whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
ik kan toch pas over twee jaarquote:
Roddelsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
whoeeeeehhhh eindelijk SC roddeltjes
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan toch pas over twee jaar![]()
![]()
ik heb het echt bizar drukquote:
Bah...quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het echt bizar druk
omdat ze dus geen verkort traject meer bieden moet ik nu overdag en s avonds college volgen en daarnaast nog vakken met zelfstudie proberen af te ronden
ik heb nu al een dipje
ja dat welquote:
zelfs in de vakanties zal ik moeten werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bah...![]()
Maar je hebt toch wel vakanties? Dan is er vast wel een maandagje of zo te vinden
*pakt de gieter*quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iedereen wil in zo'n gaatje ingeplant worden
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef Cue_ het volgende:
Maar elke keer als je erover zeurt gaan wij zeggen dat je blij moet zijn dat je mag studeren
Neh.. zo gemeen zal ik niet zijn![]()
Hoop dat je het allemaal gaat trekken.
I knowquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
oh het was niet zeuren! want ik vind het echt leuk
ik vraag het me alleen echt af of het gaat lukken
en als het niet lukt moet ik dat voor februari beslissen (of nou ja moet, dan krijg je de helft nog terug)
Heul niet.quote:
Wie danquote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik eigende het me alleen toe
KT heeft een SC-crush op iemand anders hier uit de omgeving
Je hebt date weer op de handkar gezet?quote:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt date weer op de handkar gezet?
Hai.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Tegan het volgende:
Nog niet. Maar ik ben nog zo vrij als maar zijn kan.
Uiteraard. Als Miss dood is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai.Zou je aan mij wel eeuwige trouw durven beloven?
Ik hou het in gedachten.quote:
je vergeet Maastrichtquote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik doe een rondje R&PSC dames. Utrecht, Enschede, terug via Tilburg ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |