Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet gewetenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, voor een moment daalde je flink op mijn schaal van waardering.
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet geweten
PvdA, jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?
VVD.quote:
Oooh, gij aartsvijand!quote:
Dat was al bekend ja.quote:
Ik mag het hopen van nietquote:
quote:
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regerenquote:
Ellende wordt het toch wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regeren
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Voel jeniks van he. Hoewel jij wel rechts af zult zwaaien?
Behalve dan dat ze ook erg goed je ballen zult voelen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
Optimist tot in de kist jijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ellende wordt het toch wel..
You sound strangly surprised...quote:
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.
Ik vond 'm nog wat makkelijk.quote:
Ik ben mild vanavondquote:
Als de ellende alleen maar groter wordt, verdenk ik eerder het volk dan de door haarzelf gekozen leiders...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sound strangly surprised...
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.quote:
This sentence, no sense, it makesquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.
Fixed.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!
Bijna!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga maar eens een wandeling maken, er lijkt storm op komst te zijn
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..
Too longquote:
Dan hou je je bek tenminste eensquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef missbehavin het volgende:
Dan hou je je bek tenminste eens
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toequote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toe
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.
Ik mag gewoon werken. Volgende week laatste werkweek voor vakantiequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee helaas. Geen vrije dagen meer tot aan de vakantie. Die is gelukkig al snel. Jij wel?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:08 schreef MissMSX het volgende:
De winter is begonnen. Net als mijn depressie. Ik hoop dat het snel mei 2013 is
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herkenbaar, ik ben ook geen wintermeisje
In mijn hoofd wel godtquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. Op deze leeftijd is de term meisje niet meer van toepassing.
Dan zit je goed in Psychologie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |