Ik mag gewoon werken. Volgende week laatste werkweek voor vakantiequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee helaas. Geen vrije dagen meer tot aan de vakantie. Die is gelukkig al snel. Jij wel?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:08 schreef MissMSX het volgende:
De winter is begonnen. Net als mijn depressie. Ik hoop dat het snel mei 2013 is
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herkenbaar, ik ben ook geen wintermeisje
In mijn hoofd wel godtquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.
Dan zit je goed in Psychologie.quote:
Nou iddquote:
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herkenbaar, ik ben ook geen wintermeisje
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?
Goed plan, kunnen we tegen elkaar aan klagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik een topic voor ons arme zieltjes openen?
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we tegen elkaar aan klagen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komen
Botte mesjsequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard met tips om de winter ongekrast door te komen
Die krassen ook wel hoor.quote:
Dan zijn ze niet bot genoegquote:
he, die heb ikquote:
Napalm is niet heel efficiënt om te doden. Daar is het niet voor ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Krassen, hoe inefficient. 1 loser tegelijk, dat schiet niet op.
Gewoon napalm, gatling-guns weet ik het...
Ik gebruik ze liever om eten mee te bereiden, eigenlijk. Maar als de dagen pas echt donker, koud en kort worden heb ik in ieder geval een optiequote:
Krassen wel dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Napalm is niet heel efficiënt om te doden. Daar is het niet voor ontwikkeld.
Liever kwijt dan rijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnen vermist te zijn, ik zou er niet eens meer naar zoeken.
Zuurstofverspillende mongolenquote:
Dan moet je zelf ook maar van een brug, hoe gefaald ben je dan?quote:
Dan schaam je je toch ook dood dat ze zo op de foto staanquote:
I couldn't care less, en ik doe het al uit "respect" niet in het NWS topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou nou, is dat echt nodig? Die ouders vinden het al zo kut
Hoe weet je dat? Misschien zijn ze wel blij dat de blagen opgerot zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou nou, is dat echt nodig? Die ouders vinden het al zo kut
Even crosspostenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I couldn't care less, en ik doe het al uit "respect" niet in het NWS topic.
Goed ben ik he.
Like I care eigenlijk, doe het niet om de mensen niet te etteren, ik doe het niet voor mijn mede crew om het topic niet te laten ontsporenquote:
hoi.quote:
Die koters bedoel je? De samenleving op z'n kop zetten, hoe durven zequote:
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die koters bedoel je? De samenleving op z'n kop zetten, hoe durven ze.
Ik snap je wel hoor. Maar met alles, of het nou hierover gaat, politiek, voetbal. Wat ik hier ook zeg, het verandert 0,0 aan de situatie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.
Ach, ik ben vroeger ook wel eens weggelopen. Het is niet grappig of zo, maar ik kan er ook helemaal niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ik meen het echt. Ik schiet hem eens van een andere kant in. We zijn zo gewend om die bontkraagjes de goot in te wensen. Maar eigenlijk, stiekem, zou ik het best wel enorm kut vinden als het mijn neefje of nichtje zou zijn. Ik vind het wat makkelijk om hier in de SC lekker mee te lullen en te doen alsof ik vind dat ze beter af zijn als ze dood zijn. Meestal vind ik het grappig. Maar als je er serieus over nadenkt, is het dat niet.
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ben vroeger ook wel eens weggelopen. Het is niet grappig of zo, maar ik kan er ook helemaal niet wakker van liggen.
stel je voor, hier serieus over dingen nadenken... did hell freeze over or what?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I did see some pigs fly this morning...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stel je voor, hier serieus over dingen nadenken... did hell freeze over or what?
En je eigen zoon?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.
quote:
Ik heb geen zoon, dus ook geen zorgen van die soortquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou echt zeven kleuren schijten als zoonlief weg zou lopen hoor.
Staat er geen eens zaterdag in?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Het vakje voor morgen op de kalender is HE LE MAAL leeg. Dat is minstens 1,5 maand niet gebeurt. Laat staan op een zaterdag
Maar als Sjaak hem smeert?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zoon, dus ook geen zorgen van die soort.
Ik hoop zelfs op matig weer dit weekend. Zodat ik geen leuke dingen hoef te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens! Het heeft wel een andere achtergrond kleur. Oh, en een datum-nummer.
Het buitenfestivalseizoen is afgelopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik wil morgen naar een of ander buiteluchtfestival, hoeft niet warm te zijn, maar wel droog.
vertel dat aan henquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buitenfestivalseizoen is afgelopen
Die komt er blij aan rennen als ik 'm roep.quote:
Laatste was Valtifestquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buitenfestivalseizoen is afgelopen
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt er blij aan rennen als ik 'm roep.
Waarom zou hij dat niet doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als ie dat nou niet meer doet?.
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?quote:
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Well...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou MissB dr zoon weglopen?.
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is toch ook niet het geval.
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..quote:
Ja en Sjaak zou niet weglopen, die is niet achterlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en wat waren we aan het bespreken? De reacties als het evt wel zou gebeuren.
Zeg je dan ook Blof, Doe Maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij dreigt er soms mee (als hij in een driftbui zit) maar puntje bij paaltje denk ik niet dat hij het zou doen..
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof haar zoon Doe Maar kent.
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
win-winquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm nee, autisten nemen dingen nogal letterlijk he..
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijkquote:
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal vermoeiend, ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
Vriendin van?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
ik ben van nature helemaal niet zo kort en bondig en duidelijk
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van?
Vriendin praat te veel voor mij
Autistquote:
The ironyquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo erg ook weer niet. Maar ik moet dus heel erg opletten mt mijn sarcasme enzo..
I love it when you talk dirty to mequote:
Ja, arme ikquote:
Dat '+ topic'-knopje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:53 schreef MissMSX het volgende:
Kan dat niet met de mobiele versie? Ikke niet vinden kan
Ik heb deze telefoon al [weken].quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, maar ik heb deze foon pas een week, en was lui.
En je virusscanner ging niet af?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je virusscanner ging niet af?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |