee dat dat andere topic een koninginnetopic is.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]weigerende mannen.. Wat heb je daar nu aan?
Het andere topic is idd niet al te serieusquote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n opmerking klopt dan wel weer prima met mijn idee dat dat andere topic een koninginnetopic is.
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Het andere topic is idd niet al te serieus
Mag wel hoor!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.
Dat topic hoeft niet in MyATquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel hoor!Doe eens? Mannen die hijgend achter je aan lopen
![]()
Hoe voelt dat nou? Voel je je nu niet schuldig? Al ben je meer dan welkom daar hoor tussen de slaafse mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even aan het vreemdgaan daar.
Dat verklaart wel waarom rival daar zitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Voel je je nu niet schuldig? Al ben je meer dan welkom daar hoor tussen de slaafse mannen
Ja, maar jij bent van de Libertarische Partijquote:Op donderdag 13 september 2012 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik kom ook alleen hier hoor babs
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent van de Libertarische Partij
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedankt voor je televaag/PVV topic, ik moet er hartelijk om lachen, Babsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom rival daar zit
Dat heb je fout. Maar niemand dwingt je daar te postenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn. Ik heb het idee (maar ben er eerlijk gezegd al lang niet meer geweest), dat de dames het daar voor het zeggen hebben. What they say, goes. En ze zijn het met elkaar uiteraard eens. De mannen die er komen, lopen hijgend achter de teefjes aan, dus zullen ook hun object van affectie met hand en tand white knighten. Dus oh wee dat je eens iets negatiefs zegt jegens één van de koninginnen.
Babs plaagtquote:
Zoals ik zei, ik heb er al een tijd niet meer gekeken, dus ik kan me vergissen. Baseer het op een paar maand geleden en een paar vaste posters die ik daar ziequote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je fout. Maar niemand dwingt je daar te posten.
Ik kan het hebben van je hequote:
Ja, dat lukt je welquote:Op donderdag 13 september 2012 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het hebben van je he
Daar kwam wel mijn stemwijzer op uitquote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had ze per ongeluk geliked op fb tijdens het scrollenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig, ik schat jou wel ietsje hoger in dan lp-lid.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ze per ongeluk geliked op fb tijdens het scrollen
Heb je al in gedachten wat voor een?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Zaterdag met de schoonouders shoppen, voor heelsAlvast voor mijn verjaardag
Ik like weleens per ongeluk hele dramatische berichten van mensenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen jou he meisjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik like weleens per ongeluk hele dramatische berichten van mensen
*kuch*dikkeworstenvingers*kuch*quote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeten ze zulke verhalen maar niet op FB zetten.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen jou he meisje
Ik like niet zo veel op FBquote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze zulke verhalen maar niet op FB zetten.
Uhuh, zwarte Steve Maddensquote:Op donderdag 13 september 2012 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je al in gedachten wat voor een?
Ja ik ben weer aan de man he, meteen aan het uitdijenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kuch*dikkeworstenvingers*kuch*
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb gelikedquote:
Ja is dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb geliked
Ja, liked niemand bij jou ooit ietsquote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is dat zo?Dat men een berichtje krijgt dus
O vast wel maar alles van Facebook verdwijnt automagisch in de prullenbakquote:Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, liked niemand bij jou ooit iets
daar is het bij mij nooit uit gekomenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef MissMSX het volgende:
Heel FB is bij mij in de prullenbak verdwenen
Baasje boven baasquote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar is het bij mij nooit uit gekomen
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heeft iemand er een dramatisch verhaal over bijv een miskraam neergezet en dan like ik het per ongeluk tijdens het scrollen. Dan kan ik het wel weer weghalen maar die persoon krijgt dan wel de melding dat ik het heb geliked
quote:
Utrecht?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog een NS dagkaart die over een maand verloopt. Waar zal ik heen?
Enschede. Pissen tegen de Grolsch veste en daarna een biertjequote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog een NS dagkaart die over een maand verloopt. Waar zal ik heen?
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Pissen tegen een biertje en daarna de Grolsch Veste?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede. Pissen tegen de Grolsch veste en daarna een biertje. Of andersom.
Dat mag ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pissen tegen een biertje en daarna de Grolsch Veste?
Grolsch fisten?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pissen tegen een biertje en daarna de Grolsch Veste?
...Maar dan heb ik geen dagkaart meerquote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
Oh laat maar, je gaat al naar Evie. Volgende keer beter, dan zal de Veste er vast nog wel staan.
Die komt vast nog wel eens bij de Kruidvat terug.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Maar dan heb ik geen dagkaart meer
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik doe een rondje R&PSC dames. Utrecht, Enschede, terug via Tilburg ofzo?
staat er nu toch ookquote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]I'd save the best for last als ik jou was
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]I'd save the best for last als ik jou was
Geen ruzie om mij maken schatjesquote:
ik heb het trouwens op gegeven met dat stomme spelletjequote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
R&P SC dames!Daar zitten echt hele leuke tussen!
De leukste zijn al bezetquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
R&P SC dames!Daar zitten echt hele leuke tussen!
truequote:
we kennen elkaar ook zo goedquote:Op donderdag 13 september 2012 18:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar woonde joh
maar jij Samzz en ik zijn dus de uitverkoren damesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we kennen elkaar ook zo goed
Natuurlijk weet jij dat niet
whaha nee ik eigende het me alleen toequote:Op donderdag 13 september 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
maar jij Samzz en ik zijn dus de uitverkoren dames![]()
Dat gaat je kosten Rhuquote:Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het trouwens op gegeven met dat stomme spelletje
songpop kwam en toen babel etc...
whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
ik kan toch pas over twee jaarquote:
Roddelsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjes
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan toch pas over twee jaar![]()
![]()
ik heb het echt bizar drukquote:
Bah...quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het echt bizar druk
omdat ze dus geen verkort traject meer bieden moet ik nu overdag en s avonds college volgen en daarnaast nog vakken met zelfstudie proberen af te ronden
ik heb nu al een dipje
ja dat welquote:
zelfs in de vakanties zal ik moeten werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bah...![]()
Maar je hebt toch wel vakanties? Dan is er vast wel een maandagje of zo te vinden
*pakt de gieter*quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iedereen wil in zo'n gaatje ingeplant worden
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar elke keer als je erover zeurt gaan wij zeggen dat je blij moet zijn dat je mag studeren
Neh.. zo gemeen zal ik niet zijn![]()
Hoop dat je het allemaal gaat trekken.
I knowquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leuk
ik vraag het me alleen echt af of het gaat lukken
en als het niet lukt moet ik dat voor februari beslissen (of nou ja moet, dan krijg je de helft nog terug)
Heul niet.quote:
Wie danquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
Je hebt date weer op de handkar gezet?quote:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt date weer op de handkar gezet?
Hai.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Tegan het volgende:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.
Uiteraard. Als Miss dood is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai.Zou je aan mij wel eeuwige trouw durven beloven?
Ik hou het in gedachten.quote:
je vergeet Maastrichtquote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik doe een rondje R&PSC dames. Utrecht, Enschede, terug via Tilburg ofzo?
ik bedoel maar!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oeh. Dan krijg ik wel waar voor mijn geld van die dagkaart.
die zijn druk met proberen hun kind je niet per ongeluk dood of ongelukkig te makenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom posten K. en JD hier eigenlijk nooit meer
Overratedquote:Op donderdag 13 september 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn druk met proberen hun kind je niet per ongeluk dood of ongelukkig te maken
ja maar het kost wel gewoon heel veel tijdquote:
ja maar dan loop je tegen het feit dat ie daar misschien ongelukkig van word en dat ie dan later niet op bezoek komt als je alleen in een bejaardenhuis zitquote:Op donderdag 13 september 2012 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt zo'n ding toch in een box zetten?
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien hebben ze fok als sociale-kruk gewoon niet meer nodig nu ze een echt leven vol liefde hebben
Nee jíj gaat ook nooit kinderen nemenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik zal jullie nooit verlaten
.
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee jíj gaat ook nooit kinderen nemen
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het kost wel gewoon heel veel tijd
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.
Algemene ontwikkeling.quote:
Owh ja?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.
Gemiddeld.quote:
Fijn dat je het zelf toegeeft. Al dat gezwets over twee studies en geen tijd hebben, slaat dus eigenlijk nergens op?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht dat dat de studentenfase was
helaas nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft. Al dat gezwets over twee studies en geen tijd hebben, slaat dus eigenlijk nergens op?
Op Facebook gebeurt het dit moment.quote:
Jij wil mij/ons niet toevoegen op Facebook. Eigen schuld.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
Kliekjes!!! Kliekjesvorming!
TR gemacht
he bah je maakt me bangquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
De lichten dlikkeren hier, spoken!
Diezelfde spoken die je ook de Libertarische Partij lieten 'Liken'?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
De lichten dlikkeren hier, spoken!
Ik heb alleen een slapend geval van 12 hier, daar heb ik ook weinig aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah je maakt me bang
en ik ben alleen thuis
Ze zijn vast boos dat ik er niet op gestemd hebquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde spoken die je ook de Libertarische Partij lieten 'Liken'?
En terecht, voor een moment daalde je flink op mijn schaal van waardering.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Ze zijn vast boos dat ik er niet op gestemd heb
Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet gewetenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, voor een moment daalde je flink op mijn schaal van waardering.
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet geweten
PvdA, jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?
VVD.quote:
Oooh, gij aartsvijand!quote:
Dat was al bekend ja.quote:
Ik mag het hopen van nietquote:
quote:
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regerenquote:
Ellende wordt het toch wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regeren
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Voel jeniks van he. Hoewel jij wel rechts af zult zwaaien?
Behalve dan dat ze ook erg goed je ballen zult voelen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
Optimist tot in de kist jijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ellende wordt het toch wel..
You sound strangly surprised...quote:
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.
Ik vond 'm nog wat makkelijk.quote:
Ik ben mild vanavondquote:
Als de ellende alleen maar groter wordt, verdenk ik eerder het volk dan de door haarzelf gekozen leiders...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sound strangly surprised...
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.quote:
This sentence, no sense, it makesquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.
Fixed.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!
Bijna!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga maar eens een wandeling maken, er lijkt storm op komst te zijn
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..
Too longquote:
Dan hou je je bek tenminste eensquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef missbehavin het volgende:
Dan hou je je bek tenminste eens
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toequote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toe
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.
Ik mag gewoon werken. Volgende week laatste werkweek voor vakantiequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee helaas. Geen vrije dagen meer tot aan de vakantie. Die is gelukkig al snel. Jij wel?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:08 schreef MissMSX het volgende:
De winter is begonnen. Net als mijn depressie. Ik hoop dat het snel mei 2013 is
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herkenbaar, ik ben ook geen wintermeisje
In mijn hoofd wel godtquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.
Dan zit je goed in Psychologie.quote:
Nou iddquote:
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herkenbaar, ik ben ook geen wintermeisje
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?
Goed plan, kunnen we tegen elkaar aan klagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we tegen elkaar aan klagen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komen
Botte mesjsequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komen
Die krassen ook wel hoor.quote:
Dan zijn ze niet bot genoegquote:
he, die heb ikquote:
Napalm is niet heel efficiënt om te doden. Daar is het niet voor ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Krassen, hoe inefficient. 1 loser tegelijk, dat schiet niet op.
Gewoon napalm, gatling-guns weet ik het...
Ik gebruik ze liever om eten mee te bereiden, eigenlijk. Maar als de dagen pas echt donker, koud en kort worden heb ik in ieder geval een optiequote:
Krassen wel dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Napalm is niet heel efficiënt om te doden. Daar is het niet voor ontwikkeld.
Liever kwijt dan rijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnen vermist te zijn, ik zou er niet eens meer naar zoeken.
Zuurstofverspillende mongolenquote:
Dan moet je zelf ook maar van een brug, hoe gefaald ben je dan?quote:
Dan schaam je je toch ook dood dat ze zo op de foto staanquote:
I couldn't care less, en ik doe het al uit "respect" niet in het NWS topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou nou, is dat echt nodig? Die ouders vinden het al zo kut
Hoe weet je dat? Misschien zijn ze wel blij dat de blagen opgerot zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou nou, is dat echt nodig? Die ouders vinden het al zo kut
Even crosspostenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I couldn't care less, en ik doe het al uit "respect" niet in het NWS topic.
Goed ben ik he.
Like I care eigenlijk, doe het niet om de mensen niet te etteren, ik doe het niet voor mijn mede crew om het topic niet te laten ontsporenquote:
hoi.quote:
Die koters bedoel je? De samenleving op z'n kop zetten, hoe durven zequote:
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die koters bedoel je? De samenleving op z'n kop zetten, hoe durven ze.
Ik snap je wel hoor. Maar met alles, of het nou hierover gaat, politiek, voetbal. Wat ik hier ook zeg, het verandert 0,0 aan de situatie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.
Ach, ik ben vroeger ook wel eens weggelopen. Het is niet grappig of zo, maar ik kan er ook helemaal niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ben vroeger ook wel eens weggelopen. Het is niet grappig of zo, maar ik kan er ook helemaal niet wakker van liggen.
stel je voor, hier serieus over dingen nadenken... did hell freeze over or what?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I did see some pigs fly this morning...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stel je voor, hier serieus over dingen nadenken... did hell freeze over or what?
En je eigen zoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.
quote:
Ik heb geen zoon, dus ook geen zorgen van die soortquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.
Staat er geen eens zaterdag in?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Het vakje voor morgen op de kalender is HE LE MAAL leeg. Dat is minstens 1,5 maand niet gebeurt. Laat staan op een zaterdag
Maar als Sjaak hem smeert?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zoon, dus ook geen zorgen van die soort.
Ik hoop zelfs op matig weer dit weekend. Zodat ik geen leuke dingen hoef te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens! Het heeft wel een andere achtergrond kleur. Oh, en een datum-nummer.
Het buitenfestivalseizoen is afgelopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik wil morgen naar een of ander buiteluchtfestival, hoeft niet warm te zijn, maar wel droog.
vertel dat aan henquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buitenfestivalseizoen is afgelopen
Die komt er blij aan rennen als ik 'm roep.quote:
Laatste was Valtifestquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buitenfestivalseizoen is afgelopen
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt er blij aan rennen als ik 'm roep.
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?.
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?quote:
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Well...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..quote:
Ja en Sjaak zou niet weglopen, die is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeuren.
Zeg je dan ook Blof, Doe Maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof haar zoon Doe Maar kent.
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
win-winquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijkquote:
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
Vriendin van?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van?
Vriendin praat te veel voor mij
Autistquote:
The ironyquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo erg ook weer niet. Maar ik moet dus heel erg opletten mt mijn sarcasme enzo..
I love it when you talk dirty to mequote:
Ja, arme ikquote:
Dat '+ topic'-knopje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:53 schreef MissMSX het volgende:
Kan dat niet met de mobiele versie? Ikke niet vinden kan
Ik heb deze telefoon al [weken].quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, maar ik heb deze foon pas een week, en was lui.
En je virusscanner ging niet af?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je virusscanner ging niet af?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |