whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
ik kan toch pas over twee jaarquote:
Roddelsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjes
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan toch pas over twee jaar![]()
![]()
ik heb het echt bizar drukquote:
Bah...quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het echt bizar druk
omdat ze dus geen verkort traject meer bieden moet ik nu overdag en s avonds college volgen en daarnaast nog vakken met zelfstudie proberen af te ronden
ik heb nu al een dipje
ja dat welquote:
zelfs in de vakanties zal ik moeten werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bah...![]()
Maar je hebt toch wel vakanties? Dan is er vast wel een maandagje of zo te vinden
*pakt de gieter*quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iedereen wil in zo'n gaatje ingeplant worden
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar elke keer als je erover zeurt gaan wij zeggen dat je blij moet zijn dat je mag studeren
Neh.. zo gemeen zal ik niet zijn![]()
Hoop dat je het allemaal gaat trekken.
I knowquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leuk
ik vraag het me alleen echt af of het gaat lukken
en als het niet lukt moet ik dat voor februari beslissen (of nou ja moet, dan krijg je de helft nog terug)
Heul niet.quote:
Wie danquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
Je hebt date weer op de handkar gezet?quote:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt date weer op de handkar gezet?
Hai.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Tegan het volgende:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.
Uiteraard. Als Miss dood is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai.Zou je aan mij wel eeuwige trouw durven beloven?
Ik hou het in gedachten.quote:
je vergeet Maastrichtquote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik doe een rondje R&PSC dames. Utrecht, Enschede, terug via Tilburg ofzo?
ik bedoel maar!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oeh. Dan krijg ik wel waar voor mijn geld van die dagkaart.
die zijn druk met proberen hun kind je niet per ongeluk dood of ongelukkig te makenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom posten K. en JD hier eigenlijk nooit meer
Overratedquote:Op donderdag 13 september 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn druk met proberen hun kind je niet per ongeluk dood of ongelukkig te maken
ja maar het kost wel gewoon heel veel tijdquote:
ja maar dan loop je tegen het feit dat ie daar misschien ongelukkig van word en dat ie dan later niet op bezoek komt als je alleen in een bejaardenhuis zitquote:Op donderdag 13 september 2012 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt zo'n ding toch in een box zetten?
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien hebben ze fok als sociale-kruk gewoon niet meer nodig nu ze een echt leven vol liefde hebben
Nee jíj gaat ook nooit kinderen nemenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik zal jullie nooit verlaten
.
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee jíj gaat ook nooit kinderen nemen
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar het kost wel gewoon heel veel tijd
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.
Algemene ontwikkeling.quote:
Owh ja?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zo'n mormel slaapt het eerste levensjaar zo'n 16-18 uur per dag.
Gemiddeld.quote:
Fijn dat je het zelf toegeeft. Al dat gezwets over twee studies en geen tijd hebben, slaat dus eigenlijk nergens op?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht dat dat de studentenfase was
helaas nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft. Al dat gezwets over twee studies en geen tijd hebben, slaat dus eigenlijk nergens op?
Op Facebook gebeurt het dit moment.quote:
Jij wil mij/ons niet toevoegen op Facebook. Eigen schuld.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
Kliekjes!!! Kliekjesvorming!
TR gemacht
he bah je maakt me bangquote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
De lichten dlikkeren hier, spoken!
Diezelfde spoken die je ook de Libertarische Partij lieten 'Liken'?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef missbehavin het volgende:
De lichten dlikkeren hier, spoken!
Ik heb alleen een slapend geval van 12 hier, daar heb ik ook weinig aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah je maakt me bang
en ik ben alleen thuis
Ze zijn vast boos dat ik er niet op gestemd hebquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde spoken die je ook de Libertarische Partij lieten 'Liken'?
En terecht, voor een moment daalde je flink op mijn schaal van waardering.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Ze zijn vast boos dat ik er niet op gestemd heb
Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet gewetenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, voor een moment daalde je flink op mijn schaal van waardering.
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Het is dat ik toevallig op mijn eigen wall zat, anders had ik het heul niet geweten
PvdA, jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je wel gestemd eigenlijk?
VVD.quote:
Oooh, gij aartsvijand!quote:
Dat was al bekend ja.quote:
Ik mag het hopen van nietquote:
quote:
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische PvdA small-brain-mentaliteit. Ik zou je gewoon doen hoor, als ruimdenkende VVD'er.
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regerenquote:
Ellende wordt het toch wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, àls ze samen gaan regeren, lijkt het me beter dat ze ook daadwerkelijk gáán regeren
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Voel jeniks van he. Hoewel jij wel rechts af zult zwaaien?
Behalve dan dat ze ook erg goed je ballen zult voelen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scherp, ik kan geen linkse seksueel getinte opmerking als weerwoord bedenken!
Optimist tot in de kist jijquote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ellende wordt het toch wel..
You sound strangly surprised...quote:
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je zo kaal bent als Samsom.
Ik vond 'm nog wat makkelijk.quote:
Ik ben mild vanavondquote:
Als de ellende alleen maar groter wordt, verdenk ik eerder het volk dan de door haarzelf gekozen leiders...quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sound strangly surprised...
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.quote:
This sentence, no sense, it makesquote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Sinds wanneer ik een local server installeren zo irritant.
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent leuker als je functioneert op het scherpst van de snede.
Fixed.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zinnen waar woorden missen, dat is pas irritant!
Bijna!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga maar eens een wandeling maken, er lijkt storm op komst te zijn
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Jaja je wilt gewoon de gagballs, dat weet ik wel..
Too longquote:
Dan hou je je bek tenminste eensquote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn jouw ding. Ik vind er niks aan.
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:59 schreef missbehavin het volgende:
Dan hou je je bek tenminste eens
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toequote:Op donderdag 13 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steek er dan gewoon een tiet in, zelfde effect, maar veel leuker voor mij.
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Weet je hoe onhandig dat is, je komt nergens meer aan toe
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die behoefte ook niet heb op zo'n moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |