Laatste was Valtifestquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buitenfestivalseizoen is afgelopen
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt er blij aan rennen als ik 'm roep.
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?.
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?quote:
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Well...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..quote:
Ja en Sjaak zou niet weglopen, die is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeuren.
Zeg je dan ook Blof, Doe Maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof haar zoon Doe Maar kent.
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
win-winquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijkquote:
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
Vriendin van?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van?
Vriendin praat te veel voor mij
Autistquote:
The ironyquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo erg ook weer niet. Maar ik moet dus heel erg opletten mt mijn sarcasme enzo..
I love it when you talk dirty to mequote:
Ja, arme ikquote:
Dat '+ topic'-knopje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:53 schreef MissMSX het volgende:
Kan dat niet met de mobiele versie? Ikke niet vinden kan
Ik heb deze telefoon al [weken].quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, maar ik heb deze foon pas een week, en was lui.
En je virusscanner ging niet af?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je virusscanner ging niet af?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |